• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 50410000-2 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ, ВИПРОБУВАЛЬНИХ І КОНТРОЛЬНИХ ПРИЛАДІВ (ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, КАЛІБРУВАННЯ І ПОВІРЦІ ГАЗОВИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ТА КОРЕКТОРІВ ОБ'ЄМУ ГАЗУ)

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.

Торги не відбулися

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 01.05.2024 13:25 - 06.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 686fcc405ad34d2b94c971ba4b465951
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-006206-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2024 15:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.06.2024 10:59
Автор: ТОВ "Газтехсервіс Центр", Володимир Кузьменко +380671414321 gtscentr@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 91acb36d0c464d4c8bdd6af01ee6e831
Заголовок пункту скарги: Замовник не врахував усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 01 травня 2024 р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі по тексту – Замовник) оголосило процедуру закупівлі відкриті торги (з особливостями) КОД ДК 021:2015 50410000-2 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ, ВИПРОБУВАЛЬНИХ І КОНТРОЛЬНИХ ПРИЛАДІВ (ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, КАЛІБРУВАННЯ І ПОВІРЦІ ГАЗОВИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ТА КОРЕКТОРІВ ОБ'ЄМУ ГАЗУ).
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ТОВ «Газтехсервіс Центр» з ціною 28997,00 грн.
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.04.2024 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Газтехсервіс Центр» згідно з підпунктом 1 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Замовник навів аргументацію: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Не погоджуємося з даним рішенням, вважаємо, що дії Замовника порушують порядок проведення процедури закупівлі та мають ознаки дискримінації ТОВ «Газтехсервіс Центр» за ознакою застосування Учасником норм законодавства, запроваджених на період воєнного стану, щодо набуття права на провадження господарської діяльності в частині газонебезпечних робіт, про що йдеться далі.
16.05.2024 Замовник надав 24 години на усунення невідповідностей, посилаючись на пункт 13 частини 1.1 розділу 3 Тендерної документації, а саме, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній дозвільний документ, що виданий уповноваженим органом на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме - газонебезпечні роботи, або довідка в довільній формі (якщо інформація відносно даного дозвільного документу є публічною та/або міститься у відкритому реєстрі) з інтерактивним посиланням на відкриті дані/відкритий реєстр, інформація з якого (-их) підтверджує відповідність учасника вищевикладеним вимогам щодо наявності відповідного дозвільного документа.
Слід зауважити, що за умовами вищезгаданої частини 1.1 розділу 3 (абзац другий сторінка 10) Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документа (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документа з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документа/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти згідно з чинним законодавством України.
На виконання вимоги Замовника ТОВ «Газтехсервіс Центр» (далі по тексту – Учасник) надав:
1) Декларацію про провадження господарської діяльності (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314) вих. № 225/5 від 10.05.2022, подану до Міністерства економіки України;
2) Пояснення Вих. №2405/14 від 16.05.2024.
Відповідно до встановленої форми у пункті 3 Декларації зазначено назва виду господарської діяльності, який провадиться суб’єктом господарювання: Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах.
Відповідно до встановленої форми у пункті 4 Декларації зазначена назва дозвільного документа на заміну якого на період воєнного стану подана декларація: Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
У Поясненні надана детальна інформація щодо правових підстав виконання газонебезпечних робіт на підставі поданої Декларації.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – постанова № 314) висвітлені питання набуття права провадження господарської діяльності в період воєнного стану.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови №314 підпункту 1 пункту 1 постанови №314, у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі — декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Підпунктом 2 пункту 1 постанови №314 визначено, що декларація може бути подана зокрема у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику.
Згідно пункту 2 постанови №314 до введення в експлуатацію системи подання декларацій через Портал Дія суб’єкти господарювання подають декларації до Міністерства економіки, яке забезпечує їх передачу до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг (крім суб’єктів господарювання, що здійснюють охоронну діяльність і подають декларації до Міністерства внутрішніх справ).
Інформація з цього питання також розміщена на сайті Державної служби України з питань праці, до повноважень якої відноситься державний контроль у сфері виконання робіт підвищеної небезпеки, за посиланням
dsp.gov.ua/shchodo-nabuttia-prava-provadzhennia-hospodarskoi-diialnosti-v-umovakh-voiennoho-stanu/
Станом на дату подання / розгляду тендерної пропозиції у додатку 2 постанови №314 у переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, відсутній вид господарської діяльності як загалом роботи підвищеної небезпеки, так і окремо газонебезпечні роботи. Таким чином декларація про провадження господарської діяльності вих. №225/5 від 10.05.2022, номер справи та дата в книзі реєстрації №301026-008327-391-04-2022 від 10.05.2022, є чинною.
Незважаючи на подані ТОВ «Газтехсервіс Центр» документи, наведені положення відповідних нормативно-правових актів згідно з чинним законодавством України, інформації сайту Державної служби України з питань праці, Замовник стверджує, що в тендерній пропозиції Учасника відсутній документ, виданий уповноваженим органом на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – газонебезпечні роботи. Проте Замовник не наводить жодних фактичних заперечень чи посилань на законодавство, які б обґрунтували відмову від прийняття Декларації про провадження господарської діяльності вих. №225/5 від 10.05.2022, поданої до Міністерства економіки України (справа №301026-008327-391-04-2022 від 10.05.2022), щодо газонебезпечних робіт.
Отже, в Замовника за наявних обставин були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газтехсервіс Центр».
З огляду на зазначене вище вважаємо рішення Замовника, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.04.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газтехсервіс Центр» необґрунтованим та неправомірним. Вказаним оскаржуваним рішення Замовника порушені права ТОВ «Газтехсервіс Центр» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі, а також його охоронювані Законом майнові інтереси, пов’язані з наданням Замовнику послуг, що були предметом закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника