• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електричні лампи розжарення, код ДК 021:2015:31510000-4

Завершена

477 574.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 387.87 UAH
Період оскарження: 02.05.2024 16:33 - 11.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника

Номер: d9f2a3c90ce943ae8b5086390a09735d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-02-009895-a.b1
Назва: Неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення Замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чадов Віктор Олександрович було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2024-05-02-009895-a, предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 31510000-4 («Електричні лампи розжарення»), яка була оголошена Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО". За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ Чадовим Віктором Олександровичем було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу від 20.05.2024 року, ФОП Чадова В. О. було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Чадова В. О. незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Чадов В. О. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № від 20.05.2024 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чадова В. О. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № від 20.05.2024 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чадова В. О. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Як причину дискваліфікації Замовником зазначено: «Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чадов Віктор Олександрович у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, а саме: Технічний опис виробника №03/06, який викладений англійською, українською та китайською мовою без перекладу на українську мову.» З таким доводом Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав: Учасником ФОП Чадов В. О. у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «Технічний опис виробника» № 03/06, документ, виданий на фірмовому бланку виробника, в якому виробник зазначає всі технічні характеристики запропонованого товару. Всі технічні, якісні та інші характеристики запропонованого товару, інформація щодо гарантійного строку, дати виготовлення, гарантії якості викладені українською мовою, що дає змогу Замовнику повністю ідентифікувати запропонований Учасником товар. Англійською викладені лише реквізити виробника, оскільки інформація надана на фірмовому бланку, китайською мовою зазначено підпис керівника підприємства та печатка підприємства виробника. Таким чином, вважаємо, що наданий документ повністю відповідає вимогам Тендерної документації та чинному законодавству, у зв’язку з чим вважаємо дискваліфікацію Учасника ФОП Чадова В. О. безпідставною. Пунктом 43 Особливостей передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що у разі, якщо Замовнику необхідно було уточнити інформацію щодо реквізитів виробника українською мовою, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, таким чином надавши Учаснику можливість усунути невідповідність, а тому дискваліфікацію Учасника вважаємо незаконною. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чадов Віктор Олександрович просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Чадова Віктора Олександровича в межах закупівлі UA-2024-05-02-009895-a.
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2024 11:46
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2024 11:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення Комісії від 04.06.2024 № 9803-р/пк-пз про скасування рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЧАДОВА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, код ЄДРПОУ 2821211119
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чадов Віктор Олександрович, Віктор Чадов 380689811578 v.chadov77@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cd12ba201f2340b483fca16d42d7040f
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Опис заперечення: Підстава для оскарження
Протоколом № від 20.05.2024 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чадова В. О. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Як причину дискваліфікації Замовником зазначено: «Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чадов Віктор Олександрович у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, а саме: Технічний опис виробника №03/06, який викладений англійською, українською та китайською мовою без перекладу на українську мову.»


З таким доводом Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав:

Учасником ФОП Чадов В. О. у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «Технічний опис виробника» № 03/06, документ, виданий на фірмовому бланку виробника, в якому виробник зазначає всі технічні характеристики запропонованого товару. Всі технічні, якісні та інші характеристики запропонованого товару, інформація щодо гарантійного строку, дати виготовлення, гарантії якості викладені українською мовою, що дає змогу Замовнику повністю ідентифікувати запропонований Учасником товар. Англійською викладені лише реквізити виробника, оскільки інформація надана на фірмовому бланку, китайською мовою зазначено підпис керівника підприємства та печатка підприємства виробника. Таким чином, вважаємо, що наданий документ повністю відповідає вимогам Тендерної документації та чинному законодавству, у зв’язку з чим вважаємо дискваліфікацію Учасника ФОП Чадова В. О. безпідставною.

Пунктом 43 Особливостей передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що у разі, якщо Замовнику необхідно було уточнити інформацію щодо реквізитів виробника українською мовою, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, таким чином надавши Учаснику можливість усунути невідповідність, а тому дискваліфікацію Учасника вважаємо незаконною.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Підстава для оскарження
Протоколом № від 20.05.2024 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чадова В. О. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Як причину дискваліфікації Замовником зазначено: «Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Чадов Віктор Олександрович у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, а саме: Технічний опис виробника №03/06, який викладений англійською, українською та китайською мовою без перекладу на українську мову.»


З таким доводом Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав:

Учасником ФОП Чадов В. О. у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «Технічний опис виробника» № 03/06, документ, виданий на фірмовому бланку виробника, в якому виробник зазначає всі технічні характеристики запропонованого товару. Всі технічні, якісні та інші характеристики запропонованого товару, інформація щодо гарантійного строку, дати виготовлення, гарантії якості викладені українською мовою, що дає змогу Замовнику повністю ідентифікувати запропонований Учасником товар. Англійською викладені лише реквізити виробника, оскільки інформація надана на фірмовому бланку, китайською мовою зазначено підпис керівника підприємства та печатка підприємства виробника. Таким чином, вважаємо, що наданий документ повністю відповідає вимогам Тендерної документації та чинному законодавству, у зв’язку з чим вважаємо дискваліфікацію Учасника ФОП Чадова В. О. безпідставною.

Пунктом 43 Особливостей передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що у разі, якщо Замовнику необхідно було уточнити інформацію щодо реквізитів виробника українською мовою, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, таким чином надавши Учаснику можливість усунути невідповідність, а тому дискваліфікацію Учасника вважаємо незаконною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника