• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронне обладнання (пломби)

Завершена

6 220 779.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 40 000.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2024 16:19 - 17.05.2024 18:00
Вимога
Вирішена

Скасування результатів закупівлі UA-2024-05-07-009196-a у зв'язку з численними порушеннями.

Номер: cf26b180efa74e2984f75adab62686c6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-009196-a.c1
Назва: Скасування результатів закупівлі UA-2024-05-07-009196-a у зв'язку з численними порушеннями.
Вимога:
Голові Правління АТ «ОЩАДБАНК» Наумову С.В. Вимагаємо скасувати результати закупівлі UA-2024-05-07-009196-a, визнати її такою що відбулась з порушеннями, відмінити та провести знову з наступних причин: 1. Згідно інформації на сторінці тендеру очікувана вартість складає 6220779 грн з ПДВ. Учасник який визнаний переможцем, ФОП Казавчинський Ю.А. не є платником ПДВ, але запропонував ціну 5 253 174 грн. з ПДВ. АТ «Ощадбанк» надає послуги з урахуванням ПДВ, тобто формально доплатить за цього ФОПа, чим принесе збитки підприємству та державі. Розрахунок показує, що запропонована ціна перевищує очікувану вартість на 83 029 грн, і складає 6 303 808 грн. з ПДВ, що є явним порушенням умов тендеру. 2. При проведенні аналогічних закупівель, де беруть участь одеські пломби, додатково робиться Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ. Наприклад аукціон АТ «Укргазвидобування» UA-2024-03-07-008928-a. «У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%). У разі такого розтлумачення компанії учасники завжди йдуть на тендер з платниками ПДВ. 3. На стадії підготовки до аукціону, на адресу банку були направлені звернення, про помилки та порушенні. Проте уповноважені особи обмежились відпискою. Спроби получити додаткові роз’яснення у А. Кравченко тел.: (044) 247-37-29, не дали результату. У відповідях телефоном він посилався що не розуміє технічні особливості предмета закупівлі, що не знає хто відповідав на звернення учасників, рекомендував звертатися до другого уповноваженого - Р. Ананьєва. Проте вказаний телефон (044) 534-47-24, вн. тел.: 87-24, давно не обслуговується, на листи його e-mail: AnanyevRA@oschadbank.ua не відповів. Таким чином у тендерну документацію умисно було внесена недостовірна інформація, яка не дозволила ще двом фірмам взяти учать у тендері, що привело до спотворення результату і завищення ціни. Уповноваженими особи виявили свою некомпетентність, та зухвалу поведінку. 4. У додатку №2 Техніче завдання, 2.3. Пломба індикаторна пластикова типу №3 для опломбування мішків інкасаторських багаторазового використання вказано: - «Механізм замку – з асиметричним двостороннім розташуванням елементів, що фіксують і запобігають зворотному ходу хвостової частини пломби». Вказуючи такі подробиці конструкції пломби, банк обмежив можливість запропонувати альтернативу, чим порушив Ст. 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ці особливості конструкції не знаходяться у відкритому доступі, є компетенцією виключно інженерного персоналу виробника, і конференційна. Запитання - Де банк взяв подробиці конструкції пломби Постсил одеського виробника? - «Зубчата конструкція гнучкого елемента повинна надійно тримати пломбу на горловині мішка». Банк вказує що на хвості повинні бути зубці. Тобто ще в одному місті прямо вказано на конструктивні особливості пломби Постсил. Як написано у зверненнях до торгів, ця пломба виробляється із вторинної сировини, низької якості, не відповідає всім пунктам ДСТУ. Ціна на аналогічних торгах у АТ «Укрпошта» не перевищує 1,40 грн./шт. Таким чином неозброєним оком видна змова організаторів торгів з учасником-переможцем заздалегідь визначеним. 5. Жодна з фірм учасників, а також ті, які теж хотіли брати участь в аукціоні, та завдяки діям уповноважених осіб «Ощадбанку» скасували рішення, не виробляють всі типи пломб закупівлі. Для забезпечення поставок були б вимушені докупати товар на стороні. Беручі до уваги комерційну складову діяльності, це автоматично підвищує кінцеву ціну закупівлі. У зверненнях до торгів було запропоновано розділити об'єм на окремі лоти, як робиться зазвичай коли ставиться ціль зменшення ціни, та провести аукціон більш якісно. Це звернення залишилось без реагування. 6. Таким чином, АТ «Ощадбанк» у разі не скасування торгів, та підтвердження результату, придбає товар низької якості, за завищеною ціною. 7. Заради економії ресурсів державного банку, вимушені будемо звертатися до правоохоронних органів та голови НБУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за участь у даній процедурі закупівлі! По суті вашого Звернення повідомляємо наступне: Щодо питань 1, 2 - Порядок оцінки тендерної пропозиції визначено розділом V Тендерної документації, який не передбачає надання пріоритету окремій категорії учасників торгів виходячи з форми їх оподаткування. Банк при визначенні Переможця торгів керується принципом максимальної економії та ефективності. В силу свого податкового статусу Банк не несе додаткових витрат при розрахунках із неплатниками ПДВ. Щодо питання 3 - Всі звернення, направлені учасниками в системі електронних торгів Прозорро, були належним чином розглянуті Банком. Всі відповіді опубліковано. Щодо питання 4 - Технічним завданням Тендерної документації передбачена вимога щодо якості сировини, надання підтверджуючих документів відповідності виробу ДСТУ 4551:2006. Зазначені у тендерній документації технічні вимоги до виробу не визначає певної марки індикаторної пломби або виробника/постачальника, проте враховує особливості (умови) використання замовником та описує загальний принцип організації контролю доступу за допомогою замовленого пристрою, що вимагається Замовником. Щодо питання 5 - Визначення предмету закупівлі здійснюється Банком на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 виходячи з обсягів і вартості закупівлі. Факт участі в торгах ТОВ "Янгул" підтверджує правильність визначення предмету закупівлі. Щодо питання 6 - Критерії якості предмету закупівлі (вимоги, порядок здійснення контролю та відповідальність тощо) викладено у Тендерній документації та додатках до неї. ТОВ «Янгул», як учаснику торгів, умовами процедури було надано можливість запропонувати найкращу ціну. Щодо питання 7 - Банком у процесі здійснення закупівлі дотримано вимоги чинного законодавства України. Переможцем обрано Учасника з найменшою ціновою пропозицією. Факт участі в торгах ТОВ "Янгул" підтверджує відкритість і прозорість закупівлі та відсутність дискримінації її учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні