• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оптичні диски

Завершена

72 769.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 183.07 UAH
Період оскарження: 07.05.2024 17:53 - 14.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3cbc3158bd22483da4f56ced77d5bb8a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-010173-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro замовником ВЕРХОВНИЙ СУД було оголошено закупівлю: 30234000-8 Носії інформації за ідентифікатором UA-2024-05-07-010173-a. Замовником було прийнято рішення про визначення переможця Фізична особа – підприємець Господенко Олександр Романович. З даним рішенням замовника не погоджуємося, оскільки тендерна пропозиція учасника містить невідповідності, що не можуть бути усунені згідно пунку 43 Постанови 1178. В Додатку 1 до тендерної докуметнції встановлена вимога: «Тендерна пропозиція». З даного речення чітко розуміємо, що замовник вимагає від учасників надати в складі своєї пропозиції заповнений документ та зазначити ціну пропозиції не више ніж сумма закупівлі, а саме: 72 769,16 грн. з ПДВ. В складі пропозиції учасника Фізична особа – підприємець Господенко Олександр Романович, завантажено файл «Тендерна пропозиція.pdf» від 16.05.2024, 15:52. таб.1. Із данного документа ми чітко бачемо що Фізична особа – підприємець Господенко Олександр Романович не є платником ПДВ і запропонована загальна сумма договору складає 65 904,00 грн без ПДВ, що у переводі з ПДВ складає 79 084.80 грн з ПДВ, що перевищую очіковану вартість предмета закупівлі. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції у п.3.2 Відхилення тендерних пропозицій сказано; Тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації від першого частини третьої статті 22 Закону; Згідно пункту, установленим у тендерній документації від першого частини третьої статті 22 Закону : «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей», а відповідно до пункту 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі була проведена неточна оцінка пропозицій учасників тендеру. Вимагаємо замовника скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір на закупівлю з Фізична особа – підприємець Господенко Олександр Романович та перейти до розгляду інших учасників
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Виходячи із положень пункту 54, абзацу другого пункту 46 Особливостей та частини четвертої статті 33 Закону, звернення/вимоги можуть подаватися лише під час проведення процедури закупівлі відкриті торги фізичною/юридичною особою або учасником, на декількох етапах проведення процедури закупівлі та щодо конкретних предметів, а саме: фізична/юридична особа в період уточнення на етапі подання тендерних пропозицій (строк для звернень за роз’ясненнями /оскарження умов закупівлі) має право звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям; учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. У зв'язку з чим, у товариства з обмеженою відповідальністю «ГУДВІЛ» відсутні підстави для звернення з вимогою до замовника в частині скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі. За результатами розгляду вимоги, надаємо роз'яснення наступного змісту. Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону (з урахуванням Особливостей), зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна» (питома вага критерію – 100% (в т. ч. ПДВ)). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування в т. ч. ПДВ. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. За результатами закупівлі, оголошеної «з ПДВ», може бути укладено договір з неплатником ПДВ за ціною, що не включає ПДВ, що підтверджується постановою Верховного Суду від 28.04.2020 у справі № 904/1143/19. Тендерна документація містить методику оцінки в частині, що стосується ПДВ, інших податків і зборів. При здійсненні оцінки пропозицій учасників приймається методика порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник. Застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінацією. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Господенко Олександр Романович здійснено відповідно до пункту 41 Особливостей на її відповідність вимогам тендерної документації, за результатом чого встановлено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, яка відповідає вимогам тендерної документації, предмету закупівлі та потребам замовника. Підстави для прийняття рішення про відмову фізичній особі – підприємцю Господенко Олександру Романовичу в участі у відкритих торгах відсутні. Рішення замовника від 20.05.2024 № 145 правомірне.
Статус вимоги: Не задоволено