-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів загального призначення
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Закупівля здійснюється згідно постанови КМУ від 2 березня 2022 р. № 178 "Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану" Код ДК що найбільше відповідає номенклатурній назві предмета закупівлі 34320000-6
Завершена
661 296.09
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 306.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 306.48 UAH
Період оскарження:
02.05.2024 14:33 - 08.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На тендерну документацію
Номер:
3c9779315f4644ec826f077cc8da60cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-02-007063-a.c1
Назва:
На тендерну документацію
Скарга:
На тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 25.05.2024 19:03
- ВІДХИЛЕННЯ запчастини Чайка.docx 25.05.2024 19:03
- 2 Довідка - підтвердження.pdf 25.05.2024 19:03
- 1 Технічні вимоги Додаток 3.pdf 25.05.2024 19:03
- sign.p7s 25.05.2024 19:05
- рішення від 28.05.2024 № 9263.pdf 28.05.2024 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2024 № 9657.pdf 04.06.2024 13:57
- рішення від 03.06.2024 № 9657.pdf 06.06.2024 10:29
- Додаток 1.pdf 30.05.2024 20:33
- про надання пояснень UA-2024-05-02-007063-a.docx 30.05.2024 20:33
- пояснення замовника.pdf 30.05.2024 20:33
- Додаток 2.pdf 30.05.2024 20:33
- Додаток 3.pdf 30.05.2024 20:33
- 25-06 Протокол про виконання рішення АМКУ.docx 12.06.2024 14:57
- 24-06 Протокол про виконання рішення АМКУ.docx 12.06.2024 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2024 19:07
Дата розгляду скарги:
03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2024 10:30
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2024 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Військова частина 2161 скасувала рішення про відхилення тендерної
пропозиції фізичної особи-підприємця Чайки Богдана Васильовича та рішення про
визначення фізичної особи-підприємця Кузьменка Віктора Павловича переможцем
процедури закупівлі — "Запасні частини до транспортних засобів загального призначення",
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2024-05-02-007063-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bf30ca315997401aa27e40f31cd46089
Заголовок пункту скарги:
Технічні вимоги
Опис заперечення:
Технічні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні вимоги
Опис суті пункту скарги:
Скаржником на виконання вище вказаних вимог надано наступні документи: «1. Технічні вимоги. Додаток 3» (вих.№ 01 від 10.05.2024) і «2. Довідка - підтвердження» (вих. № 01 від 10.05.2024).
Наданими документами виконано умови тендерної документації та гарантовано якість та відповідність технічним характеристикам пропозиції Скаржника відносно вимог Замовника.
Документ надано в точності з вимогами Додатку 3.
Додаток 3 не містив окремої вимоги про підтвердження зазначених каталожних номерів до найменування товару будь-яким чином.
Скаржником в повному обсязі виконано всі вимоги тендерної документації.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Скаржник наголошує, що Замовник не зазначав певних каталожних номерів, а навпаки надав імперативно право Учасникам зазначати каталожні номера до позицій запропонованого товару. (вимога Замовника - Каталожний номер запчастини (заповнює постачальник)), на підставі зазначеного у Замовника не існує Законодавчого права зазначати, що каталожний номер запропонований учасником якимось чином не відповідає вимогам Замовника.
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер A51005MT в позиції №52 «Сайлентблоки ресор задні NISSAN NAVARA JN1CPUD22U0093639 2004р., не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що згідно каталожного номеру не повний комплект .
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер 3,02004E+11 в позиції №86 «Напіввісь передня права Nissan X-Trail JN1TENT30U0126805 2004р. ., не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що зазначений каталожний номер не існує, замовник не надав жодного доказу що катаножного номеру не існує.
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер RS313665 в позиції №167 «Амортизатор Volvo V50 YV1MW754162218587 2006р, не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що каталожний номер правого амортизатора, відсутній номер лівого.
Скаржник налогошує, що вимога Замовника не мість окремої вимоги, що по позиції товару № 167 повинно було зазначати два каталожних номера, вимога замовника зовсім не містить зазначеної інформації - що замовник закуповує амортизатор правий та амортизатор лівий в одній позиції товару під назвою - Амортизатор, замовник вимагав тільки - Амортизатор в кількості 2шт.!
167. Амортизатор Volvo V50 YV1MW754162218587 2006р шт. 2
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер 1987482673 в позиції №205 «Трос ручника Ford Transit WFEXXGBFE3L79280 2003р , не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що каталожний номер не відповідає наступним вимогам –( в комплект входить три троси ручника, згідно каталожного номеру 1987482673 зазначений лише один), скаржник наголошує, що тендерна документації не містить окремої вимоги, щодо кількості тросім ручника в комплекті до позиції товару № 205!., та Учасник не пропонував один трос ручника в шт, Учасник запропонував комплект тросів ручника з певним каталожним номером в кількості один комплект.
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер FI-BS054 в позиції №252 «Сайлентблоки передніх важелів (передні) Fiat Doblo ZFA26300006W07766 2021 р. 1596 см3, дизель, не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що каталожний номер не відповідає наступним вимогам –( до складу комплекту входить згідно технічних характеристик 4 задні сайлентблоки та 2 передні), скаржник наголошує, що тендерна документації не містить окремої вимоги, щодо кількості сайленблоків в комплекті до позиції товару № 252!.
Вимога Замовника:
252. Сайлентблоки передніх важелів (передні) Fiat Doblo ZFA26300006W07766 2021 р. 1596 см3, дизель компл. 1
Скаржник наголошує, що він запропонував в позиції 252 комплект - Сайлентблоків передніх важелів (передні) в кількості 1 комплект, Учасник не пропонував Замовнику 1 сайлентблок в шт, як зазначив Замовник.
Окрім того, в Тендерній документації Замовника не міститься окремих вимог, чи інструкцій щодо технічних характеристик, які повинен зазначити Учасник відповідно до власної номенклатури. Тобто Учасником Скаржником повністю виконано вимоги Тендерної документації, а Замовник лише намагається вигадати підставу для відхилення учасника.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Документація не містить окремої вимоги щодо необхідності підтверджувати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики за каталожними номерами.
Наданими документами виконано умови тендерної документації та гарантовано якість та відповідність технічним характеристикам пропозиції Скаржника відносно вимог Замовника.
Документ надано в точності з вимогами Додатку 3.
Додаток 3 не містив окремої вимоги про підтвердження зазначених каталожних номерів до найменування товару будь-яким чином.
Скаржником в повному обсязі виконано всі вимоги тендерної документації.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Скаржник наголошує, що Замовник не зазначав певних каталожних номерів, а навпаки надав імперативно право Учасникам зазначати каталожні номера до позицій запропонованого товару. (вимога Замовника - Каталожний номер запчастини (заповнює постачальник)), на підставі зазначеного у Замовника не існує Законодавчого права зазначати, що каталожний номер запропонований учасником якимось чином не відповідає вимогам Замовника.
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер A51005MT в позиції №52 «Сайлентблоки ресор задні NISSAN NAVARA JN1CPUD22U0093639 2004р., не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що згідно каталожного номеру не повний комплект .
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер 3,02004E+11 в позиції №86 «Напіввісь передня права Nissan X-Trail JN1TENT30U0126805 2004р. ., не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що зазначений каталожний номер не існує, замовник не надав жодного доказу що катаножного номеру не існує.
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер RS313665 в позиції №167 «Амортизатор Volvo V50 YV1MW754162218587 2006р, не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що каталожний номер правого амортизатора, відсутній номер лівого.
Скаржник налогошує, що вимога Замовника не мість окремої вимоги, що по позиції товару № 167 повинно було зазначати два каталожних номера, вимога замовника зовсім не містить зазначеної інформації - що замовник закуповує амортизатор правий та амортизатор лівий в одній позиції товару під назвою - Амортизатор, замовник вимагав тільки - Амортизатор в кількості 2шт.!
167. Амортизатор Volvo V50 YV1MW754162218587 2006р шт. 2
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер 1987482673 в позиції №205 «Трос ручника Ford Transit WFEXXGBFE3L79280 2003р , не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що каталожний номер не відповідає наступним вимогам –( в комплект входить три троси ручника, згідно каталожного номеру 1987482673 зазначений лише один), скаржник наголошує, що тендерна документації не містить окремої вимоги, щодо кількості тросім ручника в комплекті до позиції товару № 205!., та Учасник не пропонував один трос ручника в шт, Учасник запропонував комплект тросів ручника з певним каталожним номером в кількості один комплект.
Замовник жодним чином не довів та фактично не підтвердив, що запропонований каталожний номер FI-BS054 в позиції №252 «Сайлентблоки передніх важелів (передні) Fiat Doblo ZFA26300006W07766 2021 р. 1596 см3, дизель, не відповідає технічним, кількісним чи якісним умовам предмета закупівлі, зокрема те що каталожний номер не відповідає наступним вимогам –( до складу комплекту входить згідно технічних характеристик 4 задні сайлентблоки та 2 передні), скаржник наголошує, що тендерна документації не містить окремої вимоги, щодо кількості сайленблоків в комплекті до позиції товару № 252!.
Вимога Замовника:
252. Сайлентблоки передніх важелів (передні) Fiat Doblo ZFA26300006W07766 2021 р. 1596 см3, дизель компл. 1
Скаржник наголошує, що він запропонував в позиції 252 комплект - Сайлентблоків передніх важелів (передні) в кількості 1 комплект, Учасник не пропонував Замовнику 1 сайлентблок в шт, як зазначив Замовник.
Окрім того, в Тендерній документації Замовника не міститься окремих вимог, чи інструкцій щодо технічних характеристик, які повинен зазначити Учасник відповідно до власної номенклатури. Тобто Учасником Скаржником повністю виконано вимоги Тендерної документації, а Замовник лише намагається вигадати підставу для відхилення учасника.
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Документація не містить окремої вимоги щодо необхідності підтверджувати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики за каталожними номерами.
×
-
Назва доказу:
доказ 2
-
Опис доказу:
доказ 2
-
Повʼязаний документ:
2 Довідка - підтвердження.pdf
-
-
Назва доказу:
доказ
-
Опис доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
1 Технічні вимоги Додаток 3.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайки Богдана Васильовича зазначене у ПРОТОКОЛІ №29/05-24 від 25.05.2024 року.