-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (лот № 1 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Героїв Полку «Азов», 2; лот № 2 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Герцена,9; лот № 3 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Р. Рейгана, 9-Б; лот № 4 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. В. Черчилля, 2; лот № 5 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Повітрофлотський, 49; лот № 6 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Берестейський, 109; лот № 7 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 20; лот № 8 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, 3; лот № 9 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 15; лот № 10 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Електриків, 25-Ж)
лот № 1 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Героїв Полку «Азов», 2; лот № 2 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Герцена,9; лот № 3 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Р. Рейгана, 9-Б; лот № 4 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. В. Черчилля, 2; лот № 5 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Повітрофлотський, 49; лот № 6 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, Пр-т. Берестейський, 109; лот № 7 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 20; лот № 8 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, 3; лот № 9 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 15; лот № 10 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту, з встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та розрахунку часу евакуації в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Електриків, 25-Ж
мін. крок: 0% або 469.61 UAH
Скарга на вимоги тендерної документації
- 63419_referense.pdf 05.05.2024 23:26
- Заявка до ДПСУ.pdf 05.05.2024 23:26
- тендерна документація.docx 05.05.2024 23:26
- ПКМУ 163_2001р Перелік шкідлих професій.docx 05.05.2024 23:26
- ПКМУ 1290_1997р Перелік шкідлих професій.docx 05.05.2024 23:26
- скарга на ТД Замовника Святошин.docx.asice 05.05.2024 23:26
- ЦПД_Стадник ПБВ договір до 31122024.pdf 05.05.2024 23:26
- ПКМУ 461_2016р. Перелік шкідливих професій.docx 05.05.2024 23:26
- 63419_referense.pdf.p7s 05.05.2024 23:26
- скарга на ТД Замовника Святошин.pdf 05.05.2024 23:26
- ПКМУ 1460 від 23.12.2021.pdf 05.05.2024 23:26
- ПКМУ 1460 від 23.12.2021.pdf.asice 05.05.2024 23:26
- sign.p7s 05.05.2024 23:27
- рішення від 07.05.2024 №8063.pdf 07.05.2024 17:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 №8668.pdf 17.05.2024 15:21
- рішення від 16.05.2024 №8668.pdf 21.05.2024 10:36
- п. запит АМКУ.docx 07.05.2024 17:29
- відповідь на скаргу.pdf 07.05.2024 17:29
Пункт скарги
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана у поточному році. Інформаційна довідка щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом, виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків, який має відповідати усім наданим довідкам про відкриття рахунку з банку, видана у поточному році
- Скаржник зазначає, що предметом закупівлі є Послуги з інженерного проектування (Код ДК 021:2015 71320000-7), а не послуги з фінансового моніторингу.
Скаржник отримав довідку з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана у поточному році (файл «63419_referense). Також Скаржник надав відповідну Заявку до Державної Податкової служби України з проханням надати Інформаційну довідку щодо наявності відкритих банківських рахунків із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків (файл «Заявка до ПСУ»). На час написання Скарги Скаржник не отримав відповіді та відповідно не зможе виконати тендерні вимоги Замовника, якщо до кінця терміну подачи пропозицій не отримає відповідь на своє звернення.
-
Назва доказу:
Довідка з банку
-
Опис доказу:
Наявність відкритих банківських рахунків
-
Повʼязаний документ:
63419_referense.pdf
-
-
Назва доказу:
Заявка до ДПСУ
-
Опис доказу:
Звернення до ДПСУ
-
Повʼязаний документ:
Заявка до ДПСУ.pdf
-
Зобов'язати Замовника прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації
Надати інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки; інженера-проектувальника в частині кошторисної документації
- Скаржник має цивільно-правові відносини з інженером-проектувальником в частині кошторисної документації (договір № 41/2024/ФО-4 від 24.04.2024 р), в якому визначено, що інженер-проектувальник самостійно організовує виконання роботи, персонально відповідає за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці на своєму робочому місці, не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку. (п. 1.2 Договору – файл «ЦПД Стаднік ПБВ Договір до 31.12.2024». Скаржник наголошує, що він навіть не має доступу до робочого місця вказаного працівника та відповідно не зобов’язаний згідно договору проводити атестацію робочого місця і не має можливості це зробити.
- відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) (далі- Порядок), методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджені постановою Мінпраці від 01.09.1992 р. № 41) результатом роботи атестації робочих місць є складання переліку робочих місць, виробництв, професій та посад з пільговим пенсійним забезпеченням працівників на підприємстві (п. 6 Порядку). Порядком не передбачено вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці управлінням Держпраці, а тому управління Держпраці не зможе та не в праві надати інформаційну довідку, яку незаконно вимагає Замовник.
Одночасно, Скаржник зауважує, що дані вимоги ніяким чином не корелюються з предметом закупівлі, а атестація робочих місць врегульовує відносини між роботодавцем і працівниками та забезпечує право на здорові та безпечні умови праці, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах на підприємстві та жодним чином не стосується Замовника. Замовник не має право втручатись в трудові відносини на підприємстві та нав’язувати свої вимоги щодо проведення атестації, тим паче якщо вони не застосовуються до нашого підприємства.
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Перелік шкідливих професій
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 1290_1997р Перелік шкідлих професій.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Перелік шкідливих професій
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 461_2016р. Перелік шкідливих професій.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Перелік шкідливих професій
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 163_2001р Перелік шкідлих професій.docx
-
-
Назва доказу:
Цивільно-правовий договір
-
Опис доказу:
Працівник самостійно організовує виконання роботи, персонально відповідає за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці на своєму робочому місці
-
Повʼязаний документ:
ЦПД_Стадник ПБВ договір до 31122024.pdf
-
Зобов'язати Замовника прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
- сфера застосування стандарту ISO 50001 полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Система енергетичного менеджменту: відповідно до ISO 50001, система енергетичного менеджменту — це «набір взаємопов'язаних або взаємодіючих елементів для встановлення енергетичної політики та стратегічних енергетичних цілей, а також процесів і процедур для досягнення цих стратегічних цілей.
Разом з цим, предмет закупівлі визначений Замовником є Послуги з інженерного проектування (Код ДК 021:2015 71320000-7). Сфера даного сертифікату жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі, штучно надумана та призводить до обмеження кількості учасників.
Одночасно Скаржник повідомляє, що система енергетичного менеджменту регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2021 №1460 «Про впровадження систем енергетичного менеджменту», якою затвердив «ПОРЯДОК впровадження систем енергетичного менеджменту». Згідно п. 1 «Порядку впровадження систем енергетичного менеджменту»:
1. Цей Порядок визначає механізми та принципи впровадження систем енергетичного менеджменту та встановлює вимоги до:
1) етапів впровадження систем енергетичного менеджменту;
2) організаційної структури та механізмів впровадження систем енергетичного менеджменту;
3) енергетичної політики та забезпечення її реалізації органами впровадження систем енергетичного менеджменту;
4) енергетичного планування, що здійснюється органами впровадження систем енергетичного менеджменту ;
5) процедур реалізації обов’язкових повноважень щодо енергетичного планування, функціонування (поточного управління) систем енергетичного менеджменту;
6) моніторингу та оцінки показників діяльності та забезпечення поліпшення систем енергетичного менеджменту;
7) формування, ведення та оприлюднення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель бюджетних установ, обміну інформацією з іншими електронними системами.
Дані положення Порядку показують відсутність взаємопов’язаності з вимогами Замовника, що підкреслює надуманий характер зазначеної вимоги в тендерній документації та невідповідність її предмету закупівлі, призводить до обмеження кількості учасників.
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Невідповідність предмету закупівлі вимогам в тендерній документації Замовника, що призводить до обмеження кількості учасників.
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 1460 від 23.12.2021.pdf
-
Зобов'язати Замовника прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- Розрахунок ціни пропозиції повинен міститися у складі пропозиції у вигляді кошторису на проектні роботи Форма № 1-П, Форма № 2-П, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування на ліцензійне програмне забезпечення, яким він користувався під час формування кошторису.
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Неможливість виконання вимог тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
тендерна документація.docx
-
Зобов'язати Замовника прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації