-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
роутер, конектор, комутатор, кабель мережевий
Торги не відбулися
8 936.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 44.68 UAH
Період оскарження:
03.05.2024 16:59 - 09.05.2024 09:00
Вимога
Відхилено
Щодо відхилення пропозиції учасника.
Номер:
c750216b92eb4f6892bf9756b513d702
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-03-008437-a.b1
Назва:
Щодо відхилення пропозиції учасника.
Вимога:
Пропозицію відхилено на двох підставах, а саме відсутності гарантийного листа про непоходження товару з країн агресорів, та відсутності "документів що підтверджують якість".
Звертаємо вашу увагу, що, по-перше, вимога щодо гарантійного листа відсутня у переліку документів, які мав подати учасник (додаток 2). Якщо ви надаєте перелік документів для подачі, дивно скаржитись на відсутність документів, яких в цьому переліку не зазначено.
По-друге, предмет закупівлі не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, тому ніяких "документів підтверджуючих якість" в природі не існує і не могло бути надано.
Також викликає здивування відсутність бажання замовника зробити хоча б запит на подання "недостаючих" документів, та будь якої комунікації з учасником взагалі.
Якщо ви не бажаєте доводити закупівлі до результату, не треба їх оголошувати. Купляйте товар за прямими договорами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2024 17:11
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Згідно частини 11 статті 14 Закону, Замовник детально розглянув усі документи на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівля, які надав Учасник. Замовник виявив невідповідність в документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, які були описані в Протоколі № 86 від 16.05.2024 року.
Замовником було оприлюднені Оголошення та всі Додатки до нього, так чином Учасник мав можливість ознайомитися з документацією та підготувати всі необхідні документи для участі у даній закупівлі.
Відповідно до Наказу ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі (крім випадків відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).
Якби Учасник не надав лише гарантійний лист, щодо врахування зазначених нормативно-правових актів відповідно до пункту 14.15. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник обов’язково розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі, але Учасник не надав документів, що підтверджують якість запропонованого товару, які вимагались в Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно з чим Замовник не має законних підстав надати Учаснику 24 години для виправлення невідповідностей.
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 29 червня 2022 року № 87 зареєстрована в Міністерстві юстиції України 15 липня 2022 р., за № 788/38124 затверджено «Положення про реєстр радіообладнання та випромінювальних пристроїв» та Закон України від 6 червня 2019 року N 2740-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» регулює відносини, що виникають у зв'язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності. Цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров'я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки тощо. Технічні регламенти затверджуються законами, актами Кабінету Міністрів України відповідних державних органів та міністерств, визначених частиною 3 статті 8 Закону. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Реєстрація декларацій про підтвердження відповідності продукції вимогам технічних регламентів здійснюється органом з оцінки відповідності на добровільній основі за бажанням заявників. Технічний регламент - це нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов'язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов'язковим.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Виходячи з вищевикладеного, учасник – це суб’єкт господарювання, який з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, може добровільно отримати документи якості і надати його у складі своєї пропозиції.
Згідно з пунктом 14.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Замовник вимагає у складі пропозиції Учасника надати документи, що зазначені у Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які учасник повинен надати у складі своєї пропозиції». Поданням своєї пропозиції для участі в даній закупівлі учасник підтверджує згоду з усіма умовами, викладеними в документації, та вимогами до предмету закупівлі.» Тобто, Учасник був ознайомлений з усіма вимогами визначеними в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та погодився з ними.
Наголошуємо на тому, що закупівля проводиться для потреб навчального закладу, тому Замовником всебічно встановлено вимоги до якості товару.
Документів для підтвердження якості товару, відповідно до вимог пункту 6 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник не надав.
Оскільки наявність документа якості було визначено, як одна з обов’язкових вимог до предмета закупівлі, Замовник на виконання пункту 1 частини 13 статті 14 Закону відхиляє пропозицію учасника: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання документів, що підтверджують якість товару, обґрунтована чинним законодавством та є обов’язковою до виконання.
Статус вимоги:
Відхилено