• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).

закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою. Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) за благодійні кошти.

Завершена

4 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2024 10:21 - 12.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця

Номер: cca9fa0287d94c5d8d19186e0d0b1163
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-06-001165-a.c1
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2024 10:46
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2024 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями НДСЛ ОХМАТДИТ МОЗ УКРАЇНИ ЄДРПОУ 01994089 «11» червня 2024 р. № 11/06/1 Відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2024-05-06-001165-a було розпочато проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету закупівлею Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) за благодійні кошти 2024 року. Станом на дату кінцевого строку подання пропозицій 15.05.2024 року було подано пропозиції наступними учасниками, а саме: -Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ." з ціною тендерної пропозиції 3 399 999,00грн. (три мільйона триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.) з ПДВ. -ФОП РЯБІНІНА ТЕТЯНА ІГОРІВНА з ціною тендерної пропозиції 3 400 000,00грн. (три мільйони чотириста тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. Станом на 26.05.2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ." було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення процедури закупівлі. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення процедури закупівлі прийнято рішення від 28.05.2024 № 9286-р/пк-пз, яким зобов’язали Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Рябініної Тетяни Ігорівни переможцем за процедурою закупівлі Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) за благодійні кошти 2024 року - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-05-06-001165-a. Після чого, Уповноважена особа НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України Горячева Н.В. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Рябініної Тетяни Ігорівни переможцем за процедурою закупівлі Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) за благодійні кошти 2024 року - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-05-06-001165-a. відповідно до рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення порядку проведення процедури закупівлі прийнято рішення від 04.06.2024 № 9797-р/пк-пз, яким зобов’язали Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України скасувати рішення про визначення переможця процедури. 2. Забезпечити оприлюднення відповідного рішення на веб-порталі Уповноваженого органу. Уповноважена особа КЕП Наталія ГОРЯЧЕВА
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 16ac1897655a4176aae1ec2877c92e91
Заголовок пункту скарги: Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охмадит» МОЗ України (далі Замовник) оприлюднила закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-001165-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи (Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- ( надалі Скаржник).
2. ФОП Рябініна Тетяна Ігорівна - (надалі Переможець).
21 травня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.

1.Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції Скаржника
1.1.Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
У зв’язку з цим, Уповноважена особа НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України Горячева Н.В. вирішила забезпечити розгляд та оцінку тендерних пропозицій:
-Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ." з ціною тендерної пропозиції 3 399 999,00грн. (три мільйона триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.) з ПДВ., яка знаходяться у статусі «Очікує рішення».
За результатами детального розгляду та аналізу зазначених вище тендерних пропозицій, Уповноважена особа НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України Горячева Н.В. з’ясувала, що вона не відповідає усім вимогам, встановленим згідно з умовами тендерної документації.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
- Відповідно до п.2 Додатку № 2 до Тендерної документації учасник повинен надати 2.1. Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за формою.
Учасник у складі пропозиції у довідці про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції вказав, що він залучає 6 працівників робітничих професій.
Згідно з п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат, який був наданий учасником. Відповідно до наданого розрахунку кількість людино годин необхідних для виконання робіт складає 26660,06 люд./год.
Статтею 50 КЗпП України встановлено, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень, а при шкідливих умовах праці 36 годин на тиждень. Відповідно до статті 6 Закон України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" нормальна тривалість робочого часу працівників у період воєнного стану може бути збільшена до 60 годин на тиждень для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури. Отже максимальна кількість робочих годин на тиждень для 1 особи може бути 60 год, що становить 8,57 годин на день (без вихідних).
Відповідно до умов строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), строк встановлений з моменту укладання договору по 31.12.2024 року. Договір може бути укладений не раніше ніж 28.05.2024 року, отже строк виконання договору складає 188 календарних днів. Якщо до роботи залучити 6 осіб з робочим часом 8,57 годин на день протягом 188 календарних днів (без вихідних) то максимальна кількість людино годин становить 9666,96 на весь строк виконання договору, а не 26660,06 люд./год зазначених учасником у своїй пропозиції.
Згідно з вищезазначеним Замовник проаналізувавши документи надані учасником, прийшов до висновку, що розрахунок загальновиробничих витрат розрахований не вірно та не відповідає вимогам пунктів 5 та 6 Додатку № 3, який встановлюють вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також унеможливлює виконання договору у визначений строк.

-Також, відповідно до пункту 9 «Інші вимоги» Додатку 6 тендерної документації, кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі договірної ціни без урахування вартості матеріалів, але, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договірну ціну з врахуванням вартості матеріальних ресурсів, чим порушив вимоги умов технічної специфікації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.

Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.2.2.Умови Тендерної документації щодо зазначення в договірній ціні матеріальних ресурсів
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
3) документи/інформацію, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
4)документи/інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), що встановлені Замовником, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації;
10)іншими документами, передбаченими частиною 3 статті 22 Закону та визначені у Додатку 3 до тендерної документації та даною тендерною документацією.
Відповідно до пункту 9 «Інші вимоги» до Додатку 6 тендерної документації. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірної ціни без урахування вартості матеріалів;
- локальних кошторисів;
- розрахунок загальновиробничих витрат.
Учасник визначає вартість послуг, виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі з урахуванням поточних цін на них.

1.2.2. Заперечення на відхилення
Замовником здійснюється відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав зазначення в договірній ціні вартості матеріалів.
В складі пропозиції надано форму «Договірна ціна» складено в поточних цілях станом на 10 травня 2024 р. на будівництво: Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
В договірній ціні зазначено Розрахунок №2 вартість матеріальних ресурсів - 1,82742 тис грн.
При цьому Скаржником в Договірній ціні зазначається не вартість матеріалів, а вартість матеріальних ресурсів.
Замовником не встановлено, що в договірній ціні не може бути зазначена вартість матеріальних ресурсів.
Якщо матеріали для виконання робіт (надання послуг) надаються Замовником, то замовником не зазначається про вартість енергоносіїв, які використовує Підрядник (учасник) при здійсненні робіт). А отже дані витрати враховуються в складі загальновиробничих витрат як енергоносії для машин та механізмів, що використовуються для виконання робіт.
В складі кошторисної документації надано підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено щодо використання мастильних матеріалів в кількості 9,2382 кг. вартістю 1507,21 грн. і гідравлічної речовини в кількості 2,7745 кг. вартістю 320,07 грн., що загалом становить 1827,28 грн. і відповідає сумі зазначеній в договірній ціні.
Таким чином договірна ціна не містить вартості матеріалів, що будуть використані під час виконання робіт і які надаються Замовником.

1.2.1.Умови Тендерної документації щодо наявності працівників
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
2) документи/інформацію, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за встановленою формою.


1.2.1. Заперечення на відхилення
Тендерна документація не містила вимог про те, що у складі тендерної пропозиції повинно бути зазначено кількість працівників відповідно до годин роботи зазначених в кошторисній документації.
Щодо розрахунку загальновиробничих витрат розрахований не вірно та не відповідає вимогам пунктів 5 та 6 Додатку № 3, який встановлюють вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також унеможливлює виконання договору у визначений строк, то ЗВВ рахується за попередній період, за попередній рік, в нашому випадку І коеф враховуються в кошторисі. Те що Замовник порівнює фактичні трудовитрати з нормативними не є вірним.
Тендерна документація не містила вимог про те, що у складі тендерної пропозиції повинно бути зазначено кількість працівників відповідно до годин роботи зазначених в кошторисній документації.
Також Тендерна документація не містила умов, що учасник переможець на етапі підготовки та/або виконання договору не може залучати інших працівників, ні ж тих, інформація про яких зазначена в тендерній пропозиції.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9ced37b9a50148dd983264ac8c95b114
Заголовок пункту скарги: 2.Заперечення на визначення Переможця Аналіз пропозиції Переможця щодо форми «Тендерна пропозиція»
Опис заперечення: 21 травня 2024 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
(витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)

2.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
1) Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі), яка
подається учасником за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 1 до тендерної документації;
2)документи/інформацію, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
4)документи/інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), що встановлені Замовником, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації;
10)іншими документами, передбаченими частиною 3 статті 22 Закону та визначені у Додатку 3 до тендерної документації та даною тендерною документацією.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2.2.Аналіз пропозиції Переможця щодо форми «Тендерна пропозиція»
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації встановлено форму тендерної пропозиції, відповідно до якої учасник повинен зазначити в ній, зокрема:
2.Телефон /факс
4.Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата та місце проведення державної реєстрації.
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції Переможця було надано форму «Тендерна пропозиція» від 09.05.2024 р. №.2 в якій зазначено, що начебто дата реєстрації 13.02.2024 р. та місце проведення державної реєстрації -2011080010002000151.
Разом з тим форма «Тендерна пропозиція» не містить та не співпадає з інформацію про дату та місце проведення державної реєстрації зазначеній в наданих учасником витягах та виписці з ЄДР.
Також форма «Тендерна пропозиція не містить телефону/факсу учасника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: e6bac8349d1349638d70b95479fa6afb
Заголовок пункту скарги: 2.Заперечення на визначення Переможця Аналіз пропозиції Переможця щодо довідки про наявність обладнання та щодо ліцензійної програми
Опис заперечення: 21 травня 2024 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
(витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Аналіз пропозиції Переможця щодо ліцензійної програми
Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації учасником надається: Довідка про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії.
Відповідно до п.10 Додатку 6 до Тендерної документації на підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, учасник має надати ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та договір на підтвердження права користування даним комплексом.
В складі пропозиції надано ліцензію №02/1256-5/122022 на використання ТОВ «Абріс град» програмного комплексу у власному виробництві без права передачі третім особам зі строком дії до 30.09.2024 р. та Договір №01/05.012024 про надання послуг укладений між Переможцем і ТОВ «Абріс град».
Разом з тим ні ліцензією, договором не підтверджується наявність у Переможця програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Крім того не надано відповідну довідку про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу.


Відповідно до п.1.4 Додатку 2 до Тендерної документації учасником надається:
1.1. Довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою:

* - у разі незалучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), розділ 3 таблиці не видаляється, а ставиться відмітка: «не залучаються» або прочерк тощо;
- у розділі 3 даної довідки вказується інформація, у разі залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця.
У разі незалучення учасником обладнання, машин і механізмів за договором(ами) оренди, лізингу, послуг тощо, розділ 2 таблиці не видаляється, а ставиться відмітка: «не залучаються» або прочерк тощо.
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції Переможця було надано Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт від 09.05.2024 р. №.4.1. в якій відсутня інформація про розділ 3 встановленої форми довідки



Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 776466b1318c4cd7870db9e2e20d5830
Заголовок пункту скарги: 2.Заперечення на визначення Переможця Аналіз пропозиції Переможця щодо оформлення кошторисної документації
Опис заперечення: 21 травня 2024 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
(витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.1 Додатку 6 до Тендерної документації Підрядник виконує усі види робіт згідно технічного завдання та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 з наданням експертного звіту.
Відповідно до п.9 Додатку 6 до Тендерної документації Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірної ціни без урахування вартості матеріалів;
- локальних кошторисів;
- розрахунок загальновиробничих витрат.
Учасник визначає вартість послуг, виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі з урахуванням поточних цін на них.
Відповідно до п.2.2. Додатку 7 до Тендерної документації порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.

Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна містить інформації про:
- Визначено згідно з дефектним актом
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Аналогічна позиція органу оскарження наявна при розгляді скарги в закупівлі UA-2024-01-31-006812-a

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір