-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Біспектральна (тепловізійна) ІР-система відеоспостереження
закупівля здійснюється згідно ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року зі змінами
Торги не відбулися
1 460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 300.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2024 18:06 - 12.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
46dadd76a2d2476a906c754130a58de2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-07-010223-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ВЧ 2193.pdf 19.07.2024 17:19
- Скарга ВЧ 2193.docx 19.07.2024 17:21
- Скарга ВЧ 2193.pdf.asice.zip 19.07.2024 17:21
- sign.p7s 19.07.2024 17:22
- рішення від 23.07.2024 № 12539.pdf 23.07.2024 17:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12901.pdf 29.07.2024 18:11
- рішення від 29.07.2024 № 12901.pdf 01.08.2024 11:42
- Пояснення по суті скарги.docx 24.07.2024 16:41
- пояснення по суті скарги.pdf 24.07.2024 16:41
- 5.Протокол №118 скасування рішення .docx 05.08.2024 10:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 18:54
Дата розгляду скарги:
29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.08.2024 11:42
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2024 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення №12901-р/пк-пз від 29.07.2024 року
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5b40a47a84254a2985a2a8cd0933c35b
Заголовок пункту скарги:
На неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
17.07.2024 р. о 14:07 год. Замовником оприлюднене на електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ФОП Акберова Анна Володимирівна.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акберова Анна Володимирівна та рішенням про намір укладення договору з ФОП Акберова Анна Володимирівна не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ФОП Акберова Анна Володимирівна, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Відповідно до вимог, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції інформацію (довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, та містить інформацію про: марку, модель, рік виготовлення не пізніше 2021 року, технічні та якісні характеристики пропонованого учасником товару; сертифікати якості та (або) інші документи, що підтверджують походження та якість запропонованого товару.
В порушення даних вимог, згідно Порівняльної таблиці від 08.05.2024 №10 та гарантійного листа виданого виробником ФОП Кириченко А.В. від 16.07.2024 № 16.7/24-6 ФОП Акберова Анна Володимирівна подала тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 2 до тендерної документації, а саме пропонує Біспектральну тепловізійну камеру IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1 шт Виробник: ФОП Кириченко А. В. Країна походження: Україна Рік виготовлення: 2024.
Ця невідповідність є прямим та однозначним порушенням технічних вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації. Прийняття пропозиції з товаром 2024 року виготовлення ставить у невигідне становище інших учасників, які могли запропонувати новіші моделі, але утрималися від цього, дотримуючись вимог тендерної документації.
Отже, зазначені Переможцем в Порівняльній таблиці технічні характеристики не відповідають технічним характеристикам, які зазначені в Інструкції, яка була надана на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником в тендерній документації. Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП Акберова Анна Володимирівна як таку, що не відповідає умовам технічної Документації, з зазначених підстав.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Акберова Анна Володимирівна та рішенням про намір укладення договору з ФОП Акберова Анна Володимирівна не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ФОП Акберова Анна Володимирівна, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Відповідно до вимог, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції інформацію (довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, та містить інформацію про: марку, модель, рік виготовлення не пізніше 2021 року, технічні та якісні характеристики пропонованого учасником товару; сертифікати якості та (або) інші документи, що підтверджують походження та якість запропонованого товару.
В порушення даних вимог, згідно Порівняльної таблиці від 08.05.2024 №10 та гарантійного листа виданого виробником ФОП Кириченко А.В. від 16.07.2024 № 16.7/24-6 ФОП Акберова Анна Володимирівна подала тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 2 до тендерної документації, а саме пропонує Біспектральну тепловізійну камеру IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1 шт Виробник: ФОП Кириченко А. В. Країна походження: Україна Рік виготовлення: 2024.
Ця невідповідність є прямим та однозначним порушенням технічних вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації. Прийняття пропозиції з товаром 2024 року виготовлення ставить у невигідне становище інших учасників, які могли запропонувати новіші моделі, але утрималися від цього, дотримуючись вимог тендерної документації.
Отже, зазначені Переможцем в Порівняльній таблиці технічні характеристики не відповідають технічним характеристикам, які зазначені в Інструкції, яка була надана на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником в тендерній документації. Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП Акберова Анна Володимирівна як таку, що не відповідає умовам технічної Документації, з зазначених підстав.
×
-
Назва доказу:
Скарга ВЧ2193
-
Повʼязаний документ:
Скарга ВЧ 2193.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати порушення Замовником Військовою частиною 2193 процедури закупівлі за номером UA-2024-05-07-010223-a 3. Зобов’язати Замовника: - скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції ФОП Акберова Анна Володимирівна, щодо наміру укласти договір про закупівлю з пропозиції ФОП Акберова Анна Володимирівна» та закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України. - провести закупівлю UA-2024-05-07-010223-a відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
1d8d82e555ab4f39b087258c1b01546b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-07-010223-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2193 (надалі Замовник) від 21 травня 2024 року, яке оформлене протоколом № 65, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Акберова А.В. віи_ськова частина 2193.pdf 21.05.2024 20:59
- Витяг з ЄДР.pdf 21.05.2024 20:59
- Лист від виробника.pdf 21.05.2024 20:59
- Скарга Акберова А.В. віи_ськова частина 2193.docx 21.05.2024 20:59
- Паспорт відеокамера.pdf 21.05.2024 21:00
- Сертифікат та декларація IPкамера.pdf 21.05.2024 21:00
- Витяг з ЄДР.pdf.p7s 21.05.2024 21:00
- Сертифікат та декларація IPкамера.pdf.p7s 21.05.2024 21:00
- Лист від виробника.pdf.p7s 21.05.2024 21:00
- Паспорт відеокамера.pdf.p7s 21.05.2024 21:00
- Скарга Акберова А.В. віи_ськова частина 2193.pdf.p7s 21.05.2024 21:00
- sign.p7s 21.05.2024 21:02
- рішення від 23.05.2024 № 9067.pdf 23.05.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 № 9548.pdf 31.05.2024 13:26
- рішення від 30.05.2024 № 9548.pdf 04.06.2024 12:23
- пояснення по скарзі в pdf.pdf 24.05.2024 14:49
- Пояснення по скарзі.docx 24.05.2024 14:49
- Протокол №84 скасування рішення.docx 11.06.2024 13:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 21:09
Дата розгляду скарги:
30.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2024 12:24
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2024 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету України, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберова Анна Володимирівна за процедурою закупівлі — "Біспектральна (тепловізійна) ІР-система відеоспостереження", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-07-010223-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7d4b67b2061848e59b799f08a5a10891
Заголовок пункту скарги:
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 65 від 21.05.2024
Опис заперечення:
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 65 від 21.05.2024, про відхилення пропозиції ФОП Акберова А.В. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Так у тендерній пропозиції Учасника до закупівлі запропонована Біспектральна (тепловізійна) ІР система відеоспостереження в складі:
Біспектральна тепловізійна камера IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1
Так само ця модель зазначена у передбачених тендерною документацію Замовника документах, які подані учасником :
- довідці про підтвердження технічних характеристик
- порівняльній таблиці
- специфікації до проекту договору
Лише у розділі інші відомості тендерної пропозиції помилково зазначена Модель: IP EYE серії Prime X1-5MP-25mm.
Вищевказані невідповідності можуть бути усунуті учасником в порядку передбаченому нормами Закону з урахуванням Особливостей та положеннями Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V).
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Опис суті пункту скарги:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2193 (надалі Замовник) від 21 травня 2024 року, яке оформлене протоколом № 65, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В. (надалі Скаржник).
07.05.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
закупівля здійснюється згідно ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Біспектральна (тепловізійна) ІР-система відеоспостереження в складі: Біспектральна тепловізійна камера SE-IPTPD640V504-ACW – 1 шт.АБО ЕКВІВАЛЕНТ, блок живлення MKAC-76-242500V – 1 шт. АБО ЕКВІВАЛЕНТ, кронштейн DS-1603ZJ – 1шт. АБО ЕКВІВАЛЕНТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
в якому прийняли участь 3 ( три) учасника :
ФОП Акберова Анна Володимирівна
ФОП Токар Роман Анатолійович
ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ФОП Акберовой А.В., яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин.
У якості обґрунтування прийнятого рішення Замовник посилається на те, що :
1. Відповідно до вимог встановлених в Додатку 2, до тендерної документації Технічні умови:
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих відкритих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника закупівлі.
В порушення даних вимог Учасником не надано оригінал гарантійного листа від виробника ФОП Кириченко А.В., що не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації.
2. Технічні характеристики предмета закупівлі подані Учасником у порівняльній таблиці відрізняються від технічних характеристик поданих у складі його тендерної пропозиції. Невідповідності відображені в Додатку 1 до протоколу.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено невідповідність в поданих документах, а саме:
3. Відповідно до вимог, встановлених в Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
− копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб).
Однак в порушення даних вимог в складі тендерної пропозиції надано копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на Віннік Анну Володимирівну, тоді як тендерну пропозицію подано ФОП Акберовою Анною Володимирівною.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
У відповідності до норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V) :
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
В порушення вищевказаних вимог Замовник не надав Скаржнику час на виправлення виявлених невідповідностей.
А саме надання :
1. Оригіналу гарантійного листа від виробника ФОП Кириченко А.В.
2. Підтвердження що надана копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на Віннік Анну Володимирівну, належить ФОП Акберовой Анні Володимирівні, яка у зв’язку із укладеним шлюбом змінила своє прізвище ( при цьому РНОКПП не міняється), що підтверджується витягом з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3. Підтвердження того що Технічні характеристики предмета закупівлі подані Учасником у порівняльній таблиці НЕ відрізняються від технічних характеристик поданих у складі його тендерної пропозиції.
Невідповідність яка зазначена Замовником у додатку 1 до протоколу виникла в наслідок помилки виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так у тендерній пропозиції Учасника до закупівлі запропонована Біспектральна (тепловізійна) ІР система відеоспостереження в складі:
Біспектральна тепловізійна камера IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1
Так само ця модель зазначена у передбачених тендерною документацію Замовника документах, які подані учасником :
- довідці про підтвердження технічних характеристик
- порівняльній таблиці
- специфікації до проекту договору
Лише у розділі інші відомості тендерної пропозиції помилково зазначена Модель: IP EYE серії Prime X1-5MP-25mm.
Вищевказані невідповідності можуть бути усунуті учасником в порядку передбаченому нормами Закону з урахуванням Особливостей та положеннями Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V).
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2193 (надалі Замовник) від 21 травня 2024 року, яке оформлене протоколом № 65, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В. (надалі Скаржник).
07.05.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
закупівля здійснюється згідно ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Біспектральна (тепловізійна) ІР-система відеоспостереження в складі: Біспектральна тепловізійна камера SE-IPTPD640V504-ACW – 1 шт.АБО ЕКВІВАЛЕНТ, блок живлення MKAC-76-242500V – 1 шт. АБО ЕКВІВАЛЕНТ, кронштейн DS-1603ZJ – 1шт. АБО ЕКВІВАЛЕНТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження
в якому прийняли участь 3 ( три) учасника :
ФОП Акберова Анна Володимирівна
ФОП Токар Роман Анатолійович
ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ФОП Акберовой А.В., яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин.
У якості обґрунтування прийнятого рішення Замовник посилається на те, що :
1. Відповідно до вимог встановлених в Додатку 2, до тендерної документації Технічні умови:
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих відкритих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника закупівлі.
В порушення даних вимог Учасником не надано оригінал гарантійного листа від виробника ФОП Кириченко А.В., що не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації.
2. Технічні характеристики предмета закупівлі подані Учасником у порівняльній таблиці відрізняються від технічних характеристик поданих у складі його тендерної пропозиції. Невідповідності відображені в Додатку 1 до протоколу.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено невідповідність в поданих документах, а саме:
3. Відповідно до вимог, встановлених в Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
− копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб).
Однак в порушення даних вимог в складі тендерної пропозиції надано копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на Віннік Анну Володимирівну, тоді як тендерну пропозицію подано ФОП Акберовою Анною Володимирівною.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
У відповідності до норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V) :
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
В порушення вищевказаних вимог Замовник не надав Скаржнику час на виправлення виявлених невідповідностей.
А саме надання :
1. Оригіналу гарантійного листа від виробника ФОП Кириченко А.В.
2. Підтвердження що надана копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на Віннік Анну Володимирівну, належить ФОП Акберовой Анні Володимирівні, яка у зв’язку із укладеним шлюбом змінила своє прізвище ( при цьому РНОКПП не міняється), що підтверджується витягом з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3. Підтвердження того що Технічні характеристики предмета закупівлі подані Учасником у порівняльній таблиці НЕ відрізняються від технічних характеристик поданих у складі його тендерної пропозиції.
Невідповідність яка зазначена Замовником у додатку 1 до протоколу виникла в наслідок помилки виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так у тендерній пропозиції Учасника до закупівлі запропонована Біспектральна (тепловізійна) ІР система відеоспостереження в складі:
Біспектральна тепловізійна камера IP EYE серії Prime X2-5MP 2024 – 1
Так само ця модель зазначена у передбачених тендерною документацію Замовника документах, які подані учасником :
- довідці про підтвердження технічних характеристик
- порівняльній таблиці
- специфікації до проекту договору
Лише у розділі інші відомості тендерної пропозиції помилково зазначена Модель: IP EYE серії Prime X1-5MP-25mm.
Вищевказані невідповідності можуть бути усунуті учасником в порядку передбаченому нормами Закону з урахуванням Особливостей та положеннями Тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу V).
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 65 від 21.05.2024, про відхилення пропозиції ФОП Акберова А.В. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
05db413a70034962ac512201385e3514
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-07-010223-a.b2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2193 (надалі Замовник) від 14.06.2024 року, яке оформлене протоколом № 86, про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 № 11142.pdf 27.06.2024 15:49
- рішення від 26.06.2024 № 11142.pdf 01.07.2024 12:38
- рішення від 18.06.2024 № 10512.pdf 18.06.2024 16:07
- Скарга Акберова А.В. віи_ськова частина 2193 відміна торгів.pdf.p7s 16.06.2024 13:26
- sign.p7s 16.06.2024 13:29
- Скарга Акберова А.В. віи_ськова частина 2193 відміна торгів.pdf 16.06.2024 13:26
- Скарга Акберова А.В. віи_ськова частина 2193 відміна торгів.docx 16.06.2024 13:26
- Протокол №102 скасування рішення про відміну відкритих торгів.docx 16.07.2024 11:01
- Протокол №102 скасування рішення про відміну відкритих торгів.docx 16.07.2024 10:50
- Протокол №102 скасування рішення про відміну відкритих торгів.docx 16.07.2024 10:48
- Протокол №102 скасування рішення про відміну відкритих торгів.docx 16.07.2024 10:47
- Протокол №102 скасування рішення про відміну відкритих торгів.docx 16.07.2024 10:46
- рапорт.pdf 20.06.2024 15:31
- пояснення по скарзі.pdf 20.06.2024 15:31
- Інформація_АМКУ Війсьова Частина 2193 20.06.2024.docx 20.06.2024 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2024 13:35
Дата розгляду скарги:
26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2024 12:39
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2024 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення Антимонопольного комітету України