• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення схеми організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків Білоцерківського району Київської області.( ДК 021:2015 -71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).

Торги відмінено

521 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 213.75 UAH
Період оскарження: 02.05.2024 15:08 - 07.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: ee4946c1d2d646aebec5aea02e805b49
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-02-007897-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! Щодо надання недостовірної інформації, Ви зробили передчасний висновок. В разі наявності сумнівів Ви б мали спочатку звернутися до замовника та уточнити дані та інформацію і причини невідповідності в датах публікації та самого договору. Відповідно до п. 42 Особливостей «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Аналогічний договір відповідає вимогам тендерної документації. В складі робіт згідно аналогічного договору виконувались також роботи, які є предметом закупівлі, що відображено як в самому договорі так і у відгуку. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відносяться до кваліфікаційних документів, а не до технічної специфікації. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником. Також, Замовник порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Неправомірно відхиливши нашу пропозицію з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши нашу пропозицію з наведених підстав на підставі вимог пункту 41 Особливостей, Замовник порушив наше право на об'єктивний та неупереджений розгляд нашої пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ми маємо багаторічний успішний досвід оскарження неправомірних рішень замовників в АМКУ. Є сотні рішень АМКУ на користь учасників в подібних обставинах. Для прикладу, надаємо для ознайомлення декілька таких рішень АМКУ. Рішення від 04.07.2023 №9930 за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-25-012012-a Рішення від 08.05.2023 № 6110 за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-04-000539-a Вимагаємо скасувати Ваше неправомірне рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у зв’язку з відсутньою технічною можливістю в електронній системі закупівель скасувати рішення про розгляд тендерної пропозиції Учасника 1 на момент кваліфікації тендерної пропозиції Учасника 2, та внести зміни в прийняте рішення/скасувати рішення Замовника не має ні технічної можливості, ні порядку передбаченого діючим законодавством, у зв’язку з чим, наявні підстави для відміни закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: відсутня можливість скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника 1 на підставі отриманої вимоги. У зв’язку з ситуацією, яка склалась, було скасовано протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 17 травня 2024 року за № 35/05/24, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15 травня 2024 року за № 31/05/24 про розгляд тендерної пропозиції - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455.
Статус вимоги: Задоволено