-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Відеокамери
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Завершена
167 794.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 838.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 838.97 UAH
Період оскарження:
08.05.2024 11:55 - 13.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
невідповідність документів
Номер:
54678e2286fc40e39ac5bdcc63f593ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-08-004299-a.c2
Назва:
невідповідність документів
Вимога:
Шановний замовнику, уважно проаналізувавши документацію ФОП Шевченко О.С., подану у складі тендерної пропозиції, нами встановлено, що ряд документів не відповідають вашим вимогам. Проте, ви, при розгляді чомусь не звернули на такі невідповідності жодної уваги. Зазначене підтверджується наступним:
По-перше, п.9 додатку 8 до тендерної документації передбачає, що "ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТА ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ надати... довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) - посилання на сайт виробника обладнання, для можливості перевірки Замовником характеристик товару, який учасник пропонує до закупівлі". Зазначену довідку ФОП Шевченко О.С. у складі ТП не надано взагалі. Таким чином, учасником НЕ ВИКОНАНО вимогу замовника, яка мала підтвердити якість та технічні характеристики товару та є суттєвою при розгляді і визначенні переможця.
По-друге, п 3.9 тендерної документації передбачає, що всі листи та довідки складені в довільній формі, повинні мати вихідний номер та дату складання документа. При цьому, замовником не конкретизовано, ким саме мають бути підготовлені ці листи і довідки. Проаналізувавши авторизаційний лист, який ФОП Шевченко завантажив у складі ТП встановлено, що він не містить ані вихідного номера, ані дати, ані підпису директора, ані печатки ТОВ "ТРІНІТІ-СБ". Таким чином, учасником НЕ ВИКОНАНО вимогу Замовника щодо оформлення завантажуваних у складі ТП документів. Окрім того, у авторизаційному листі вказано, що "СТАНОМ НА 12.04.2024", тобто, інформація про наявність на складі камер була актуальною майже за місяць до оголошення тендеру. Тобто, фактичну наявність відеокамер, які пропонує ФОП Шевченко офіційним дистрибютором НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО. Згідно з відповіддю на поставлене запитання через електронний майданчик, ви зазначили, що "Авторизаційний лист від виробника або дистриб’ютора виробника, тощо, є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації". Яким чином ФОП Шевченко надавши авторизаційний лист підтвердив гарантію поставки товару, якщо цей лист містить відомості про наявність товару на складі за місяць до тендеру???
По-третє, відповідно до п.1.6 тендерної документації, якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити відбиток печатки (у разі використання). Оформлюючи такі документи на двох і більше сторінках, друга та подальші сторінки мають бути пронумеровані та мати відбиток печатки (за наявності). Учасником ФОП Шевченко, такі документи як Підписаний додаток 4 (Технічне завдання), Загальні відомості про підприємство,Відсутність підстав ст.47, Тендерна пропозиція складені на двох і більше сторінках, проте, друга та подальші сторінки не пронумеровані та не містять печатки ФОПа, проте, ви чомусь не звернули на це жодної уваги про розгляді його пропозиції.
По-четверте, відповідно до умови вашої ТД: Увага! Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених не самим Учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Учасник також повинен додатково роздрукувати такий документ (кольорова або чорно-біла копія) на паперовому носії та перед скануванням поставити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання). У відповіді на поставлене через електронний майданчик запитання, ви аргументували таку вимогу тим, що "Почастішали випадки надання учасниками підробних кольорових копій. Таким чином ви берете на себе відповідальність за достовірність наданих вами документів, перевірили їх на оригінальність і розумієте, що у разі підтвердження підробного документа - це вже зовсім інша відповідальність.
Просто відсканований оригінал документа в кольорі без завірення не буде прийнято до розгляду, а визначено як невідповідність вимогам тендерної документації." Учасником ФОП Шевченко надано відскановану копію картки платника податків (документ, який виданий іншим органом) з порушенням встановлених вами вимог, тобто не завірено підписом і печаткою учасника. При цьому, ви чомусь прийняли такий документ до розгляду і не визначили його незавірення, як невідповідність тендерній документації замовника (про що акцентували увагу у відповіді на питання). Додатково наголошуємо, що згідно з інформацією, яка розміщена у п.10 додатку 4 "Технічне завдання": не надання документів, що вимагалися Замовником у тендерній документації дає право на відхилення пропозиції. Чому ж ви не скористалися таким правом, якщо ФОП Шевченко не завантажив документ, який вами вимагався ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТА ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ, а саме, довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) - посилання на сайт виробника обладнання, для можливості перевірки Замовником характеристик товару, який учасник пропонує до закупівлі"?
Враховуючи наведену вище інформацію, з метою якісної підготовки скарги до АМКУ просимо надати відповідні пояснення щодо невстановлення уповноваженою особою Замовника перелічених вище невідповідностей ТД ФОП Шевченка (якого визнано переможцем) та невідхилення його пропозиції, як такої, що не містить документа на підтвердження якості та технічних характеритик товару, що вимагався замовником у ТД. Дякую
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №741_Вимога 2.pdf 23.05.2024 18:59
Дата подачі:
21.05.2024 16:30
Вирішення:
1. Щодо посилання на сайт виробника – вимога виконана в повному обсязі:
У файлі Учасника- переможця «27_Порівняльна таблиця.pdf» міститься посилання на сайт.
2. Щодо іншої інформації, що міститься в вимозі: Згідно п.2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації : 2.Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій:
2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Приклади формальних помилок:
— «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;
— «м.київ» замість «м.Київ»;
— «поряд -ок» замість «поря – док»;
— «ненадається» замість «не надається»»;
— «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01»
- — учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)».
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Зазначений перелік не є вичерпним.
Також хочемо зазначити, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-2" також містить технічні помилки, які були визначені як формальні (несуттєві) і не бралися до розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Незаконна дискваліфікація
Номер:
75deb59fccd24768bc3ef88985bcc0e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-08-004299-a.a1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику! Ми - учасник закупівлі, якого ви дискваліфікували через встановлену (на підставі взятої з відкритих джерел інформації, першоджерело якої нам невідоме) невідповідність нашої тендерної пропозиції вимогам замовника. Такі ваші дії суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель на підставі наступного:
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну
пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо
предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або
документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до
пункту 43 цих особливостей та у разі коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам,
установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої
статті 22 Закону.
Відповідно до частини п'ятнадцятої статті 29, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
ТОВ "ПШР ТИГР-2", надавши тендерну пропозицію, підтвердив її відповідність вимогам Замовника, надавши УСІ документи, які вами вимагалися. Зокрема, дало посилання на сайт виробника, який ПРАЦЮВАВ на момент підготовки документації та є ПРАЦЮЮЧИМ на даний момент. Даний факт нами належним чином зафіксовано. Крім того, наданий вами скрін того, що сант ніби-то не працює, не є інформативним та не містить жодних даних щодо дати та часу його перевірки. По-друге, нами надано авторизаційний лист від ексклюзивного дистрибютора продукції, в якому ним зазначено, що запропоноване обладнання ВІДПОВІДАЄ технічним характеристикам у вимогах Замовника по вказаній закупівлі. По-третє, нами надано гарантійний лист №12 від 9.05.24, в якому зазначено, що ми гарантуємо забезпечення Замовника Дніпропетровського
державного університету внутрішніх справ якісним Товаром відповідно до характеристик,
зазначених у технічній специфікації. Крім цього, нами надано підписане технічне завдання, порівняльну таблицю та інші документи, які підтверджують відповідність обладнання. Додатково повідомляємо, що вказані у протоколі про відхилення доводи не є логічними. Так, наприклад, ви вказуєте, що камера DI-340IPSN-28-V2 не містить LED підсвічування, при цьому, надаєте витяг з технічними характеристиками на цю камеру, де в рядку ІЧ-підсвічування вказано 20м (1 High-Pover IR LED). Зверніть увагу, в дужках вказано LED!!!!! Крім цього, технічні характеристики наших камер, в частині дальності підсвічування ПОВНІСТЮ відповідають вашим вимогам, оскільки вами вимагалася дальність підсвічування ДО (!!!) 30, 40, 50 метрів, а наші показники лежать у площині "ДО".
Одночасно, у протоколі про відхилення, ви зазначаєте, що нами вказана НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ про запропоноване обладнання. На підставі чого ви зробили такий висновок??? На підставі інформації, взятої з відкритих джерел незрозумілого нам походження??? Ми не розуміємо першоджерел тих сайтів, на які ви посилаєтеся. Виходить, що ви не повірили наданій нами інформації, наданому дистрибютором обладнання листу, але при цьому повірили незрозумілому інтернет-ресурсу???
Як вище зазначалося, закон передбачає, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Як вже зазначалося, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тому у разі, якщо є підстави вважати, що учасник надав неправдиву інформацію, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник може звернутися до третіх осіб (органи державної влади установи, організації), що володіють необхідною інформацією, за її підтвердженням.
Тобто у разі виникнення сумнівів в доброчесності учасника торгів замовник може перевірити надану таким учасником інформацію та у разі встановлення невідповідності – відхилити його пропозицію.
Тобто, відхилити пропозицію такого учасника (як і переможця) можливо ЛИШЕ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ПІДТВЕРДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВІД ТРЕТІХ ОСІБ.
Згідно з формулюванням Закону та Особливостей замовник НЕ МОЖЕ відхилити пропозицію учасника (переможця) на підставі інформації, отриманої ним з відкритих джерел.
Протокол про відхилення не містить відомостей щодо того, до яких саме органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції ви зверталися задля підтвердження надання нами недостовірної інформації. Ще раз наголосимо, відкриті джерела НЕ МОЖУТЬ бути джерелом для підтвердження нашої невідповідності вимогам замовника та джерелом інформації, для підтвердження зазначення нами неправдивих відомостей. Таким джерелом можуть бути виключно органи державної влади, підприємства, установи, організації відповідно до їх компетенції.
Враховуючи зазначене, з метою якісної підготовки скарги до АМКУ просимо повідомити:
1) до яких органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, ви зверталися з метою підтвердження наявних підстав для відхилення нас за надання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів торгів, зокрема з метою встановлення невідповідності запропонованого нами обладнання вимогам замовника? Повідомте дату та номер вихідного запиту та найменування організації, дату, номер і зміст отриманої відповіді.
2) вкажіть норму закону чи іншого НПА, який дозволяє замовнику при розгляді тендерної пропозиції учасника, в тому числі на її відповідність вимогам тендерної документації, звертатися до відкритих джерел, зокрема, інтернет-ресурсів, які навіть не є офіційними сайтами виробника продукції?
Наголошуємо, що запитувана інформація та надана вами відповідь будуть використані при підготовці скарг до АМКУ та інших контролюючих органів, оскільки наше відхилення порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №740_Вимога1.pdf 23.05.2024 18:50
Дата подачі:
21.05.2024 13:39
Вирішення:
1. Посилання на сайт виробника – неможливість перевірити характеристики товару, який Учасник пропонує до закупівлі, оскільки сайт не працює.
2. Порівняльна таблиця містить невідповідності, а саме - недостовірну інформацію. Оскільки відсутня можливість перевірити характеристики товару, який Учасник пропонує до закупівлі, на сайті виробника, була перевірена інформація, що наявна у відкритих джерелах. Та на сайті компанії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" (https://www.sec.ua/ ) якою було надано Учаснику Авторизаційний лист, та яка є офіційним дистриб’ютором компанії «Provision-ISR Limeted». Розглянувши посилання на зазначені моделі https://www.bezpeka-shop.com/ua/product/i4-340ipsn-mvf-v2/ та https://www.bezpeka-shop.com/ua/product/di-340ipsn-28-v2/ було віиявлено:
На підтвердження у цьому протоколі було надано Технічні паспорти на моделі, що Учасник пропонує до закупівлі, які взято з сайту компанії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" (https://www.sec.ua/ ) якою було надано Учаснику Авторизаційний лист, та яка є офіційним дистриб’ютором компанії «Provision-ISR Limeted».
А не з відкритих джерел як зазначається в вимозі.
При порівнянні технічних характеристик можна зазначити важливі невідповідності:
Модель камери Provision-ISR I4-340IPSN-MVF-V2 (2.8-12 мм) - На сайті https://www.bezpeka-shop.com/ua/product/i4-340ipsn-mvf-v2/ інформація щодо наявності LED-підсвічування та вбудованого мікрофону - ВІДСУТНЯ. Важливо - відсутнє збереження в умовах недостатнього освітлення завдяки LED підсвічуванню. Характеристика "чутливість" - гірша, ніж та, що вимагав Замовник. Учасником надано недостовірну інформацію - ІЧ-підсвічування до 40 м (а не до 50 м як зазначено у порівняльній таблиці).
Зазначаємо - ІЧ-підсвічування – це не LED-підсвічування, і Учасник як спеціаліст повинен це знати.
Модель камери Provision-ISR DI-340IPSN-28-V2 (2.8 мм) - На сайті https://www.bezpeka-shop.com/ua/product/di-340ipsn-28-v2/ Інформація щодо наявності LED-підсвічування - ВІДСУТНЯ. Важливо - відсутнє збереження в умовах недостатнього освітлення завдяки LED підсвічуванню. Учасником надано недостовірну інформацію - ІЧ-підсвічування до 20 м (а не до 30 м як зазначено у порівняльній таблиці).
Щодо : « Крім цього, технічні характеристики наших камер, в частині дальності підсвічування ПОВНІСТЮ відповідають вашим вимогам, оскільки вами вимагалася дальність підсвічування ДО (!!!) 30, 40, 50 метрів, а наші показники лежать у площині "ДО"»
Твердження Учасника містять протиріччя – площина до 50 м – це не до 40 м.
Таким чином Учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, які визначені у технічному завданні Додатку №4 тендерної документації.
Згідно п.43 Особливостей - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформація, отримана при перевірці товару на сайті ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" (https://www.sec.ua/ ) офіційного дистриб’ютора компанії «Provision-ISR Limeted» показує, що технічні характеристики товару, що Учасник пропонує до закупівлі не відповідають технічним вимогам щодо предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено