• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР

Завершена

245 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2024 12:45 - 13.05.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: 6de35292cceb45cb962304bcdf1efa16
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-005283-a.c3
Назва: Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Скарга:
вих. №05/1-3814 від 24.05.2024 р. Скаржник: Суб’єкт оскарження: Замовник торгів: Відомості про закупівлю Антимонопольний кабінет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН РІ ГРУП» Код ЄДРПОУ 43934762 Місцезнаходження: Україна, 08131, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, будинок 26, квартира 117 тел. (095) 868 35 90 e-mail: revealing@ukr.net Комунальне некомерційне підприємство «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» Житомирської обласної ради Код ЄДРПОУ:01991518 Місцезнаходження: 10029, Україна, м. Житомир, вул. Грушевського, 33а Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-005283-a Предмет: Код ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги СКАРГА Переможцем процедури закупівлі, «Послуги з охорони КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР» за кодом ДК «79710000-4» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-005283-a), було визнано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» (Юридична адреса: 03138,Україна, м. Київ, просп. В. Лобановського (Червонозоряний), буд. 96, кв. 51; Фактична адреса: 03038, Україна, м. Київ, вул. Ямська, 35/34,3). Увагу на те, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації і чинному законодавству, а отже не може бути обрана Переможцем. Так, 20.05.2024 року рішенням Уповноваженої особи Замовника згідно Протоколу щодо прийняття рiшення уповноваженою особою № б/н від 20.05.2024 р. було прийнято рішення про визнання переможцем Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» у відкритих торгах на закупівлю «Послуги з охорони КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР» за кодом ДК «79710000-4» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08- 005283-a) згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. Вважаємо, що вищезазначене рішення Уповноваженої особи Замовника прийнято із порушенням вимог чинного законодавства, а саме: У статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація Учасників закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед Учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація Учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням запобігання корупційним діям і зловживанням. Чинним законодавством у сфері закупівель передбачено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших Учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції, пункт 4 Інша інформація Тендерної документації Замовника визначає, що Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо Учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Проте, Замовник проігнорував встановлену Тендерною документацією (розділ 5 пункт 4) та законодавством (стаття 5 Закону, пункт 37, абзац 7, 8 Особливості) вимогу щодо обгрунтування Учасником Аномально низької ціни, у встановлені законодавством строки, чим порушив норми чинного законодавства (вимога Замовника щодо Обгунтування аномально низької ціни). Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» на розгляд Замовника за результатами аукціону надав пропозицію з вартістю послуг 139 004,64 грн. (Аномально низька ціна), а середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій становить 147 000,00 грн. (40% відсотків середньоарифметичного значення). Крім цього, на сьогоднішній день мінімальна заробітна плата за годину складає 48,00 грн. Ціна за годину ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС», є значно нижчою від мінімальної. Відповідно до вимог тендерної документації ціна тендерної пропозиції Учасника формується з урахуванням всіх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та всі інші витрати, які пов’язані з наданням послуг. Яким чином була сформована ціна Переможця є не зрозумілим, але фактично показує, що така ціна є прямим порушенням норм чинного законодавства. Зокрема в Тендерній документації Замовник визначив, розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 3 До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг, що критерієм оцінки пропозиції Учасника є загальна вартість тендерної пропозиції Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених Тендерною документацією з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Проте, загальна вартість тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» становить 139 004,64 грн., яка не відповідає вимогам чинного законодавства України в частині дотримання ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗАХИСТ ПЛЮС» розмірів мінімальної оплати праці – 48,00 грн за одну годину, доплати за роботу у нічний час, не менше ніж 20 відсотків від мінімальної оплати праці, чим порушено вимоги Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95 № 108/95-ВР (зі змінами і доповненнями) з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, вимоги Податкового кодексу в частині нарахування Єдиного соціального внеску та інших нормативних документів. За умови мінімальної заробітної плати та оплаті нічних без врахування вартості загальногосподарських та адміністративних витрат, при нульовому рівні рентабельності запропонована ціна не може бути ніж встановлені норми мінімальної оплати праці. Таким чином, Учасником - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» порушено вимоги Замовника визначені тендерною документацією, щодо дотримання вимог Закону України «Про оплату праці» з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, Податкового Кодексу та інших нормативних документів. Враховуючи викладене вимагаємо скасувати прийняте рішення щодо визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» з урахуванням виявлених невідповідностей та порушень (Учасник процедури закупівлі не надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою) у складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги, Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-08-005283-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги (Оголошення № UA-2024-05-08-005283-a) - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС», код ЄДРПОУ 34405590, зазначене уповноваженою особою КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР», тендеру на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги, Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-08-005283-a. 4. Зобов’язати Замовника визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН РІ ГРУП», ЄДРПОУ 43934762, переможцем на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги (Оголошення № UA-2024-05-08-005283-a). Додатки: 1. Копія Вимоги від 21.05.2024 року №160-70/05-24; 2. Копія Витягу з реєстру платників єдиного податку №27754 станом на 05.02.2024 року; 3. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань станом на 13.05.2024 року; 4. Копія тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) від 15.05.2024 року №300; 5. Квитанція, що підтверджує оплату за подання скарги. Директор ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» В.С. Масленніков
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 26.05.2024 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП", Тендерний Відділ 380000000000 tender.kvn@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 66c9df6bc78d4ee88e5950d52b04f0f8
Заголовок пункту скарги: 1. Рішення Уповноваженої особи Замовника прийнято із порушенням вимог чинного законодавства, загальна вартість тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» не відповідає вимогам чинного законодав та вимогам тендерноъ документації. 2. Ціна за годину ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС», є значно нижчою від мінімальної встановленої законодавством та не відповідає вимогам чинного законодавства України в частині дотримання Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» законодавчо встановлених норм оплати праці.
Опис заперечення: 1. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо Учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту.
Проте, Замовник проігнорував встановлену Тендерною документацією (розділ 5 пункт 4) та законодавством (стаття 5 Закону, пункт 37, абзац 7, 8 Особливості) вимогу щодо обгрунтування Учасником Аномально низької ціни, у встановлені законодавством строки, чим порушив норми чинного законодавства (вимога Замовника щодо Обгунтування аномально низької ціни).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» на розгляд Замовника за результатами аукціону надав пропозицію з вартістю послуг 139 004,64 грн. (Аномально низька ціна), а середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій становить 147 000,00 грн. (40% відсотків середньоарифметичного значення).

2. На сьогоднішній день мінімальна заробітна плата за годину складає 48,00 грн. Ціна за годину ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС», є значно нижчою від мінімальної.
Відповідно до вимог тендерної документації ціна тендерної пропозиції Учасника формується з урахуванням всіх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та всі інші витрати, які пов’язані з наданням послуг.
Яким чином була сформована ціна Переможця є не зрозумілим, але фактично показує, що така ціна є прямим порушенням норм чинного законодавства.
Зокрема в Тендерній документації Замовник визначив, розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 3 До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг, що критерієм оцінки пропозиції Учасника є загальна вартість тендерної пропозиції Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених Тендерною документацією з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Замовник проігнорував встановлену Тендерною документацією (розділ 5 пункт 4) та законодавством (стаття 5 Закону, пункт 37, абзац 7, 8 Особливості) вимогу щодо обгрунтування Учасником Аномально низької ціни, у встановлені законодавством строки, чим порушив норми чинного законодавства (вимога Замовника щодо Обгунтування аномально низької ціни).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» на розгляд Замовника за результатами аукціону надав пропозицію з вартістю послуг 139 004,64 грн. (Аномально низька ціна), а середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій становить 147 000,00 грн. (40% відсотків середньоарифметичного значення).
2. Учасником - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» порушено вимоги Замовника визначені тендерною документацією, щодо дотримання вимог Закону України «Про оплату праці» з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, Податкового Кодексу та інших нормативних документів. Враховуючи викладене вимагаємо скасувати прийняте рішення щодо визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» з урахуванням виявлених невідповідностей та порушень (Учасник процедури закупівлі не надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою) у складі тендерної пропозиції Учасника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: b7f0e34cab254e2f87e66b81f2829f9e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-005283-a.a2
Назва: Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Скарга:
Переможцем процедури закупівлі, «Послуги з охорони КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР» за кодом ДК «79710000-4» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-005283-a), було визнано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» (Юридична адреса: 03138,Україна, м. Київ, просп. В. Лобановського (Червонозоряний), буд. 96, кв. 51; Фактична адреса: 03038, Україна, м. Київ, вул. Ямська, 35/34,3). Увагу на те, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації і чинному законодавству, а отже не може бути обрана Переможцем. Так, 20.05.2024 року рішенням Уповноваженої особи Замовника згідно Протоколу щодо прийняття рiшення уповноваженою особою № б/н від 20.05.2024 р. було прийнято рішення про визнання переможцем Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» у відкритих торгах на закупівлю «Послуги з охорони КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР» за кодом ДК «79710000-4» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08- 005283-a) згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. Вважаємо, що вищезазначене рішення Уповноваженої особи Замовника прийнято із порушенням вимог чинного законодавства, а саме: У статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація Учасників закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед Учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація Учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням запобігання корупційним діям і зловживанням. Чинним законодавством у сфері закупівель передбачено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших Учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції, пункт 4 Інша інформація Тендерної документації Замовника визначає, що Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо Учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Проте, Замовник проігнорував встановлену Тендерною документацією (розділ 5 пункт 4) та законодавством (стаття 5 Закону, пункт 37, абзац 7, 8 Особливості) вимогу щодо обгрунтування Учасником Аномально низької ціни, у встановлені законодавством строки, чим порушив норми чинного законодавства (вимога Замовника щодо Обгунтування аномально низької ціни). Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» на розгляд Замовника за результатами аукціону надав пропозицію з вартістю послуг 139 004,64 грн. (Аномально низька ціна), а середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій становить 147 000,00 грн. (40% відсотків середньоарифметичного значення). Крім цього, на сьогоднішній день мінімальна заробітна плата за годину складає 48,00 грн. Ціна за годину ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС», є значно нижчою від мінімальної. Відповідно до вимог тендерної документації ціна тендерної пропозиції Учасника формується з урахуванням всіх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та всі інші витрати, які пов’язані з наданням послуг. Яким чином була сформована ціна Переможця є не зрозумілим, але фактично показує, що така ціна є прямим порушенням норм чинного законодавства. Зокрема в Тендерній документації Замовник визначив, розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 3 До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг, що критерієм оцінки пропозиції Учасника є загальна вартість тендерної пропозиції Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених Тендерною документацією з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Проте, загальна вартість тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» становить 139 004,64 грн., яка не відповідає вимогам чинного законодавства України в частині дотримання ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗАХИСТ ПЛЮС» розмірів мінімальної оплати праці – 48,00 грн за одну годину, доплати за роботу у нічний час, не менше ніж 20 відсотків від мінімальної оплати праці, чим порушено вимоги Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95 № 108/95-ВР (зі змінами і доповненнями) з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, вимоги Податкового кодексу в частині нарахування Єдиного соціального внеску та інших нормативних документів. За умови мінімальної заробітної плати та оплаті нічних без врахування вартості загальногосподарських та адміністративних витрат, при нульовому рівні рентабельності запропонована ціна не може бути ніж встановлені норми мінімальної оплати праці. Таким чином, Учасником - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» порушено вимоги Замовника визначені тендерною документацією, щодо дотримання вимог Закону України «Про оплату праці» з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, Податкового Кодексу та інших нормативних документів. Враховуючи викладене вимагаємо скасувати прийняте рішення щодо визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» з урахуванням виявлених невідповідностей та порушень (Учасник процедури закупівлі не надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою) у складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги, Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-08-005283-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги (Оголошення № UA-2024-05-08-005283-a) - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС», код ЄДРПОУ 34405590, зазначене уповноваженою особою КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР», тендеру на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги, Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-08-005283-a. 4. Зобов’язати Замовника визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН РІ ГРУП», ЄДРПОУ 43934762, переможцем на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «79710000-4» Охоронні послуги (Оголошення № UA-2024-05-08-005283-a).
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 24.05.2024 17:56
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП", Тендерний Відділ 380000000000 tender.kvn@gmail.com

Пункт скарги

Номер: f4e80fa902724c1fb7c0224698ff47fa
Заголовок пункту скарги: Рішення Уповноваженої особи Замовника прийнято із порушенням вимог чинного законодавства, загальна вартість тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» становить 139 004,64 грн., яка не відповідає вимогам чинного законодавства України
Опис заперечення: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо Учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Проте, Замовник проігнорував встановлену Тендерною документацією (розділ 5 пункт 4) та законодавством (стаття 5 Закону, пункт 37, абзац 7, 8 Особливості) вимогу щодо обгрунтування Учасником Аномально низької ціни, у встановлені законодавством строки, чим порушив норми чинного законодавства (вимога Замовника щодо Обгунтування аномально низької ціни).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» на розгляд Замовника за результатами аукціону надав пропозицію з вартістю послуг 139 004,64 грн. (Аномально низька ціна), а середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій становить 147 000,00 грн. (40% відсотків середньоарифметичного значення).

На сьогоднішній день мінімальна заробітна плата за годину складає 48,00 грн. Ціна за годину ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС», є значно нижчою від мінімальної.
Відповідно до вимог тендерної документації ціна тендерної пропозиції Учасника формується з урахуванням всіх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та всі інші витрати, які пов’язані з наданням послуг.
Яким чином була сформована ціна Переможця є не зрозумілим, але фактично показує, що така ціна є прямим порушенням норм чинного законодавства.
Зокрема в Тендерній документації Замовник визначив, розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 3 До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг, що критерієм оцінки пропозиції Учасника є загальна вартість тендерної пропозиції Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених Тендерною документацією з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовник проігнорував встановлену Тендерною документацією (розділ 5 пункт 4) та законодавством (стаття 5 Закону, пункт 37, абзац 7, 8 Особливості) вимогу щодо обгрунтування Учасником Аномально низької ціни, у встановлені законодавством строки, чим порушив норми чинного законодавства (вимога Замовника щодо Обгунтування аномально низької ціни).
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» на розгляд Замовника за результатами аукціону надав пропозицію з вартістю послуг 139 004,64 грн. (Аномально низька ціна), а середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій становить 147 000,00 грн. (40% відсотків середньоарифметичного значення).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: f6ed9b2053104d9c9cfe6622e61f04aa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-005283-a.b1
Назва: Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Вимога на кваліфікацію Скаржник: ТОВ ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН РІ ГРУП Масленніков Володимир Сергійович Код ЄДРПОУ: 43934762 Адреса: 08131, Київська область, село Софіївська Борщагівка, вулиця Лесі Українки, 26, кв. 117 Тема: Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації Опис: Шановний Замовник, переможцем процедури закупівлі, «Послуги з охорони КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР» за кодом ДК «79710000-4» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-005283-a), було визнано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС», але звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації і чинному зконодавству, а отже не може бути обрана Переможцем. 20.05.2024 р. рішенням Уповноваженої особи Замовника згідно Протоколу щодо прийняття рiшення уповноваженою особою № б/н від 20.05.2024 р. було прийнято рішення про визннання переможцем Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» у відкритих торгах на закупівлю «Послуги з охорони КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання» ЖОР» за кодом ДК «79710000-4» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-005283-a) згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. Ми вважаємо, що вищезазначене рішення Уповноваженої особи Замовника прийнято із порушенням вимог чинного законодавства, а саме: У статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація Учасників закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед Учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація Учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням запобігання корупційним діям і зловживанням. Чинним законодавством у сфері закупівель передбачено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших Учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Разділ 5 Оцінка тендерної пропозиції, пункт 4 Інша інформація Тендерної документації Замовника визначає, що Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо Учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Проте, Замовник проігнорував встановлену Тендерною документацією (розділ 5 пункт 4) та законодавством (стаття 5 Закону, пункт 37, абзац 7, 8 Особливості) вимогу щодо обгрунтування Учасником Аномально низької ціни, у встановлені законодавством строки, чим порушив норми чинного законодавства (вимога Замовника щодо Обгунтування аномально низької ціни). Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» на розгляд Замовника за результатами аукціону надав пропозицію з вартістю послуг 139 004,64 грн. (Аномально низька ціна), а середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій становить 147 000,00 грн. (40% відсотків середньоарифметичного значення). Крім цього, на сьогоднішній день мінімальна заробітна плата за годину складає 48,00 грн. Ціна за годину ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС», є значно нижчою від мінімальної. Відповідно до вимог тендерної документації ціна тендерної пропозиції Учасника формується з урахуванням всіх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та всі інші витрати, які пов’язані з наданням послуг. Яким чином була сформована ціна Переможця є не зрозумілим, але фактично показує, що така ціна є прямим порушенням норм чинного законодавства. Зокрема в Тендерній документації Замовник визначив, розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 3 До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг, що критерієм оцінки пропозиції Учасника є загальна вартість тендерної пропозиції Учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених Тендерною документацією з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Проте, загальна вартість тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» становить 139 004,64 грн., яка не відповідає вимогам чинного законодавства України в частині дотримання ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗАХИСТ ПЛЮС» розмірів мінімальної оплати праці – 48,00 грн за одну годину, доплати за роботу у нічний час, не менше ніж 20 відсотків від мінімальної оплати праці, чим порушено вимоги Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95 № 108/95-ВР (зі змінами і доповненнями) з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, вимоги Податкового кодексу в частині нарахування Єдиного соціального внеску та інших нормативних документів. За умови мінімальної заробітної плати та оплаті нічних без врахування вартості загальногосподарських та адміністративних витрат, при нульовому рівні рентабельності запропонована ціна не може бути ніж встановлені норми мінімальної оплати праці. Таким чином, Учасником - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХИСТ ПЛЮС» порушено вимоги Замовника визначені тендерною документацією, щодо дотримання вимог Закону України «Про оплату праці» з урахуванням вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Кодексу Законів про працю України в частині нормування робочого часу і гарантованої оплати за фактично виконану роботу, Податкового кодексу та інших нормативних документів. Враховуючи викладене вимагаємо скасувати прийняте рішення щодо визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАХИСТ ПЛЮС» з урахуванням виявлених невідповідностей та порушень (Учасник процедури закупівлі ненадав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою) у складі тендерної пропозиції Учасника. Директор ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» В.С. Масленніков
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашу вимогу щодо скасування рішення результатів закупівлі UA-2024-05-08-005283-a розглянуто. Вказане рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС" Замовником прийняте відповідно до чинного законодавства України. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Так як такого повідомлення електронною системою не було отримано Ваша вимога є безпідставною. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Вказана норма Закону передбачає вимогу щодо надання саме інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, і розширеному тлумаченню не підлягає. Тобто, мови про скасування рішення не йде.
Статус вимоги: Відхилено