• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Щебенево - піщана суміш (ДК 021:2015:14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)

ДК 021:2015:14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебенево - піщана суміш). Процедура закупівлі – відкриті торги, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2024 14:20 - 17.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості або Постанова про особливості) щодо незаконного відхилення учасника ТОВ «БАНТИШІВСЬКИЙ ЩЕБІНЬ», у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: e4869dce7b8f4206ac1a17618a984c06
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-006971-a.c3
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості або Постанова про особливості) щодо незаконного відхилення учасника ТОВ «БАНТИШІВСЬКИЙ ЩЕБІНЬ», у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
детально за прикріпленими файлами
Дата розгляду скарги: 07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.05.2024 13:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2024 18:01
Дата виконання рішення Замовником: 28.06.2024 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення від 24.05.2024 № 377 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бантишівський щебінь" та рішення від 28.05.2024 № 379 про визначення фізичної особи-підприємця Карапетяна Саргіса Славіковича переможцем процедури закупівлі — "Щебенево - піщана суміш (ДК 021:2015:14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-08-006971-a
Автор: ТОВ Бантишівський щебінь, Муругов Анатолій Васильович +380504882633 ooobant@gmail.com http://ngk-ua.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8a8c15e6d768449c866b67fcc4c96bff
Заголовок пункту скарги: Незаконне відхилення
Опис заперечення: детально за прикріпленими файлами
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Частиною 1 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; − документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією); − у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.». Табличною формою за Додатком 2 тендерної документації встановлено характеристики товару, що вимагаються Замовником (дивитись прикладені файли). На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАНТИШІВСЬКИЙ ЩЕБІНЬ» надано файли із наступними іменами: «лист-гарантія»; «довідка забезпечення виробництва»; «Сертифікат відповідності - щебінь - 2023»; «додаток 2»; «паспорт якості». Згідно вказаної інформації нами належним чином виконано вимогу про підтвердження характеристик товару, що вимагаються Замовником шляхом надання Сертифікату відповідності №UA.KR.033.0191-23, що виданий ДП «КРИВБАССТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» із терміном дії з 21 грудня 2023 року до 20 грудня 2025 року, в тому числі на щебеневу суміш фракцією понад 0 мм до 70 мм, який відповідає ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови (далі - ДСТУ 9177-2:2022). Додатково наданим у складі тендерної пропозиції паспортом якості №100524/05 від 10.05.2024 року випробування щебеню також підтверджено відповідність запропонованого Товару, вимогам ДСТУ 9177-2:2022, що за «фізико-математичними показникам відповідає вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (суміш С5), відхилень при випробуванні не виявлено». Враховуючи обставини, що Замовником обрано конкретну назву Товару, що складає предмет закупівлі «Щебенево - піщана суміш» нами надано гарантійний лист №17/05-24.4 від 17.05.20024 року та підписаний Додаток 2 із підтвердженням поставки такого товару як «Щебенево - піщана суміш», що згідно ДСТУ 9177-2:2022 (суміш С5), а саме Таблиці 7.3. Вимоги до зернового складу сумішей для влаштування основи дорожнього одягу за фракційним складом належіть до продукції, яка визначена у Сертифікату відповідності №UA.KR.033.0191-23. Проте згідно рішення уповноваженої особи №377 від 24 травня 2024 року нашу пропозицію відхилено за нібито, те що «не надано діючого сертифікату відповідності на щебеневу-піщану суміш ані ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови, ані ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг»». Таким чином наочним переглядом буквального змісту вимоги та документів, що надані учасником ТОВ «БАНТИШІВСЬКИЙ ЩЕБІНЬ» ми можемо переконатись у належному виконанні вимоги до тендер-ної документації щодо надання сертифікату відповідності ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравій-ні для дорожнього будівництва. Технічні умови на Товар, за якісними показниками С – 5 фракція 0 – 70 мм.
Опис суті пункту скарги: І. Враховуючи підстави відхилення нашої тендерної пропозиції за неподання документу, який фактично подано, а саме сертифікату відповідності ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови хочемо акцентувати наступну увагу на тому, що:
- тендерна документація не містила прямої вимоги, щоб «сертифікат відповідності ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови» обов’язково містив інформацію, за якою продукцією повинна бути лише спірним чином названа продукція «Щебенево - піщана суміш»;
- тендерна документація не містила вимог, щоб «сертифікат відповідності» ОДНОЧАСНО містив посилання і на «ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови» і на «ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг»». Більш того тендерна документація між вказаним стандартами містила примітку «або», що дозволяє учаснику обрати який саме стандарт буде вказаний у сертифікаті відповідності;
- наданий Сертифікат відповідності №UA.KR.033.0191-23 містить позначення як фракції «0 мм 70 мм» так і діючого ДСТУ 9177-2:2022, що підтверджує відповідність товару заявленим вимогам Замовника;
- більш того згідно ДСТУ 9177-2:2022 товар за Вимогами до зернового складу сумішей для влаштування основи дорожнього одягу із Типом суміші С5 не передбачає включення до нього такого вислову/поняття «Щебенево - піщана суміш», оскільки все це відноситься до щебеню (гравію), який згідно пункту 7.1. розділу 7 ДСТУ 9177-2:2022 включає сам по собі і щебінь (гравій) і власне пісок. Далі цитата із ДСТУ 9177-2:2022:
«7.1 Для виробництва сумішей використовують щебінь (гравій), складники у вигляді добавок до зернового складу (за потреби), які обирають відповідно до вимог 6.1, 6.2 та 6.3, а також пісок, що обирають відповідно до вимог цього стандарту та згідно з ДСТУ Б В.2.7-32, ДСТУ Б В.2.7-35, ДСТУ Б В.2.7-76 або ДСТУ Б В.2.7-210.
7.4 Зерновий склад сумішей залежно від сфери їх використання має відповідати вимогам таблиць 7.2, 7.3, 7.4 або 7.5.» (детально в доданому файлі ДСТУ 9177-2:2022).
Наш сертифікат є офіційним чинним документом, він видавався ДП "Кривбасстандртметрологія" згідно з вимогами чинних ДСТУ: на сьогоднішній день в Україні по сумішах діє тільки ДСТУ 9177-2:2022, а ДСТУ Б В.2 В.2.7-30:2013 (який також дозволений організаторами торгів та на який посилається інший учасник торгів ФОП Карапетян) скасовано ще з 01.01.2023 р.
У відповідному ДСТУ вказується поняття "суміш", яке цілком правомірно застосовано в нашому сертифікаті, наприклад, у пункті 5.3 ДСТУ 9177-2:2022 (пункт, в якому наведена класифікація сумішей (не ЩПС)):
" 5.3 Класифікація сумішей для влаштування шарів дорожнього одягу без використання в'яжучих
Залежно від призначення суміші поділяють на такі типи:
- С1, С2, С3 - безперервного зернового складу для влаштування покриття дорожнього одягу;
- С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10 - безперервного зернового складу для влаштування основи та/або додаткових шарів основи дорожнього одягу;
- С11, С12 - оптимального зернового складу для заклинювання основної фракції щебеню;
- С13, С14 - переривчастого зернового складу для вирівнювання поверхні основи дорожнього одягу."
Порушень і помилок в оформленні нашого сертифіката немає. Крім того, нами надано паспорт якості, де в тому числі вказанне те, що вимагають організатори тендера (суміш, щебенево-піщана суміш, суміш С5):
1) Матеріали: щебінь (суміш) з природного каменю фр. 0-70 мм з вивержених (інтрузивних) порід Бантишівського родовища монцонітів
2) Висновок: Доставлена проба щебеню з природного каменю відповідає фр.0-70 мм (щебенево-піщана суміш для влаштування шарів дорожнього покриття). За фізико-математичними показниками відповідає вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (суміш С5), відхилень при випробуванні не виявлено.
Ми підтверджуємо відповідність нашої суміші запиту в Тендерній пропозиції, де прописуємо назву чітко відповідно до запиту - "Щебенево - піщана суміш С-5 фракції 0-70 мм", а також у Технічній специфікації (додаток 2 до Тендерної документації), тобто вся суть претензій полягає у тому, що Новомиргородській міськраді не подобається те, що в сертифікаті відповідності немає фрази "ЩПС", наявності якої й не повинно бути там (це не вимагається ДСТУ). У такому разі організаторам торгів необхідно відхилити і сам ДСТУ 9177-2:2022, тому що там у назві теж немає цієї фрази - він називається "Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва", а в усьому ДСТУ описуються "суміші", а посилання на фразу ЩПС є тільки в контексті того, що її можна використовувати для позначення суміші 0-70 мм як умовне позначення, наприклад "ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022", але сам матеріал називається "суміш".
У наданих нами документах чітко видно повну відповідність вимогам запиту Тендерної документації (технічної специфікації). Додатково надаємо протокол випробувань № 2806-Б від 20.12.2023 р., на підставі якого і було оформлено сертифікат відповідності (це зазначено в наданому нами сертифікаті). В даному протоколі при визначенні зернового складу зазначено "Зерновий склад фракції 0-70 мм, С5", що безсумнівно підтверджує відповідність пропонованої нами продукції вимогам Тендерної документації.

Таким чином ТОВ «БАНТИШІВСЬКИЙ ЩЕБІНЬ» виконав належним чином вимогу тендерної документації щодо надання сертифікату відповідності ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови на Товар, за якісними показниками С – 5 фракція 0 – 70 мм, а Замовник в свою чергу не незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація учасника

Номер: fd88e07da51948dcb4ff382e94fa8de7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-006971-a.b2
Назва: Дискваліфікація учасника
Вимога:
Вимагаємо дискваліфікації учасника торгів ФОП Карапетян з таких причин: 1) він не є ані виробником, ані офіційним представником виробника, тобто походження товару невідоме 2) не підтверджено наявність необхідної суміші - оскільки він не виробник, то щонайменше мають бути надані документи про наявність необхідної кількості матеріалу на його складі, а також документи на місце зберігання матеріалу 3) з технічної документації на предмет торгів надано тільки сертифікат відповідності, до того ж відповідності - нечинному ДСТУ (з 01.01.2023 р. цей ДСТУ скасовано на всій території України, а видані згідно з ним сертифікати мали бути перереєстровані або втрачали свою чинність), який організатори торгів визнали чинним, хоча наш сертифікат визнали нечинним лише через бажання працівника, чия компетентність у технічній частині продукції сумнівна (якщо не сказати, що відсутня). Також хочемо звернути увагу на те, що організатором торгів (Новомиргородською міськрадою) не було запитано документів, наявність яких є обов'язковою для використання продукції, наприклад, протоколу радіологічних випробувань, який кожний виробник має проводити щороку, та без наявності якого заборонено використання в певних видах будівельних робіт, а також під час визначення технічних вимог була згода на надання нечинної на сьогоднішній день технічної документації (наче на догоду певним зацікавленим сторонам, які мають на це право). Це викликає щонайменше сумніви у кваліфікації співробітників організатора, або ж навіть натякає на можливість корупційної змови (що, власне, і підтверджується дискваліфікацією виробника з найкращою ціновою пропозицією заради перемоги "свого" учасника з сумнівною (недієвою або відсутньою) документацією. Якщо тендерну пропозицію ТОВ "Бантишівський щебінь", яка законно виграла, не буде відновлено, а переможцем буде визнано пропозицію ФОП Карапетян, яка, щонайменше, не відповідає вимогам чинного законодавства України, то це підтвердить недобросовісність організатора торгів (Новомиргородської міськради), а ми будемо змушені подати офіційну скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію до цієї процедури закупівлі було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасуван-ня». Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, крім фізичних та юридичних осіб, до яких застосовані санкції відповідно до Закону України «Про санкції». Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Тобто, Замовником не було встановлено жодного обмеження щодо права участі у даній процедурі закупівлі, як виробників товару, що був предметом цієї закупівлі, так і будь-якого постачальника. Визначення предмету закупівлі та вимог тендерної документації є дискреційним повноваженням замовника торгів, який визначає їх самостійно відповідно до своїх потреб. Зауважуємо, що реалізація суб`єктами публічної адміністрації своїх повноважень, які є законодавчо визначеними, що випливає з положень ч.2 ст.19 Конституції України, здійснюється в межах відповідної законної дискреції. У свою чергу, під дискреційними повноваженнями слід розуміти надання органу або посадовій особі повноважень діяти на власний розсуд в межах закону. Зокрема, дискреційні повноваження полягають у тому, що суб`єкт владних повноважень може обирати у конкретній ситуації альтернативне рішення, яке є законним. Дискреційні повноваження - це комплекс прав і зобов`язань представників влади як на державному, так і на регіональному рівнях, у тому числі представників суспільства, яких уповноважили діяти від імені держави чи будь-якого органу місцевого самоврядування, що мають можливість надати повного або часткового визначення і змісту, і виду прийнятого управлінсь-кого рішення. Під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин, та яке захистить або відновить порушене право. Водночас, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Отже, тендерну пропозицію ФОП Карапетян С.С. було розглянуто у відповідності до вимог пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, та яка була обґрунтовано та законно визначена такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Замовник повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами. Враховуючи вищезазначене, Замовник повідомляє, що не згодний з вказаними у вимозі висновками, і вимога є такою, що не підлягає задоволенню, а тендерна пропозиція скаржника розглянута у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, з урахуванням принципів недискримінація учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 51643ae879e24206b6a40de511e57255
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-006971-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Нас дискваліфікували через відсутність сертифіката відповідності на ЩПС, хоча сертифікат ми подавали (і сертифікат, і паспорт якості підв'язані в електронному вигляді до нашої тендерної пропозиції). Зазначили, що в нашому сертифікаті написана назва продукції "суміш з природного каменю фракції понад 0 мм до 70 мм кар'єра Бантишівського родовища монцонітів", а фрази ЩПС немає, але наш сертифікат є офіційним чинним документом, він видавався ДП "Кривбасстандртметрологія" згідно з вимогами чинних ДСТУ: на сьогоднішній день в Україні по сумішах діє тільки ДСТУ 9177-2:2022, а ДСТУ Б В.2 В.2.7-30:2013 (який також дозволений організаторами торгів та на який посилається інший учасник торгів ФОП Карапетян) скасовано ще з 01.01.2023 р. У відповідному ДСТУ вказується поняття "суміш", яке цілком правомірно застосовано в нашому сертифікаті, наприклад, у пункті 5.3 ДСТУ 9177-2:2022 (пункт, в якому наведена класифікація сумішей (не ЩПС)): " 5.3 Класифікація сумішей для влаштування шарів дорожнього одягу без використання в'яжучих Залежно від призначення суміші поділяють на такі типи: - С1, С2, С3 - безперервного зернового складу для влаштування покриття дорожнього одягу; - С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10 - безперервного зернового складу для влаштування основи та/або додаткових шарів основи дорожнього одягу; - С11, С12 - оптимального зернового складу для заклинювання основної фракції щебеню; - С13, С14 - переривчастого зернового складу для вирівнювання поверхні основи дорожнього одягу." Порушень і помилок в оформленні нашого сертифіката немає. Крім того, нами надано паспорт якості, де в тому числі вказанне те, що вимагають організатори тендера (суміш, щебенево-піщана суміш, суміш С5): 1) Матеріали: щебінь (суміш) з природного каменю фр. 0-70 мм з вивержених (інтрузивних) порід Бантишівського родовища монцонітів 2) Висновок: Доставлена проба щебеню з природного каменю відповідає фр.0-70 мм (щебенево-піщана суміш для влаштування шарів дорожнього покриття). За фізико-математичними показниками відповідає вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (суміш С5), відхилень при випробуванні не виявлено. Ми підтверджуємо відповідність нашої суміші запиту в Тендерній пропозиції, де прописуємо назву чітко відповідно до запиту - "Щебенево - піщана суміш С-5 фракції 0-70 мм", а також у Технічній специфікації (додаток 2 до Тендерної документації), тобто вся суть претензій полягає у тому, що Новомиргородській міськраді не подобається те, що в сертифікаті відповідності немає фрази "ЩПС", наявності якої й не повинно бути там (це не вимагається ДСТУ). У такому разі організаторам торгів необхідно відхилити і сам ДСТУ 9177-2:2022, тому що там у назві теж немає цієї фрази - він називається "Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва", а в усьому ДСТУ описуються "суміші", а посилання на фразу ЩПС є тільки в контексті того, що її можна використовувати для позначення суміші 0-70 мм як умовне позначення, наприклад "ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022", але сам матеріал називається "суміш". У наданих нами документах чітко видно повну відповідність вимогам запиту Тендерної документації (технічної специфікації). Додатково надаємо протокол випробувань № 2806-Б від 20.12.2023 р., на підставі якого і було оформлено сертифікат відповідності (це зазначено в наданому нами сертифікаті). В даному протоколі при визначенні зернового складу зазначено "Зерновий склад фракції 0-70 мм, С5", що безсумнівно підтверджує відповідність пропонованої нами продукції вимогам Тендерної документації. Таким чином, усі претензії до нашого сертифіката є безпідставними. Ми поручаємося за якість всієї виробленої нами продукції, а також за відповідність всієї супровідної документації на цю продукцію вимогам чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель №377 від «24» травня 2024 р. за результатами розгляду поданих тендерних пропозицій по процедурі закупівлі «Щебенево - піщана суміш (ДК 021:2015:14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-08-006971-a, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Бантишівський щебінь» було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Учасником ТОВ «Бантишівський щебінь» через електрону систему закупівель було подано вимогу від 28.05.2024, 12:18. ID: UA-2024-05-08-006971-a.a1. Замовник, ознайомившись із вказаною вимогою зауважує наступне. Відповідно до п. 46 Особливостей вказано, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. З огляду на вищевикладене вказана вимога/скарга не відповідає ані вимогам п. 46 Особливостей, ані статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та не підлягає розгляду, проте Замовник в порядку дотримання процесуального порядку додатково роз’яснює учаснику підстави його відхилення. Аргументація наведена у протокольному рішенні: Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації визначено вимоги до технічної специфікації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі), де було зазначено, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ). Також було визначено характеристики товару, що вимагаються Замовником, а саме: щебенево - піщана суміш С - 5 фракція 0-70 мм; щебенево - піщана суміш повинна відповідати ДСТУ, на підтвердження учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції діючий сертифікат відповідності ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови або ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг» (у разі надання діючого сертифіката відповідності, виданого в період дії вказаного нормативу ДСТУ Б В.2.7-30:2013 з 01.01.2014 по 01.01.2023). Також вказано, що товар повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва, на ви-конання чого у складі тендерної пропозиції Учасником надається копія чинного сертифікату відповідності на товар, що є предметом закупівлі. Учасником ТОВ «Бантишівський щебінь» у складі документів тендерної пропозиції надано сертифікат на продукцію, згідно ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови, в якому вказано продукцію сертифікації - щебінь природній фракцій понад 5 мм до 10 мм, понад 5 мм до 20 мм, понад 10 мм до 20 мм, понад 20 мм до 40 мм, понад 40 мм до 70 мм та суміші з природного каміння фракцій понад 0 мм до 10 мм, понад 0 мм до 20 мм, понад 0 мм до 40 мм, понад 0 м до 70 мм, в той час як умовами тендерної документації необхідно було надати підтверджуючі документи на щебенево-піщану суміш. Учасником ТОВ «Бантишівський щебінь», всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано діючого сертифікату відповідності на щебенево-піщану суміш ані ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови, ані ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг» (у разі надання діючого сертифіката відповідності, виданого в період дії вказаного нормативу ДСТУ Б В.2.7-30:2013 з 01.01.2014 по 01.01.2023), що не відпо-відає вимогам тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляд у тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вказані недоліки, не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим у Замовника відсутнє право і обов’язок на розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ «Бантишівський щебінь». На підставі вищевикладеного вбачається, що тендерна пропозиція «Бантишівський щебінь» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а тому пра-вомірно та законно відхилена Замовником на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами. Також повідомляємо, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Водночас, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Під час вказаного строку від потенційних учасників не надходили запитання чи запити на роз’яснення щодо надання сертифікату відповідності саме на щебенево-піщану суміш, що підтверджує зрозумілість вказаної вимоги для усіх учасників. Враховуючи вищезазначене, Замовник повідомляє, що не згодний з вказаними у вимозі висновками, і вимога є такою, що не підлягає задоволенню, а тендерна пропозицію скаржника розглянута у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, з урахуванням принципів недискримінація учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено