• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (лот № 1 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Героїв Полку «Азов», 2; лот № 2 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Герцена,9; лот № 3 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Р. Рейгана, 9-Б; лот № 4 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. В. Черчилля, 2; лот № 5 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Повітрофлотський, 49; лот № 6 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Берестейський, 109; лот № 7 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 20; лот № 8 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, 3; лот № 9 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 15; лот № 10 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Електриків, 25-Ж)

лот № 1 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Героїв Полку «Азов», 2; лот № 2 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Герцена,9; лот № 3 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Р. Рейгана, 9-Б; лот № 4 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. В. Черчилля, 2; лот № 5 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Повітрофлотський, 49; лот № 6 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Берестейський, 109; лот № 7 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 20; лот № 8 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, 3; лот № 9 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 15; лот № 10 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Електриків, 25-Ж

Завершена

1 390 947.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 469.61 UAH
Період оскарження: 01.05.2024 12:22 - 09.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на вимоги тендерної документації

Номер: 55fcd628dfb04a098f57e5869a0ddfeb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-005280-a.b1
Назва: Скарга на вимоги тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 16.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2024 17:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.05.2024 10:40
Автор: ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО", Іван Мадяр +380675060118 yarale9mi@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f6c95eb62d4b4a56872be84732e2169a
Заголовок пункту скарги: Оскарження вимоги тендерної документації зазначеної в Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Опис заперечення: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана у поточному році. Інформаційна довідка щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом, виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків, який має відповідати усім наданим довідкам про відкриття рахунку з банку, видана у поточному році
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: - Інформаційна довідка щодо наявності відкритих банківських рахунків з Державної Податкової Служби України із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків не є відкритою інформацією та зобов’язує Скаржника звернутись з офіційним листом щодо її надання до органів влади. Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», а саме ст. 20 регламентує, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Враховуючи те, що для надання пропозиції законодавством визначено, що термін на подання тендерної пропозиції Учасників від дати опублікування оголошення ставить 7 діб, Скаржник може бути позбавлений можливості надати свою тендерну пропозицію з причини від нього не залежної (відсутність відповіді від Державної Податкової Служби України).
- Скаржник зазначає, що предметом закупівлі є Послуги з інженерного проектування (Код ДК 021:2015 71320000-7), а не послуги з фінансового моніторингу.
Скаржник отримав довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана у поточному році (файл «63419_referense). Також Скаржник надав відповідну Заявку до Державної Податкової служби України з проханням надати Інформаційну довідку щодо наявності відкритих банківських рахунків із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків (файл «Заявка до ПСУ»). На час написання Скарги Скаржник не отримав відповіді та відповідно не зможе виконати тендерні вимоги Замовника, якщо до кінця терміну подачи пропозицій не отримає відповідь на своє звернення.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 83f01360f1764e929c30255978fc0ea9
Заголовок пункту скарги: Оскарження вимоги тендерної документації визначеної в Розділі Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 до тендерної документації) 3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис заперечення: В тендерній документації Замовник вимагає:
Надати інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки; інженера-проектувальника в частині кошторисної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: - атестація робочих місць за умовами праці визначена Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442. Атестацію проводять на підприємствах і організаціях, де технологічний процес, обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих. Правовою основою для проведення атестації робочих місць є перелік посад, визначених нормативними актами з питань охорони і гігієни праці, що дають право на пільгове пенсійне забезпечення та інші пільги і компенсації залежно від умов праці (ПКМУ від 21.02.2001 № 163, ПКМУ від 24.06.2016 № 461, ПКМУ від 17.11.1997 № 1290). Відповідно до зазначеного Переліку, в ньому відсутні посади інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки; інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, керівника робіт або головного інженера в сфері проектування. Одночасно повідомляємо, що відповідно до листа Міністерства труда та соціальної політики від 12.03.2007 № 40/13/133-07, при умові дотримання вимог Державних санітарних правил и норм праці з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин, і Правил охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин, робота на комп’ютері не відноситься до категорії шкідливих і тяжких.

- Скаржник має цивільно-правові відносини з інженером-проектувальником в частині кошторисної документації (договір № 41/2024/ФО-4 від 24.04.2024 р), в якому визначено, що інженер-проектувальник самостійно організовує виконання роботи, персонально відповідає за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці на своєму робочому місці, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку. (п. 1.2 Договору – файл «ЦПД Стаднік ПБВ Договір до 31.12.2024». Скаржник наголошує, що він навіть не має доступу до робочого місця вказаного працівника та відповідно не зобов’язаний згідно договору проводити атестацію робочого місця і не має можливості це зробити.

- відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) (далі- Порядок), методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджені постановою Мінпраці від 01.09.1992 р. № 41) результатом роботи атестації робочих місць є складання переліку робочих місць, виробництв, професій та посад з пільговим пенсійним забезпеченням працівників на підприємстві (п. 6 Порядку). Порядком не передбачено вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці управлінням Держпраці, а тому управління Держпраці не зможе та не в праві надати інформаційну довідку, яку незаконно вимагає Замовник.

Одночасно, Скаржник зауважує, що дані вимоги ніяким чином не корелюються з предметом закупівлі, а атестація робочих місць врегульовує відносини між роботодавцем і працівниками та забезпечує право на здорові та безпечні умови праці, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах на підприємстві та жодним чином не стосується Замовника. Замовник не має право втручатись в трудові відносини на підприємстві та нав’язувати свої вимоги щодо проведення атестації, тим паче якщо вони не застосовуються до нашого підприємства.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 44562db3d3534c1bae474f49107d197b
Заголовок пункту скарги: Оскарження вимоги тендерної документації визначеної в Розділі Технічна специфікація (додаток 2 до тендерної документації) ІІ Вимоги на послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту в будівлях Головного управління Національної поліції в м. Києві
Опис заперечення: В тендерній документації Замовник вимагає:

Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:

- сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Зважаючи на викладене, Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документації Замовника, зважаючи на слідуюче:
- сфера застосування стандарту ISO 50001 полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Система енергетичного менеджменту: відповідно до ISO 50001, система енергетичного менеджменту — це «набір взаємопов'язаних або взаємодіючих елементів для встановлення енергетичної політики та стратегічних енергетичних цілей, а також процесів і процедур для досягнення цих стратегічних цілей.
Разом з цим, предмет закупівлі визначений Замовником є Послуги з інженерного проектування (Код ДК 021:2015 71320000-7). Сфера даного сертифікату жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі, штучно надумана та призводить до обмеження кількості учасників.
Одночасно Скаржник повідомляє, що система енергетичного менеджменту регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2021 №1460 «Про впровадження систем енергетичного менеджменту», якою затвердив «ПОРЯДОК впровадження систем енергетичного менеджменту». Згідно п. 1 «Порядку впровадження систем енергетичного менеджменту»:
1. Цей Порядок визначає механізми та принципи впровадження систем енергетичного менеджменту та встановлює вимоги до:
1) етапів впровадження систем енергетичного менеджменту;
2) організаційної структури та механізмів впровадження систем енергетичного менеджменту;
3) енергетичної політики та забезпечення її реалізації органами впровадження систем енергетичного менеджменту;
4) енергетичного планування, що здійснюється органами впровадження систем енергетичного менеджменту ;
5) процедур реалізації обов’язкових повноважень щодо енергетичного планування, функціонування (поточного управління) систем енергетичного менеджменту;
6) моніторингу та оцінки показників діяльності та забезпечення поліпшення систем енергетичного менеджменту;
7) формування, ведення та оприлюднення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель бюджетних установ, обміну інформацією з іншими електронними системами.
Дані положення Порядку показують відсутність взаємопов’язаності з вимогами Замовника, що підкреслює надуманий характер зазначеної вимоги в тендерній документації та невідповідність її предмету закупівлі, призводить до обмеження кількості учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 4c5653b0312a448baaaa3d21c1f3220f
Заголовок пункту скарги: Оскарження вимоги тендерної документації визначеної в Розділі Технічна специфікація (додаток 2 до тендерної документації) ІІ Вимоги на послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту в будівлях Головного управління Національної поліції в м. Києві
Опис заперечення: В тендерній документації Замовник вимагає:

Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- Розрахунок ціни пропозиції повинен міститися у складі пропозиції у вигляді кошторису на проектні роботи Форма № 1-П, Форма № 2-П, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування на ліцензійне програмне забезпечення, яким він користувався під час формування кошторису.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Замовник в тендерній документації на виконання даної вимоги не надав вказані в вимозі форми № 1-П, 2-П, а також не надав посилання, згідно яких нормативно-правових документів визначені дані форми для їх опрацювання, що як наслідок не дає можливості виконати дані вимоги Скаржнику
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації