-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
635 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 175.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2024 15:25 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
0d1c7b4d90fd4128bb6d584d6937735a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-02-007947-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 02.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
17.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 120 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 120 від 17.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-007947-a ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf 21.05.2024 10:36
- Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf 21.05.2024 10:36
- Додаток №2 - пункт 47 Особливостей.docx 21.05.2024 10:36
- Додаток №1 - Цінова пропозиція.docx 21.05.2024 10:36
- Додаток №5 - Проєкт договору.docx 21.05.2024 10:37
- Додаток №3 - Кваліфікаційні критерії.docx 21.05.2024 10:37
- Додаток №4 - Технічні, якісні, кількісні характеристики.docx 21.05.2024 10:37
- Додаток №6 - Довідка про учасника.docx 21.05.2024 10:37
- документи на виправлення.PDF 21.05.2024 10:37
- Протокол УО №120 про відхилення ТОВ НВК Укрекопром.pdf 21.05.2024 10:37
- скарга до АМКУ.PDF 21.05.2024 10:37
- Тендерна документація_мед відходи 05.2024.docx 21.05.2024 10:37
- Укрекопром на лист відповідь.pdf 21.05.2024 10:37
- sign.p7s 21.05.2024 10:37
- рішення від 23.05.2024 № 9064.pdf 23.05.2024 14:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2024 № 9667.pdf 04.06.2024 13:37
- рішення від 03.06.2024 № 9667.pdf 05.06.2024 18:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 14:37
Дата розгляду скарги:
03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2024 14:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.06.2024 18:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e0313d106b9e4403bd47b38186dab577
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Опис заперечення:
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 02.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
17.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 120 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 120 від 17.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-007947-a ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 02.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
17.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 120 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 120 від 17.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-007947-a ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 02.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
17.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 120 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 120 від 17.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-007947-a ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 02.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
17.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 120 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 120 від 17.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-007947-a ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 02.05.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 17.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 120 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 120 від 17.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-007947-a ID у PROZORRO 9522480edc0e4f1db5f8525a5ce6d500 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-007947-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».