• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Пально-мастильні матеріали «Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти»

Завершена

1 667 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 338.50 UAH
Період оскарження: 06.05.2024 12:41 - 11.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця

Номер: c0e846ab357e4e86a48d4a1e4bc4fee5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-06-003330-a.a1
Назва: скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (Скаржника), оформлене протокольним рішенням (протоколом) № 56 від 20.05.2024 року Уповноваженої особи процедури закупівлі за предметом Пально-мастильні матеріали «Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-06-003330-a.
Дата розгляду скарги: 05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.06.2024 13:26
Дата виконання рішення Замовником: 17.06.2024 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9870-р/пк-пз від 05.06.2024 відповідно до якого зобов'язано Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" переможцем процедури закупівлі — "Пально-мастильні матеріали "Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-06-003330-a виконано відповідно до протокольного рішення № 101 від 17.06.2024.
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d97bde156eed41f8a9b5bd1dff2b405e
Заголовок пункту скарги: протокольним рішенням (протоколом) № 56 уповноваженої особи Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації Наталії СІЛАКОВА від 20 травня 2024 року (далі – Оскаржуване рішення), згідно якого було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (Скаржника) на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Опис заперечення: Неправомірне відхилення пропозиції Скаржник згідно протокольного рішення (протоколом) № 56 уповноваженої особи Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації Наталії СІЛАКОВА від 20 травня 2024 року (далі – Оскаржуване рішення), згідно якого було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (Скаржника) на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: порушення ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині неправомірного відхилення пропозиції скаржника
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) є учасником закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Також, Замовником порушено положення частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення пункту 44 Особливостей.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Замовником 15.01.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи № 2 від 15.01.2024 року.
1. Про підстави відхилення пропозиції Учасника:

Згідно Протоколу Уповноваженої особи № 56 від 20.05.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації пропозиція Скаржника відхилена з наступних підстав:
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника.

Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей, оскільки пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї та Скаржником було виправлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалось умовами тендерної документації:

В Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
довідку у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження (з обов’язковим наданням документів на підтвердження права власності, оренди або інших прав користування). Обов’язковим є підтвердження можливостей відпуску пального на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Краматорськ, м. Слов’янськ, Покровського району, та інших населених пунктів Донецької області (за винятком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) (всього не менш 5-ти АЗС по регіону).


Скаржником у складі пропозиції було надано наступні документи на виконання вимоги Додатку № 2 до ТД довідку у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження, яка містить інформацію про Перелік АЗС з розташуванням в межах населених пунктів: м. Краматорськ, м. Слов’янськ, Покровського району, та інших населених пунктів Донецької області (за винятком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) (всього не менш 5-ти АЗС по регіону).:
- «7 ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf» на сторінці № 9:
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
(перелік АЗС):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ
СИСТЕМ», надає інформацію про адреси АЗС, на яких пропонуємо Замовнику здійснювати
заправку автомобілів:
- Донецька обл., м. Покровськ, вул. Захисників України, 2а
- Донецька обл., м. Покровськ, вул. Захисників України, 130а
- Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Мірошниченка, буд. 93
- Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Островського, 456
- Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Олекси Тихого, буд. 101
- м. Краматорськ, Олекси Тихого (Орджонікідзе), буд. 29 а, (264)4-08-36
- Донецька обл., м. Краматорськ, бульвар Краматорський, 41-б
- м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого,21-а (1021 - Л)
- м. Краматорськ, вул. Надії, 1"в"
- м.Слов'янськ, вул. Сучасна, 1
- м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
- м. Слов'янськ, тр. Київ-Должанський, 14

Скаржником у на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності наступні документи:
- «24 години партнерський Договір.pdf» - підтвердження партнерських відносин з АЗС;
- «24 години ДОДАТОК до аналогічного договору ПЕРЕЛІК АЗС № 23-10-2023 ІНТ.pdf» - додаток 2 до аналогічного Договору на підтвердження кваліфікаційному критерію.

Отже, Скаржником було виконано вимогу Замовника, визначену у тендерній документації, щодо надання Довідки у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження (з обов’язковим наданням документів на підтвердження права власності, оренди або інших прав користування). – в повному обсязі у відповідності до вимог, встановлених Тендерною документацією та Додатком № 2 до тендерної документації.

Перелік, також список — скінченна послідовність однорідних об'єктів, що називаються елементами списку, яка містить хоча б один такий об'єкт.

Перелік, також список — множина (постійна або тимчасова) пов'язаних об'єктів, упорядкованих деяким логічним способом. Для позначення початку переліку використовується елемент, який називається головою переліку. Якщо перелік циклічний двоспрямований, то голова переліку є також скінченним елементом. Зазвичай переліки використовуються для керування процесом імітації або організації черг.

Варто звернути увагу на той факт, що Додатком № 2 до тендерної документації не містить окремих вимог до способу оформлення Довідки з переліком АЗС, крім вимоги зазначення їх місцезнаходження, Більш того, вимога до довідки з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження повинна надаватись учасниками у довільній формі.

Вимога про усунення порушення, опублікована Замовником 16.05.2024 року містить наступне твердження:
«2. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації:
«…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
довідку у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження (з обов’язковим наданням документів на підтвердження права власності, оренди або інших прав користування). Обов’язковим є підтвердження можливостей відпуску пального на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Краматорськ, м. Слов’янськ, Покровського району, та інших населених пунктів Донецької області (за винятком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) (всього не менш 5-ти АЗС по регіону)….».
В складі пропозиції Учасником надано інформаційну довідку (перелік АЗС) від 10.05.2024 №10006 на 1 аркуші, в якій наявна інформація лише про адреси (місцезнаходження) АЗС. На підтвердження права власності, оренди або інших прав користування у складі пропозиції не надано.»

Вимога про усунення невідповідностей, опублікована Замовником, НЕ МІСТИТЬ вимоги про надання учасником «зрозумілості в оформленні такої довідки та зазначення виду правовідносин» учасника з Партнером.

Також, Скаржником було надано на виправлення невідповдіностей пропозиції документ, а саме Договір № 702 поставки нафтопродуктів від 17.05.2024 року.

За таких обставин, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника з підстав підстави підпункту 1 п. 41 Особливостей, зокрема через те, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника