-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 Дарницького району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Срібнокільська, 4-А у Дарницькому районі м.Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Торги не відбулися
140 293 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 701 467.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 701 467.50 UAH
Період оскарження:
07.05.2024 22:18 - 19.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
35062bb631dd4380a97b7b8cddae132e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-07-010598-a.c2
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 44. Сертифікат ISO 900120215.pdf 25.06.2024 14:26
- 39. Сертифікат ISO 140012015.pdf 25.06.2024 14:26
- 40. Сертифікат ISO 450012018.pdf 25.06.2024 14:26
- 27. Гарантійни лист щодо локалізації.pdf 25.06.2024 14:26
- 69. Кошторс1.pdf 25.06.2024 14:27
- 68. Кошторс.pdf 25.06.2024 14:27
- ТД_будівництво_споруди_подвійного_призначення_ЗДО_5 - зі змінами (1).doc 25.06.2024 14:29
- 220_ПВР_ 5_після коригування (3).xls 25.06.2024 14:29
- Додаток № 3 - зі змінами (4).doc 25.06.2024 14:29
- скарга абсолют БУДМОНОЛІТ.pdf.asice.zip 25.06.2024 14:36
- sign.p7s 25.06.2024 14:38
- рішення від 27.06.2024 № 11187.pdf 27.06.2024 17:41
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит Замовнику від 05.07.2024 № 1086.pdf 05.07.2024 19:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2024 № 12075.pdf 15.07.2024 18:11
- рішення від 12.07.2024 № 12075.pdf 17.07.2024 13:52
- Протокол № 1281.pdf 24.07.2024 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 17:07
Дата розгляду скарги:
05.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.06.2024 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.07.2024 13:52
Дата виконання рішення Замовником:
24.07.2024 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення № 1089 від 21.06.2024р. рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі — «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 Дарницького району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Срібнокільська, 4-А у Дарницькому районі м.Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт»)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-07- 010598-a. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12075-р/пк-пз від 12.07.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
76e3323afa6b47b0b40332b6a852dafe
Заголовок пункту скарги:
Розрахункові кошторисні документи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з, у тому числі, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 3 до цієї тендерної документації)).
Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає:
4.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.5 (не нижче, з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, без урахання витрат на технічний нагляд та без урахування витрат на авторський нагляд, без урахування коштів на утримання служби замовника – 1%, коштів на надання послуг інженера-консультанта 2,0%, коштів на формування страхового фонду документації) До договірної ціни включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. До договірної ціни надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток. Кошторисну заробітну плату встановлювати відповідно до затвердженого розміру кошторисної запробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів по регіону. До складу договірної ціни включити кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами 5000446,00 грн без ПДВ, кошти на покриття ризику – 2%.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%, з урахуванням витрат на авторський нагляд згідно Настанови, з урахуванням коштів на утримання служби замовника – 1%, коштів на надання послуг інженера-консультанта 2,0%, коштів на формування страхового фонду документації); (повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Відомість обсягів робіт;
- Об’єктний кошторис
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Кошторисні розрахунки пропозиції повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування. Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна визначатись згідно з Настановою з визначення вартості будівництва та технічного завдання.
Додаток 3 до тендерної документації містить ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ та окремим файлом - ПІДСУМКОВА ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.
Підсумковою відомістю ресурсів передбачено наступний перелік та обсяг (кількість) таких ресурсів:
137 &С1-37-104-3
варіант 1 Дюбель монтажний шт 7,7275
180 С111-253 Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 т 0,010163
185 +С111-310 Каніфоль соснова т 0,0006376
187 С111-322 Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 т 0,00004
197 С111-500 Лак кам'яновугільний, марка Г т 0,00008
250 +С111-1504
варіант 1 Електроди, діаметр 2 мм, марка Э42 т 0,0103335
255 +С111-1522 Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А т 0,083855
264 С111-1608 Дрантя кг 19,87046
293 С111-1757 Рядно м2 207,974
386 &С113-445-19
варіант 3 Труби сталеві гнуті замкнуті зварні квадратні
і прямокутні, 50х3 т 0,1118688
Переможець закупівлі завантажив в електронну систему закупівель Підсумкову відомість ресурсів (файл «69. Кошторс1.pdf»), в якій:
1. Дюбель монтажний у кількості 7,7275 шт. – відсутній;
2. Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,0101632 т замість 0,010163 т);
3. Каніфоль соснова передбачена у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,000631 т замість 0,0006376 т);
4. Гас для технічних цілей передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,00003 т замість 0,00004 т);
5. Лак кам’яновугільний, марка Г передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,00004 т замість 0,00008 т);
6. Електроди, діаметр 2 мм, марка Э42 передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,0102385 т замість 0,0103335 т);
7. Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,082697 т замість 0,083855 т);
8. Дрантя передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника ( 9,39118 кг замість 19,87046 кг);
9. Рядно передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (189,224 м2 замість 207,974 м2);
10. Труби сталеві гнуті замкнуті зварні квадратні і прямокутні, 50х3 передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,0008688 т замість 0,1118688 т).
Таким чином, надані Учасником розрахунки не підтверджують відповідність встановленим в технічному завданні вимогам в частині усіх обсягів та показників.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає:
4.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.5 (не нижче, з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, без урахання витрат на технічний нагляд та без урахування витрат на авторський нагляд, без урахування коштів на утримання служби замовника – 1%, коштів на надання послуг інженера-консультанта 2,0%, коштів на формування страхового фонду документації) До договірної ціни включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. До договірної ціни надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток. Кошторисну заробітну плату встановлювати відповідно до затвердженого розміру кошторисної запробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів по регіону. До складу договірної ціни включити кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами 5000446,00 грн без ПДВ, кошти на покриття ризику – 2%.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації, з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%, з урахуванням витрат на авторський нагляд згідно Настанови, з урахуванням коштів на утримання служби замовника – 1%, коштів на надання послуг інженера-консультанта 2,0%, коштів на формування страхового фонду документації); (повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Відомість обсягів робіт;
- Об’єктний кошторис
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Кошторисні розрахунки пропозиції повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування. Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна визначатись згідно з Настановою з визначення вартості будівництва та технічного завдання.
Додаток 3 до тендерної документації містить ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ та окремим файлом - ПІДСУМКОВА ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.
Підсумковою відомістю ресурсів передбачено наступний перелік та обсяг (кількість) таких ресурсів:
137 &С1-37-104-3
варіант 1 Дюбель монтажний шт 7,7275
180 С111-253 Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 т 0,010163
185 +С111-310 Каніфоль соснова т 0,0006376
187 С111-322 Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 т 0,00004
197 С111-500 Лак кам'яновугільний, марка Г т 0,00008
250 +С111-1504
варіант 1 Електроди, діаметр 2 мм, марка Э42 т 0,0103335
255 +С111-1522 Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А т 0,083855
264 С111-1608 Дрантя кг 19,87046
293 С111-1757 Рядно м2 207,974
386 &С113-445-19
варіант 3 Труби сталеві гнуті замкнуті зварні квадратні
і прямокутні, 50х3 т 0,1118688
Переможець закупівлі завантажив в електронну систему закупівель Підсумкову відомість ресурсів (файл «69. Кошторс1.pdf»), в якій:
1. Дюбель монтажний у кількості 7,7275 шт. – відсутній;
2. Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,0101632 т замість 0,010163 т);
3. Каніфоль соснова передбачена у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,000631 т замість 0,0006376 т);
4. Гас для технічних цілей передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,00003 т замість 0,00004 т);
5. Лак кам’яновугільний, марка Г передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,00004 т замість 0,00008 т);
6. Електроди, діаметр 2 мм, марка Э42 передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,0102385 т замість 0,0103335 т);
7. Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,082697 т замість 0,083855 т);
8. Дрантя передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника ( 9,39118 кг замість 19,87046 кг);
9. Рядно передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (189,224 м2 замість 207,974 м2);
10. Труби сталеві гнуті замкнуті зварні квадратні і прямокутні, 50х3 передбачено у іншій кількості, ніж це передбачено у Підсумковій відомості ресурсів Замовника (0,0008688 т замість 0,1118688 т).
Таким чином, надані Учасником розрахунки не підтверджують відповідність встановленим в технічному завданні вимогам в частині усіх обсягів та показників.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 Дарницького району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Срібнокільська, 4-А у Дарницькому районі м.Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-07-010598-a, з боку Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Замовника – Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення Переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС»»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b87cec4e91b84970a526c1160f13d344
Заголовок пункту скарги:
Відсутність у складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків у форматі .doc або .xlsx.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf, у форматі .imd та у форматі .doc або .xlsx.
В порушення зазначених вище вимог тендерної документації Переможець закупівлі надав у складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки тільки у форматі .pdf, (файли «69. Кошторс1.pdf» та «68. Кошторс.pdf») та у форматі .imd (файл «910.imd»).
Кошторисні розрахунки у форматі .doc або .xlsx. у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі відсутні.
20.06.2024 Замовником в електронній системі закупівель розміщено Вимогу про усунення невідповідностей у строк до 21 червня 2024 12:02 год., в якій зазначено наступне:
«….Учасник не надав усі кошторисні розрахунки .doc або .xlsx, що не відповідає вимогам п. 4 Додатку № 3 до тендерної документації… Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.»
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме - кошторисних розрахунків у форматі .doc або .xlsx. не є невідповідністю у розумінні Особливостей, отже, у Замовника не було підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
В порушення зазначених вище вимог тендерної документації Переможець закупівлі надав у складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки тільки у форматі .pdf, (файли «69. Кошторс1.pdf» та «68. Кошторс.pdf») та у форматі .imd (файл «910.imd»).
Кошторисні розрахунки у форматі .doc або .xlsx. у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі відсутні.
20.06.2024 Замовником в електронній системі закупівель розміщено Вимогу про усунення невідповідностей у строк до 21 червня 2024 12:02 год., в якій зазначено наступне:
«….Учасник не надав усі кошторисні розрахунки .doc або .xlsx, що не відповідає вимогам п. 4 Додатку № 3 до тендерної документації… Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.»
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме - кошторисних розрахунків у форматі .doc або .xlsx. не є невідповідністю у розумінні Особливостей, отже, у Замовника не було підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 Дарницького району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Срібнокільська, 4-А у Дарницькому районі м.Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-07-010598-a, з боку Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Замовника – Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення Переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС»»
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8e03f548be5f40d58d45a6e2c7f4fa5d
Заголовок пункту скарги:
Порушення Переможцем положень тендерної документації про набуття замовником у власність товарів, які підлягають локалізації виробництва
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з пунктом 2 Приміток додатку 3 до тендерної документації у разі наявності в технічному завданні даної закупівлі положень про набуття замовником у власність товарів, які підлягають локалізації виробництва, Учасник повинен:
- або зазначити у складі пропозиції товари, які передбачені технічним завданням (за умови якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені Законом межі) з додаванням інформації у складі пропозиції у вигляді довідки з інформацією про ID-товару у переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу;
- або запропонувати еквівалент такого товару з дотриманням вимог тендерної документації щодо еквівалентного устаткування з наданням у складі пропозиції: довідки з інформацією інформації у вигляді довідки з додаванням ID-товару у переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу; зобов’язанням забезпечити зміну проекту та отриманням позитивного експертного висновку власним коштом; чинний договір (попередній договір) з проектною організацією, яка є власником авторських прав на наявний проект; гарантійний листом від виробника еквівалентного товару, який містить інформацію про технічні характеристики та вартість такого товару;
- або надати гарантійний лист з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування (у разі укладання договору про закупівлю). Такий гарантійний лист повинен містити інформацію про перелік такого товару згідно технічного завдання. В будь-якому випадку необхідно надати документальне підтвердження, передбачене цією приміткою та умовами тендерної документації для підтвердження можливості уникнення незаконного набуття Замовником у власність товару, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник встановив вимогу, що у разі надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування, учасник повинен надати документальне підтвердження, передбачене цією приміткою та умовами тендерної документації для підтвердження можливості уникнення незаконного набуття Замовником у власність товару, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
- замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
- у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, Законом встановлено, що законним набуттям Замовником у власність товару, включених до переліку, вважається набуття товарів виключно при наявності ступеню локалізації таких товарів 20 і більше відсотків (станом на 2024 рік).
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС»»); надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 14.05.2024 № 27/14 (файл «27. Гарантійни лист щодо локалізації.pdf») з переліком товару згідно технічного завдання та з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування (у разі укладання договору про закупівлю) - Дизельний генератор FG Wilson P330-5.
Ідентичне устаткування зазначено Учасником у Розрахункових кошторисних документах (позиція 1019 Підсумкової відомості ресурсів файлу «69. Кошторс1.pdf»).
За даними веб-порталу Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation станом на дату подання учасником гарантійного листа товари, наведені ним у переліку, не підтверджені ступенем локалізації. А саме:
товар Дизельний генератор FG Wilson P330-5 відсутній на веб-порталі Уповноваженого органу.
При цьому, Учасник мав можливість запропонувати еквівалент такого товару з дотриманням вимог тендерної документації щодо еквівалентного устаткування з підтвердженим локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу.
Однак Учасник надав гарантійний лист з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування (у разі укладання договору про закупівлю) БЕЗ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ можливості уникнення незаконного набуття Замовником у власність товару, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Учасник зазначив у гарантійному листі товар, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Крім того, згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів як «насоси та компресори»; «насоси»; «насоси для рідин»; «відцентрові насоси».
У Підсумковій відомості ресурсів, що додається до тендерної документації окремим файлом, наявні наступні насоси:
910 &С1630-1614-
1
варіант 2 Насосна станці на базі насосу CM1-5 A-R-A-
E-AQQE C1-A-A-N шт 1
911 &С1630-1614-
1
варіант 3 Насосна станці на базі насосу SCALA1 3-35
1x230V 50H шт 2
912 &С1630-1614-
1
варіант 4 Насосна каналізаційна станція MD.12.1.4
1x230V шт 1
913 &С1630-1614-
1
варіант 5 Дренажний насос UNILIFT KP350-A-1 1x220 шт 2
914 &С1630-1614-
1
варіант 6 Насосна дренажу CONLIFT1 шт 2
Переможець закупівлі завантажив в електронну систему закупівель Підсумкову відомість ресурсів (файл «69. Кошторс1.pdf»), в якій вартість таких насосів становить 283 643,74 грн., тобто перевищує 200 тисяч гривень.
Таким чином, гарантійний лист від 14.05.2024 № 27/14 не містить повну інформацію про перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені пунктом 6-1 Розділу Х Закону.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
- або зазначити у складі пропозиції товари, які передбачені технічним завданням (за умови якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені Законом межі) з додаванням інформації у складі пропозиції у вигляді довідки з інформацією про ID-товару у переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу;
- або запропонувати еквівалент такого товару з дотриманням вимог тендерної документації щодо еквівалентного устаткування з наданням у складі пропозиції: довідки з інформацією інформації у вигляді довідки з додаванням ID-товару у переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу; зобов’язанням забезпечити зміну проекту та отриманням позитивного експертного висновку власним коштом; чинний договір (попередній договір) з проектною організацією, яка є власником авторських прав на наявний проект; гарантійний листом від виробника еквівалентного товару, який містить інформацію про технічні характеристики та вартість такого товару;
- або надати гарантійний лист з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування (у разі укладання договору про закупівлю). Такий гарантійний лист повинен містити інформацію про перелік такого товару згідно технічного завдання. В будь-якому випадку необхідно надати документальне підтвердження, передбачене цією приміткою та умовами тендерної документації для підтвердження можливості уникнення незаконного набуття Замовником у власність товару, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник встановив вимогу, що у разі надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування, учасник повинен надати документальне підтвердження, передбачене цією приміткою та умовами тендерної документації для підтвердження можливості уникнення незаконного набуття Замовником у власність товару, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
- замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
- у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, Законом встановлено, що законним набуттям Замовником у власність товару, включених до переліку, вважається набуття товарів виключно при наявності ступеню локалізації таких товарів 20 і більше відсотків (станом на 2024 рік).
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС»»); надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 14.05.2024 № 27/14 (файл «27. Гарантійни лист щодо локалізації.pdf») з переліком товару згідно технічного завдання та з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування (у разі укладання договору про закупівлю) - Дизельний генератор FG Wilson P330-5.
Ідентичне устаткування зазначено Учасником у Розрахункових кошторисних документах (позиція 1019 Підсумкової відомості ресурсів файлу «69. Кошторс1.pdf»).
За даними веб-порталу Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation станом на дату подання учасником гарантійного листа товари, наведені ним у переліку, не підтверджені ступенем локалізації. А саме:
товар Дизельний генератор FG Wilson P330-5 відсутній на веб-порталі Уповноваженого органу.
При цьому, Учасник мав можливість запропонувати еквівалент такого товару з дотриманням вимог тендерної документації щодо еквівалентного устаткування з підтвердженим локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу.
Однак Учасник надав гарантійний лист з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування (у разі укладання договору про закупівлю) БЕЗ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ можливості уникнення незаконного набуття Замовником у власність товару, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Учасник зазначив у гарантійному листі товар, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Крім того, згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів як «насоси та компресори»; «насоси»; «насоси для рідин»; «відцентрові насоси».
У Підсумковій відомості ресурсів, що додається до тендерної документації окремим файлом, наявні наступні насоси:
910 &С1630-1614-
1
варіант 2 Насосна станці на базі насосу CM1-5 A-R-A-
E-AQQE C1-A-A-N шт 1
911 &С1630-1614-
1
варіант 3 Насосна станці на базі насосу SCALA1 3-35
1x230V 50H шт 2
912 &С1630-1614-
1
варіант 4 Насосна каналізаційна станція MD.12.1.4
1x230V шт 1
913 &С1630-1614-
1
варіант 5 Дренажний насос UNILIFT KP350-A-1 1x220 шт 2
914 &С1630-1614-
1
варіант 6 Насосна дренажу CONLIFT1 шт 2
Переможець закупівлі завантажив в електронну систему закупівель Підсумкову відомість ресурсів (файл «69. Кошторс1.pdf»), в якій вартість таких насосів становить 283 643,74 грн., тобто перевищує 200 тисяч гривень.
Таким чином, гарантійний лист від 14.05.2024 № 27/14 не містить повну інформацію про перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені пунктом 6-1 Розділу Х Закону.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 Дарницького району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Срібнокільська, 4-А у Дарницькому районі м.Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-07-010598-a, з боку Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Замовника – Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення Переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС»»
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
ec36c55fa277441ca1ec9c92a1bbfcd1
Заголовок пункту скарги:
Відсутність у складі тендерної Переможця закупівлі інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з підпунктом 1.1.14 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації з метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати
- Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 9001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
- Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 45001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
Також підпунктом 6.4 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вищезазначеного розділу тендерної документації встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, що підтверджується Учасниками в складі пропозиції довідкою та скан-копією чинного сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 14001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт, який повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
Переможець закупівлі надав у складі тендерної пропозиції сертифікати системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» № ECS.UA.02.4220 від 16.02.2024 р. (файл «39. Сертифікат ISO 140012015.pdf»); системи менеджменту якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» № ECS.UA.02.4219 від 16.02.2024 р. (файл «44. Сертифікат ISO 900120215.pdf») та системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праціISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпекипраці. Вимоги та настанови щодо застосовування» (файл «40. Сертифікат ISO 450012018.pdf»). Разом з тим, зазначені сертифікати не містять наступні сфери сертифікації, що вимагалися Замовником у тендерній документації:
- будівництво інших споруд;
- монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
20.06.2024 Замовником в електронній системі закупівель розміщено Вимогу про усунення невідповідностей у строк до 21 червня 2024 12:02 год., в якій зазначено наступне:
«….Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 не містить в переліку монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.14 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 не містить в переліку монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.14 п.1 розділу ІІІ тендерної документації…. Скан-копією чинного сертифікату Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», не містить в переліку монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, що не відповідає вимогам п.п. 6.3. п.6 розділу ІІІ тендерної документації.… Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.»
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної Переможця закупівлі інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме інформації про сфери сертифікації «монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування» не є невідповідністю у розумінні Особливостей, отже, у Замовника не було підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Крім того, Замовник взагалі проігнорував відсутність у наданих Переможцем закупівлі сертифікатах ISO сфери сертифікації «будівництво інших споруд».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
- Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 9001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
- Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 45001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
Також підпунктом 6.4 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вищезазначеного розділу тендерної документації встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, що підтверджується Учасниками в складі пропозиції довідкою та скан-копією чинного сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 14001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт, який повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати атестат акредитації або інший, визначений законодавством документ).
Переможець закупівлі надав у складі тендерної пропозиції сертифікати системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» № ECS.UA.02.4220 від 16.02.2024 р. (файл «39. Сертифікат ISO 140012015.pdf»); системи менеджменту якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» № ECS.UA.02.4219 від 16.02.2024 р. (файл «44. Сертифікат ISO 900120215.pdf») та системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праціISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпекипраці. Вимоги та настанови щодо застосовування» (файл «40. Сертифікат ISO 450012018.pdf»). Разом з тим, зазначені сертифікати не містять наступні сфери сертифікації, що вимагалися Замовником у тендерній документації:
- будівництво інших споруд;
- монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
20.06.2024 Замовником в електронній системі закупівель розміщено Вимогу про усунення невідповідностей у строк до 21 червня 2024 12:02 год., в якій зазначено наступне:
«….Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 не містить в переліку монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.14 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації. Скан-копія оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 не містить в переліку монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.14 п.1 розділу ІІІ тендерної документації…. Скан-копією чинного сертифікату Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», не містить в переліку монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, що не відповідає вимогам п.п. 6.3. п.6 розділу ІІІ тендерної документації.… Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.»
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної Переможця закупівлі інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме інформації про сфери сертифікації «монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування» не є невідповідністю у розумінні Особливостей, отже, у Замовника не було підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Крім того, Замовник взагалі проігнорував відсутність у наданих Переможцем закупівлі сертифікатах ISO сфери сертифікації «будівництво інших споруд».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 Дарницького району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Срібнокільська, 4-А у Дарницькому районі м.Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-07-010598-a, з боку Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Замовника – Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення Переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС»»
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
e34aa76dba6e4bdeb430f201d7ac16bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-07-010598-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 598-а.pdf.asice.zip 17.05.2024 15:07
- Скарга 598-а.pdf 17.05.2024 15:07
- ТД_будівництво_споруди_подвійного_призначення_ЗДО_5.doc 17.05.2024 15:07
- Додаток _ 1 (1).doc 17.05.2024 15:07
- Додаток _ 2 (1).doc 17.05.2024 15:07
- Диплом Верба.jpeg 17.05.2024 15:07
- диплом_Березовський.pdf 17.05.2024 15:07
- диплом_Ерофеев.pdf 17.05.2024 15:07
- Диплом_Кирях.pdf 17.05.2024 15:07
- Довідка з ЄДР.pdf 17.05.2024 15:07
- Наказ Єрофеєв.pdf 17.05.2024 15:07
- Наказ Кирях.pdf 17.05.2024 15:07
- Свідоцтво__Кирях.pdf 17.05.2024 15:07
- Сертифікат інженер з ОП Верба.pdf 17.05.2024 15:07
- Сертифікат кошторисник Кир_ях.pdf 17.05.2024 15:07
- sign.p7s 17.05.2024 15:16
- Доповнення до скарги 18.05.2024 20:35
- Повідомлення в АМКУ (5).pdf 20.05.2024 16:09
- Повідомлення в АМКУ (5).docx 20.05.2024 16:09
- Повідомлення АМКУ (5).pdf 24.05.2024 09:27
- Повідомлення в АМКУ (5).docx 24.05.2024 09:28
- рішення від 21.05.2024 №8890.pdf 21.05.2024 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення абсолют від 28.05.2024 №9350.pdf 29.05.2024 13:28
- рішення від 28.05.2024 №9350.pdf 31.05.2024 07:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 15:43
Дата розгляду скарги:
28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 17:35
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.05.2024 07:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.05.2024 07:54
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c427e979c86446208fde6cc3b1a179cb
Заголовок пункту скарги:
Скарга на умови ТД
Опис заперечення:
Дискримінаційні вимоги Звмовника штучно звужують коло потенційних учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Замовник звужує коло потенційних учасників шляхом встановлення вимог до конкретної галузі освіти працівників
Опис суті пункту скарги:
Необхідно внести зміни до ТД
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скарга на умови тендерної документації