• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кам'яна сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші

Завершена

5 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 000.00 UAH
Період оскарження: 02.05.2024 09:09 - 07.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

незаконне рішення Замовника у вигляді визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста»

Номер: 340691678371429cb2ab5a5cfcfb36e4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-02-000393-a.a3
Назва: незаконне рішення Замовника у вигляді визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста»
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-000393-a Уповноваженою особою Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (юридична адреса10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 далі - Замовник) 02.05.2024 року розпочато процедуру публічної закупівлі відкриті торги з особливостями ДК 021:2015-14410000-8 – Кам̕яна сіль (сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші). Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» (ЄДРПОУ 40227262, юридична адреса: 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2) разом з іншими учасниками: - ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (дискваліфікований); - ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» (дискваліфікований); - ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» (переможець); - ТОВ «ТД «КиП і Ко» (не розглянуто); - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (не розглянуто); - ТОВ «УКРХІМСТАНДАРТ» (не розглянуто); - ТОВ «ТРЕЙДФОРТ» (не розглянуто); - ТОВ «АЗИМУТ-ТРЕЙД» (не розглянуто); - ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (не розглянуто) взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. За результатами аукціону, який відбувся 10.05.2024 року о 14:56 за Київським часом, Уповноваженою особою Замовника було розпочато розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам Тендерної Документації Замовника. 05 червня 2024 року Замовником було опубліковано Протокол уповноваженої особи №53 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з визначення переможцем ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста». В Протоколу уповноваженої особи №53 від 05.06.2024 року уповноваженою особою Замовника зазначено: «Визначити переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: код національного класифікатора 021:2015 14410000-8 «Кам’яна сіль» Кам'яна сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші - ТОВ Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» (цитата). (копія протоколу уповноваженої особи № 53 від 05.06.2024 додається). Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника, яке викладене в Протоколі уповноваженої особи № 53 від 05.06.2024 року щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста». Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» порушило вимоги участі в електронному аукціоні, надавши пропозицію, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: 1. Відповідно до п.1.3 Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі пропозиції має надати: 1.3. Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару. Сертифікат відповідності має бути виданий відповідним органом сертифікації України. Паспорт якості має бути виданий виробником товару. В паспорті якості має бути зазначено про наявність протизлежувальної добавки (відповідно до умов ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»). Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003: - за способом одержання: кам’яна; - за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т; - за крупністю: мелена (крупність 3); - без пакування. Покупець має право, перед розгрузкою партії товару, провести відповідні випробування на відповідність товару вимогам тендерної документації щодо показників якості. В складі пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» було надано сертифікат якості солі кам’яної митої від виробника товару, а не паспорт якості товару. (копія сертифікату сертифікат якості солі кам’яної митої додається). Виходячи з вищенаведеного пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам п. 1.3 Додатку 3 до тендерної документації Змовника. Аналогічного висновку дійшла комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні №9207-р/пк-пз від 27.05.2024 за закупівлею UA-2024-05-02-000393-a Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради. 2. Відповідно до п.1.3 Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі пропозиції має надати: 1.3. Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару. Сертифікат відповідності має бути виданий відповідним органом сертифікації України. Паспорт якості має бути виданий виробником товару. В паспорті якості має бути зазначено про наявність протизлежувальної добавки (відповідно до умов ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»). Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003: - за способом одержання: кам’яна; - за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т; - за крупністю: мелена (крупність 3); - без пакування. Покупець має право, перед розгрузкою партії товару, провести відповідні випробування на відповідність товару вимогам тендерної документації щодо показників якості. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» надано: - Сертифікат відповідності UA.RSM.00114-23; (копія сертифікату відповідності UA.RSM.00114-23 додається) - Протокол випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року; (копія протоколу випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року додається). Відповідно наданому протоколу випробувань, запропонований товар не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - Відсутня інформація щодо наявності протизлежувальної добавки, масова частка до 150 гр/т; - Відсутня інформація щодо крупності запропонованого товару Технічними вимогами замовника визначено, що товар за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;- за крупністю: мелена (крупність 3); Відтак запропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, а тому пропозиція цього учасника повинна бути відхилена відповідно до вимог пункту 44 Постанови КМУ № 1178, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Внаслідок невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ № 1178, Замовником порушено вимоги законодавства щодо проведення публічних закупівель, а також порушено право скаржника на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на рівне ставлення до учасників закупівель, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. В наслідок прийняття Замовником зазначеного рішення, скаржника було незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси скаржника, пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю Отже, пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43Особливостей» та підлягає відхиленню. Також, зазначені вище документи не може бути надано відповідно до п.43 Особливостей, протягом 24 годин, адже у разі надання іншого сертифікату якості це призведе до зміни НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, а пункт 43 Особливостей чітко встановлює, що: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей та є такою, що підлягає відхиленню. Підсумовуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей» та підлягає відхиленню.
Дата розгляду скарги: 21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2024 13:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2024 12:36
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2024 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення від 05. 06. 2024 року № 53 про визнання переможцем процедури Закупівлі № UA — 2024-05-02-000393-a Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста » .
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", П'ятков Петро 380685100883 SALE.KIPIKO@GMAIL.COM http://salt-opt.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 35f8eb44df314711ace9b50db5df4b61
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п.1.3 Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі пропозиції має надати:

1.3. Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару.
Сертифікат відповідності має бути виданий відповідним органом сертифікації України. Паспорт якості має бути виданий виробником товару. В паспорті якості має бути зазначено про наявність протизлежувальної добавки (відповідно до умов ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»).
Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003:
- за способом одержання: кам’яна;
- за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;
- за крупністю: мелена (крупність 3);
- без пакування.
Покупець має право, перед розгрузкою партії товару, провести відповідні випробування на відповідність товару вимогам тендерної документації щодо показників якості.

В складі пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» було надано сертифікат якості солі кам’яної митої від виробника товару, а не паспорт якості товару. (копія сертифікату сертифікат якості солі кам’яної митої додається).
Відтак запропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, а тому пропозиція цього учасника повинна бути відхилена відповідно до вимог пункту 44 Постанови КМУ № 1178, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4bc34099f49f470d8390e1ff66326c1e
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.1.3 Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі пропозиції має надати:

1.3. Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару.
Сертифікат відповідності має бути виданий відповідним органом сертифікації України. Паспорт якості має бути виданий виробником товару. В паспорті якості має бути зазначено про наявність протизлежувальної добавки (відповідно до умов ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»).
Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003:
- за способом одержання: кам’яна;
- за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;
- за крупністю: мелена (крупність 3);
- без пакування.
Покупець має право, перед розгрузкою партії товару, провести відповідні випробування на відповідність товару вимогам тендерної документації щодо показників якості.

В складі тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» надано:
- Сертифікат відповідності UA.RSM.00114-23; (копія сертифікату відповідності UA.RSM.00114-23 додається)
- Протокол випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року; (копія протоколу випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року додається).
Відповідно наданому протоколу випробувань, запропонований товар не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
- Відсутня інформація щодо наявності протизлежувальної добавки, масова частка до 150 гр/т;
- Відсутня інформація щодо крупності запропонованого товару

Технічними вимогами замовника визначено, що товар за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;- за крупністю: мелена (крупність 3);
Відтак запропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, а тому пропозиція цього учасника повинна бути відхилена відповідно до вимог пункту 44 Постанови КМУ № 1178, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

рішення з визначення переможця закупівлі

Номер: cb2844f662d04def99a3a2a8cac40568
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-02-000393-a.b2
Назва: рішення з визначення переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів від 02.05.2024 року, ідентифікатор № UA-2024-05-02-000393-a (надалі – Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) здійснювало закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль. 05 червня 2024 року Замовником було оприлюднено рішення Уповноваженої особи КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, оформлене протоколом № 53 (надалі також – Рішення), яким Замовник визнав переможцем торгів учасника Закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста», а також цією ж датою в електронній системі закупівель було оприлюднене повідомлення про намір укласти з Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» договір закупівлі. ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» не погоджується з Рішенням Замовника про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки запропонований до постачання Переможцем товар, відповідно до інформації, що представлена в його документах, що пропонується до постачання «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ EM SALT GROUP» на кам’яну сіль промиту, не відповідає структурі сертифікату компанії-виробника. ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ», вважає що рішення Замовника було прийняте з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в тому числі об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з частиною 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Як зазначено в преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вищезазначений протокол Замовника, на підставі якого учасника ТОВ «ТПО «Аріста» було визнано Переможцем, є помилковим, що підтверджується наступним. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Відповідно до розділу 4 ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», вказано, яким саме фізико-хімічним показникам і їх значенням, сіль повинна відповідати, згідно таблиці 1. В сертифікаті якості, який надав Переможець чомусь не має обов’язкової графи: - «CONSIGNEE», яка засвідчує отримувача товару, партії товару, яку пропонує до постачання Переможець; - «WEIGHT», яка засвідчує об’єм партії товару, яку пропонує до постачання Переможець; - «LOADING», яка засвідчує місце завантаження партії товару, яку пропонує до постачання Переможець; - «PORT OF DISCHARGE» яка засвідчує місце вивантаження партії товару, яку пропонує до постачання Переможець; ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» має прямий договір поставки з виробником EM SALT GROUP і знає напевно, який вигляд і структуру має Сертифікат якості даного виробника. Ще жодного разу EM SALT GROUP не надавав такий Сертифікат якості, який запропонував Переможець. Тому, з огляду на вищеописані обставини, ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» приходить до висновку, що Переможець надав в своїй тендерній пропозиції сфабрикований сертифікат якості від EM SALT GROUP. Таким чином ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» вважає, що тендерна пропозиція Переможця ТОВ «ТПО «АРІСТА» потребує додаткової перевірки та аналізу і не відповідає вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що встановлені підпунктами 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару. Слід зазначити, що Документацією передбачено надати в складі Пропозиції саме ПАСПОРТ ЯКОСТІ товару. У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній ПАСПОРТ ЯКОСТІ товару, що не відповідає вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що встановлені підпунктами 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003: - за способом одержання: кам’яна; - за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т; - за крупністю: мелена (крупність 3); - без пакування.» В складі тендерної пропозиції Переможцем надано Сертифікат відповідності UA.RSM.00114-23 та Протокол випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року на основі якого видано Сертифікат відповідності. В протоколі випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року відсутня інформація щодо наявності протизлежувальної добавки та відсутня інформація щодо крупності (гранулометрія) запропонованого товару, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що у Замовника не було встановлених законом підстав для обрання Переможцем пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Таким чином, Рішення Замовника від 05 червня 2024 року, оформлене Протоколом № 53 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про визнання переможцем торгів учасника Закупівлі - ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» порушує права ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та інших учасників закупівлі. Аналогічної позиції дотримується АМКУ в своєму Рішенні від 27.05.2024 № 9207 за закупівлею № UA-2024-05-02-000393-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: рішення Уповноваженої особи КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, оформлене протоколом № 53 скасоване згідно рішення АМКУ
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 41c6c4644a83440491d644ed37b48ba0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-02-000393-a.c1
Назва: Скарга на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки запропонований до постачання Переможцем товар, відповідно до інформації, що представлена в його документах, що пропонується до постачання «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ EM SALT GROUP» на кам’яну сіль насипну, не відповідає структурі сертифікату компанії-виробника.
Дата розгляду скарги: 27.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2024 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2024 10:59
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2024 09:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство "Управління автомобільних шляхів" виконало рішення АМКУ №9207-р/пк-пз від 27.05.2024 року.
Автор: ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста, Олійник Лілія Василівна +380967272840 olv@arista.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2f0029259f3b47c09b88c364006a5b67
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: ТОВ «ТПО «АРІСТА, вважає що рішення Замовника було прийняте з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в тому числі об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Відповідно до розділу 4 ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», вказано, яким саме фізико-хімічним показникам і їх значенням, сіль повинна відповідати, згідно таблиці 1. В сертифікаті якості, який надав Переможець чомусь не має обов’язкової графи «RESULT», яка засвідчує остаточні фізико-хімічні показники солі, саме на ту партію, яку пропонує до постачання Переможець Сертифікат якості Переможця, який ставить під сумнів його оригінальність (справжність). Також у Сертифікаті Переможця і його перекладі не вказані одиниці вимірювання параметрів солі, відповідно до яких і визначається якість продукції і її відповідність вимогам ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Жоден виробник продукції не може надавати Сертифікат якості без зазначених в ньому одиниць вимірювання.
Опис суті пункту скарги: Скаржник наводить в порівняння вищезазначені Сертифікати якості від EM SALT GROUP, де ліворуч - Сертифікат якості на предмет закупівлі наданий Скаржником в тендерній пропозиції, який надається безпосередньо при відвантаженні товару, праворуч – Сертифікат якості Переможця, який ставить під сумнів його оригінальність (справжність). Також у Сертифікаті Переможця і його перекладі не вказані одиниці вимірювання параметрів солі, відповідно до яких і визначається якість продукції і її відповідність вимогам ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Жоден виробник продукції не може надавати Сертифікат якості без зазначених в ньому одиниць вимірювання.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір