• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Біспектральна (тепловізійна) ІР-система відеоспостереження

закупівля здійснюється згідно ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року зі змінами

Торги не відбулися

1 460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 300.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2024 18:06 - 12.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 46dadd76a2d2476a906c754130a58de2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-010223-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2024 11:42
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2024 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення №12901-р/пк-пз від 29.07.2024 року
Автор: ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ ", Володимир Пермяков +380988578445 permiakov.fop@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5b40a47a84254a2985a2a8cd0933c35b
Заголовок пункту скарги: На неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 17.07.2024 р. о 14:07 год. Замовником оприлюднене на електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ФОП Акберова Анна Володимирівна.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акберова Анна Володимирівна та рішенням про намір укладення договору з ФОП Акберова Анна Володимирівна не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ФОП Акберова Анна Володимирівна, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Відповідно до вимог, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції інформацію (довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, та містить інформацію про: марку, модель, рік виготовлення не пізніше 2021 року, технічні та якісні характеристики пропонованого учасником товару; сертифікати якості та (або) інші документи, що підтверджують походження та якість запропонованого товару.
В порушення даних вимог, згідно Порівняльної таблиці від 08.05.2024 №10 та гарантійного листа виданого виробником ФОП Кириченко А.В. від 16.07.2024 № 16.7/24-6 ФОП Акберова Анна Володимирівна подала тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 2 до тендерної документації, а саме пропонує Біспектральну тепловізійну камеру IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1 шт Виробник: ФОП Кириченко А. В. Країна походження: Україна Рік виготовлення: 2024.
Ця невідповідність є прямим та однозначним порушенням технічних вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації. Прийняття пропозиції з товаром 2024 року виготовлення ставить у невигідне становище інших учасників, які могли запропонувати новіші моделі, але утрималися від цього, дотримуючись вимог тендерної документації.

Отже, зазначені Переможцем в Порівняльній таблиці технічні характеристики не відповідають технічним характеристикам, які зазначені в Інструкції, яка була надана на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником в тендерній документації. Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП Акберова Анна Володимирівна як таку, що не відповідає умовам технічної Документації, з зазначених підстав.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1d8d82e555ab4f39b087258c1b01546b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-010223-a.c1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2193 (надалі Замовник) від 21 травня 2024 року, яке оформлене протоколом № 65, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В
Дата розгляду скарги: 30.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2024 12:24
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2024 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберова Анна Володимирівна за процедурою закупівлі — "Біспектральна (тепловізійна) ІР-система відеоспостереження", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-07-010223-a.
Автор: ФОП Акберова Анна Володимирівна, Акберова Анна Володимирівна +380730620165 anyavinnik2323@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7d4b67b2061848e59b799f08a5a10891
Заголовок пункту скарги: Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 65 від 21.05.2024
Опис заперечення: Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 65 від 21.05.2024, про відхилення пропозиції ФОП Акберова А.В. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.

Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Так у тендерній пропозиції Учасника до закупівлі запропонована Біспектральна (тепловізійна) ІР система відеоспостереження в складі: Біспектральна тепловізійна камера IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1 Так само ця модель зазначена у передбачених тендерною документацію Замовника документах, які подані учасником : - довідці про підтвердження технічних характеристик - порівняльній таблиці - специфікації до проекту договору Лише у розділі інші відомості тендерної пропозиції помилково зазначена Модель: IP EYE серії Prime X1-5MP-25mm. Вищевказані невідповідності можуть бути усунуті учасником в порядку передбаченому нормами Закону з урахуванням Особливостей та положеннями Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V). Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Опис суті пункту скарги:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2193 (надалі Замовник) від 21 травня 2024 року, яке оформлене протоколом № 65, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В. (надалі Скаржник).

07.05.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі:

Вид предмету закупівлі: Товари

Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
закупівля здійснюється згідно ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року зі змінами

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Біспектральна (тепловізійна) ІР-система відеоспостереження в складі: Біспектральна тепловізійна камера SE-IPTPD640V504-ACW – 1 шт.АБО ЕКВІВАЛЕНТ, блок живлення MKAC-76-242500V – 1 шт. АБО ЕКВІВАЛЕНТ, кронштейн DS-1603ZJ – 1шт. АБО ЕКВІВАЛЕНТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження

в якому прийняли участь 3 ( три) учасника :


ФОП Акберова Анна Володимирівна

ФОП Токар Роман Анатолійович

ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ФОП Акберовой А.В., яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин.


У якості обґрунтування прийнятого рішення Замовник посилається на те, що :

1. Відповідно до вимог встановлених в Додатку 2, до тендерної документації Технічні умови:
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих відкритих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника закупівлі.
В порушення даних вимог Учасником не надано оригінал гарантійного листа від виробника ФОП Кириченко А.В., що не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації.

2. Технічні характеристики предмета закупівлі подані Учасником у порівняльній таблиці відрізняються від технічних характеристик поданих у складі його тендерної пропозиції. Невідповідності відображені в Додатку 1 до протоколу.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Також під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено невідповідність в поданих документах, а саме:

3. Відповідно до вимог, встановлених в Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
− копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб).
Однак в порушення даних вимог в складі тендерної пропозиції надано копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на Віннік Анну Володимирівну, тоді як тендерну пропозицію подано ФОП Акберовою Анною Володимирівною.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
У відповідності до норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V) :

Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.


В порушення вищевказаних вимог Замовник не надав Скаржнику час на виправлення виявлених невідповідностей.

А саме надання :

1. Оригіналу гарантійного листа від виробника ФОП Кириченко А.В.

2. Підтвердження що надана копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на Віннік Анну Володимирівну, належить ФОП Акберовой Анні Володимирівні, яка у зв’язку із укладеним шлюбом змінила своє прізвище ( при цьому РНОКПП не міняється), що підтверджується витягом з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

3. Підтвердження того що Технічні характеристики предмета закупівлі подані Учасником у порівняльній таблиці НЕ відрізняються від технічних характеристик поданих у складі його тендерної пропозиції.

Невідповідність яка зазначена Замовником у додатку 1 до протоколу виникла в наслідок помилки виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.


Так у тендерній пропозиції Учасника до закупівлі запропонована Біспектральна (тепловізійна) ІР система відеоспостереження в складі:

Біспектральна тепловізійна камера IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1

Так само ця модель зазначена у передбачених тендерною документацію Замовника документах, які подані учасником :
- довідці про підтвердження технічних характеристик

- порівняльній таблиці

- специфікації до проекту договору

Лише у розділі інші відомості тендерної пропозиції помилково зазначена Модель: IP EYE серії Prime X1-5MP-25mm.

Вищевказані невідповідності можуть бути усунуті учасником в порядку передбаченому нормами Закону з урахуванням Особливостей та положеннями Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V).

Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.


Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:

1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.

Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 05db413a70034962ac512201385e3514
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-010223-a.b2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2193 (надалі Замовник) від 14.06.2024 року, яке оформлене протоколом № 86, про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник Замовник
Дата розгляду скарги: 26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2024 12:39
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2024 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення Антимонопольного комітету України
Автор: ФОП Акберова Анна Володимирівна, Акберова Анна Володимирівна +380730620165 anyavinnik2323@gmail.com