-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція рослинництва, у тому числі тепличного код ДК 021:2015: 03120000-8 (03121100-6 Рослини живі, цибулини, корені, прищепи та живці).
Торги відмінено
823 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 230.50 UAH
мін. крок: 1% або 8 230.50 UAH
Період оскарження:
01.05.2024 16:15 - 06.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
f0d2558c01534b20bb6f799aaeb3f137
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-01-010503-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірні, необгрунтовані, не обєктивні дії та рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визнананайбільш економічно вигідною
Пов'язані документи:
Учасник
- Інформація про теххарактеристики.pdf.p7s 16.05.2024 21:21
- Протокол № 192 відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.docx 16.05.2024 21:21
- Гарантійні листи.pdf.p7s 16.05.2024 21:21
- Скарга АМКУ.docx 16.05.2024 21:21
- Скарга АМКУ.pdf 16.05.2024 21:21
- Інформація про теххарактеристики.pdf 16.05.2024 21:21
- Гарантійні листи (1).pdf 16.05.2024 21:21
- Скарга АМКУ.pdf.asice (1).zip 16.05.2024 21:21
- sign.p7s 16.05.2024 21:23
- рішення від 20.05.2024 № 8765.pdf 20.05.2024 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 № 9226.pdf 28.05.2024 13:46
- рішення від 27.05.2024 № 9226.pdf 30.05.2024 11:44
- Пояснення по скарзі.doc 21.05.2024 19:22
- Пояснення по скарзі.pdf 21.05.2024 19:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2024 22:17
Дата розгляду скарги:
27.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2024 17:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.05.2024 11:45
Пункт скарги
Номер:
d4fc2e0e9f204c349e9004d75e0151f7
Заголовок пункту скарги:
неправомірні, необгрунтовані, не обєктивні дії та рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визнананайбільш економічно вигідною
Опис заперечення:
Згідно протоколу уповноваженої особи Комунального шляхово-експлуатаційного підприємства Ужгородської міської ради № 192/24 від 13.05.2024 року наша тендерна пропозиція була відхилена замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Як вбачається з протоколу замовника у складі нашої тендерної пропозиції наданий підписаний та завірений печаткою (за наявності) Додаток 2 (Технічне завдання) до тендерної документації, який не відповідає вимогам Додаток 2 (Технічне завдання) встановленим Замовником.
Оскільки інформації стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника в протоколі було недостатньо, і аргументація Замовника щодо відхилення незрозуміла, ми, у відповідності із абзацом другим пункту 46 Особливостей, звернулися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції.
Як зазначає у відповіді Замовник, що оприлюднена 16.05.2024 року, наш підписаний Додаток 2 (Технічне завдання) до тендерної документації не містить п. 6, п. 7, п. 15, які вимагалися Додатком 2 (Технічне завдання) Замовника.
Вказана позиція Замовника є хибною і необєктивною.
В складі нашої тендерної пропозиції надані всі необхідні документи та всі підтвердження кількісним, якісним характеристикам предмету закупівлі, зокрема інформація по пунктам 6, 15 надана окремим файлом «Гарантійні листи.pdf». Інша інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі, які вимагав Замовник, міститься в файлі «Інформація про теххарактеристики.pdf».
Стосовно пункту 7 Додатку 2 (Технічне завдання) встановленого Замовником, яким вимагається, що учасники, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб'юторами виробника товару, повинні надати: оригінал або нотаріально завірену скан-копію гарантійного листа від виробника товару або завірену (нотаріально або виробником) скан-копію договору про співпрацю учасника із виробником або дилерський договір або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами оголошення (договору купівлі-продажу, тощо), то ми, не є дилерами, дистрибюторами виробника, офіційного представника товару, і плануємо постачати товар власного виробництва, як виробники, що і було підтверджено в файлі «Гарантійні листи.pdf». Вказана вимога носить альтернативний характер, і для нас, як виробників продукції не є обовязковою до подачі.
Як вбачається з протоколу замовника у складі нашої тендерної пропозиції наданий підписаний та завірений печаткою (за наявності) Додаток 2 (Технічне завдання) до тендерної документації, який не відповідає вимогам Додаток 2 (Технічне завдання) встановленим Замовником.
Оскільки інформації стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника в протоколі було недостатньо, і аргументація Замовника щодо відхилення незрозуміла, ми, у відповідності із абзацом другим пункту 46 Особливостей, звернулися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції.
Як зазначає у відповіді Замовник, що оприлюднена 16.05.2024 року, наш підписаний Додаток 2 (Технічне завдання) до тендерної документації не містить п. 6, п. 7, п. 15, які вимагалися Додатком 2 (Технічне завдання) Замовника.
Вказана позиція Замовника є хибною і необєктивною.
