-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 04 відходів, Перевезення та видалення 18 01 01 відходів) (вул. Братиславська, 5А, вул. М. Амосова, 8, м. Київ, вул. Пушкінська, 31, м. Ірпінь)
Завершена
781 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 907.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 907.26 UAH
Період оскарження:
02.05.2024 17:15 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2b7ee276dde24edb9b5b5caeceb77e44
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-02-010410-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол 411.pdf 22.05.2024 14:24
- Скарга текст.docx 22.05.2024 14:24
- Скарга.pdf 22.05.2024 14:24
- Скарга.pdf.p7s 22.05.2024 14:24
- Проєкт договору _02.05.doc 22.05.2024 14:26
- ТД_02.05_мед.відходи.doc 22.05.2024 14:26
- sign.p7s 22.05.2024 14:26
- рішення від 24.05.2024 № 9120.pdf 24.05.2024 15:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2024 № 9592.pdf 03.06.2024 11:51
- рішення від 31.05.2024 № 9592.pdf 05.06.2024 12:32
- Протокол 401 від 16.05.pdf 28.05.2024 15:02
- Відповідь на скаргу.pdf 28.05.2024 15:02
- Відповідь на скаргу_28.05.docx 28.05.2024 15:02
- протокол 411 від 17.05.pdf 28.05.2024 15:02
- протокол 480 від 07.06.2024_.pdf 07.06.2024 14:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2024 14:53
Дата розгляду скарги:
31.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2024 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2024 12:40
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2024 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення Комісії від 31.05.2024 року № 9592-р/пк-пз, скасувати рішення уповноваженої особи державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (протокол від 17.05.2024 року № 411) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" переможцем процедури закупівліпро (протокол від 21.05.2024 року № 416)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
eb19639757984efb991611c865e3c87b
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
02.05.2024 року Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: « Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (Перевезення та видалення 18 01 04 відходів, Перевезення та видалення 18 01 01 відходів) (вул. Братиславська, 5А, вул. М. Амосова, 8, м. Київ, вул. Пушкінська, 31, м. Ірпінь)» з очікуваною вартістю 781 452 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-Україна», ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
16.05.2024 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника.
17.05.2024 року Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Державної установи "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" від 17.05.2024 Київ № 411 (далі-Протокол), згідно якого було прийнято рішення зокрема відхилити пропозицію Скаржника.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції та звертається до Органу оскарження
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-Україна», ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
16.05.2024 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника.
17.05.2024 року Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Державної установи "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" від 17.05.2024 Київ № 411 (далі-Протокол), згідно якого було прийнято рішення зокрема відхилити пропозицію Скаржника.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції та звертається до Органу оскарження
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Згідно абз.4 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
По суті поданної Скарги, підстави подання, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати визначені в наступному.
Скаржник вважає що в своїй вимозі про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника, Замовник не встановлював невідповідність документів пропозиції, а лише здійснив посилання на вимоги тендерної документації.
Відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.16 статті 29 Закону Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Разом з тим, згідно з п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не зазначав, що саме ним було виявлено (невідповідність, відсутність тощо) та є причиною застосування п.43 Особливостей. Таким чином, норми що передбачені п.41, п.43 Особливостей та статті 29 Закону суперечать діям Замовника.
Відповідні допущені порушення підтверджує зміст Протоколу, в якому зазначені встановлені невідповідності.
Відхилення пропозиції Скаржника було здійснено відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Однак Замовник в своїй вимозі про усунення невідповідностей не зазначив, що саме ним було виявлено та що має усунути Скаржник.
Враховуючи викладене, Замовник безпідставно дискваліфікував пропозицію Скаржника.
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дії Замовника містять ознаки порушення вимог пункту 43 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Замовник має надати Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей яка буде відповідати вимогам зокрема п.41,п.43 Особливостей.
По суті поданної Скарги, підстави подання, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати визначені в наступному.
Скаржник вважає що в своїй вимозі про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника, Замовник не встановлював невідповідність документів пропозиції, а лише здійснив посилання на вимоги тендерної документації.
Відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.16 статті 29 Закону Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Разом з тим, згідно з п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не зазначав, що саме ним було виявлено (невідповідність, відсутність тощо) та є причиною застосування п.43 Особливостей. Таким чином, норми що передбачені п.41, п.43 Особливостей та статті 29 Закону суперечать діям Замовника.
Відповідні допущені порушення підтверджує зміст Протоколу, в якому зазначені встановлені невідповідності.
Відхилення пропозиції Скаржника було здійснено відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Однак Замовник в своїй вимозі про усунення невідповідностей не зазначив, що саме ним було виявлено та що має усунути Скаржник.
Враховуючи викладене, Замовник безпідставно дискваліфікував пропозицію Скаржника.
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дії Замовника містять ознаки порушення вимог пункту 43 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Замовник має надати Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей яка буде відповідати вимогам зокрема п.41,п.43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Опис доказу:
Протокол відхилення пропозиції
-
Повʼязаний документ:
протокол 411.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника