• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6 Навчальне обладнання, Аптечка індивідуальна багатоцільова «Швидка допомога»; 39162100-6 Навчальне обладнання, Аптечка медична загальновійськова індивідуальна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Ноші; 39162100-6 Навчальне обладнання, Бинт для тампонади ран; 39162100-6 Навчальне обладнання, Косинка медична перев’язувальна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Пов’язка медична велика стерильна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Комір шийний іммобілізаційний; 39162100-6 Навчальне обладнання, Марля медична гігроскопічна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Затискач кровоспинний прямий; 39162100-6 Навчальне обладнання, Пінцет; 39162100-6 Навчальне обладнання, Шини гнучкі різних розмірів і різного призначення (для верхніх, нижніх кінцівок);39162100-6 Навчальне обладнання, Турнікет; 39162100-6 Навчальне обладнання, Турнікет типу SWAT-T, R.A.T.S; 39162100-6 Навчальне обладнання, Бинт еластичний («Засоби навчання для оснащення кабінетів предмету «Захист України»)

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6 Навчальне обладнання, Аптечка індивідуальна багатоцільова «Швидка допомога»; 39162100-6 Навчальне обладнання, Аптечка медична загальновійськова індивідуальна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Ноші; 39162100-6 Навчальне обладнання, Бинт для тампонади ран; 39162100-6 Навчальне обладнання, Косинка медична перев’язувальна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Пов’язка медична велика стерильна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Комір шийний іммобілізаційний; 39162100-6 Навчальне обладнання, Марля медична гігроскопічна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Затискач кровоспинний прямий; 39162100-6 Навчальне обладнання, Пінцет; 39162100-6 Навчальне обладнання, Шини гнучкі різних розмірів і різного призначення (для верхніх, нижніх кінцівок);39162100-6 Навчальне обладнання, Турнікет; 39162100-6 Навчальне обладнання, Турнікет типу SWAT-T, R.A.T.S; 39162100-6 Навчальне обладнання, Бинт еластичний («Засоби навчання для оснащення кабінетів предмету «Захист України») згідно документації.

Завершена

353 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 768.85 UAH
Період оскарження: 06.05.2024 17:30 - 11.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 1217a349d64a49278096aeeace981e58
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-06-006635-a.c1
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: Фізична особа-підприємець Барсученко Сергій Миколайович код ЄДРПОУ: 3046315490 адреса: 11501, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Карла Лібкнехта, будинок 2, квартира 112 тел.: +380674620162 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Вихідний №: 24-05/48/36-10-0500 Дата: від 24.05.2024 року С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2024-05-06-006635-a № ЛОТу (назва): --- Найменування Замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6 Навчальне обладнання, Аптечка індивідуальна багатоцільова «Швидка допомога»; 39162100-6 Навчальне обладнання, Аптечка медична загальновійськова індивідуальна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Ноші; 39162100-6 Навчальне обладнання, Бинт для тампонади ран; 39162100-6 Навчальне обладнання, Косинка медична перев’язувальна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Пов’язка медична велика стерильна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Комір шийний іммобілізаційний; 39162100-6 Навчальне обладнання, Марля медична гігроскопічна; 39162100-6 Навчальне обладнання, Затискач кровоспинний прямий; 39162100-6 Навчальне обладнання, Пінцет; 39162100-6 Навчальне обладнання, Шини гнучкі різних розмірів і різного призначення (для верхніх, нижніх кінцівок);39162100-6 Навчальне обладнання, Турнікет; 39162100-6 Навчальне обладнання, Турнікет типу SWAT-T, R.A.T.S; 39162100-6 Навчальне обладнання, Бинт еластичний («Засоби навчання для оснащення кабінетів предмету «Захист України») Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ Фізична особа-підприємець Барсученко Сергій Миколайович (далі по тексту – Скаржник) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником: НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації ФОП Барсученко.pdf 21 травня 2024 21:30 Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання наступноїь інформації, а саме: Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: 2.1. Гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або паспорт на виріб, та/або сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості та/або декларації відповідності, що підтверджує якість товару. Згідно пункту 2.1. Додатку 1 Замовник вимагає щонайменше один з наступних документів: ˗ гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи ˗ паспорт на виріб ˗ сертифікат відповідності ˗ сертифікат якості ˗ декларації відповідності Скаржник надав у складі пропозиції файл «Технічний паспорт.pdf», який містить паспорти на всю запропоновану продукцію, які витребував Замовник торгів згідно п.2.1. Додатку1: Отже, Учасником виконана вимога Замовника в повному обсязі, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. --- (відсутні) З ПОВАГОЮ, Барсученко Сергій Миколайович КЕП
Дата розгляду скарги: 05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 18:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2024 17:47
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2024 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Замовником.
Автор: Фізична особа-підприємець Барсученко Сергій Миколайович, Барсученко Сергій 380674620162 barsuchenko.sm@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c43a1c1503384f19bd7c07a5643a062a
Заголовок пункту скарги: Заперечення
Опис заперечення: Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання наступноїь інформації, а саме:

Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції:
2.1. Гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або паспорт на виріб, та/або сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості та/або декларації відповідності, що підтверджує якість товару.

Згідно пункту 2.1. Додатку 1 Замовник вимагає щонайменше один з наступних документів:
˗ гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
˗ паспорт на виріб
˗ сертифікат відповідності
˗ сертифікат якості
˗ декларації відповідності
Скаржник надав у складі пропозиції файл «Технічний паспорт.pdf», який містить паспорти на всю запропоновану продукцію, які витребував Замовник торгів згідно п.2.1. Додатку1:
Отже, Учасником виконана вимога Замовника в повному обсязі, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання наступноїь інформації, а саме:

Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції:
2.1. Гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або паспорт на виріб, та/або сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості та/або декларації відповідності, що підтверджує якість товару.

Згідно пункту 2.1. Додатку 1 Замовник вимагає щонайменше один з наступних документів:
˗ гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
˗ паспорт на виріб
˗ сертифікат відповідності
˗ сертифікат якості
˗ декларації відповідності
Скаржник надав у складі пропозиції файл «Технічний паспорт.pdf», який містить паспорти на всю запропоновану продукцію, які витребував Замовник торгів згідно п.2.1. Додатку1:
Отже, Учасником виконана вимога Замовника в повному обсязі, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника