-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автоматизована система паркування
Торги не відбулися
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2024 10:12 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На рішення та дії Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
19c3da60b92a43f883801364645f2a22
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-02-001663-a.a1
Назва:
На рішення та дії Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
На рішення та дії Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Львів парковка 17.05.2024.docx 17.05.2024 16:52
- Скарга Львів парковка 17.05.pdf 17.05.2024 16:52
- 1.Протокол 15.05.2024 про відхилення пропозиції ТОВ Електронні техногології України.pdf 17.05.2024 16:52
- 4.Скріншот електронного листа та квитанція НП про надсилання Замовнику Довідки про огляд місця монтажу.pdf 17.05.2024 16:52
- 2.Довідка про огляд місця розміщення товару.pdf 17.05.2024 16:52
- 3.Лист-пояснення.pdf 17.05.2024 16:52
- 7.Додаток _2 Технічна специфікація.docx 17.05.2024 16:52
- 8.Авторизаційні листи ТОВ Паралель Львів.pdf 17.05.2024 16:52
- 6.Протокол 16.05.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ Паралель-Львів.pdf 17.05.2024 16:52
- 5.Довідка обстеження ТОВ Паралель-Львів.pdf 17.05.2024 16:52
- sign.p7s 17.05.2024 17:10
- Додаткові пояснення по суті пояснень замовника до скарги.pdf 24.05.2024 14:10
- Додаткові пояснення по суті пояснень замовника до скарги.docx 24.05.2024 14:10
- рішення від 21.05.2024 № 8822.pdf 21.05.2024 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 № 9324.pdf 29.05.2024 11:56
- рішення від 28.05.2024 № 9324.pdf 30.05.2024 17:58
- Пояснення по суті скарги від Замовника.docx 23.05.2024 14:19
- Пояснення по суті скарги від Замовника.pdf 23.05.2024 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 17:37
Дата розгляду скарги:
28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2024 17:58
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2024 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано.
Пункт скарги
Номер:
588707f6decb4aa3a404d4aa48b0a47e
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення:
Неправомірне відхилення із посиланням на пп. 2 п.44 Особливостей, Замовником не виконано обов’язку надати можливість Скаржнику виправити невідповідність в документах, що може бути усунена відповідно до пункту 43 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Пункт 3.8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліТендерної документації (надалі – ТД) містить наступну вимогу:
« Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам щодо товару визначеним Замовником. Для підтвердження учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням повної інформації про товар (виробник, країна походження, торгова марка, характеристики, кольори, тощо).Учасниу у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі видану до кінцевого терміну на звернення за роз’ясненнями про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням. Довідка повинна бути погоджена підписом керівника технічної служби Замовника»
Скаржником в складі тендерної пропозиції надано також Довідку від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням.
З метою виконання вимоги п.3.8. Розділу 3 в частині: «Довідка повинна бути погоджена підписом керівника технічної служби Замовника» Довідка від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 була нами направлена Замовнику засобами електронного зв’язку за адресою, вказаною в Розділі 1 ТД: dkatp@ukr.net (скріншот електронного листа надано в складі тендерної пропозиції та додається до скарги), а також адресною доставкою засобами поштового зв’язку за адресою Замовника: 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Винниченка 16 (копія експрес-накладної надано в складі документів тендерної пропозиції та додається до скарги).
Відсутність погодження Замовника на вказаній довідці пов’язано з тим, що від Замовника не було отримано Довідку 06.05.2024р. № 6/5/24-1 погоджену підписом керівника технічної служби Замовника до кінцевого строку подання пропозицій 10 трав. 01:00.
Замовником в порушення імперативної норми п. 43 Особливостей не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах ТП Скаржника.
Скаржник вважає, що невідповідність Довідки 06.05.2024р. № 6/5/24-1 вимогам п.3.8. Розділу 3 ТД, а саме: «відсутність погодження підписом керівника технічної служби Замовника» підлягає усуненню в порядку передбаченому п. 43 Особливостей, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пункт 3.8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліТендерної документації (надалі – ТД) містить наступну вимогу:
« Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам щодо товару визначеним Замовником. Для підтвердження учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням повної інформації про товар (виробник, країна походження, торгова марка, характеристики, кольори, тощо).Учасниу у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі видану до кінцевого терміну на звернення за роз’ясненнями про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням. Довідка повинна бути погоджена підписом керівника технічної служби Замовника»
Скаржником в складі тендерної пропозиції надано також Довідку від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням.
З метою виконання вимоги п.3.8. Розділу 3 в частині: «Довідка повинна бути погоджена підписом керівника технічної служби Замовника» Довідка від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 була нами направлена Замовнику засобами електронного зв’язку за адресою, вказаною в Розділі 1 ТД: dkatp@ukr.net (скріншот електронного листа надано в складі тендерної пропозиції та додається до скарги), а також адресною доставкою засобами поштового зв’язку за адресою Замовника: 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Винниченка 16 (копія експрес-накладної надано в складі документів тендерної пропозиції та додається до скарги).
Відсутність погодження Замовника на вказаній довідці пов’язано з тим, що від Замовника не було отримано Довідку 06.05.2024р. № 6/5/24-1 погоджену підписом керівника технічної служби Замовника до кінцевого строку подання пропозицій 10 трав. 01:00.
Замовником в порушення імперативної норми п. 43 Особливостей не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах ТП Скаржника.
Скаржник вважає, що невідповідність Довідки 06.05.2024р. № 6/5/24-1 вимогам п.3.8. Розділу 3 ТД, а саме: «відсутність погодження підписом керівника технічної служби Замовника» підлягає усуненню в порядку передбаченому п. 43 Особливостей, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
×
-
Назва доказу:
Довідка обстеження ТОВ Паралель-Львів
-
Опис доказу:
Довідка обстеження ТОВ Паралель-Львів
-
Повʼязаний документ:
5.Довідка обстеження ТОВ Паралель-Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот електронного листа та квитанція НП про надсилання Замовнику Довідки про огляд місця монтажу
-
Опис доказу:
Скріншот електронного листа та квитанція НП про надсилання Замовнику Довідки про огляд місця монтажу
-
Повʼязаний документ:
4.Скріншот електронного листа та квитанція НП про надсилання Замовнику Довідки про огляд місця монтажу.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист-пояснення № 9/5/24-1 від 09.05.2024 р
-
Опис доказу:
Лист-пояснення № 9/5/24-1 від 09.05.2024 р
-
Повʼязаний документ:
3.Лист-пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням
-
Опис доказу:
Довідка від 06.05.2024р. № 6/5/24-1 про огляд Учасником місця розміщення товару та умов здійснення монтажних робіт, визначені технічним завданням
-
Повʼязаний документ:
2.Довідка про огляд місця розміщення товару.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол 15.05.2024 про відхилення пропозиції ТОВ « Електронні технології України»
-
Опис доказу:
Протокол 15.05.2024 про відхилення пропозиції ТОВ « Електронні технології України»
-
Повʼязаний документ:
1.Протокол 15.05.2024 про відхилення пропозиції ТОВ Електронні техногології України.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене Протоколом від 15.05.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПІДПРИЄМСТВО АВТОТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Електронні технології України»
Номер:
908edf7a2d184c248a19b95a3d6c71f5
Заголовок пункту скарги:
Щодо визначення переможцем ТОВ «Паралель-Львів»
Опис заперечення:
Пропозиція ТОВ «Паралель-Львів» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Автоматизована система паркування), в Додатку 2 до ТД вказано найменування товару: Автоматизована система паркування
Пунктом 6 розділу « Інші вимоги» Додатку 2 до ТД Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Автоматизована система паркування) встановлено вимогу:
«5. Для підтвердження того, що запропонований товар легально ввезений на територію України, має офіційну гарантію, а також для уникнення постачання товару низької якості, або такого, що не відповідає заявленим технічним вимогам, учасник повинен надати лист(и) від виробника/офіційного партнера/офіційного представника/офіційного представництва/офіційного дистриб’ютора обладнання/бренду/виробника з вказанням номеру даної закупівлі, предмету закупівлі, найменування товару та підтвердження гарантійних зобов’язань.»
В складі документів ТП ТОВ «Паралель-Львів» наявні авторизаційні листи від представників/дистриб’юторів, виробника окремих комплектуючих товару (Листи додаються), а саме:
- Авторизаційний лист від ТОВ «Комфорт і безпека» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати G-SM модуль Spider i-WR – 1 шт. та Радіопульт SG315А-433 чорного кольору – 30шт., Авторизаційний лист від ТОВ «Фабрика воріт» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Комплект шлагбауму GARD LS4 – 1 шт., Авторизаційний лист від ТОВ «Енерджі стронг Україна» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Система резервного живлення LP Autonomic Basic FW1-3,0kWh – 1шт. , ., Авторизаційний лист від ФОП Любимов В.В. щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Стійка в’їзду PARKSYSTEM P001-12 – 1 шт , 3. Термінал виїзду PARKSYSTEM P003-30 – 1 шт Сервер з ПЗ SP SOFT – 1 шт.
Проте, ТД не містить вимоги про надання подібних документів щодо окремих комплектуючих товару.
ТОВ «Паралель-Львів» не надало в складі пропозиції лист(и) від виробника/офіційного партнера/офіційного представника/офіційного представництва/офіційного дистриб’ютора обладнання/бренду/виробника з вказанням номеру даної закупівлі, предмету закупівлі, найменування товару та підтвердження гарантійних зобов’язань саме щодо запропонованого товару: Автоматизована система паркування, який є предметом даної закупівлі.
Пунктом 6 розділу « Інші вимоги» Додатку 2 до ТД Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Автоматизована система паркування) встановлено вимогу:
«5. Для підтвердження того, що запропонований товар легально ввезений на територію України, має офіційну гарантію, а також для уникнення постачання товару низької якості, або такого, що не відповідає заявленим технічним вимогам, учасник повинен надати лист(и) від виробника/офіційного партнера/офіційного представника/офіційного представництва/офіційного дистриб’ютора обладнання/бренду/виробника з вказанням номеру даної закупівлі, предмету закупівлі, найменування товару та підтвердження гарантійних зобов’язань.»
В складі документів ТП ТОВ «Паралель-Львів» наявні авторизаційні листи від представників/дистриб’юторів, виробника окремих комплектуючих товару (Листи додаються), а саме:
- Авторизаційний лист від ТОВ «Комфорт і безпека» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати G-SM модуль Spider i-WR – 1 шт. та Радіопульт SG315А-433 чорного кольору – 30шт., Авторизаційний лист від ТОВ «Фабрика воріт» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Комплект шлагбауму GARD LS4 – 1 шт., Авторизаційний лист від ТОВ «Енерджі стронг Україна» щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Система резервного живлення LP Autonomic Basic FW1-3,0kWh – 1шт. , ., Авторизаційний лист від ФОП Любимов В.В. щодо права ТОВ «Паралель-Львів» як дилера постачати Стійка в’їзду PARKSYSTEM P001-12 – 1 шт , 3. Термінал виїзду PARKSYSTEM P003-30 – 1 шт Сервер з ПЗ SP SOFT – 1 шт.
Проте, ТД не містить вимоги про надання подібних документів щодо окремих комплектуючих товару.
ТОВ «Паралель-Львів» не надало в складі пропозиції лист(и) від виробника/офіційного партнера/офіційного представника/офіційного представництва/офіційного дистриб’ютора обладнання/бренду/виробника з вказанням номеру даної закупівлі, предмету закупівлі, найменування товару та підтвердження гарантійних зобов’язань саме щодо запропонованого товару: Автоматизована система паркування, який є предметом даної закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Авторизаційні листи ТОВ Паралель Львів
-
Опис доказу:
Авторизаційні листи ТОВ Паралель Львів
-
Повʼязаний документ:
8.Авторизаційні листи ТОВ Паралель Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 2 до тендерної документації
-
Опис доказу:
Додаток № 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
7.Додаток _2 Технічна специфікація.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол 16.05.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ Паралель-Львів
-
Опис доказу:
Протокол 16.05.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ Паралель-Львів
-
Повʼязаний документ:
6.Протокол 16.05.2024 щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ Паралель-Львів.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене Протоколом від 16.05.2024 року щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «Паралель-Львів» щодо закупівлі ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Автоматизована система паркування), яким визнано переможцем ТОВ «Паралель-Львів».