-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підгузки для дорослих
Підгузки для дорослих
Торги відмінено
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2024 16:53 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження умов ТД
Номер:
14639e727a684e1d97bc1ded42662570
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-02-010198-a.a2
Назва:
Оскарження умов ТД
Скарга:
Оскарження умов ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт (Сертифікат) якості - Пiдгузки для дор. Seni Basic.pdf 06.05.2024 23:08
- Пелюшки протипролежневі Maxi..pdf 06.05.2024 23:08
- Пелюшки Plus..pdf 06.05.2024 23:08
- Підгузки Super plus.pdf 06.05.2024 23:08
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 06.05.2024 23:09
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 06.05.2024 23:09
- Скарга UA-2024-05-02-010198-a.docx 06.05.2024 23:09
- ТД Підгузки для дорослих сж.pdf 06.05.2024 23:09
- sign.p7s 06.05.2024 23:10
- рішення від 08.05.2024 № 8166.pdf 08.05.2024 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 № 8686.pdf 17.05.2024 15:26
- рішення від 16.05.2024 № 8686.pdf 21.05.2024 10:57
- Протокол 68 Скасування закупівлі Підгузки.pdf 21.05.2024 13:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2024 23:12
Дата розгляду скарги:
16.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.05.2024 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2024 10:57
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2024 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення задоволено
Пункт скарги
Номер:
43268f421a94458aa9f016313ea13be4
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку 4 Замовником надано Специфікацію товару, до якої входить 6 позицій: Підгузки для дорослих medium. (30 шт.) Підгузки для дорослих large. (30 шт.) Підгузки для дорослих Air extra large (30 шт.) Підгузки для дорослих extra large (30 шт.) Пелюшки гігієнічні 90х60 см. (30 шт.) Простирадло протипролежневе Стандарт 120*220
Опис заперечення:
Скаржником встановлено, що по кожній з наведених вище товарних позицій замовником встановлено чіткі характеристики.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Встановлення підтвердження за вищезазначеними показниками призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
На думку скаржника, зазначені показники характеристик визначені чітко під одного виробника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи наведене, просимо комісію зобов’язати Замовника довести наявність двох виробників, які відповідають всім зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності та підтвердити це документально.
Повідомляємо про те, що скаржник є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар за договором про закупівлю у повному обсязі.
Виробником товару, який хоче поставити скаржник, є MEDIFORM S.A. DISPOSABLE HYGIENE PRODUCTS, Греція та FUJIAN DASHAN PAPER CO., LTD, Китай
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо показників до предмету закупівлі не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації, а саме (відмінності товару, який хоче запропонувати Скаржник, виділені жовтим кольором):
Зазначаємо, що за позиціями 1-5 Замовником чітко передбачені характеристики товару під одного виробника – TZMO (Польща, ТМ «SENI»), за позицією 6 – Норла-Україна (ТМ «NORLA»). При чому, за позицією 6 Замовник закуповує саме простирадло протипролежневе, при тому, що у Скаржника наявна пелюшка з абсолютно ідентичними характеристиками.
Враховуючи наведене, наголошуємо, що вищезазначені вимоги Замовника НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬ подати свою пропозицію учасникам, та обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених характеристик та назв позицій товарів у наведеній редакції.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Встановлення підтвердження за вищезазначеними показниками призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
На думку скаржника, зазначені показники характеристик визначені чітко під одного виробника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи наведене, просимо комісію зобов’язати Замовника довести наявність двох виробників, які відповідають всім зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності та підтвердити це документально.
Повідомляємо про те, що скаржник є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар за договором про закупівлю у повному обсязі.
Виробником товару, який хоче поставити скаржник, є MEDIFORM S.A. DISPOSABLE HYGIENE PRODUCTS, Греція та FUJIAN DASHAN PAPER CO., LTD, Китай
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо показників до предмету закупівлі не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації, а саме (відмінності товару, який хоче запропонувати Скаржник, виділені жовтим кольором):
Зазначаємо, що за позиціями 1-5 Замовником чітко передбачені характеристики товару під одного виробника – TZMO (Польща, ТМ «SENI»), за позицією 6 – Норла-Україна (ТМ «NORLA»). При чому, за позицією 6 Замовник закуповує саме простирадло протипролежневе, при тому, що у Скаржника наявна пелюшка з абсолютно ідентичними характеристиками.
Враховуючи наведене, наголошуємо, що вищезазначені вимоги Замовника НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬ подати свою пропозицію учасникам, та обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених характеристик та назв позицій товарів у наведеній редакції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Номер:
68ba0628202c4985a0237e19bcde2610
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п 10.1.1 проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації)
Опис заперечення:
Акцентуємо увагу Комісії, що істотні умови договору, які можуть змінюватись у виключних випадках, викладені Замовником не у діючій редакцій.
Так, згідно з п. 19 Особливостей 19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Водночас, зазначений Замовником порядок змін умов договору не відповідає положенням законодавства, що не дозволяє учасникам належним чином підготувати свої пропозиції та ставить під сумнів легальність підписання договору в такій редакції, з урахуванням практики контролюючих органів
Так, згідно з п. 19 Особливостей 19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Водночас, зазначений Замовником порядок змін умов договору не відповідає положенням законодавства, що не дозволяє учасникам належним чином підготувати свої пропозиції та ставить під сумнів легальність підписання договору в такій редакції, з урахуванням практики контролюючих органів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови договору
Тип порушення:
Інші умови договору
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Номер:
aff264e653b344d399f73846d733efe1
Заголовок пункту скарги:
Відповідно 1 Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 2 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо пункту 1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції.
Разом з тим, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 2 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо пункту 1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Номер:
0956448ffb344a29b5fe1eb958637993
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Додатку 1 (форма «Тендерна пропозиція»)
Опис заперечення:
При цьому, через завантажений Замовник пдф-формат копіювання тексту даного додатку здійснити неможливо, в той час як п. 14 даного Додатку частково стертий через загорнутість лівого верхнього куточка сторінки.
Таким чином жоден учасник, зокрема Скаржник, не бачить не розуміє який саме текст приховано під загорнутим куточком, що унеможливлює складання тендерної пропозиції належним чином.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни і як мінімум належним чином відсканувати тендерну документацію, а ще краще – завантажити її в док-форматі, доступному для всіх учасників.
Таким чином жоден учасник, зокрема Скаржник, не бачить не розуміє який саме текст приховано під загорнутим куточком, що унеможливлює складання тендерної пропозиції належним чином.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни і як мінімум належним чином відсканувати тендерну документацію, а ще краще – завантажити її в док-форматі, доступному для всіх учасників.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП
Оскарження умов ТД
Номер:
fdcf691a511d44f6b2ddb4043921f31f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-02-010198-a.a1
Назва:
Оскарження умов ТД
Скарга:
Оскарження умов ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт (Сертифікат) якості - Пiдгузки для дор. Seni Basic.pdf 06.05.2024 23:02
- Підгузки Super plus.pdf 06.05.2024 23:02
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 06.05.2024 23:02
- Пелюшки Plus..pdf 06.05.2024 23:02
- Пелюшки протипролежневі Maxi..pdf 06.05.2024 23:02
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 06.05.2024 23:02
- ТД Підгузки для дорослих сж.pdf 06.05.2024 23:02
- Скарга UA-2024-05-02-010198-a.docx 06.05.2024 23:02
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
06.05.2024 23:03
Пункт скарги
Номер:
6047352bc485480c82695a215c001c60
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку 4 Замовником надано Специфікацію товару, до якої входить 6 позицій: Підгузки для дорослих medium. (30 шт.) Підгузки для дорослих large. (30 шт.) Підгузки для дорослих Air extra large (30 шт.) Підгузки для дорослих extra large (30 шт.) Пелюшки гігієнічні 90х60 см. (30 шт.) Простирадло протипролежневе Стандарт 120*220
Опис заперечення:
Скаржником встановлено, що по кожній з наведених вище товарних позицій замовником встановлено чіткі характеристики.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Встановлення підтвердження за вищезазначеними показниками призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
На думку скаржника, зазначені показники характеристик визначені чітко під одного виробника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи наведене, просимо комісію зобов’язати Замовника довести наявність двох виробників, які відповідають всім зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності та підтвердити це документально.
Повідомляємо про те, що скаржник є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар за договором про закупівлю у повному обсязі.
Виробником товару, який хоче поставити скаржник, є MEDIFORM S.A. DISPOSABLE HYGIENE PRODUCTS, Греція та FUJIAN DASHAN PAPER CO., LTD, Китай
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо показників до предмету закупівлі не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації, а саме (відмінності товару, який хоче запропонувати Скаржник, виділені жовтим кольором):
Зазначаємо, що за позиціями 1-5 Замовником чітко передбачені характеристики товару під одного виробника – TZMO (Польща, ТМ «SENI»), за позицією 6 – Норла-Україна (ТМ «NORLA»). При чому, за позицією 6 Замовник закуповує саме простирадло протипролежневе, при тому, що у Скаржника наявна пелюшка з абсолютно ідентичними характеристиками.
Враховуючи наведене, наголошуємо, що вищезазначені вимоги Замовника НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬ подати свою пропозицію учасникам, та обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених характеристик та назв позицій товарів у наведеній редакції.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Встановлення підтвердження за вищезазначеними показниками призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
На думку скаржника, зазначені показники характеристик визначені чітко під одного виробника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи наведене, просимо комісію зобов’язати Замовника довести наявність двох виробників, які відповідають всім зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності та підтвердити це документально.
Повідомляємо про те, що скаржник є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар за договором про закупівлю у повному обсязі.
Виробником товару, який хоче поставити скаржник, є MEDIFORM S.A. DISPOSABLE HYGIENE PRODUCTS, Греція та FUJIAN DASHAN PAPER CO., LTD, Китай
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо показників до предмету закупівлі не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації, а саме (відмінності товару, який хоче запропонувати Скаржник, виділені жовтим кольором):
Зазначаємо, що за позиціями 1-5 Замовником чітко передбачені характеристики товару під одного виробника – TZMO (Польща, ТМ «SENI»), за позицією 6 – Норла-Україна (ТМ «NORLA»). При чому, за позицією 6 Замовник закуповує саме простирадло протипролежневе, при тому, що у Скаржника наявна пелюшка з абсолютно ідентичними характеристиками.
Враховуючи наведене, наголошуємо, що вищезазначені вимоги Замовника НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬ подати свою пропозицію учасникам, та обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених характеристик та назв позицій товарів у наведеній редакції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Продукція Скаржника
-
Опис доказу:
Продукція Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Підгузки Super plus.pdf
-
-
Назва доказу:
Продукція Скаржника
-
Опис доказу:
Продукція Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Пелюшки Plus..pdf
-
-
Назва доказу:
Продукція Скаржника
-
Опис доказу:
Продукція Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Пелюшки протипролежневі Maxi..pdf
-
-
Назва доказу:
Характеристики під одного виробника
-
Опис доказу:
Характеристики під одного виробника
-
Повʼязаний документ:
Паспорт (Сертифікат) якості - Пiдгузки для дор. Seni Basic.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Номер:
1e6ef3810f624056a9877cb41e8cc485
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п 10.1.1 проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації)
Опис заперечення:
Акцентуємо увагу Комісії, що істотні умови договору, які можуть змінюватись у виключних випадках, викладені Замовником не у діючій редакцій.
Так, згідно з п. 19 Особливостей 19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Водночас, зазначений Замовником порядок змін умов договору не відповідає положенням законодавства, що не дозволяє учасникам належним чином підготувати свої пропозиції та ставить під сумнів легальність підписання договору в такій редакції, з урахуванням практики контролюючих органів
Так, згідно з п. 19 Особливостей 19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Водночас, зазначений Замовником порядок змін умов договору не відповідає положенням законодавства, що не дозволяє учасникам належним чином підготувати свої пропозиції та ставить під сумнів легальність підписання договору в такій редакції, з урахуванням практики контролюючих органів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови договору
Тип порушення:
Інші умови договору
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Номер:
5dce90c28977442f87c1d866aa798865
Заголовок пункту скарги:
Відповідно 1 Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 2 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо пункту 1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції.
Разом з тим, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 2 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо пункту 1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Номер:
2835f2e5f2544afb9519ad35e50126c7
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Додатку 1 (форма «Тендерна пропозиція»)
Опис заперечення:
При цьому, через завантажений Замовник пдф-формат копіювання тексту даного додатку здійснити неможливо, в той час як п. 14 даного Додатку частково стертий через загорнутість лівого верхнього куточка сторінки.
Таким чином жоден учасник, зокрема Скаржник, не бачить не розуміє який саме текст приховано під загорнутим куточком, що унеможливлює складання тендерної пропозиції належним чином.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни і як мінімум належним чином відсканувати тендерну документацію, а ще краще – завантажити її в док-форматі, доступному для всіх учасників.
Таким чином жоден учасник, зокрема Скаржник, не бачить не розуміє який саме текст приховано під загорнутим куточком, що унеможливлює складання тендерної пропозиції належним чином.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни і як мінімум належним чином відсканувати тендерну документацію, а ще краще – завантажити її в док-форматі, доступному для всіх учасників.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2024 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Київський пансіонат ветеранів праці – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації