• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту із заміни вікон, дверей на металопластикові та влаштування укосів

Завершена

564 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 821.45 UAH
Період оскарження: 07.05.2024 13:30 - 12.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника

Номер: 1a3bcf1e0437499bb12e1d61b7aa7f6d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-005377-a.a1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМФОРТ НВ» ЄДРПОУ 42441990 45405, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Ак. Амосов, будинок 4 Тел.: +380673327444 e-mail: seledec65@gmail.com Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗБАРАЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЄДРПОУ 02000702 Місцезнаходження: 47302, Україна , Тернопільська обл., Тернопільський район, м. Збараж, вул. ГРАЛЮКА РОМАНА, будинок 2 e-mail: zbarazhcrkl.zakupivli@gmail.com тел. +380355021332 Ідентифікатор закупівлі: ID: 2d8d4d6eef97465ba25a52a6da2ac57e Закупівля: UA-2024-05-07-005377-a СКАРГА на неправомірні дії Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗБАРАЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) 07.05.2024 року було оголошено закупівлю «Послуги з поточного ремонту із заміни вікон, дверей на металопластикові та влаштування укосів» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-07-005377-a). Очікувана вартість закупівлі – 564 290,00 грн. Дата початку аукціону – 16.05.2024 р. 15:45 Свої тендерні пропозиції подали 5-ть Учасників, з наступними остаточними пропозиціями: 1) ФОП ГАДЗ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ - 350 000,00 грн. 2) ТОВ Комфорт НВ – 417 000,00 грн. 3) ТОВ "МВА-БУД" - 454 000,00 грн. 4) ТОВ "АРКА ЕМ" – 495 495,00 грн. 5) ТОВ "ГЛОРІЯ-В" - 557 000,00 Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 126 від 20.05.2024 року, Замовником було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП ГАДЗ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 127 від 21.05.2024 року, Замовником було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Комфорт НВ. Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 128 від 22.05.2024 року, Замовником було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "МВА-БУД". Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 131 від 24.05.2024 року, Замовником було визначено учасника ТОВ "АРКА ЕМ" переможцем в даній закупівлі. Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ Комфорт НВ є не законним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 17:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.06.2024 18:27
Автор: ТОВ Комфорт НВ, Селедець Олег Володимирович +380673327444 549243olia@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 0ea1249e86594eadb3619017dfe31422
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ Комфорт НВ
Опис заперечення: Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 127 від 21.05.2024 року, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Комфорт НВ з наступної підстави:
Відповідно до п.2. додатку 3 до ТД передбачено, що якість Товару, що поставляється, повинна відповідати вимогам до товарів цього типу.
На підтвердження Учасник повинен надати:
Лист від заводу виробника про можливість виконання роботи в повному обсязі та в визначений час. Якщо учасником аукціону буде не завод виробник, то необхідно надати лист-гарантію від заводу виробника та дилерський договір про співпрацю.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ ТД, усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів, у вигляді pdf-формату файлу.
В складі тендерної пропозиції надано не завірену копію дилерського договору (скан не з оригіналу, а з копії), що суперечить вимогам ТД.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Відповідно до п.2. додатку 3 до ТД передбачено подання наступного документу - Якщо учасником аукціону буде не завод виробник, то необхідно надати лист-гарантію від заводу виробника та дилерський договір про співпрацю. В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ Комфорт НВ на виконання даної вимоги було подано Дилерський договір №140524/2Д від 14 травня 2024 р. (найменування файлу Дилерська угода). Даний договір подано з дотриманням усіх вимог адже є сканований з оригіналу. Нам, не зрозуміло як Замовник дійшов до висновку, що цей документ є сканований з копії. Деякі машини для сканування документів, видають файли чорно білі, без здатності до сканування в кольорі. Також, звертаємо увагу, що п.1 розділу ІІІ ТД, зазначено, що усі документи повинні бути скановані з оригіналів, вимоги щодо того, що такі скановані документи повинні бути кольорові – відсутні в Тендерній документації. Саме тому, учасник ТОВ Комфорт НВ надав документ, що відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки Дилерський договір є сканованим з оригіналу. Також, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Якщо Замовник мав сумніви щодо того, чи дилерський договір сканований з оригіналу чи з копії, він зобовʼязаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, проте, він цього не зробив чим порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель.
Опис суті пункту скарги: Відхиливши тенлдерну пропозиції ТОВ Комфорт НВ, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, Замовник позбавив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, передбачене пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 3641a43d2e484f92a7f37f843089a8f1
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ Комфорт НВ
Опис заперечення: Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 127 від 21.05.2024 року, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Комфорт НВ з наступної підстави:
3. Відповідно до п.6 додатку 3 до ТД передбачено, що схема монтажу металопластикових конструкцій має містити інформацію про кількість елементів кріплення, їх тип, тощо у відповідності до ДСТУ (ТУ, ДБН).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Комфорт НВ» не надано схеми монтажу металопластикових конструкцій.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже, відповідно до п.6 додатку 3 до ТД встановлено наступне: Схема монтажу металопластикових конструкцій має містити інформацію про кількість елементів кріплення, їх тип, тощо у відповідності до ДСТУ (ТУ, ДБН). Вимоги що дана схема надається учасником у складі тендерної пропозиції – відсутня. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна документація не містять вимоги, щодо подання Схеми монтажу металопластикових конструкцій у складі тендерної пропозиції Учасника, а тому Учасник ТОВ Комфорт НВ, не повинен був подавати даного документу. Відхиливши тендерну пропозицію Учасника ТОВ Комфорт НВ з даної підстави, Замовник порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель.
Опис суті пункту скарги: Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, Замовник позбавив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, передбачене пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: f9bf21400e28410580362e0dcca1b107
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ Комфорт НВ
Опис заперечення: Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 127 від 21.05.2024 року, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Комфорт НВ з наступної підстави:
4. Відповідно до п.5 додатку 3 до ТД передбачено, що доставка товару, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж та монтаж конструкцій у місцях поставки, а також навантаження та вивезення будівельного сміття здійснюються Учасником своїми силами та за власний рахунок, про що у складі пропозиції надається Гарантійний лист.
Учасником ТОВ «Комфорт НВ» надано гарантійний лист №1 від 10 травня 2024 року у форматі Word з вирізаними та накладеними підписом та печаткою.
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ ТД, усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів, у вигляді pdf-формату файлу.
Документи тендерної пропозиції можуть бути створені та подані учасниками з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» у формі електронних документів.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до абзацу 1 ст.5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Відповідно до абз.3 ст.6 вищевказаного закону, накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа.
Як передбачено в абз.1 ст.7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".
Отже, з наведеного вище зрозуміло, що документ у форматі Word з вирізаними та накладеними підписом та печаткою не є електронним документом, оскільки не містить електронного підпису його автора.
Пропозиція ТОВ «Комфорт НВ» в цілому при її поданні була підписана електронним підписом, проте, гарантійний лист №1 від 10 травня 2024 року не містить електронного підпису уповноваженої особи Учасника.
Аналогічно, у складі тендерної пропозиції подано також інші довідки та гарантійні листи без електронного підпису уповноваженої особи Учасника. Для прикладу, лист про гарантійний термін (згідно п.8 додатку 3 ТД).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже, на вимогу п.5 додатку 3 до ТД передбачено, що доставка товару, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж та монтаж конструкцій у місцях поставки, а також навантаження та вивезення будівельного сміття здійснюються Учасником своїми силами та за власний рахунок, про що у складі пропозиції надається Гарантійний лист. Учасник ТОВ «Комфорт НВ» надав відповідний гарантійний лист №1 від 10 травня 2024 року., також на вимогу пункту 8 Додатку 3 ТД учасник ТОВ Комфорт НВ надав лист про гарантійний термін. Проте, відповідно до пункту 4 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації, встановлено, що: Замовник не відхиляє тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, до яких відносяться, зокрема. Відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 та відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо опис та приклади формальних помилок: 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Подання документів у форматі Word, а не в pdf-форматі, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, а тому, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника з такої підстави. Проте, Замовник зробив це по відношенню до учасника ТОВ Комфорт НВ. Також, якщо, на думку Замовника, подання документу у форматі Word, а не в pdf-форматі, не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, то на вимогу пункту 43 Особливостей, він зобовʼязаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, проте, він і цього не зробив чим порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель.
Опис суті пункту скарги: Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, Замовник позбавив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, передбачене пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: dbbcc91a7e2d4d03adf1cb9ecbd28b0a
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ Комфорт НВ
Опис заперечення: Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 127 від 21.05.2024 року, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Комфорт НВ з наступної підстави:
2. Відповідно до п.5 додатку 3 до ТД передбачено, що Учасник у тендерній пропозиції подає паспорт на металопластикові конструкції. У паспорті вказуються комплектуючі, які використані при виготовленні конструкцій, усі технічні характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення конструкцій з чіткими розмірами.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ Комфорт НВ надано технічні паспорти на металопластикові конструкції, які не містять графічних зображень конструкцій з чіткими розмірами.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже: В пункті 5 Додатку 3 до ТД, Замовник встановив наступну вимогу: Учасник у тендерній пропозиції подає паспорт на металопластикові конструкції. У паспорті вказуються комплектуючі, які використані при виготовленні конструкцій, усі технічні характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення конструкцій з чіткими розмірами. На дану вимогу, Учасник ТОВ Комфорт НВ, у складі тендерної пропозиції надав паспорт на дверний блок та паспорт на віконний блок, дані паспорта містять інформацію про комплектуючі, які використані при виготовленні конструкцій, усі технічні характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції, учасник надав лист-повідомлення, в якому зазначено, що надано попередню інформацію згідно Додатку № 3 про графічне зображення, паспорта та схему монтажу, кількість елементів кріплення на металопластикові конструкції. Вся остаточна інформація буде надана після проведення та уточнення замірів вікон та дверей. Але все ж на виконання вимоги, Замовника, Учасником також, було надано графічні зображення конструкцій з чіткими розмірами у складі пропозиції, а саме файл вікно.pdf та двері ПВХ.pdf. А тому, тендерна пропозиція учасника ТОВ Комфорт НВ, містить паспорт на металопластикові конструкції. У паспорті вказані комплектуючі, які використані при виготовленні конструкцій, усі технічні характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника. А також, у складі пропозиції надано графічне зображення конструкцій з чіткими розмірами. Якщо, Замовник вважав подання даної інформації в різних документах невідповідністю, то відповідно до пункту 43 Особливостей, він зобовʼязаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, адже, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, вся інформація міститься в складі пропозиції, то обʼєднання інформації з декількох документів в один, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник не виконав дану норму Особливостей, у звʼязку з чим порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель.
Опис суті пункту скарги: Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, Замовник позбавив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, передбачене пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 40b62e9edf0f44b394e127f7074ff53a
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ Комфорт НВ
Опис заперечення: Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 127 від 21.05.2024 року, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Комфорт НВ з наступної підстави:
5. Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ ТД передбачено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, або виписка, або витяг із ЄДР, тощо. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб).
В складі тендерної пропозиції Учасником замість надання копії Статуту надано копії окремих його сторінок, що не є рівнозначним наданню документа в повному обсязі та суперечить вимогам ТД.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже: Відповідно до п.1 розділу ІІІ ТД встановлена вимога щодо подання: Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб). Проте, тендерна документація не містить будь-яких додаткових вимог, в тому числі і щодо подання усіх сторінок Статуту чи ні. Учасник ТОВ Комфорт НВ, у складі тендерної пропозиції, надав Статут, а також, окрім Статуту, у складі пропозиції надано Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи». Даний Опис містить код доступу за яким можливо отримати результат надання адміністративних послуг, за адресою - https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents . Код – 98286016020. За даним посилання Замовник міг ознайомитись з усіма сторінками Статуту. На вимогу пункту 43 Особливостей, Замовник зобовʼязаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, проте, він і цього не зробив чим порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель.
Опис суті пункту скарги: Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, Замовник позбавив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, передбачене пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 393e9296d9b947e7b7992f03c5c607e5
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ Комфорт НВ
Опис заперечення: Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 127 від 21.05.2024 року, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Комфорт НВ з наступної підстави:
5. Відповідно до вимог п.7 розділу ІІІ ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Комфорт НВ» не подано даних документів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. А тому, під час встановлення даної невідповідності Замовник повинен був надати Учаснику право на виправлення невідповідності, проте він цього не зробив.
Опис суті пункту скарги: Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, Замовник позбавив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, передбачене пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника