• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень Гірської філії І-ІІ ступенів опорного навчального закладу «Гірська багатопрофільна гімназія Попаснянської районної ради Луганської області»

Завершена

2 484 429.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 422.15 UAH
Період оскарження: 25.05.2018 12:22 - 07.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга на пезпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 291f3f95dd8348d6a985a4875c2a6c95
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-25-001173-a.a1
Назва: скарга на пезпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
14 червня 2018 року відділом освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області проведено тендер на предмет закупівлі "Реконструкція приміщень Гірської філії I-II ступенів опорного навчального закладу "Гірська багатопрофільна гімназія Попаснянської районної ради Луганської області" (за кодом CPV за ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)". Відповідно до проведеного електронного аукціону 12 червня 2018 року тендерна пропозиція ПП «Ромалекс» визнана найбільш економічно вигідною, однак рішенням тендерного комітету наша пропозиція була відхилена відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону, оскільки, за думкою тендерного комітету, вона не відповідає умовам тендерної документації. До таких висновків тендерний комітет прийшов на підставі наступних доводів: - "наданий тільки 1 (один) лист-відгук замість (трьох) від контрагентів, які зазначені в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Підпунтком 5.3.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбаченно надання оригіналів листів-відгуків від контрагентів, зазначенних в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору… Проте, Учасник надав копію листа-відгука від Сватівської міської ради, тоді як договір на виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту Сватівського соціального центру розвитку дитини, м. Сватове, Луганська область, укладено з ПРООН в Україні. Така ж ситуація з відгуком про виконання договору, укладеному з Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Копія відгуку по цьому договору надана від Тошківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад – Дошкільний навчальний заклад» Попаснянської районної ради Луганської області, що є невідповідністю пп. 5.3.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Також надані сертифікати та контракти з Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні англійською мовою, переклад якої на Українську мову відсутній, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам п.7 розділу 1 тендерної документації." При цьому, тендерний комітет не взяв до уваги, що ПРООН та ООН (ЮНІСЕФ) не є резидентами України й, відповідно, взагалі не надають листів-відгуків щодо належного виконання умов договору своїм контрагентам, оскільки видання такого типу документів не передбачене їх статутами та/чи іншою внутрішньою документацією. З цієї ж підстави контракт між ПП «Ромалекс» та ООН (ЮНІСЕФ) був укладений англійскою мовою, при цьому акти виконаних робіт, які по факту і підтверджували належне виконання умов договору та відсутність будь-яких претензій з боку контрагента, надавалися на російській мові і цілком могли бути дослідженні тендерним комітетом. Відтак, виконання аналогічних договорів із таким же предметом закупівлі були підтвердження з боку ПП «Ромалекс» належним чином. - "для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасником не надана у складі своєї тендерної пропозиції окрема довідка, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, щоє невідповідністю п. 2 розділу 6 тендерної документації." При цьому умовами тендеру таких вимог до того, що підтвердження повноважень керівника має бути надано у вигляді окремої довідки і не висувалося. Відповідно до ч. 5 ст. 65 Господарського кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. Таким чином, повноваження керівника підприємства на підписання договору підтверджуються статутом та наказом про призначення, які надавалися разом з тендерною пропозицією та мали б бути дослідженні ленами тендерного комітету. Відтак, тендерний комітет не мав правових підстав для прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції, адже вказані порушення були не суттєві та не впливали на зміст самої пропозиції. На підставі викладеного просимо переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив формування тендерної документації та розгляд тендерної пропозиції Учасника з урахуванням тих вимог, що передбачені законодавством (більш детальна інформація наведена у відповіді на Вимогу про усунення порушення ПП «РОМАЛЕКС» №346-18 від 22.06.2018р., що додається у вкладенні).
Статус вимоги: Відхилено