• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автоматизована система паркування

Торги не відбулися

1 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період оскарження: 02.05.2024 10:12 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

На рішення та дії Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій

Номер: 19c3da60b92a43f883801364645f2a22
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-02-001663-a.a1
Назва: На рішення та дії Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
На рішення та дії Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2024 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.05.2024 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2024 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України", Башакова Світлана 380507328589 ELTEHNOL_2010@UKR.NET

Пункт скарги

Номер: 588707f6decb4aa3a404d4aa48b0a47e
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Неправомірне відхилення із посиланням на пп. 2 п.44 Особливостей, Замовником не виконано обов’язку надати можливість Скаржнику виправити невідповідність в документах, що може бути усунена відповідно до пункту 43 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Пункт 3.8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліТендерної документації (надалі – ТД) містить наступну вимогу:
« Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам щодо товару визначеним Замовником. Для підтвердження учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням повної інформації про товар (виробник, країна походження, торгова марка, характеристики, кольори, тощо).Учасниу у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі видану до кінцевого терміну на звернення за роз’ясненнями про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням. Довідка повинна бути погоджена підписом керівника технічної служби Замовника»
Скаржником в складі тендерної пропозиції надано також Довідку від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням.
З метою виконання вимоги п.3.8. Розділу 3 в частині: «Довідка повинна бути погоджена підписом керівника технічної служби Замовника» Довідка від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 була нами направлена Замовнику засобами електронного зв’язку за адресою, вказаною в Розділі 1 ТД: dkatp@ukr.net (скріншот електронного листа надано в складі тендерної пропозиції та додається до скарги), а також адресною доставкою засобами поштового зв’язку за адресою Замовника: 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Винниченка 16 (копія експрес-накладної надано в складі документів тендерної пропозиції та додається до скарги).
Відсутність погодження Замовника на вказаній довідці пов’язано з тим, що від Замовника не було отримано Довідку 06.05.2024р. № 6/5/24-1 погоджену підписом керівника технічної служби Замовника до кінцевого строку подання пропозицій 10 трав. 01:00.
Замовником в порушення імперативної норми п. 43 Особливостей не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах ТП Скаржника.
Скаржник вважає, що невідповідність Довідки 06.05.2024р. № 6/5/24-1 вимогам п.3.8. Розділу 3 ТД, а саме: «відсутність погодження підписом керівника технічної служби Замовника» підлягає усуненню в порядку передбаченому п. 43 Особливостей, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 908edf7a2d184c248a19b95a3d6c71f5
Заголовок пункту скарги: Щодо визначення переможцем ТОВ «Паралель-Львів»
Опис заперечення: Пропозиція ТОВ «Паралель-Львів» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Автоматизована система паркування), в Додатку 2 до ТД вказано найменування товару: Автоматизована система паркування
Пунктом 6 розділу « Інші вимоги» Додатку 2 до ТД Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Автоматизована система паркування) встановлено вимогу:
«5. Для підтвердження того, що запропонований товар легально ввезений на територію України, має офіційну гарантію, а також для уникнення постачання товару низької якості, або такого, що не відповідає заявленим технічним вимогам, учасник повинен надати лист(и) від виробника/офіційного партнера/офіційного представника/офіційного представництва/офіційного дистриб’ютора обладнання/бренду/виробника з вказанням номеру даної закупівлі, предмету закупівлі, найменування товару та підтвердження гарантійних зобов’язань.»
В складі документів ТП ТОВ «Паралель-Львів» наявні авторизаційні листи від представників/дистриб’юторів, виробника окремих комплектуючих товару (Листи додаються), а саме:
- Авторизаційний лист від ТОВ «Комфорт і безпека» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати G-SM модуль Spider i-WR – 1 шт. та Радіопульт SG315А-433 чорного кольору – 30шт., Авторизаційний лист від ТОВ «Фабрика воріт» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Комплект шлагбауму GARD LS4 – 1 шт., Авторизаційний лист від ТОВ «Енерджі стронг Україна» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Система резервного живлення LP Autonomic Basic FW1-3,0kWh – 1шт. , ., Авторизаційний лист від ФОП Любимов В.В. щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Стійка в’їзду PARKSYSTEM P001-12 – 1 шт , 3. Термінал виїзду PARKSYSTEM P003-30 – 1 шт Сервер з ПЗ SP SOFT – 1 шт.
Проте, ТД не містить вимоги про надання подібних документів щодо окремих комплектуючих товару.
ТОВ «Паралель-Львів» не надало в складі пропозиції лист(и) від виробника/офіційного партнера/офіційного представника/офіційного представництва/офіційного дистриб’ютора обладнання/бренду/виробника з вказанням номеру даної закупівлі, предмету закупівлі, найменування товару та підтвердження гарантійних зобов’язань саме щодо запропонованого товару: Автоматизована система паркування, який є предметом даної закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір