-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Одеській області; ДК 021:2015 - 79710000-4
Завершена
498 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2024 15:39 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга
Номер:
ce79987ca8f044e09654d259111030e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-02-008704-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРОТОКОЛ №125 від 14.05.2024.pdf 17.05.2024 15:35
- Скарга на переможця.pdf 17.05.2024 15:35
- Лист-розяснення.pdf.pdf 17.05.2024 15:35
- Питання запровадження та здійсне... _ від 08.07.pdf 17.05.2024 15:35
- Документ про реагування груп затримання у коменданську годину.pdf.pdf 17.05.2024 15:35
- Скарга на переможця.docx 17.05.2024 15:35
- sign.p7s 17.05.2024 15:36
- Рішення від 21.05.2024 №8854.pdf 21.05.2024 16:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 №9334.pdf 29.05.2024 11:51
- Рішення від 28.05.2024 №9334.pdf 30.05.2024 18:14
- UA-2024-05-02-008704-a.a1.pdf 23.05.2024 11:38
- UA-2024-05-02-008704-a.a1.doc 23.05.2024 11:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2024 09:04
Дата розгляду скарги:
28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 16:06
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.05.2024 18:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.05.2024 18:15
Пункт скарги
Номер:
a28f3e9ad076490e9b1e98d8e161abc5
Заголовок пункту скарги:
Заперечення щодо визнання переможцем
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає: «У складі пропозиції Учасник для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника надає: документи на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину по території Одеської області. Зазначені документи повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. (У випадку, якщо Учасник планує залучити для надання послуг субпідрядників, він у складі своєї пропозиції надає видані відповідним територіальним органом, що підтверджують право пересування під час дії комендантської години транспортних засобів таких субпідрядників)»
Однак УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ не виконало дану вимогу в повному обсязі.
Однак УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ не виконало дану вимогу в повному обсязі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ у складі своєї пропозиції надало файли «Лист-розяснення.pdf» та «Документ про реагування груп затримання у коменданську годину.pdf» де НЕ містяться документи на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом, як вимагає замовник в додатку 3 до тендерної документації, а надані листи в довільній формі які лише інформують, що Управління поліції охорони є складовою частиною Національної Поліції України, тож виходячи з тексту листа, який надало Південне територіальне управління військової служби правопорядку № 808/4584 від 26.04.2024 р., відповідно до Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 573 від 08.07.2020, визначено що:
Під час дії комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування Збройні Сили, Держспецтрансслужба, Національна гвардія, Держприкордонслужба, Національна поліція, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС продовжують виконання своїх завдань відповідно до призначення та специфіки діяльності.
На території, де запроваджено комендантську годину, забороняється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях осіб без виданих перепусток, а також рух транспортних засобів.
Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної вторинної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Тож, фактично, УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ не виконало вимогу тендерної документації, яку встановив Замовник, та не надало документи на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину по території Одеської області, адже інформаційний лист не є документом, який підтверджує можливість реагування не менше 3 (трьох) одиниць транспортних засобів у комендантську годину по території Одеської області, а Управління Поліції Охорони не є Національною Поліцією України. Відмітимо, що в Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 573 від 08.07.2020 мова йдеться лише про Національну Поліцію Україну. Тож УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ не виконало вимогу тендерної документації, не надали документи на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину по території Одеської області, тож визнання їх переможцем тендерної закупівлі «Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Одеській області; ДК 021:2015 - 79710000-4» є неправомірним та безпідставним.
Під час дії комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування Збройні Сили, Держспецтрансслужба, Національна гвардія, Держприкордонслужба, Національна поліція, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС продовжують виконання своїх завдань відповідно до призначення та специфіки діяльності.
На території, де запроваджено комендантську годину, забороняється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях осіб без виданих перепусток, а також рух транспортних засобів.
Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної вторинної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Тож, фактично, УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ не виконало вимогу тендерної документації, яку встановив Замовник, та не надало документи на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину по території Одеської області, адже інформаційний лист не є документом, який підтверджує можливість реагування не менше 3 (трьох) одиниць транспортних засобів у комендантську годину по території Одеської області, а Управління Поліції Охорони не є Національною Поліцією України. Відмітимо, що в Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 573 від 08.07.2020 мова йдеться лише про Національну Поліцію Україну. Тож УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ не виконало вимогу тендерної документації, не надали документи на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину по території Одеської області, тож визнання їх переможцем тендерної закупівлі «Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Одеській області; ДК 021:2015 - 79710000-4» є неправомірним та безпідставним.
×
-
Назва доказу:
Питання запровадження та здійсне... _ від 08.07
-
Опис доказу:
Питання запровадження та здійсне... _ від 08.07
-
Повʼязаний документ:
Питання запровадження та здійсне... _ від 08.07.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист-розяснення.pdf
-
Опис доказу:
Лист-розяснення.pdf
-
Повʼязаний документ:
Лист-розяснення.pdf.pdf
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ №125 від 14.05.2024
-
Опис доказу:
ПРОТОКОЛ №125 від 14.05.2024
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ №125 від 14.05.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) щодо визнання переможцем УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) щодо визнання переможцем УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ.