• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0182_ВО) Болти автосцепки

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-07-007527-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0182_ВО) ДК 021: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Болти автосцепки) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 397 570,40 грн без ПДВ (триста дев’яносто сім тисяч п’ятсот сімдесят гривень 40 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – Не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Торги не відбулися

397 570.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 975.70 UAH
Період оскарження: 07.05.2024 14:47 - 12.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 6594ce10e6174139a89d7e9ce5165f24
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-006933-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.06.2024 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.06.2024 12:32
Дата виконання рішення Замовником: 25.06.2024 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №5-25/06/24 від 25.06.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-05-07-006933-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "ЗАВОД "ПРОМ-ЛІДЕР" 6. результат розгляду : Рішенням №10653-р/пк-пз від 19.06.2024комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ЗАВОД "ПРОМ-ЛІДЕР"переможцемпроцедуризакупівлі. ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про визначення ТОВ "ЗАВОД "ПРОМ-ЛІДЕР"переможцем процедури закупівлі. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Автор: ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІЧ"", Максим Супрун +380675577609 dp.rich.ltd@gmail.com http://ltd-rich.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 65e5f2b337ed483d9d5abd81aab9ebcd
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1) Підпунктом 1.1, Пункту 1, таблиці «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», розділу ІІ Додатку 1 зазначено, що на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності (позиція 1, 2) заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.

Відповідно до вимог, Учасник надає у складі своєї пропозиції декларації про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 за №144 та 145, файл «Декларація постачальника про відповідність.pdf», які містить посилання зокрема на:
- ДСТУ ГОСТ 32885:2016 (ГОСТ 32885-2014, IDT) та креслення 106.02.007-2
- Сертифікат якості
- Декларація про відповідність
- Сертифікат СУЯ.37-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018
- Сертифікат №80139.СУЯ.040/1-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018

Хочемо зазначити, що жоден з наведених документів не є документом, складеним за результатами проведеної оцінки відповідності продукції, (а саме позиція 1 – болт автозчепу, та позиція 2 – болт стяжний поглинального апарату вантажного вагону, який є предметом закупівлі) виданим органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Виходячи з вищенаведеного надана Учасником у складі тендерної пропозиції декларацію про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, файл «Декларація постачальника про відповідність.pdf», складена з порушенням вимог Замовника, а саме декларація про відповідність містить посиланням на документи які, не є документами складеними за результатами проведеної оцінки відповідності продукції (а саме прокату арматурного, який є предметом закупівлі) виданим органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, також у складі пропозиції Учасника відсутній документ, складений за результатами проведеної оцінки відповідності саме продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (надалі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.

Аналогічне рішення з даного питання № 14649-р/пк-пз від 13.09.2023, UA-2023-07-13-009790-a.c3.
Аналогічне рішення з даного питання №16071 -р/пк-пз від 09.10.2023, UA-2023-08-24-008862-a.b1

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №6-04 06-24 від 04.06.2024 р. на 1 арк.
2. Повідомлення про намір укласти договір проведення закупівлі на 1 арк.
3. Сертифікат СУЯ.37-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018. на 1 арк.
4. Сертифікат №80139.СУЯ.040/1-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018. на 1 арк.
5. Декларація постачальника про відповідність на 2 арк.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір