-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нерегулярні пасажирські перевезення (призовників, військовослужбовців за контрактом та військовозобов'язаних мобілізації)
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2024 15:20 - 11.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі
Номер:
df58d6507b994f3f844d11a261fb1faf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-06-005542-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол скасування рішення про відміну торгів.pdf.p7s 02.07.2024 11:38
- Протокол скасування рішення про відміну торгів.pdf 02.07.2024 11:38
- Пояснення по суті скарги 19.06.24.pdf.p7s 19.06.2024 17:29
- Пояснення по суті скарги 19.06.24.docx 19.06.2024 17:29
- Пояснення по суті скарги 19.06.24.pdf 19.06.2024 17:29
- Рішення від 24.06.2024 №10936.pdf 27.06.2024 13:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 №10936.pdf 25.06.2024 15:09
- Рішення від 17.06.2024 №10378.pdf 17.06.2024 15:11
- sign.p7s 13.06.2024 19:05
- Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf 13.06.2024 19:03
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.pdf 13.06.2024 19:03
- заперечення на пояснення Замовника_Варшава Віктор-1.pdf 21.06.2024 18:21
- заперечення на пояснення Замовника_Варшава Віктор.pdf.p7s 21.06.2024 18:20
- заперечення на пояснення Замовника_Варшава Віктор.pdf 21.06.2024 18:15
- довідка про автобуси.pdf 13.06.2024 19:03
- Протокол уповноваженої особи 30.05.2024.pdf 13.06.2024 19:03
- Протокол уповноваженої особи 31.05.2024.pdf 13.06.2024 19:03
- Протокол уповноваженої особи 11.06.2024.pdf 13.06.2024 19:03
- Скарга АМК Варшава.pdf 13.06.2024 19:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.06.2024 19:08
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 13:32
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2024 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 11.06.2024 (далі – Рішення) про відміну процедури закупівлі Нерегулярні пасажирські перевезення (призовників, військовослужбовців за контрактом та військовозобов'язаних мобілізації) за ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2024 №10936-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Луцької міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Нерегулярні пасажирські перевезення (призовників, військовослужбовців за контрактом та військовозобов'язаних мобілізації)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-06-005542-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
166341bebcfe52ac6c3cd915235a4f6a
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
11 червня 2024 року Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі Нерегулярні пасажирські перевезення (призовників, військовослужбовців за контрактом та військовозобов'язаних мобілізації) за ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 (із змінами і доповненнями).
Причиною відміни закупівлі стало те, що нібито під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення, які на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, а саме у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3. (протокол про відміну відкритих торгів від 11 червня 2024 року додається).
Вважаємо такі дії Замовника неправомірними, вчиненими з порушенням вимог Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 виходячи з наступного:
пунктом 50 Особливостей визначені випадки у разі настання яких Замовник відміняє відкриті торги. Підпунктом 2 п. 50 Особливостей передбачено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак у рішенні про відміну відкритої закупівлі, Замовником не вказано опис порушень, які унеможливлюють подальше проведення закупівлі. Зазначене твердження, що «у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3» є загальним, не аргументованим та беззмістовним. Яким чином некоректність кількості місць у транспортних засобах впливає на результати закупівлі, а відтак і на її відміну - залишається незрозумілим.
Відповідно до моєї тендерної пропозиції, мною запропоновано здійснювати нерегулярні перевезення автобусами категорії М-3 класу II-III, рік випуску не раніше 2006 р. з кількістю місць для сидіння 25-27 та автобусом класу В категорії М-2 з кількістю місць для сидіння 18 і роком випуску не раніше 2006. Тобто запропоновані мною транспортні засоби відповідають вимогам ТД (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) (копія довідки яка подавалася мною у складі тендерної пропозиції додається).
Я, як учасник закупівлі, маю право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Посилаючись на пп. 2 п 50 Особливостей, Замовником не було вказано, які саме норми законодавства у сфері публічних закупівель порушено та який саме суб?єкт процедури публічних закупівель таке порушення допустив.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив моє право на укладення Договору на закупівлю та надання відповідних послуг.
Причиною відміни закупівлі стало те, що нібито під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення, які на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, а саме у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3. (протокол про відміну відкритих торгів від 11 червня 2024 року додається).
Вважаємо такі дії Замовника неправомірними, вчиненими з порушенням вимог Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 виходячи з наступного:
пунктом 50 Особливостей визначені випадки у разі настання яких Замовник відміняє відкриті торги. Підпунктом 2 п. 50 Особливостей передбачено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак у рішенні про відміну відкритої закупівлі, Замовником не вказано опис порушень, які унеможливлюють подальше проведення закупівлі. Зазначене твердження, що «у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3» є загальним, не аргументованим та беззмістовним. Яким чином некоректність кількості місць у транспортних засобах впливає на результати закупівлі, а відтак і на її відміну - залишається незрозумілим.
Відповідно до моєї тендерної пропозиції, мною запропоновано здійснювати нерегулярні перевезення автобусами категорії М-3 класу II-III, рік випуску не раніше 2006 р. з кількістю місць для сидіння 25-27 та автобусом класу В категорії М-2 з кількістю місць для сидіння 18 і роком випуску не раніше 2006. Тобто запропоновані мною транспортні засоби відповідають вимогам ТД (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) (копія довідки яка подавалася мною у складі тендерної пропозиції додається).
Я, як учасник закупівлі, маю право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Посилаючись на пп. 2 п 50 Особливостей, Замовником не було вказано, які саме норми законодавства у сфері публічних закупівель порушено та який саме суб?єкт процедури публічних закупівель таке порушення допустив.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив моє право на укладення Договору на закупівлю та надання відповідних послуг.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Луцької міської ради Скасувати рішення про відміну закупівлі (протокол уповноваженої особи від 11.06.2024 року) за кодом ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (Нерегулярні пасажирські перевезення (призовників, військовослужбовців за контрактом та військовозобов'язаних мобілізації)), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005542-a
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі
Номер:
f77102fdc5c643818e26acc6a127a71b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-06-005542-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол уповноваженої особи 30.05.2024.pdf 13.06.2024 17:31
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.pdf 13.06.2024 17:31
- довідка про автобуси.pdf 13.06.2024 17:31
- Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf 13.06.2024 17:31
- Протокол уповноваженої особи 31.05.2024.pdf 13.06.2024 17:31
- Скарга АМК Варшава.pdf 13.06.2024 17:31
- Протокол уповноваженої особи 11.06.2024.pdf 13.06.2024 17:31
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
13.06.2024 17:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ce969eee328f61c73941aa7f8b0cd7b9
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
11 червня 2024 року Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі Нерегулярні пасажирські перевезення (призовників, військовослужбовців за контрактом та військовозобов'язаних мобілізації) за ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 (із змінами і доповненнями).
Причиною відміни закупівлі стало те, що нібито під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення, які на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, а саме у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3. (протокол про відміну відкритих торгів від 11 червня 2024 року додається).
Вважаємо такі дії Замовника неправомірними, вчиненими з порушенням вимог Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 виходячи з наступного:
пунктом 50 Особливостей визначені випадки у разі настання яких Замовник відміняє відкриті торги. Підпунктом 2 п. 50 Особливостей передбачено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак у рішенні про відміну відкритої закупівлі, Замовником не вказано опис порушень, які унеможливлюють подальше проведення закупівлі. Зазначене твердження, що «у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3» є загальним, не аргументованим та беззмістовним. Яким чином некоректність кількості місць у транспортних засобах впливає на результати закупівлі, а відтак і на її відміну - залишається незрозумілим.
Відповідно до моєї тендерної пропозиції, мною запропоновано здійснювати нерегулярні перевезення автобусами категорії М-3 класу II-III, рік випуску не раніше 2006 р. з кількістю місць для сидіння 25-27 та автобусом класу В категорії М-2 з кількістю місць для сидіння 18 і роком випуску не раніше 2006. Тобто запропоновані мною транспортні засоби відповідають вимогам ТД (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) (копія довідки яка подавалася мною у складі тендерної пропозиції додається).
Я, як учасник закупівлі, маю право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Посилаючись на пп. 2 п 50 Особливостей, Замовником не було вказано, які саме норми законодавства у сфері публічних закупівель порушено та який саме суб?єкт процедури публічних закупівель таке порушення допустив.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив моє право на укладення Договору на закупівлю та надання відповідних послуг.
Причиною відміни закупівлі стало те, що нібито під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення, які на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, а саме у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3. (протокол про відміну відкритих торгів від 11 червня 2024 року додається).
Вважаємо такі дії Замовника неправомірними, вчиненими з порушенням вимог Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 виходячи з наступного:
пунктом 50 Особливостей визначені випадки у разі настання яких Замовник відміняє відкриті торги. Підпунктом 2 п. 50 Особливостей передбачено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак у рішенні про відміну відкритої закупівлі, Замовником не вказано опис порушень, які унеможливлюють подальше проведення закупівлі. Зазначене твердження, що «у тендерній документації (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) некоректно вказана кількість місць у транспортних засобах класу ІІ - ІІІ категорії М-3» є загальним, не аргументованим та беззмістовним. Яким чином некоректність кількості місць у транспортних засобах впливає на результати закупівлі, а відтак і на її відміну - залишається незрозумілим.
Відповідно до моєї тендерної пропозиції, мною запропоновано здійснювати нерегулярні перевезення автобусами категорії М-3 класу II-III, рік випуску не раніше 2006 р. з кількістю місць для сидіння 25-27 та автобусом класу В категорії М-2 з кількістю місць для сидіння 18 і роком випуску не раніше 2006. Тобто запропоновані мною транспортні засоби відповідають вимогам ТД (Додаток 2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) (копія довідки яка подавалася мною у складі тендерної пропозиції додається).
Я, як учасник закупівлі, маю право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Посилаючись на пп. 2 п 50 Особливостей, Замовником не було вказано, які саме норми законодавства у сфері публічних закупівель порушено та який саме суб?єкт процедури публічних закупівель таке порушення допустив.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив моє право на укладення Договору на закупівлю та надання відповідних послуг.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Луцької міської ради Скасувати рішення про відміну закупівлі (протокол уповноваженої особи від 11.06.2024 року) за кодом ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (Нерегулярні пасажирські перевезення (призовників, військовослужбовців за контрактом та військовозобов'язаних мобілізації)), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005542-a