• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Системні блоки

Завершена

263 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 635.80 UAH
Період оскарження: 02.05.2024 17:45 - 07.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення пропозиції та скасування протоколу

Номер: 9ae14cd2f9fd439a888a5b2012350b79
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-02-010584-a.c1
Назва: Вимога про відхилення пропозиції та скасування протоколу
Вимога:
Фізична особа-підприємець Різніченко Альона Олександрівна є учасником конкурентної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-05-02-010584-a, предмет закупівлі системні блоки, ДК 021:2015: 30237100-0 Частини до комп’ютерів (далі – Тендер), замовник - Запорізька обласна прокуратура. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.05.2024 № 130, переможцем Тендеру визначено ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" (далі – Переможець). Ретельно проаналізувавши пропозицію Переможця, звертаємо Вашу увагу на те, що остання не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі, а саме: - відповідно до вимог пункту 1.1 тендерної документації, а саме «Дод_2_Тех.вимоги.doc», у технічних та якісних вимогах до характеристик системних блоків, зазначено, що у материнської плати повинно бути не менше ніж 4 порти USB 3.0/3.1 (див. скріншот №1). Переможець надав у складі своєї пропозиції документ «8 Технічна частина.pdf» в якому вказано модель запропонованої ним материнської плати ASUS PRIME H510M-E (див. скріншот №3), у якої наявні лише 2 порти USB 3.0/3.1 (див. скріншот №2) (посилання на сайт виробника з вказаними технічними характеристиками: https://www.asus.com/motherboards-components/motherboards/all-series/prime-h510m-e/techspec/). Враховуючи вищевикладене, запропонована Переможцем материнська плата не відповідає вимогам технічних та якісних характеристик тендерної документації, вказаних у «Дод_2_Тех.вимоги.doc». Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунктом 37 Прикінцевих і перехідних положень Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно з пунктом 1 та пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) визначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, Фізична особа-підприємець Різніченко Альона Олександрівна вимагає відхилити тендерну пропозицію Переможця та скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.05.2024 № 130.
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до посилання на офіційний сайт виробника (https://www.asus.com/motherboards-components/motherboards/all-series/prime-h510m-e/techspec/), вказаного у Вашій вимозі, материнська плата ASUS PRIME H510M-E, яка була запропонована переможцем процедури закупівлі – ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА», у розділі «USB» містить наступні характеристики: 1) USB на задній панелі (всього 4 порти) («Rear USB (Total 4 ports)»), у т.ч.: - 2 x USB 3.2 Gen 1 ports (2 x Type-A); - 2 x USB 2.0 ports (2 x Type-A); 2) USB на передній панелі (всього 6 портів) («Front USB (Total 6 ports)»), у т.ч.: - 1 x USB 3.2 Gen 1 header supports additional 2 USB 3.2 Gen 1 ports; - 2 x USB 2.0 headers support additional 4 USB 2.0 ports. Відповідно до україномовного сайту ASUS (https://www.asus.com/ua-ua/motherboards-components/motherboards/prime/prime-h510m-e/) материнська плата ASUS PRIME H510M-E містить 2 x USB 3.2 Gen 1 та 2 х USB 3.2 Gen 1 для передньої панелі. Тобто обидві версії сайту ASUS підтверджують наявність 4-х портів USB 3.2. Згідно з підпунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації материнська плата повинна містити не менше 4 портів USB 3.0/3.1. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації характеристики запропонованого товару повинні бути не гіршими за характеристики, зазначені у таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Тендерна документація не містить додаткових вимог щодо виду, розташування тощо портів USB на материнській платі, не містить тверджень, що деякі види портів USB не враховуються при обрахунку загальної кількості наявних портів на материнській платі. Враховуючи зазначене, відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА». Додатково варто наголосити на необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель у відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (про які також зазначено у Вашій вимозі) всіма учасниками закупівельного процесу, зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Статус вимоги: Відхилено