• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ремонт (реставраційний) внутрішніх інженерних мереж корпусу №10 ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головній, 137 в м. Чернівці (невідкладні протиаварійні роботи) (капітальний ремонт приміщень)

Торги не відбулися

10 575 233.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 876.17 UAH
Період оскарження: 03.05.2024 12:31 - 17.05.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Відміна Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 р.

Номер: d83ddba894854ff9bdf16246b52ea862
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-03-004900-a.b3
Назва: Відміна Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 р.
Скарга:
ТОВ «Смеречина» вимагає скасування Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 року у зв’язку із порушенням Вами норм чинного законодавства. В п. 2 Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 року Ви зазначаєте, що ТОВ «Смеречина» не зазначило наявність пилки дискової електричної, дрилів електричних, вібраторів поверхневих, шуруповертів, фарборозпилювачів ручних, перфораторів пневматичних, перфораторів електричних. Нагадуємо, що вищевказаний перелік машин та механізмів відноситься до ручного інструменту, а отже до загальновиробничих витрат. Згідно Додатку 10 до Настанови (пункти 3.36, 4.14, 4.15, 4.16, 4.18, 5.13, 5.14), до переліку загальновиробничих витрат відносять: - п. 1.3 «Амортизація основних засобів, призначених для обслуговування апарату управління відокремлених структурних підрозділів та лінійного персоналу»; - п. 1.4 «Амортизація нематеріальних активів, призначених для обслуговування апарату управління відокремлених структурних підрозділів та лінійного персоналу»; - п. 1.5 «Витрати на утримання, експлуатацію та ремонт основних засобів, інших необоротних активів загальновиробничого призначення» В кошторисній документації, наданій в складі пропозиції, нами було передбачено кошти на покриття інших статей загальновиробничих витрат, в сумі 199.825 грн. 00 коп. Ці кошти згідно Настанови повинні покрити витрати на обслуговування та утримання вищевказаних машин та механізмів, які планується використовувати під час виконання робіт. Тому вимагати їх наявність недоцільно, адже їх наявність апріорі повинна бути в будівельній організації. Також Замовник зазначаєте, що відповідно до Додатку 3 Тендерної документації необхідно надати максимально вичерпну інформацію стосовно кожної одиниці машин/механізмів та вказуєте, що Ми жодним чином не надали підтверджуючі документи на власну техніку, на техніку яку плануємо орендувати та техніку, яка буде залучатись за договором надання послуг. Проте, Тендерна документація не містить вимоги щодо надання підтверджуючих документів на власну техніку, на техніку яку плануємо орендувати та техніку, яка буде залучатись за договором надання послуг. Інформація для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт подана у вигляді довідки, оскільки Замовником не зазначено інших вимог щодо підтвердження даного критерію. Щодо надання максимально вичерпної інформацію стосовно кожної одиниці машин/механізмів. Додаток 3 до Тендерної документації дійсно містить таку умову. Проте, оскільки по даному критерію немає інших вимог щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт нами було надано вичерпну інформацію щодо інформації, яку Замовник вимагає в Довідці за формою відповідно Додатку 3 до Тендерної документації, щодо кожної одиниці техніки було надано вичерпну інформацію щодо типу обладнання, будівельних машин, механізмів (марка, модель (у разі наявності), рік випуску), тобто інформацію яку Ви вимагали надано в поному обсязі. Дана вимога не є двозначною та сприймається тільки так, тому нами не було задано уточнюючих запитань. Принагідно хочемо звернути Вашу увагу, що Замовник має право вказати на недосконалості тендерної пропозиці Учасника , тобто на те, що Замовник вважає невідповідностями. Учасник ж може надати пояснення, спростувати хибну оцінку інформації Замовником або ж надати оновлені дані. Здійснення даної процедури є обов’язком Замовника. Відповідно до п.43 Особливостей Замовник зобов'язаний надати 24ри години на виправлення невідповідностей. Замовником ж не було застосовано даної процедури. Підсумовуючи зазначене можемо зробити висновок, що в будь-якому випадку дискваліфікація ТОВ «Смеречина» є порушенням чинного законодавства. Вимагаємо відміни протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «Смеречина» та визнання нас переможцями за даною закупівлею.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 06.06.2024 13:46
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА", Чорненький Олександр 380500301425 SMERECHUNA.TOV@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6a54b73d4ee04282862f6a55f35b801b
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Нами було надано вичерпну інформацію щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робі інформації, яку Замовник вимагав відповідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Відміна Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 р.

Номер: b13f271480664f07a5c145cc88a17b8c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-03-004900-a.c2
Назва: Відміна Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 р.
Вимога:
Заимовнику, ТОВ «Смеречина» вимагає скасування Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 року у зв’язку із порушенням Вами норм чинного законодавства. В п. 2 Протокольного рішення №171 від 05.06.2024 року Ви зазначаєте, що ТОВ «Смеречина» не зазначило наявність пилки дискової електричної, дрилів електричних, вібраторів поверхневих, шуруповертів, фарборозпилювачів ручних, перфораторів пневматичних, перфораторів електричних. Нагадуємо, що вищевказаний перелік машин та механізмів відноситься до ручного інструменту, а отже до загальновиробничих витрат. Згідно Додатку 10 до Настанови (пункти 3.36, 4.14, 4.15, 4.16, 4.18, 5.13, 5.14), до переліку загальновиробничих витрат відносять: - п. 1.3 «Амортизація основних засобів, призначених для обслуговування апарату управління відокремлених структурних підрозділів та лінійного персоналу»; - п. 1.4 «Амортизація нематеріальних активів, призначених для обслуговування апарату управління відокремлених структурних підрозділів та лінійного персоналу»; - п. 1.5 «Витрати на утримання, експлуатацію та ремонт основних засобів, інших необоротних активів загальновиробничого призначення» В кошторисній документації, наданій в складі пропозиції, нами було передбачено кошти на покриття інших статей загальновиробничих витрат, в сумі 199.825 грн. 00 коп. Ці кошти згідно Настанови повинні покрити витрати на обслуговування та утримання вищевказаних машин та механізмів, які планується використовувати під час виконання робіт. Тому вимагати їх наявність недоцільно, адже їх наявність апріорі повинна бути в будівельній організації. Також Ви зазначаєте, що відповідно до Додатку 3 Тендерної документації необхідно надати максимально вичерпну інформацію стосовно кожної одиниці машин/механізмів та вказуєте, що Ми жодним чином не надали підтверджуючі документи на власну техніку, на техніку яку плануємо орендувати та техніку, яка буде залучатись за договором надання послуг. Проте, Тендерна документація не містить вимоги щодо надання підтверджуючих документів на власну техніку, на техніку яку плануємо орендувати та техніку, яка буде залучатись за договором надання послуг. Інформація для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт подана у вигляді довідки, оскільки Замовником не зазначено інших вимог щодо підтвердження даного критерію. Щодо надання максимально вичерпної інформацію стосовно кожної одиниці машин/механізмів. Додаток 3 до Тендерної документації дійсно містить таку умову. Проте, оскільки по даному критерію немає інших вимог щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт нами було надано вичерпну інформацію щодо інформації, яку Ви вимагали в Довідці за формою відповідно Додатку 3 до Тендерної документації, щодо кожної одиниці техніки було надано вичерпну інформацію щодо типу обладнання, будівельних машин, механізмів (марка, модель (у разі наявності), рік випуску), тоюто інформацію яку Ви вимагали надано в поному обсязі. Дана вимога не є двозначною та сприймається тільки так, тому нами не було задано уточнюючих запитань. Принагідно хочемо звернути Вашу увагу, що Замовник має право вказати на недосконалості тендерної пропозиці Учасника , тобто на те, що Замовник вважає невідповідностями. Учасник ж може надати пояснення, спростувати хибну оцінку інформації Замовником або ж надати оновлені дані. Здійснення даної процедури є обов’язком Замовника. Відповідно до п.43 Особливостей Замовник зобов'язаний надати 24ри години на виправлення невідповідностей. Вами ж не було застосовано даної процедури. Підсумовуючи зазначене можемо зробити висновок, що в будь-якому випадку дискваліфікація ТОВ «Смеречина» є порушенням чинного законодавства. Вимагаємо відміни протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «Смеречина» та визнання нас переможцями за даною закупівлею. У разі відхилення даної вимоги Ми звертатимемось до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу задовільнено з наданням часу для виправлення невідповідностей.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога відміни протоколу УО №144

Номер: 678bd45b42c14b4bb566959ec8bfbb98
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-03-004900-a.b1
Назва: Вимога відміни протоколу УО №144
Вимога:
Шановний замовнику і уповноважена особа (та особи що розглядали та приймали рішення)! Вимагаємо скасування протоколу уповноваженої особи №144 від 22.05.2024р., скасування дискваліфікації нашої пропозиції у зв’язку з грубими порушеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших нормативних документів та визнання нас переможцем закупівлі. Роз’яснюємо! п. 2 ви вказуєте на невідповідність акту обстеження що подано нами в складі пропозиції! – без підпису вашого генерального директора (який в період можливості затвердити акт знаходився у відпустці, що підтверджено іншим учасником закупівлі ТОВ «Смеречина»)Наголошуємо що ТОВ «Захід Техно-Буд» не являється уповноваженим органом чи структурою на перевірку повноважень працівників ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» як то генерального директора заступників уповноважених чи незрозуміло яких представників замовника. Ваші представники (працівники) засвідчивши вашою мокрою гербовою печаткою акт обстеження підтвердили правомірність, законність та відповідність даного документу! Тому п. 2 вашого протоколу являється абсурдним! Також повідомляємо що нами надано всі гарантії щодо належного зберігання та утилізації будівельного сміття з об’єкту реставраційного ремонту. У випадку необхідності надання вам додаткових документів – вимагаємо надати 24 години для усунення та уточнення вимог які вас не влаштовують! * до відома, роботи що наразі вже виконуються на вказаному об’єкті (корпусі №10), здійснюються взагалі без дотримання заявлених вами вимог зберігання та утилізації будівельного сміття. Тим паче на об’єкті пам’ятки архітектури. У зв’язку з вище наведеним – вимагаємо відміни протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «Захід Техно-Буд» та визнання нас переможцями закупівлі. Додатково повідомляємо що нашими юристами розпочато підготовку оскарження до Антимонопольного комітету України, звернення щодо моніторингу та проведення перевірки до Західного офісу Держаудитслужби України. У випадку відсутності вашої реакції на дане оскарження – гарантуємо подання вищезазначених оскаржень та звернень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неможливість усунення виявлених власних невідповідностей в пропозиції ТОВ "Захід Техно-Буд"
Дата скасування: 23.05.2024 11:43