-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою. Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) за благодійні кошти.
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
- Протокол № 21.05.5 2024 Розгляд відхилення та акцепт ремонт реабілітації благ.docx 26.05.2024 16:19
- 7.5. Кошторис.pdf 26.05.2024 16:19
- 2. Пропозиція.pdf 26.05.2024 16:19
- скарга UA-2024-05-06-001165-a.docx.p7s 26.05.2024 16:19
- 4.1. Обладнання..pdf 26.05.2024 16:19
- 005.4 - Кошторисна документація - UA-2024-05-06-001165-a.pdf 26.05.2024 16:19
- скарга UA-2024-05-06-001165-a.docx 26.05.2024 16:19
- sign.p7s 26.05.2024 16:20
- Рішення від 28.05.2024 № 9286.pdf 28.05.2024 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2024 № 9797.pdf 05.06.2024 14:28
- Рішення від 04.06.2024 № 9797.pdf 07.06.2024 10:46
- Пояснення по суті скарги ТОВ ТЕП-КЕПІТАЛ Реабілітації (1).docx 30.05.2024 14:14
- Пояснення по суті скарги.pdf 03.06.2024 15:38
- Протокол № 11.06.1 2024 скасування рішення про переможця торгів благод.docx 11.06.2024 11:21
Пункт скарги
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- ( надалі Скаржник).
2. ФОП Рябініна Тетяна Ігорівна - (надалі Переможець).
21 травня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
1.Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції Скаржника
1.1.Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
У зв’язку з цим, Уповноважена особа НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України Горячева Н.В. вирішила забезпечити розгляд та оцінку тендерних пропозицій:
-Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ." з ціною тендерної пропозиції 3 399 999,00грн. (три мільйона триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.) з ПДВ., яка знаходяться у статусі «Очікує рішення».
За результатами детального розгляду та аналізу зазначених вище тендерних пропозицій, Уповноважена особа НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України Горячева Н.В. з’ясувала, що вона не відповідає усім вимогам, встановленим згідно з умовами тендерної документації.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
- Відповідно до п.2 Додатку № 2 до Тендерної документації учасник повинен надати 2.1. Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за формою.
Учасник у складі пропозиції у довідці про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції вказав, що він залучає 6 працівників робітничих професій.
Згідно з п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат, який був наданий учасником. Відповідно до наданого розрахунку кількість людино годин необхідних для виконання робіт складає 26660,06 люд./год.
Статтею 50 КЗпП України встановлено, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень, а при шкідливих умовах праці 36 годин на тиждень. Відповідно до статті 6 Закон України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" нормальна тривалість робочого часу працівників у період воєнного стану може бути збільшена до 60 годин на тиждень для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури. Отже максимальна кількість робочих годин на тиждень для 1 особи може бути 60 год, що становить 8,57 годин на день (без вихідних).
Відповідно до умов строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), строк встановлений з моменту укладання договору по 31.12.2024 року. Договір може бути укладений не раніше ніж 28.05.2024 року, отже строк виконання договору складає 188 календарних днів. Якщо до роботи залучити 6 осіб з робочим часом 8,57 годин на день протягом 188 календарних днів (без вихідних) то максимальна кількість людино годин становить 9666,96 на весь строк виконання договору, а не 26660,06 люд./год зазначених учасником у своїй пропозиції.
Згідно з вищезазначеним Замовник проаналізувавши документи надані учасником, прийшов до висновку, що розрахунок загальновиробничих витрат розрахований не вірно та не відповідає вимогам пунктів 5 та 6 Додатку № 3, який встановлюють вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також унеможливлює виконання договору у визначений строк.
-Також, відповідно до пункту 9 «Інші вимоги» Додатку 6 тендерної документації, кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі договірної ціни без урахування вартості матеріалів, але, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договірну ціну з врахуванням вартості матеріальних ресурсів, чим порушив вимоги умов технічної специфікації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
3) документи/інформацію, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
4)документи/інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), що встановлені Замовником, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації;
10)іншими документами, передбаченими частиною 3 статті 22 Закону та визначені у Додатку 3 до тендерної документації та даною тендерною документацією.
Відповідно до пункту 9 «Інші вимоги» до Додатку 6 тендерної документації. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірної ціни без урахування вартості матеріалів;
- локальних кошторисів;
- розрахунок загальновиробничих витрат.
Учасник визначає вартість послуг, виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі з урахуванням поточних цін на них.
1.2.2. Заперечення на відхилення
Замовником здійснюється відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав зазначення в договірній ціні вартості матеріалів.
В складі пропозиції надано форму «Договірна ціна» складено в поточних цілях станом на 10 травня 2024 р. на будівництво: Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
В договірній ціні зазначено Розрахунок №2 вартість матеріальних ресурсів - 1,82742 тис грн.
При цьому Скаржником в Договірній ціні зазначається не вартість матеріалів, а вартість матеріальних ресурсів.
Замовником не встановлено, що в договірній ціні не може бути зазначена вартість матеріальних ресурсів.
Якщо матеріали для виконання робіт (надання послуг) надаються Замовником, то замовником не зазначається про вартість енергоносіїв, які використовує Підрядник (учасник) при здійсненні робіт). А отже дані витрати враховуються в складі загальновиробничих витрат як енергоносії для машин та механізмів, що використовуються для виконання робіт.
В складі кошторисної документації надано підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено щодо використання мастильних матеріалів в кількості 9,2382 кг. вартістю 1507,21 грн. і гідравлічної речовини в кількості 2,7745 кг. вартістю 320,07 грн., що загалом становить 1827,28 грн. і відповідає сумі зазначеній в договірній ціні.
Таким чином договірна ціна не містить вартості матеріалів, що будуть використані під час виконання робіт і які надаються Замовником.
-
Назва доказу:
Кошторисна документація ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»
-
Опис доказу:
При цьому Скаржником в Договірній ціні зазначається не вартість матеріалів, а вартість матеріальних ресурсів. В складі кошторисної документації надано підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено щодо використання мастильних матеріалів договірна ціна не містить вартості матеріалів, що будуть використані під час виконання робіт і які надаються Замовником
-
Повʼязаний документ:
005.4 - Кошторисна документація - UA-2024-05-06-001165-a.pdf
1.2.1.Умови Тендерної документації щодо наявності працівників
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
2) документи/інформацію, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за встановленою формою.
1.2.1. Заперечення на відхилення
Тендерна документація не містила вимог про те, що у складі тендерної пропозиції повинно бути зазначено кількість працівників відповідно до годин роботи зазначених в кошторисній документації.
Щодо розрахунку загальновиробничих витрат розрахований не вірно та не відповідає вимогам пунктів 5 та 6 Додатку № 3, який встановлюють вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також унеможливлює виконання договору у визначений строк, то ЗВВ рахується за попередній період, за попередній рік, в нашому випадку І коеф враховуються в кошторисі. Те що Замовник порівнює фактичні трудовитрати з нормативними не є вірним.
Тендерна документація не містила вимог про те, що у складі тендерної пропозиції повинно бути зазначено кількість працівників відповідно до годин роботи зазначених в кошторисній документації.
Також Тендерна документація не містила умов, що учасник переможець на етапі підготовки та/або виконання договору не може залучати інших працівників, ні ж тих, інформація про яких зазначена в тендерній пропозиції.
-
Назва доказу:
протокол
-
Опис доказу:
Тендерна документація не містила вимог про те, що у складі тендерної пропозиції повинно бути зазначено кількість працівників відповідно до годин роботи зазначених в кошторисній документації. ЗВВ рахується за попередній період, за попередній рік, в нашому випадку І коефіцієнт враховуються в кошторисі. Те що Замовник порівнює фактичні трудовитрати з нормативними не є вірним.
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 21.05.5 2024 Розгляд відхилення та акцепт ремонт реабілітації благ.docx
-
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника та рішення про визначення Переможця Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та визначивши ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Національну дитячу спеціалізовану лікарню «Охмадит» МОЗ України скасувати рішення відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи (Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-06-001165-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
(витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)
2.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
1) Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі), яка
подається учасником за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 1 до тендерної документації;
2)документи/інформацію, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
4)документи/інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), що встановлені Замовником, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації;
10)іншими документами, передбаченими частиною 3 статті 22 Закону та визначені у Додатку 3 до тендерної документації та даною тендерною документацією.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації встановлено форму тендерної пропозиції, відповідно до якої учасник повинен зазначити в ній, зокрема:
2.Телефон /факс
4.Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата та місце проведення державної реєстрації.
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції Переможця було надано форму «Тендерна пропозиція» від 09.05.2024 р. №.2 в якій зазначено, що начебто дата реєстрації 13.02.2024 р. та місце проведення державної реєстрації -2011080010002000151.
Разом з тим форма «Тендерна пропозиція» не містить та не співпадає з інформацію про дату та місце проведення державної реєстрації зазначеній в наданих учасником витягах та виписці з ЄДР.
Також форма «Тендерна пропозиція не містить телефону/факсу учасника.
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція
-
Опис доказу:
Тендерна пропозиція» не містить та не співпадає з інформацію про дату та місце проведення державної реєстрації зазначеній в наданих учасником витягах та виписці з ЄДР.
-
Повʼязаний документ:
2. Пропозиція.pdf
-
2. Зобов’язати Національну дитячу спеціалізовану лікарню «Охмадит» МОЗ України скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи (Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-06-001165-a.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
(витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)
Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації учасником надається: Довідка про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії.
Відповідно до п.10 Додатку 6 до Тендерної документації на підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, учасник має надати ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та договір на підтвердження права користування даним комплексом.
В складі пропозиції надано ліцензію №02/1256-5/122022 на використання ТОВ «Абріс град» програмного комплексу у власному виробництві без права передачі третім особам зі строком дії до 30.09.2024 р. та Договір №01/05.012024 про надання послуг укладений між Переможцем і ТОВ «Абріс град».
Разом з тим ні ліцензією, договором не підтверджується наявність у Переможця програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Крім того не надано відповідну довідку про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу.
-
Назва доказу:
відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності матеріально-технічної бази
-
Опис доказу:
не надано відповідну довідку про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу.
-
Повʼязаний документ:
4.1. Обладнання..pdf
Відповідно до п.1.4 Додатку 2 до Тендерної документації учасником надається:
1.1. Довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою:
* - у разі незалучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), розділ 3 таблиці не видаляється, а ставиться відмітка: «не залучаються» або прочерк тощо;
- у розділі 3 даної довідки вказується інформація, у разі залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця.
У разі незалучення учасником обладнання, машин і механізмів за договором(ами) оренди, лізингу, послуг тощо, розділ 2 таблиці не видаляється, а ставиться відмітка: «не залучаються» або прочерк тощо.
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції Переможця було надано Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт від 09.05.2024 р. №.4.1. в якій відсутня інформація про розділ 3 встановленої форми довідки
-
Назва доказу:
довідка про обладнання
-
Опис доказу:
відсутня інформація про розділ 3 встановленої форми довідки
-
Повʼязаний документ:
4.1. Обладнання..pdf
-
2. Зобов’язати Національну дитячу спеціалізовану лікарню «Охмадит» МОЗ України скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи (Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-06-001165-a.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
(витяг з протоколу №21/05/5 від 21.05.2024 р.)
Відповідно до п.9 Додатку 6 до Тендерної документації Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірної ціни без урахування вартості матеріалів;
- локальних кошторисів;
- розрахунок загальновиробничих витрат.
Учасник визначає вартість послуг, виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі з урахуванням поточних цін на них.
Відповідно до п.2.2. Додатку 7 до Тендерної документації порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.
Аналіз наданої договірної ціни свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна містить інформації про:
- Визначено згідно з дефектним актом
Таким чином надана у складі кошторисна документація складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Аналогічна позиція органу оскарження наявна при розгляді скарги в закупівлі UA-2024-01-31-006812-a
-
Назва доказу:
кошторисна документація ФОП Рябініної Тетяни Ігорівни
-
Опис доказу:
кошторисна документація ФОП Рябініної Тетяни Ігорівни складена без урахування вимог законодавства, зокрема, кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
-
Повʼязаний документ:
7.5. Кошторис.pdf
-
2. Зобов’язати Національну дитячу спеціалізовану лікарню «Охмадит» МОЗ України скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Рябініну Тетяну Ігорівну у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи (Аварійний ремонт приміщень (поточний ремонт) 6 поверху корпусу №11 (літ. К) (відділення фізичної та реабілітаційної медицини) за адресою: вул. В. Чорновола, 28/1 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-06-001165-a.