• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

42630000-1 Металообробні верстати Верстат рейкосвердлильний (для БудРем)

Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказані в Додатку 3 тендерної документації. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна пропозиції» . Забезпечення пропозиції - не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Верстат рейкосвердлильний (42630000-1).

Завершена

119 611.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 196.11 UAH
Період оскарження: 08.05.2024 11:59 - 13.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: fb4e54128ce24d309eeeb218d1f9091c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-004411-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 17:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.06.2024 12:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕХ-ТЕХ", Андрій Дулєпов +380995208201 ex-tex@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 3d2fc04d97c740b6899531243d52772b
Заголовок пункту скарги: неправомірне визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Опис заперечення: Рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс" згідно Протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи НЕК "Укренерго" №153/24-2-ВТО від 21.05.2024 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації (далі- ТД) Замовник вимагав від Учасників подання тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зокрема:
4) Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації.

Згідно Розділу ІІ Додатку 3 до Тендерної документації серед документів, які мали бути надані на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, вимагалися в тому числі:

«2. Документальне підтвердження того, що Учасник є виробником, або офіційним представником виробника, або постачальником згідно з предметом закупівлі:
Для підприємства-виробника надати:
- лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики;
Для офіційного представника виробника надати:
- копію документа, завірену печаткою учасника (у разі її використання), щодо підтвердження повноважень від виробника або його представництва** (одним з наступних документів: довіреність від виробника/представництва** виробника, дилерська угода, дистриб’юторський договір або договір комісії тощо);
- лист, щодо підтвердження гарантійних зобов’язань виробника або його представництва** по постачанню даної продукції, через офіційного представника – Учасника, копія документу, завірену печаткою (у разі її використання).
Для постачальника надати:
- гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника.

** В разі надання учасником підтвердження повноважень та гарантійних зобов’язань від представництва виробника, він додатково повинен підтвердити повноваження представництва виробника».

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс" заявило в своїй пропозиції відразу два статуси:
- офіційного представника виробника;
- постачальника.

На виконання вимог ТД для Постачальника Учасником було надано лист Гарантійний лист Вих. №24/0403 від 15.05.2024 р. (файл «Гарантійний лист щодо документів при поставці.pdf»).
На виконання вимог ТД для Офіційного представника виробника було надано:
-Авторизаційний лист від компанії Jinzhou Tiegong Railway Maintenance Machinery Co., Ltd від 21.02.2024 року (файл «Документ щодо підтвердження повноважень виробника.pdf»);
-Лист від Товариства з обмеженою відповідальністю "Технофорс" за №24/0404 від 15.05.2024 р. (файл «Лист щодо гарантійних зобов'язань представництва.pdf) наступного змісту:



Проаналізуваши даний лист можна зафіксувати наступні факти:
1) Лист наданий НЕ виробником Jinzhou Tiegong Railway Maintenance Machinery Co., Ltd;
2) в листі відсутні посилання щодо того, що гарантійні зобов’язання підтверджуються по постачанню продукції через офіційного представника – Учасника.

Варто зауважити, що Замовник в тендерній документації встановив вимогу, що в разі надання учасником підтвердження повноважень та гарантійних зобов’язань від представництва виробника, він додатково повинен підтвердити повноваження представництва виробника.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність»: «Представництво іноземного суб'єкта господарської діяльності - установа або особа, яка представляє інтереси іноземного суб'єкта господарської діяльності в Україні і має на це належним чином оформлені відповідні повноваження».
Відповідно до статті 5 цього ж Закону: «Іноземні суб'єкти господарської діяльності, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність на території України, мають право на відкриття своїх представництв на території України. Акредитацію філій і представництв іноземних банків здійснює Національний банк України відповідно до Закону України "Про банки і банківську діяльність". Акредитацію філій іноземних платіжних установ здійснює Національний банк України відповідно до Закону України "Про платіжні послуги". Реєстрацію представництв інших іноземних суб'єктів господарської діяльності здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, протягом шістдесяти робочих днів з дня подання іноземним суб'єктом господарської діяльності документів на реєстрацію».

Відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЗОВНІШНІХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ N30 від 18.01.96 «Про затвердження Інструкції про порядок реєстрації представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності в Україні»:
«7. У разі реєстрації представництва іноземного суб'єкта господарської діяльності заявнику видається Свідоцтво з відповідним номером.
Дані про реєстрацію вносяться до Реєстру представництв, що ведеться Міністерством.
У Реєстрі зазначаються: реєстраційний номер представництва, дата реєстрації, найменування та місцезнаходження іноземного суб'єкта господарської діяльності, який реєструє представництво, місцезнаходження представництва, сфера діяльності іноземного суб'єкта господарювання та інші дані.
8. Представництво іноземного суб'єкта господарської діяльності в Україні вважається відкритим з дати реєстрації».

Враховуючи вищевикладене можна зазначити, що:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс" НЕ є представництвом Jinzhou Tiegong Railway Maintenance Machinery Co., Ltd, КНР;
2) Учасником не надано документів, які б підтверджували повноваження представництва виробника.

Враховуючи сукупність вищеприведених фактів Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс" не дотрималося в повній мірі вимог Тендерної документації та не підтвердило належним чином відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 тендерної документації.

Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
-не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».

Враховуючи вищевикладені об’єктивні факти та норми чинного законодавства пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Технофорс" мала бути відхилена Замовником відповідно до п. 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір