-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ПК-24Т_0182_ВО) Болти автосцепки
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-07-007527-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0182_ВО) ДК 021: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Болти автосцепки) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 397 570,40 грн без ПДВ (триста дев’яносто сім тисяч п’ятсот сімдесят гривень 40 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – Не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
мін. крок: 1% або 3 975.70 UAH
Скарга
- ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір проведення закупівлі.docx 05.06.2024 15:27
- Скарга ТОВ НВП %22РІЧ%22.pdf 05.06.2024 15:27
- Скарга ТОВ НВП %22РІЧ%22.doc 05.06.2024 15:27
- Сертифікат №80139.СУЯ.040:1-24 від 26 березня 2024 року .pdf 05.06.2024 15:27
- Декларація постачальника про відповідність.PDF 05.06.2024 15:29
- Протокол №6-04 06-24 від 04.06.2024 р.doc 05.06.2024 15:29
- Сертифікат СУЯ.37-24 від 26 березня 2024 року .pdf 05.06.2024 15:29
- sign.p7s 05.06.2024 15:33
- рішення від 07.06.2024 № 10001.pdf 07.06.2024 15:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10653.pdf 20.06.2024 13:55
- рішення від 19.06.2024 № 10653.pdf 24.06.2024 12:32
- 17021-1_07_06_2024.xlsx 10.06.2024 10:08
- Пояснення по суті Скарги.docx 10.06.2024 10:08
- Пояснення по суті Скарги.docx.asice 10.06.2024 10:08
- Пояснення по суті Скарги.pdf 10.06.2024 10:08
- ПВ.docx 25.06.2024 11:23
- відхилення.docx 25.06.2024 11:23
- Протокол скасування.docx 25.06.2024 11:23
Пункт скарги
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Відповідно до вимог, Учасник надає у складі своєї пропозиції декларації про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 за №144 та 145, файл «Декларація постачальника про відповідність.pdf», які містить посилання зокрема на:
- ДСТУ ГОСТ 32885:2016 (ГОСТ 32885-2014, IDT) та креслення 106.02.007-2
- Сертифікат якості
- Декларація про відповідність
- Сертифікат СУЯ.37-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018
- Сертифікат №80139.СУЯ.040/1-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018
Хочемо зазначити, що жоден з наведених документів не є документом, складеним за результатами проведеної оцінки відповідності продукції, (а саме позиція 1 – болт автозчепу, та позиція 2 – болт стяжний поглинального апарату вантажного вагону, який є предметом закупівлі) виданим органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Виходячи з вищенаведеного надана Учасником у складі тендерної пропозиції декларацію про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, файл «Декларація постачальника про відповідність.pdf», складена з порушенням вимог Замовника, а саме декларація про відповідність містить посиланням на документи які, не є документами складеними за результатами проведеної оцінки відповідності продукції (а саме прокату арматурного, який є предметом закупівлі) виданим органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, також у складі пропозиції Учасника відсутній документ, складений за результатами проведеної оцінки відповідності саме продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (надалі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Аналогічне рішення з даного питання № 14649-р/пк-пз від 13.09.2023, UA-2023-07-13-009790-a.c3.
Аналогічне рішення з даного питання №16071 -р/пк-пз від 09.10.2023, UA-2023-08-24-008862-a.b1
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №6-04 06-24 від 04.06.2024 р. на 1 арк.
2. Повідомлення про намір укласти договір проведення закупівлі на 1 арк.
3. Сертифікат СУЯ.37-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018. на 1 арк.
4. Сертифікат №80139.СУЯ.040/1-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018. на 1 арк.
5. Декларація постачальника про відповідність на 2 арк.
-
Назва доказу:
Декларація постачальника про відповідність на 2 арк.
-
Повʼязаний документ:
Декларація постачальника про відповідність.PDF
-
-
Назва доказу:
Сертифікат №80139.СУЯ.040/1-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018. на 1 арк.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат №80139.СУЯ.040:1-24 від 26 березня 2024 року .pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат СУЯ.37-24 від 26 березня 2024 року на систему управління якістю вимогам ISO 9001:2018. на 1 арк.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат СУЯ.37-24 від 26 березня 2024 року .pdf
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про намір укласти договір проведення закупівлі на 1 арк.
-
Повʼязаний документ:
ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір проведення закупівлі.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол №6-04 06-24 від 04.06.2024 р. на 1 арк.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №6-04 06-24 від 04.06.2024 р.doc
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД «ПРОМ-ЛІДЕР» та всі наступні рішення.