В складі нашої тендерної пропозиції надані всі необхідні документи та всі підтвердження кількісним, якісним характеристикам предмету закупівлі, зокрема інформація по пунктам 6, 15 надана окремим файлом «Гарантійні листи.pdf». Інша інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі, які вимагав Замовник, міститься в файлі «Інформація про теххарактеристики.pdf».
Стосовно пункту 7 Додатку 2 (Технічне завдання) встановленого Замовником, яким вимагається, що учасники, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб'юторами виробника товару, повинні надати: оригінал або нотаріально завірену скан-копію гарантійного листа від виробника товару або завірену (нотаріально або виробником) скан-копію договору про співпрацю учасника із виробником або дилерський договір або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами оголошення (договору купівлі-продажу, тощо), то ми, не є дилерами, дистрибюторами виробника, офіційного представника товару, і плануємо постачати товар власного виробництва, як виробники, що і було підтверджено в файлі «Гарантійні листи.pdf». Вказана вимога носить альтернативний характер, і для нас, як виробників продукції не є обовязковою до подачі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що дії та рішення замовника (протокол уповноваженої особи № 192/24 від 13.05.2024 року про відхилення нашої тендерної пропозиції) є незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Вважаємо, що прийнятим рішенням та діями замовника щодо відхилення тендерної пропозиції були грубо порушені наші права та законні інтереси та норми законодавства у сфері публічних закпівель, зокрема вимоги ст. 5 Закону:
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, вбачаємо у діях Замовника порушення норм Закону в частині дотримання основних принципів закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що прийнятим рішенням та діями замовника щодо відхилення тендерної пропозиції були грубо порушені наші права та законні інтереси та норми законодавства у сфері публічних закпівель, зокрема вимоги ст. 5 Закону:
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, вбачаємо у діях Замовника порушення норм Закону в частині дотримання основних принципів закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Виходячи з вищевказаного, у відповідності до статті 40 Конституції України, абзацу 5 статті 55 Конституції України, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, - ПРОСИМО: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 03328362) скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 192/24 від 13.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Семаль Валентини Володимирівни (РНОКПП 2542811492), як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дії замовника, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
3ea10e38810f4f2c9291dd464b986005
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-01-010503-a.b2
Назва:
Скарга на дії замовника, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійні листи.pdf.p7s 16.05.2024 20:40
- Інформація про теххарактеристики.pdf.p7s 16.05.2024 20:40
- Скарга АМКУ.docx 16.05.2024 20:40
- Гарантійні листи (1).pdf 16.05.2024 20:40
- Протокол № 192 відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.docx 16.05.2024 20:40
- Інформація про теххарактеристики.pdf 16.05.2024 20:40
- Скарга АМКУ.pdf 16.05.2024 20:40
- Скарга АМКУ.pdf.asice.zip 16.05.2024 20:40
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
16.05.2024 20:44
Пункт скарги
Номер:
fc1dfc068dd14982b986dad7879275f4
Заголовок пункту скарги:
Оскаржується дія замовника щодо неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції
Опис заперечення:
1111
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
111
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1111
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової розширеної інформації про причини відхилення тендерної пропозиції
Номер:
96a0ea3921c24bfeb223d0be695abe8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-01-010503-a.b1
Назва:
Вимога про надання додаткової розширеної інформації про причини відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Згідно протоколу уповноваженої особи Комунального шляхово-експлуатаційного підприємства Ужгородської міської ради № 192/24 від 13.05.2024 року наша тендерна пропозиція була відхилена замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Під час розгляду нашої тендерної пропозиції було виявлено недоліки, зокрема, у складі нашої тендерної пропозиції наданий підписаний та завірений печаткою (за наявності) Додаток 2 (Технічне завдання) до тендерної документації, який, нібито, не відповідає вимогам Додаток 2 (Технічне завдання) встановленим Замовником.
Проте, у Вашому протоколі уповноваженої особи, не наведені конкретні факти невідповідності та не вказані конкретні недоліки нашого додатку 2 Технічного завдання та нашої тендерної пропозиції вимогам додатку 2 Технічного завдання замовника. Вважаємо аргументацію відхилення нашої тендерної пропозиції недостатньою і незрозумілою для нас.
Враховуючи вищевказане, у відповідності до вимог абзацу 2 ст.46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, прошу Вас надати додаткову, розширену і обгрунтовану інформацію та відповідь про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації замовника, зокрема технічній специфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2024 18:54
Вирішення:
Шановний Учаснику.
Тендерна документація містить такі вимоги: Документи про підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: підписаний та завірений печаткою (за наявності) Додаток 2 (Технічне завдання) до тендерної документації.
Ваш підписаний Додаток 2 (Технічне завдання) до тендерної документації не містить п. 6, п. 7, п. 15, які вимагалися Додатком 2 (Технічне завдання) встановленим Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено