-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у відповідному додатку до тендерної документації, розраховані для виконання оперативно-службових завдань Замовника. 2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель, тощо), а також з урахуванням положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. 3. Кошторисом на 2024 рік передбачені видатки на закупівлю.
мін. крок: 0.5% або 6 800.00 UAH
Оскарження умов тендерної документації
- 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами).docx 15.05.2024 15:38
- 2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf 15.05.2024 15:38
- Скарга_Атлант_UA_2024_05_07_007669_a_на_умови.pdf.p7s.zip 15.05.2024 15:39
- 3. Закон 922.pdf 15.05.2024 15:39
- 4. Постанова КМУ 1178.pdf 15.05.2024 15:39
- Скарга_Атлант_UA_2024_05_07_007669_a_на_умови.docx 15.05.2024 15:39
- sign.p7s 15.05.2024 15:39
- Видаткова новий генератор 100 квт КОПІЯ.pdf 23.05.2024 13:43
- Заперечення на пояснення по суті скарги UA-2024-05-07-007669-a.docx 23.05.2024 13:43
- Заперечення на пояснення по суті скарги UA-2024-05-07-007669-a.pdf.p7s.zip 23.05.2024 13:43
- Звернення до Учасника.pdf 24.05.2024 20:01
- В доповнення до скарги _Атлант_UA_2024_05_07_007669_a_на_умови.pdf.p7s.zip 24.05.2024 20:01
- рішення від 08.04.2024 № 6249 (1).pdf 24.05.2024 20:01
- рішення від 17.05.2024 № 8709.pdf 17.05.2024 16:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 № 9184.pdf 28.05.2024 12:44
- рішення від 27.05.2024 № 9184.pdf 29.05.2024 10:51
- Пояснення по суті скарги 20.05.2024 08:47
- Пояснення по суті скарги 20.05.2024 08:47
- HUNTER-7472-T.pdf 20.05.2024 08:47
- В доповнення до пояснень по суті.pdf 24.05.2024 15:43
- В доповнення до пояснень по суті.docx 24.05.2024 15:43
- Протокол 203 від 14.05.2024.pdf 24.05.2024 15:43
Пункт скарги
СТО повинна мати, зокрема:
- кількість постів (підйомників) на СТО повинна бути не менше ніж 7 (семи) при цьому 2 (два) підіймачі повинні мати мінімальну вантажопідйомність 6 (шість) тон кожен та 2 (дві) повноцінні оглядові ями, забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше, ніж 5 (п’яти) автомобілів Замовника.
Замовником може бути здійснено виїзд на СТО Учасника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних вимог (а саме, наявності вищенаведеного обладнання) до предмету закупівлі, про що буде складено Акт відповідності.
Повідомляємо Комісію, що скаржник має всю необхідну матеріально-технічну базу, яка передбачена Додатком 2 до тендерної документації, а також у повній мірі відповідає вимогам, викладеним в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Разом з тим, слід у ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» на СТО відсутні
2 (дві) повноцінні оглядові ями.
Слід зазначити, що скаржник на СТО має в наявності не менше 7 (семи) постів (підйомників), в тому числі 2 (два) чотирьохстійкових підйомника, а саме:
- HUNTER, вантажопідйомність 6000 кг;
- Zippo, вантажопідйомність 4000 кг.
Підтверджуючі документи, які підтверджують право власності, до скарги додаються.
Скаржник звертає увагу. що сучасні концептуальні сервісні центри відійшли від використання ям, оскільки 4-ох стійкові підіймачі виконують функцію огляду автомобіля знизу в повному обсязі, а також є більш безпечними та максимально зручними для механіка.
Звертаємо увагу Комісії, що вихлопні гази осідають донизу, у зв’язку з чим у оглядовій ямі знаходитись більш небезпечно, а також потрібно мати окрему витяжну систему.
Враховуючи наведене, огляд автомобіля знизу доцільно виконувати за допомогою 4-стійкового підйомника, що має суттєві переваги з точки зору техніки безпеки.
Додатково акцентуємо увагу Комісії, що за умови використання автомобілів з ГБО -взагалі заборонене використання оглядових ям (канав).
Довідково: відповідно до правил охорони праці на автомобільному транспорті: "На площадках і в приміщеннях зберігання, технічного обслуговування і ремонту, діагностики і регулювальних робіт транспортних засобів, двигуни яких працюють на зрідженому нафтовому газі, забороняється улаштування підземних споруд, підвалів, калориферних камер для відкритих стоянок автомобілів, приямків, оглядових канав, тунелів, колодязів (за винятком приямків на дільницях миття автомобілів)."
Також відповідно до глави 5 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», які затверджені наказом МНС України від 9 липня 2012 року № 964 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1299-12#Text), існують такі основні вимоги влаштування оглядових канав і естакад:
1). Розташування оглядових канав і естакад на території підприємства або в приміщеннях повинно забезпечувати безпечний заїзд та з’їзд з них транспортних засобів.
2).Розміри оглядових канав і естакад визначаються залежно від типу транспортних засобів, технологічного устаткування, що застосовується.
3).Довжина робочої зони оглядової канави і естакади повинна бути не менше габаритної довжини транспортних засобів.
4).Довжина робочої зони тупикової оглядової канави повинна бути такою, щоб транспортний засіб міг повністю установлюватися на канаву, не закриваючи вхідні сходи і запасний вихід.
5). Ширина оглядової канави і естакади повинна встановлюватися, виходячи із розмірів колії транспортного засобу з урахуванням обладнання зовнішніх або внутрішніх реборд.
6). Глибина оглядових канав і висота естакад повинні забезпечувати вільний доступ до деталей, вузлів і агрегатів, розташованих знизу транспортних засобів.
Звертаємо увагу Комісії, що всі перераховані 6 пунктів в повній мірі виконуються при заміні ям (канав) на 4-ох стоїчні підйомники.
Разом з тим, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають на СТО 2 (дві) повноцінні оглядові ями оскільки це призведе до:
- або відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації, якщо учасник не підтвердить наявність на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям;
- або відхилення тендерної пропозиції учасника через надання недостовірної інформації, у разі якщо учасник підтвердить у складі тендерної пропозиції наявність на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям; але замовник виявить відсутність оглядових ям після виїзду на СТО скаржника для перевірки забезпечення (дотримання) технічних вимог (а саме, наявності вищенаведеного обладнання) до предмету закупівлі, про що буде складено Акт відповідності.
За таких умов, замовник штучно звужує потенційно коло учасників процедури закупівлі, оскільки взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають на СТО 2 (дві) повноцінні оглядові ями, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
З огляду на вищевикладене, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема прибрати вимогу щодо наявності на СТО 2 (двох) повноцінних оглядових ям.
-
Назва доказу:
4. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «4. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Опис доказу:
4. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230520#Text) (файл «4. Постанова КМУ 1178.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
4. Постанова КМУ 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «3. Закон 922.pdf»).
-
Опис доказу:
3. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 (файл «3. Закон 922.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
3. Закон 922.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Підтверджуючі документи щодо наявності підйомників (файл «2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf»).
-
Опис доказу:
2. Підтверджуючі документи щодо наявності підйомників (файл «2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf»).
-
Повʼязаний документ:
2. Видаткові накладні та підтвердження зміни найменування.pdf
-
-
Назва доказу:
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зі змінами), що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 14 травня 2024 о 17:13 (файл «1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами)»).
-
Опис доказу:
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зі змінами), що затверджена уповноваженою особою військової частини К 1410, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 14 травня 2024 о 17:13 (файл «1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами)»).
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами).docx
-
ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-05-07-007669-a. 3) Зобов’язати Замовника – ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ К 1410 – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.