• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ПЗ-24П_33_ВО: Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) (Лот № 1 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) виробничий підрозділ " Служба роботи станції "; Лот № 2 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) виробничий підрозділ "Служба роботи станції"; Лот № 3 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Санаторій ім.М.Гоголя"; Лот № 4 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба колії"; Лот № 5 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба сигналізації та зв'язку"; Лот № 6 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Адміністративно-господарська служба"; Лот № 7– Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба організації та проведення закупівель"; Лот № 8 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба експлуатації будівель і споруд"; Лот № 9 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба електропостачання"; Лот № 10 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба приміських пасажирських перевезень"; Лот № 11– Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба локомотивного господарства "; Лот № 12 – Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) виробничий підрозділ "Служба аварійно-відновлювальних робіт").

Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) (12 лотів). Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Договір набирає чинності з моменту підписання та діє протягом дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022 та продовженого відповідними Указами президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, але не пізніше ніж до 31.12.2024.

Торги не відбулися

2 271 415.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 178.85 UAH
Період оскарження: 01.05.2024 16:38 - 06.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга у процедурі закупівлі після оцінки тендерної пропозиції

Номер: fd2c25957ac849d296e68619cae16e3c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.b15
Назва: Скарга у процедурі закупівлі після оцінки тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга подається на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника - ФОП Третьяк Ірини Вікторівни за лотом № 6: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Адміністративно-господарська служба") очікуваною вартістю 845 803,15 грн., оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5.
Дата розгляду скарги: 03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.06.2024 11:35
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2024 13:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства № 9651-р/пк-пз від 03.06.2024 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни на закупівлю: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення)) за лотом № 6
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА, Третьяк Ірина Вікторівна 380957838520 infopostbiz@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 53ccf956f8d748be8a262c56a2746543
Заголовок пункту скарги: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5
Опис заперечення: Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке сформульовано у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5 по лоту № 6: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Адміністративно-господарська служба")
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: За результатом розгляду тендерної пропозиції Скаржника за лотом № 6: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Адміністративно-господарська служба") очікуваною вартістю 845 803,15 грн., Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника згідно абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5. Фізична особа – підприємець Третьяк Ірина Вікторівна не погоджується з даним рішенням Замовника, вважає його протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель та таким, що підлягає скасуванню, виходячи з наступних підстав.
За результатами аукціону, що відбувся 10.02.2024, пропозиція Скаржника за лотами закупівлі №№ 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 була визнана найбільш економічно вигідною та надійшла на кваліфікацію Замовнику. За лотом № 5 найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція ТОВ "Quanta System", щодо якої електронною системою закупівель було визначено аномально низьку ціну та оприлюднено вимогу про обґрунтування аномально низької ціни. ТОВ "Quanta System" не надав у визначений термін обґрунтування аномально низької ціни у результаті чого його пропозицію було відхилено на підставі абз. 6 п.п. 1 п. 44 Особливостей, після чого пропозиція Скаржника за лотом 5 також надійшла на кваліфікацію Замовнику.
При розгляді пропозиції Скаржника за лотом № 6: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Адміністративно-господарська служба") Замовником 17.05.2024 було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Відповідно до п. 47 Особливостей розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Надати інформацію та документи у відповідності до вимог тендерної документації, що містить «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». 2. Надати інформацію та документи у відповідності до вимог тендерної документації що містить «гарантійний лист на підтвердження згоди внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору».
Дане повідомлення було розміщене Замовником з порушенням вимог до змісту таких повідомлень, встановлених ч. 16 ст. 29 Закону, так як не містить посилань на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Окрім того перша частина вимоги про усунення невідповідностей щодо надання інформації та документів про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, є безпідставною, так як інформація щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця була надана Скаржником при поданні тендерної пропозиції та міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом Скаржник повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Стосовно змісту вимоги тендерної документації щодо надання цієї інформації – у пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено наступне: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)», тобто у даному випадку через застосування розділового сполучника «або» створено синтаксичну конструкцію, згідно якої має обиратися одне значення з запропонованих. До того ж Замовник не встановив певної форми чи зразка повідомлення учасником інформації стосовно субпідрядника/співвиконавця. Отже, фактично встановивши три альтернативи, Замовник делегував учаснику право обирати на власний розсуд модель поведінки в частині подання/повідомлення інформації щодо субпідрядника/співвиконавця та функцію щодо висвітлення інформації у довільному характері, поряд з чим залишив за собою можливість моделювати розгляд поданої інформації так, як це вигідно для нього, в залежності від очікуваного результату обрання переможця, що вказує на ознаки грубої дискримінації при прийнятті рішення. Скаржник при подачі тендерної пропозиції надав інформацію так, як цього вимагає Закон, а саме пункт 18 частини 2 статті 22 Закону, за якою у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: «вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг». Тож, враховуючи наявність у тендерній пропозиції Скаржника інформації щодо субпідрядника/співвиконавця, повторення надання цієї чи іншої інформації не потрібно, тому що вона вже висвітлена в електронній системі закупівель та безпосередньо підписана кваліфікованим електронним підписом. Додатково про це свідчать дані електронної системи закупівель – відсутність у електронному полі тендерної пропозиції інформації про субпідрядника/співвиконавця, яке заповнюється учасником у рази його залучення. Таким чином, невідповідності на яку вказав Замовник у першій частині вимоги, а саме щодо надання інформації та документів у відповідності до вимог тендерної документації, що містить «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця» – не існувало, необхідна інформація згідно тендерної документації щодо субпідрядника/співвиконавця у складі тендерної пропозиції Скаржником надана у відповідності із Законом, вимога про усунення невідповідностей у цій частині безпідставна.
Другу частину вимоги про усунення невідповідностей щодо надання інформації та документів у відповідності до вимог тендерної документації що містить «гарантійний лист на підтвердження згоди внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору» Скаржник виконав шляхом завантаження файлу «Гарантійний лист щодо забезпечення виконання договору про закупівлю» з відповідною інформацією та з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
За результатом розгляду тендерної пропозиції з урахуванням виконання вимоги про усунення невідповідностей Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке сформульовано у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5 наступним чином: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця», що не відповідає дійсності, та оприлюднив його у електронній системі закупівель.
Неправомірність дій Замовника полягає в прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника без належних на це правових підстав, чим позбавив Скаржника права на справедливий, об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції, перемогу в закупівлі та отримання прибутку, чим порушено законні права та інтереси Скаржника, принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 5 Закону.
Враховуючи викладене вище, вважаю що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга у процедурі закупівлі після оцінки тендерної пропозиції

Номер: b9d390cdd0404ecab0e16bb373d49ec5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.a14
Назва: Скарга у процедурі закупівлі після оцінки тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга подається на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника - ФОП Третьяк Ірини Вікторівни за лотом № 4: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба колії") очікуваною вартістю 265 093,48 грн., оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5.
Дата розгляду скарги: 03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.06.2024 17:48
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2024 13:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства № 9650-р/пк-пз від 03.06.2024 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни на закупівлю: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення)) за лотом № 4
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА, Третьяк Ірина Вікторівна 380957838520 infopostbiz@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1b6c49c2143d41eab40aa373585d9a16
Заголовок пункту скарги: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5
Опис заперечення: Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке сформульовано у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5 по лоту № 4: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба колії")
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: При розгляді пропозиції Скаржника за лотом № 4: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба колії") Замовником 17.05.2024 було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Відповідно до п. 47 Особливостей розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Надати інформацію та документи у відповідності до вимог тендерної документації, що містить «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». 2. Надати інформацію та документи у відповідності до вимог тендерної документації що містить «гарантійний лист на підтвердження згоди внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору».
Дане повідомлення було розміщене Замовником з порушенням вимог до змісту таких повідомлень, встановлених ч. 16 ст. 29 Закону, так як не містить посилань на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Окрім того перша частина вимоги про усунення невідповідностей щодо надання інформації та документів про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, є безпідставною, так як інформація щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця була надана Скаржником при поданні тендерної пропозиції та міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом Скаржник повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Стосовно змісту вимоги тендерної документації щодо надання цієї інформації – у пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено наступне: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)», тобто у даному випадку через застосування розділового сполучника «або» створено синтаксичну конструкцію, згідно якої має обиратися одне значення з запропонованих. До того ж Замовник не встановив певної форми чи зразка повідомлення учасником інформації стосовно субпідрядника/співвиконавця. Отже, фактично встановивши три альтернативи, Замовник делегував учаснику право обирати на власний розсуд модель поведінки в частині подання/повідомлення інформації щодо субпідрядника/співвиконавця та функцію щодо висвітлення інформації у довільному характері, поряд з чим залишив за собою можливість моделювати розгляд поданої інформації так, як це вигідно для нього, в залежності від очікуваного результату обрання переможця, що вказує на ознаки грубої дискримінації при прийнятті рішення. Скаржник при подачі тендерної пропозиції надав інформацію так, як цього вимагає Закон, а саме пункт 18 частини 2 статті 22 Закону, за якою у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: «вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг». Тож, враховуючи наявність у тендерній пропозиції Скаржника інформації щодо субпідрядника/співвиконавця, повторення надання цієї чи іншої інформації не потрібно, тому що вона вже висвітлена в електронній системі закупівель та безпосередньо підписана кваліфікованим електронним підписом. Додатково про це свідчать дані електронної системи закупівель – відсутність у електронному полі тендерної пропозиції інформації про субпідрядника/співвиконавця, яке заповнюється учасником у рази його залучення. Таким чином, невідповідності на яку вказав Замовник у першій частині вимоги, а саме щодо надання інформації та документів у відповідності до вимог тендерної документації, що містить «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця» – не існувало, необхідна інформація згідно тендерної документації щодо субпідрядника/співвиконавця у складі тендерної пропозиції Скаржником надана у відповідності із Законом, вимога про усунення невідповідностей у цій частині безпідставна.
Другу частину вимоги про усунення невідповідностей щодо надання інформації та документів у відповідності до вимог тендерної документації що містить «гарантійний лист на підтвердження згоди внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору» Скаржник виконав шляхом завантаження файлу «Гарантійний лист щодо забезпечення виконання договору про закупівлю» з відповідною інформацією та з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
За результатом розгляду тендерної пропозиції з урахуванням виконання вимоги про усунення невідповідностей Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке сформульовано у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 № 5 наступним чином: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця», що не відповідає дійсності, та оприлюднив його у електронній системі закупівель.
Неправомірність дій Замовника полягає в прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника без належних на це правових підстав, чим позбавив Скаржника права на справедливий, об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції, перемогу в закупівлі та отримання прибутку, чим порушено законні права та інтереси Скаржника, принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 5 Закону.
Враховуючи викладене вище, вважаю що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 62fddf3696164c55ad29d4f076feaf81
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.c12
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 9787da74dd464a53a128f0b48270b81c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.a11
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 7012b39b5bf54463901eb0fe4e9cb04f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.a10
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 25382ccaf7e640c28cf004fe19a90de8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.c13
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 7f4fe3fc579f4c38a4d8254d571112a3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.a9
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 0cbb989d80de4a00af6565f2fede213c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.c8
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 06038eb9312a42c9aa6b728206d048ae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.c7
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 8f7cc8d4ab024ac590d5b537e64f25f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-011013-a.c6
Назва: Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу надати детальне роз’яснення щодо законних підстав відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Третьяк Ірини Вікторівни, яке викладене у протоколі № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 та оприлюднене замовником у електронній системі закупівель. У протоколі зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 17.05.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не надав інформацію та/або документи про усунення невідповідностей які виявлено під час розгляду тендерної пропозиції, а саме учасником не було надано «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця». Відповідно до абзацу другого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час подання тендерної пропозиції учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на вимогу тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі документів тендерної пропозиції надав інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, дана інформація міститься у файлі «2.11 Лист щодо об’єднання та співвиконавців.pdf», що завантажений у формі електронного документу та підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника. Вказаним документом учасник ФОП Третьяк Ірина Вікторівна повідомив що не планує залучати до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, інформація та/або документи, подання яких вимагалось пунктом 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»тендерною документацією, учасником у складі тендерної пропозиції подані у повному обсязі, невідповідності у інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається пунктом 7 розділу 3 тендерної документації відсутні, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірини Вікторівни відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Третьяк Ірина Вікторівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 17.05.2024 було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідностей. Учасником ФОП Третьяк Ірина Вікторівна не було усунено невідповідності та не надано інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено