• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Рукави гумові для системи гребнезмащування ГС-3

Завершена

187 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2024 14:01 - 14.05.2024 15:00
Вимога
Відхилено

порушення законодавства

Номер: e2ec61187332421a805e44401fc51e0f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-006523-a.a2
Назва: порушення законодавства
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно з документацією до закупівлі UA-2024-05-08-006523-a 44165000-4 Шланги, стояки та рукави, у додатку 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Рукави гумові для системи гребнезмащування ГС-3» визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме відповідність ДСТУ 10362-76, та зазначений гарантійний термін експлуатації продукції 24 місяці, що повинно бути підтверджено копіями зразків сертифікатів якості та/або паспортів від Виробника на всі оголошені позиції. Тобто вищеназваними документами учасники повинні підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам визначеним Замовником. Натомість, Учасником ТОВ ТПК «Промімпекс», надані паспорти якості щодо предмету закупівлі у яких зазначені гарантійні терміни експлуатації 12 місяців, що є невідповідністю вимогам замовника у технічній частині. Ця невідповідність гарантійному терміну експлуатації була виправлена Учасником в процесі закупівлі шляхом завантаження іншої технічної документації, що не передбачено законодавцем, оскільки таким чином фактично було змінено предмет закупівлі та порушено процедуру закупівлі передбачену частиною 2 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, процедура проведення спрощеної закупівлі складається із таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Отже, ТОВ ТПК «Промімпекс», як Учасник закупівлі, порушуючи послідовність процедури закупівлі та надавши уточнення, щодо гарантійного строку експлуатації, фактично в односторонньому порядку змінив предмет закупівлі. Замовником закупівлі були проігноровані ці порушення, що є беззаперечною ознакою змови між Замовником та Учасником закупівлі. Також звертаємо вашу увагу на те що учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію аналогічного досвіду надано договори щодо категорії закупівлі за кодом 44160000-9, що також не підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам визначеним у тендерній документації. Опублікований Замовником протокол від 25.05.2024 року № 02/114/24 визначає переможцем закупівлі ТОВ ТПК «Промімпекс» на загальну суму 125712,00 без пдв, але пропозиція учасника надана на загальну суму 125712,00 з ПДВ. Підсумовуючи вищенаведені порушення процедури закупівлі, що мають ознаки узгодженої поведінки Замовника закупівлі та Учасника - ТОВ ТПК Промімпекс, вимагаю відхилити пропозицію ТОВ ТПК «Промімпекс» та скасувати рішення, що оформлене протоколом уповноваженої особи від 25.05.2024 року № 02/114/24. У разі незадоволення цієї вимоги, змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України для проведення відповідної перевірки та звернутись до суду із позовною заявою про скасування протоколу від 25.05.2024 року № 02/114/24 та відшкодування збитків завданих неправомірним рішенням про визнання переможцем закупівлі ТОВ ТПК «Промімпекс».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: 1) Учасник ТОВ ТПК «Промімпекс» є виробником товару і запропонував пропозицію нижчу на 26107,20 грн., тому твердження про змову, щоб купити дешевше, є безпідставними. 2) Дозавантаження уточнюючих документів не є порушенням процедури спрощеної закупівлі, а передбачено регламентом майданчика. Зразок паспорту якості вже був завантажений і лише скоригований учасником, а тому жодної зміни предмета закупівлі не відбулось. 3) Замовником взято до уваги, що учасник надав аналогічні договори по перших 4-х цифрах ДК 021:2015 і це є цілком достатнім для підтвердження відповідності цьому критерію. 4) Замовник не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки не є замовником в розумінні даного Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

порушення у процедурі закупівлі

Номер: f5e15d2dedb84e6dbc0bc4389d8d53b4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-006523-a.b1
Назва: порушення у процедурі закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно з документацією до закупівлі UA-2024-05-08-006523-a 44165000-4 Шланги, стояки та рукави, у додатку 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Рукави гумові для системи гребнезмащування ГС-3» визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме відповідність ДСТУ 10362-76, та зазначений гарантійний термін експлуатації продукції 24 місяці, що повинно бути підтверджено копіями зразків сертифікатів якості та/або паспортів від Виробника на всі оголошені позиції. Тобто вищеназваними документами учасники повинні підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам визначеним Замовником. Натомість, Учасником ТОВ ТПК «Промімпекс», надані паспорти якості щодо предмету закупівлі у яких зазначені гарантійні терміни експлуатації 12 місяців, що є невідповідністю вимогам замовника у технічній частині. Ця невідповідність гарантійному терміну експлуатації була виправлена Учасником в процесі закупівлі шляхом завантаження іншої технічної документації, що не передбачено законодавцем, оскільки таким чином фактично було змінено предмет закупівлі та порушено процедуру закупівлі передбачену частиною 2 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, процедура проведення спрощеної закупівлі складається із таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Отже, ТОВ ТПК «Промімпекс», як Учасник закупівлі, порушуючи послідовність процедури закупівлі та надавши уточнення, щодо гарантійного строку експлуатації, фактично в односторонньому порядку змінив предмет закупівлі. Замовником закупівлі були проігноровані ці порушення, що є беззаперечною ознакою змови між Замовником та Учасником закупівлі. Також звертаємо вашу увагу на те що учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію аналогічного досвіду надано договори щодо категорії закупівлі за кодом 44160000-9, що також не підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам визначеним у тендерній документації. Опублікований Замовником протокол від 25.05.2024 року № 02/114/24 визначає переможцем закупівлі ТОВ ТПК «Промімпекс» на загальну суму 125712,00 без пдв, але пропозиція учасника надана на загальну суму 125712,00 з ПДВ. Підсумовуючи вищенаведені порушення процедури закупівлі, що мають ознаки узгодженої поведінки Замовника закупівлі та Учасника - ТОВ ТПК Промімпекс, вимагаю відхилити пропозицію ТОВ ТПК «Промімпекс» та скасувати рішення, що оформлене протоколом уповноваженої особи від 25.05.2024 року № 02/114/24. У разі незадоволення цієї вимоги, змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України для проведення відповідної перевірки та звернутись до суду із позовною заявою про скасування протоколу від 25.05.2024 року № 02/114/24 та відшкодування збитків завданих неправомірним рішенням про визнання переможцем закупівлі ТОВ ТПК «Промімпекс».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.05.2024 15:54