• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Більш детальна інформація зазначена в тендерній документації

Завершена

15 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 156.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2018 11:24 - 25.06.2018 11:29
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо написаного замовником-корупціонером

Номер: 25b428b5efe24666bcbcdb7c79e03a88
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-22-000218-b.a2
Назва: Щодо написаного замовником-корупціонером
Вимога:
Враховуючи таку корупційну протизаконну позицію, небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 0ea8d0c707af4e6a985de29abf4754de
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-22-000218-b.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. До речі, найдорожчу пропозицію цього постачальника цей замовник акцептує завжди. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду даної вимоги тендерний комітет встановив наступне : Процедура закупівлі є допороговою. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (Закон) та порядку здійснення допорогових закупівель (Порядок) з урахуванням аб.4 ч. 1 ст. 2 Закону замовник з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель (ст.3 Закону) може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника для укладання договору. Замовник розмістив в Системі Прозорро інформацію щодо закупівлі, зокрема, вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі, що не обмежуються ані Законом, ані Порядком. Вимоги до предмету закупівлі обумовлені саме особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, та специфічними властивостями конкретного виду продукції. Заявлена продукція не відпускається конкретним постачальником, а є продуктом, який продається багатьма Постачальниками, які зареєстровані в системі Прозорро. Тому заздалегідь запланувати переможця неможливо. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є право Замовника, а не обов'язок (п.6.4 Порядку). Визначення конкретного виду продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання з точки зору функціональних критеріїв. Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" проведені у відповідності до норм чинного законодавства, отже , немає підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі. Також просимо звернути Вашу увагу на те, що Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. Запропонований Вами засоби не можуть бути еквівалентами заявлених нами засобів, в зв’язку з тим що вони мають різний хімічний склад, аналіз додається
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні