• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби для дезінфекції , достерилізаційного очищення та стерилізації) ДК 021:2015 – 24450000-3.

Завершена

56 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 560.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2018 13:04 - 01.06.2018 13:09
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: fb6332cfd00a4e2d926c3fa3dd90ca43
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000242-c.b2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановні Замовнику Органе оскарження Органе протидії корупції! Прошу звернути увагу на діяльність посадових осіб «Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни», які умисно порушують чинне Законодавство України шляхом зговору з одним учасником (ТОВ «Парсек»), виставляючи на торги ( номер оголошення UA-2018-05-29-000229-c) на суму 73000грн. деззасіб «Актацид септ», а також на торги (номер оголошення UA-2018-05-29-000242-c) на суму 56000грн. деззасіб «Актацид стерил». Зазначені деззасоби так прописані в медико-технічних вимогах під конкретного учасника, що інший учасник, крім ТОВ «Парсек» не взмозі прийняти участь в торгах. Своїми діями, посадові особи штучно та умисно, з метою отримання від домовленого учасника хабаря створили дискримінаційні умови для інших учасників торгів. Подання еквівалентів при такому дискримінаційному пропису медико-технічного завдання – неможливе. Дискримінаційні вимоги медико-технічного завдання документації: 1. Вказаний склад засобів з масовою долею активно-діючих речовин. 2. Є вимога, що запропоновані засоби мають бути досліджені на тест-штамі Mycobacteriumterrae; 3. Вказані режими використання засобів з зазначенням конкретних експозицій; 4. Вказані температурні обмеження зберігання засобів; 5. Є вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції. По перше, щодо складу, або обмежень по ньому. Не існує в природі двох однакових дезінфекційних засобів за складом різних виробників. А там, де в документації на засоби вказані обмеження по складу: таким вимогам відповідають лише торгові марки тих засобів, які зазначені в документації. Тобто, апріорі, подання еквівалентів – неможливе! Ця вимога грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі. По-друге, вимога "Туберкулоцидна дія має бути встановлена за результатами досліджень засобу на тест-штамі Мycobacteriumterrae",- це знущання над Законом та Учасниками. Жоден нормативний документ в Україні, який регламентує процедуру реєстрації та використання дезінфікуючих засобів не вимагає відповідності зазначеним стандартам. Цій вимозі відповідають лише ті засобів, які зазначені в документації і подання еквівалентів не можливе! По-третє, щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантії поставки. Шановний Замовнику, ця вимога визнана неодноразово рішеннями АМКУ дискримінаційною ( рішення АМКУ від 30.08.2017 р. № 6000-р/пк-пз). Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до продукцію мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір. Тобто Замовник готує грунт для відхилення всіх небажаних пропозицій. Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника! Шановні, ми знаємо, кого ви будете намагатись протягти у переможці - представника ТОВ "Парсек" - багаторічний постачальник в ваш заклад, або структуру афілійовану з нею. Також знаємо, що ціною співпраці з вами є подяка у розмірі 25% від суми закупівлі. Також маємо інформацію яким саме посадовим особам ця подяка адресується. Всі ці матеріали ми додаємо до листів, які готуємо подати в контролюючі органи, включаючи СБУ, бо такі розміри корупційних зловживань є Державною справою та питанням Державної безпеки. Крім того, просимо звернути увагу на ціну засобу «Актацид септ» - 243грн. З таким складом засобу такої ціни на ринку немає. По цій ціні закуповує тільки один заклад, який дуже уважно відноситься до ветеранів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до підпункту 3 частини 2 ст. 22 Законом України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Отже, виходячи із вище наведеного замовник не вважає за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки в тендерній документації замовника визначено детальний опис предмета закупівлі. Крім того, частини або додаткові опції антисептика та дезінфікуючих засобів, які визначені замовником у зв’язку із регулярним виявленням випадків туберкульозу легенів у пацієнтів госпіталю, лише покращують предмет закупівлі, та не суперечать вимогам наказів та методичних рекомендацій МОЗ України. Враховуючи вищенаведене можна зробити висновок, що скаржник своїми діями спонукає замовника проводити закупівлі антисептичних засобів в порушення вимог чинних нормативно-правових документів, з ризиком інфікування медичного персоналу, пацієнтів та забруднення навколишнього середовища, при цьому ще й звинувачує замовника в корупційних діях, шантажуючи його зверненням до правоохоронних органів. Враховуючи зазначене пропонуємо відхилити звернення скаржника, як безпідставне
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: 830b6a7af45a4e24a347b133cb08fbcc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000242-c.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Порушення принципів проведення закупівель, дискримінаційні вимоги, необгрунтована заборона еквівалентів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Внесені зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено