• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби, емалі, грунтівки, колір-концентрати

Торги не відбулися

5 320 166.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 201.66 UAH
Період оскарження: 01.05.2024 11:22 - 06.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 1707bcb7f7f94984a5ad03fe5f7f9125
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-003746-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» код ЄДРПОУ: 40538421було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) номер оголошення у Prozorro:UA-2024-05-01-003746-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Промбізнес» (код ЄДРПОУ 32851360) (надалі – Скаржник або ТОВ «ТД «Промбізнес») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були: Фарби, емалі, грунтівки, колір-концентрати. З 01.05.2024 р.було проведено аукціон у процедурі закупівлі – номер оголошення у Prozorro:UA-2024-05-01-003746-a. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес», яке було оформлено протоколом рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» №288/2024 від 23.05.2024р. Будучи не згодним з рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго», ТОВ "ТД "Промбізнес" зазначає, що його тендерна пропозиція була найбільш вигідною та відповідала всім критеріям, згідно закону України "Про публічні закупівлі" і тому підприємство не погоджується з підставами відхилення його тендерної пропозиції та переконане, що Замовник здійснюючи розгляд та оцінку тендерних пропозицій не дотримався передбаченим Законом України "Про публічні закупівлі". ТОВ "ТД "Промбізнес" вважає за необхідне заперечити та вказати наступне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» зазначає Тендерна пропозиція ТОВ "Торговий Дом "Промбізнес"не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, в частині: 1. Замовник зазначає що, «До позиції 24 Емаль ПФ-115 чорна в наданому протоколі випробувань №0424-68 фактичний показник «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору» складає 78г/м², тоді як умовами технічної специфікації вимагалось: 100-180 г/м²»; Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів.». Наданий протокол випробувань №0424-68 відповідає всім вимогам які вимагались замовником, а саме: - надані копії протоколів випробувань продукції виконані лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством; - протокол випробувань надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. - протоколи містять фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів. Наданий протокол (Малюнок 1) відповідає всім вимогам які висувались замовником. В вимогах замовника відсутня вимога, що фактичні значення показників які отримані за результатами випробувань мають співпадати з вимогами які висуваються до всіх або до окремих показників. Так виробник ТОВ «ВП «Фарбпром» виготовив продукцію, а сертифікована лабораторія ТОВ "КАНСАЙ ХЕЛІОС УКРАЇНА"визначила що показник «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору» складає «78 г/м²», даний факт не в якому разі не суперечить жодній вимозі тендерної документації. Особливо наголошуємо, що даний показник показує скільки потрібно грам емалі для фарбування одного квадратного метра поверхні, замовником в відповідному пункті вимагалось «100-180 г/м²» а у запропонованої емалі даний показник виявився значно меншим, тобто даної емалі буде витрачатись майже в ДВА рази менш ніж вимагалось замовником. Таким чином запропонована емаль має показники більш якісні, не гірші ніж вимагалось замовником. Враховуючи що в тендерній документації міститься наступне «У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на ДСУТ/ГОСТ/ТУ, якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТ/ТУ». Таким чином запропонована продукція НЕ ГІРША, та не порушує вимоги замовника «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору 100-180 г/м².». Підсумовуючи вище викладене наявна безпідставна спроба Замовника відхилити учасника за пропозицію більш якісної продукції. 2. Замовник зазначає що, «До позиції 36 «Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА (2кг)» відсутні копії сертифікатів (паспортів) якості та копії протоколів випробувань які б містили позначення Нітроемалі «НЦ-132». Наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат якості №15-3 та Протокол випробувань №15-3 видано на товар з назвою «Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА», тоді як відповідно технічної пропозиції учасника запропонована «Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА»;» Але вимоги тендерної документації не містять вимог, що назви продукції в тендерній пропозиції, в наданих паспортах якості та протоколах випробувань мають збігатися ЦІЛКОМ. Така вимога суперечила би чинному законодавству України, яке не обмежує право виробника формувати назву своєї продукції на власний розсуд, таким чином виробник на законних підставах має право видавати паспорти якості та видаткові накладні на товар з деякими поширеннями в назві які відображають особливості продукції. Більш того дана можливість формування назви зафіксована в діючих ТУ У 24.3-34099990-032-2009виробника дивись малюнки 2 та 3 з витягу відповідних ТУ У. Данні ТУ У були перевірені ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ ДП «КІРОВОГРАДСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТІЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» 15 квітня 2009 року, жодних заборон, що до відмінності в формуванні назв продукції в різних документах не існує. Таким чином назви зазначені в: Сертифікаті якості № 15-3 від 15.03.2024 -Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2кг) Протоколі випробувань №15-3 від 07.05.2024 - Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2 кг) Технічній пропозиції - Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА (2кг). Відповідно назви ідентичні, але в технічній пропозиції зазначена назва яка буде застосовуватись документах на відвантаження в яких відображено додатково що Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2 кг) є аналогом НЦ-132, яка вимагалась замовником. Особливо звертаємо увагу комісії, що в тендерній документації в розділі 2. Інша інформація зазначено «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме.» «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (наприклад, пропозиція замість пропозиція).». Підсумовуючи вище викладене наявна безпідставна спроба Замовника відхилити учасника за надуманою підставою. 3. Замовник зазначає що, «До позицій 21, 24, 30, 37 щодо показника «Еластичність плівки при вигині Відповідно до ДСТУ ISO 1519.», відповідно до наданого Сертифікату визнання вимірювальних можливостей №РЯ 0053/20 у лабораторії відсутня акредитація на визначення параметру «Еластичність плівки при вигині Відповідно до ДСТУ ISO 1519», натомість наявна акредитація на визначення параметру «Міцність плівки при вигинання Відповідно до ДСТУ ISO 1519».» Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів. На підтвердження сертифікації лабораторії надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або інший документ, виданий уповноваженим органом;» Відповідно до даної вимоги тендерної документації ТОВ «ТД «Промбізнес» надав сертифікат визнання вимірювальних можливостей,лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками. В тендерній документації відсутня вимога, що до повної відповідності назви кожного пункту технічних вимог та галузі акредитації лабораторії. Враховуючи що стандарти ISO мають іноземне походження і відповідно при перекладі на українську мову виникають деякі відмінності які не впливають на суть методів, способів, приладів та умов випробувань. Додатково зазначаємо, замовником до зазначених пунктів вимагалось: Пункт 21 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 1 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»; Пункт 24 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 1 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»; Пункт 30 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 5 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»: Пункт 37 – «Еластичність плівки емалі при згинанні, мм, - не більше – 3. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»; Як бачимо у самого замовника в технічних вимогах наявні деякі відмінності в назвах випробувань які обумовлені перекладами на українську мову, але не в якому разі данні відмінності не змінюють суті та результатів випробувань та стандарту за яким данні випробування проведено, а саме Відповідно до ДСТУ ISO 1519. Додатковим обґрунтуванням є офіційна назва діючого стандарту «ДСТУ ISO 1519:2015 Фарби та лаки. Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня) (ISO 1519:2011, IDТ)» яка також відрізняється від вимог замовника. Ознайомитись з даним ствердженням можливо за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=65434. Окремо зазначаємо, що замовник бере на себе функцію компетентного, контролюючого органу, та намагається піддати сумніву сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками. Враховуючи, що ТОВ «ТД «Промбізнес» надав додаток до сертифікату визнання вимірювальних можливостей ТОВ «Хеліос Україна» в якому зазначений відповідний стандарт серед переліку галузей атестації (Малюнок 5), учасником виконано бажання замовника, що до акредитації лабораторії за стандартом ДСТУ ISO 1519. Таким чином зазначена підстава не є приводом для відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес». - 4. Замовник зазначає що, «До позицій 21, 24, 30, 31 щодо показника «Блиск покриття за фотоелектричним блискоміром, під кутом нахилу 60°, GU. Відповідно до ДСТУ ISO 2813.», відповідно до наданого Сертифікату визнання вимірювальних можливостей №РЯ 0053/20 у лабораторії відсутня акредитація на визначення параметру«Блиск покриття за фотоелектричним блискоміром, під кутом нахилу 60°, GU. Відповідно до ДСТУ ISO 2813.», натомість наявна акредитація на визначення параметру «Блиск плівки під кутами 20°, 60°, 85°». Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів. На підтвердження сертифікації лабораторії надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або інший документ, виданий уповноваженим органом;» Відповідно до даної вимоги тендерної документації ТОВ «ТД «Промбізнес» надав сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками. В тендерній документації відсутня вимога, що до повної відповідності назви кожного пункту технічних вимог та галузі акредитації лабораторії. Враховуючи що стандарти ISO мають іноземне походження і відповідно при перекладі на українську мову виникають деякі відмінності які не впливають на суть методів, способів, приладів та умов випробувань. Офіційна назва діючого стандарту «ДСТУ ISO 2813:2015 Фарби та лаки. Визначення блиску під кутом 20°, 60° і 85° (ISO 2813:2014, IDT)» в якій не зазначено як має називатися поверхня яка випробовується «ПОКРИТТЯ» або «ПЛІВКА» також в назві стандарту не зазначено, що саме за «ФОТОЕЛЕКТРИЧНИМ БЛИСКОМІРОМ» має містити в назві стандарту при зазначені в сертифікаті атестації або інших документах. Відповідно уповноважені органи на власний розсуд зазначають назву та галузь атестації в офіційних документах. Даний факт ні в якому разі не означає невідповідності вимоги замовника проведення випробувань «Відповідно до ДСТУ ISO 2813». Ознайомитись з назвою стандарту можливо за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=82000. Додатково повідомляємо, що в стандарті ДСТУ ISO 2813:2015в пункті 3.1 зазначено «3.1 блиск. Оптична властивість поверхні, що визначається її здатністю до дзеркального відбивання світла.». Таким чином в самому стандарті не зазначено як має називатися поверхня «ПОКРИТТЯ» або «ПЛІВКА» відповідно всі визначають на власний розсуд як називати дану поверхню. Окремо зазначаємо, що замовник бере на себе функцію компетентного, контролюючого органу, та намагається піддати сумніву сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками. Враховуючи, що ТОВ «ТД «Промбізнес» надав додаток до сертифікату визнання вимірювальних можливостей ТОВ «Хеліос Україна» в якому зазначений відповідний стандарт серед переліку галузей атестації (Малюнок 6), учасником вимоги замовника, що до акредитації лабораторії за стандартом ДСТУ ISO 2813. Таким чином зазначена підстава не є приводом для відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес».   Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «Торговий дім «Промбізнес» є такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що подана документація повністю відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам, була за ціновою пропозицією меншою за пропозицію іншого учасника торгів, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «Торговий дім «Промбізнес» є протиправним та підлягає скасуванню. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. З урахуванням викладено ТОВ "Торговий дім "Промбізнес" вважає, що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з явно надуманих підстав. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже пропозиція повністю відповідала вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Зазначені дії Замовника є порушенням основних принципів здійснення закупівель передбачених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником саме зі Скаржником. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі номер оголошення UA-2024-05-01-003746-aпроведеної КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421. 3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421, скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Промбізнес», код за ЄДРПОУ 32851360, зазначене у протоколі рішення уповноваженої особи № 288/2024 від 23.02.2024 року. 4. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421, визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Промбізнес», код за ЄДРПОУ 32851360, переможцем, оприлюднити повідомлення про намір укласти договір та надіслати його переможцю ТОВ «Торговий дім «Промбізнес». Додатки: 1. Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.05.2024 16:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.06.2024 12:10
Автор: ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес", Димура Дмитрий 380675014275, 380444675557 PROM.BIZ@UKR.NET

Пункт скарги

Номер: 960bfc447504461bb9e465838785a357
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТД "Промбізнес"
Опис заперечення: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» код ЄДРПОУ: 40538421було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) номер оголошення у Prozorro:UA-2024-05-01-003746-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Промбізнес» (код ЄДРПОУ 32851360) (надалі – Скаржник або ТОВ «ТД «Промбізнес») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були: Фарби, емалі, грунтівки, колір-концентрати.
З 01.05.2024 р.було проведено аукціон у процедурі закупівлі – номер оголошення у Prozorro:UA-2024-05-01-003746-a.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес», яке було оформлено протоколом рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» №288/2024 від 23.05.2024р.
Будучи не згодним з рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго», ТОВ "ТД "Промбізнес" зазначає, що його тендерна пропозиція була найбільш вигідною та відповідала всім критеріям, згідно закону України "Про публічні закупівлі" і тому підприємство не погоджується з підставами відхилення його тендерної пропозиції та переконане, що Замовник здійснюючи розгляд та оцінку тендерних пропозицій не дотримався передбаченим Законом України "Про публічні закупівлі".
ТОВ "ТД "Промбізнес" вважає за необхідне заперечити та вказати наступне:

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» зазначає Тендерна пропозиція ТОВ "Торговий Дом "Промбізнес"не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, в частині:

1. Замовник зазначає що, «До позиції 24 Емаль ПФ-115 чорна в наданому протоколі випробувань №0424-68 фактичний показник «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору» складає 78г/м², тоді як умовами технічної специфікації вимагалось: 100-180 г/м²»;
Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів.».
Наданий протокол випробувань №0424-68 відповідає всім вимогам які вимагались замовником, а саме:
- надані копії протоколів випробувань продукції виконані лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством;
- протокол випробувань надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів.
- протоколи містять фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів.
Наданий протокол (Малюнок 1) відповідає всім вимогам які висувались замовником.

В вимогах замовника відсутня вимога, що фактичні значення показників які отримані за результатами випробувань мають співпадати з вимогами які висуваються до всіх або до окремих показників.
Так виробник ТОВ «ВП «Фарбпром» виготовив продукцію, а сертифікована лабораторія ТОВ "КАНСАЙ ХЕЛІОС УКРАЇНА"визначила що показник «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору» складає «78 г/м²», даний факт не в якому разі не суперечить жодній вимозі тендерної документації.
Особливо наголошуємо, що даний показник показує скільки потрібно грам емалі для фарбування одного квадратного метра поверхні, замовником в відповідному пункті вимагалось «100-180 г/м²» а у запропонованої емалі даний показник виявився значно меншим, тобто даної емалі буде витрачатись майже в ДВА рази менш ніж вимагалось замовником. Таким чином запропонована емаль має показники більш якісні, не гірші ніж вимагалось замовником.
Враховуючи що в тендерній документації міститься наступне «У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на ДСУТ/ГОСТ/ТУ, якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТ/ТУ». Таким чином запропонована продукція НЕ ГІРША, та не порушує вимоги замовника «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору 100-180 г/м².».
Підсумовуючи вище викладене наявна безпідставна спроба Замовника відхилити учасника за пропозицію більш якісної продукції.

2. Замовник зазначає що, «До позиції 36 «Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА (2кг)» відсутні копії сертифікатів (паспортів) якості та копії протоколів випробувань які б містили позначення Нітроемалі «НЦ-132». Наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат якості №15-3 та Протокол випробувань №15-3 видано на товар з назвою «Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА», тоді як відповідно технічної пропозиції учасника запропонована «Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА»;»
Але вимоги тендерної документації не містять вимог, що назви продукції в тендерній пропозиції, в наданих паспортах якості та протоколах випробувань мають збігатися ЦІЛКОМ.
Така вимога суперечила би чинному законодавству України, яке не обмежує право виробника формувати назву своєї продукції на власний розсуд, таким чином виробник на законних підставах має право видавати паспорти якості та видаткові накладні на товар з деякими поширеннями в назві які відображають особливості продукції.
Більш того дана можливість формування назви зафіксована в діючих ТУ У 24.3-34099990-032-2009виробника дивись малюнки 2 та 3 з витягу відповідних ТУ У. Данні ТУ У були перевірені ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ ДП «КІРОВОГРАДСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТІЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» 15 квітня 2009 року, жодних заборон, що до відмінності в формуванні назв продукції в різних документах не існує.
Таким чином назви зазначені в:
Сертифікаті якості № 15-3 від 15.03.2024 -Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2кг)
Протоколі випробувань №15-3 від 07.05.2024 - Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2 кг)
Технічній пропозиції - Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА (2кг).
Відповідно назви ідентичні, але в технічній пропозиції зазначена назва яка буде застосовуватись документах на відвантаження в яких відображено додатково що Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2 кг) є аналогом НЦ-132, яка вимагалась замовником.

Особливо звертаємо увагу комісії, що в тендерній документації в розділі 2. Інша інформація зазначено «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме.» «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (наприклад, пропозиція замість пропозиція).».

Підсумовуючи вище викладене наявна безпідставна спроба Замовника відхилити учасника за надуманою підставою.


3. Замовник зазначає що, «До позицій 21, 24, 30, 37 щодо показника «Еластичність плівки при вигині Відповідно до ДСТУ ISO 1519.», відповідно до наданого Сертифікату визнання вимірювальних можливостей №РЯ 0053/20 у лабораторії відсутня акредитація на визначення параметру «Еластичність плівки при вигині Відповідно до ДСТУ ISO 1519», натомість наявна акредитація на визначення параметру «Міцність плівки при вигинання Відповідно до ДСТУ ISO 1519».»

Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів. На підтвердження сертифікації лабораторії надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або інший документ, виданий уповноваженим органом;»

Відповідно до даної вимоги тендерної документації ТОВ «ТД «Промбізнес» надав сертифікат визнання вимірювальних можливостей,лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

В тендерній документації відсутня вимога, що до повної відповідності назви кожного пункту технічних вимог та галузі акредитації лабораторії. Враховуючи що стандарти ISO мають іноземне походження і відповідно при перекладі на українську мову виникають деякі відмінності які не впливають на суть методів, способів, приладів та умов випробувань.

Додатково зазначаємо, замовником до зазначених пунктів вимагалось:
Пункт 21 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 1 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»;
Пункт 24 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 1 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»;
Пункт 30 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 5 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»:
Пункт 37 – «Еластичність плівки емалі при згинанні, мм, - не більше – 3. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»;
Як бачимо у самого замовника в технічних вимогах наявні деякі відмінності в назвах випробувань які обумовлені перекладами на українську мову, але не в якому разі данні відмінності не змінюють суті та результатів випробувань та стандарту за яким данні випробування проведено, а саме Відповідно до ДСТУ ISO 1519.

Додатковим обґрунтуванням є офіційна назва діючого стандарту «ДСТУ ISO 1519:2015 Фарби та лаки. Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня) (ISO 1519:2011, IDТ)» яка також відрізняється від вимог замовника. Ознайомитись з даним ствердженням можливо за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=65434.

Окремо зазначаємо, що замовник бере на себе функцію компетентного, контролюючого органу, та намагається піддати сумніву сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

Враховуючи, що ТОВ «ТД «Промбізнес» надав додаток до сертифікату визнання вимірювальних можливостей ТОВ «Хеліос Україна» в якому зазначений відповідний стандарт серед переліку галузей атестації (Малюнок 5), учасником виконано бажання замовника, що до акредитації лабораторії за стандартом ДСТУ ISO 1519.

Таким чином зазначена підстава не є приводом для відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес».


- 4. Замовник зазначає що, «До позицій 21, 24, 30, 31 щодо показника «Блиск покриття за фотоелектричним блискоміром, під кутом нахилу 60°, GU. Відповідно до ДСТУ ISO 2813.», відповідно до наданого Сертифікату визнання вимірювальних можливостей №РЯ 0053/20 у лабораторії відсутня акредитація на визначення параметру«Блиск покриття за фотоелектричним блискоміром, під кутом нахилу 60°, GU. Відповідно до ДСТУ ISO 2813.», натомість наявна акредитація на визначення параметру «Блиск плівки під кутами 20°, 60°, 85°».

Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів. На підтвердження сертифікації лабораторії надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або інший документ, виданий уповноваженим органом;»

Відповідно до даної вимоги тендерної документації ТОВ «ТД «Промбізнес» надав сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

В тендерній документації відсутня вимога, що до повної відповідності назви кожного пункту технічних вимог та галузі акредитації лабораторії. Враховуючи що стандарти ISO мають іноземне походження і відповідно при перекладі на українську мову виникають деякі відмінності які не впливають на суть методів, способів, приладів та умов випробувань.

Офіційна назва діючого стандарту «ДСТУ ISO 2813:2015 Фарби та лаки. Визначення блиску під кутом 20°, 60° і 85° (ISO 2813:2014, IDT)» в якій не зазначено як має називатися поверхня яка випробовується «ПОКРИТТЯ» або «ПЛІВКА» також в назві стандарту не зазначено, що саме за «ФОТОЕЛЕКТРИЧНИМ БЛИСКОМІРОМ» має містити в назві стандарту при зазначені в сертифікаті атестації або інших документах. Відповідно уповноважені органи на власний розсуд зазначають назву та галузь атестації в офіційних документах. Даний факт ні в якому разі не означає невідповідності вимоги замовника проведення випробувань «Відповідно до ДСТУ ISO 2813». Ознайомитись з назвою стандарту можливо за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=82000.

Додатково повідомляємо, що в стандарті ДСТУ ISO 2813:2015в пункті 3.1 зазначено «3.1 блиск. Оптична властивість поверхні, що визначається її здатністю до дзеркального відбивання світла.». Таким чином в самому стандарті не зазначено як має називатися поверхня «ПОКРИТТЯ» або «ПЛІВКА» відповідно всі визначають на власний розсуд як називати дану поверхню.

Окремо зазначаємо, що замовник бере на себе функцію компетентного, контролюючого органу, та намагається піддати сумніву сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

Враховуючи, що ТОВ «ТД «Промбізнес» надав додаток до сертифікату визнання вимірювальних можливостей ТОВ «Хеліос Україна» в якому зазначений відповідний стандарт серед переліку галузей атестації (Малюнок 6), учасником вимоги замовника, що до акредитації лабораторії за стандартом ДСТУ ISO 2813.

Таким чином зазначена підстава не є приводом для відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес».


Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «Торговий дім «Промбізнес» є такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що подана документація повністю відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам, була за ціновою пропозицією меншою за пропозицію іншого учасника торгів, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «Торговий дім «Промбізнес» є протиправним та підлягає скасуванню.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З урахуванням викладено ТОВ "Торговий дім "Промбізнес" вважає, що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з явно надуманих підстав. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже пропозиція повністю відповідала вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Зазначені дії Замовника є порушенням основних принципів здійснення закупівель передбачених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником саме зі Скаржником.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі номер оголошення UA-2024-05-01-003746-aпроведеної КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421.
3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421, скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Промбізнес», код за ЄДРПОУ 32851360, зазначене у протоколі рішення уповноваженої особи № 288/2024 від 23.02.2024 року.
4. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421, визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Промбізнес», код за ЄДРПОУ 32851360, переможцем, оприлюднити повідомлення про намір укласти договір та надіслати його переможцю ТОВ «Торговий дім «Промбізнес».

Додатки:
1. Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» код ЄДРПОУ: 40538421було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) номер оголошення у Prozorro:UA-2024-05-01-003746-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Промбізнес» (код ЄДРПОУ 32851360) (надалі – Скаржник або ТОВ «ТД «Промбізнес») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були: Фарби, емалі, грунтівки, колір-концентрати.
З 01.05.2024 р.було проведено аукціон у процедурі закупівлі – номер оголошення у Prozorro:UA-2024-05-01-003746-a.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес», яке було оформлено протоколом рішення уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» №288/2024 від 23.05.2024р.
Будучи не згодним з рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго», ТОВ "ТД "Промбізнес" зазначає, що його тендерна пропозиція була найбільш вигідною та відповідала всім критеріям, згідно закону України "Про публічні закупівлі" і тому підприємство не погоджується з підставами відхилення його тендерної пропозиції та переконане, що Замовник здійснюючи розгляд та оцінку тендерних пропозицій не дотримався передбаченим Законом України "Про публічні закупівлі".
ТОВ "ТД "Промбізнес" вважає за необхідне заперечити та вказати наступне:

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» зазначає Тендерна пропозиція ТОВ "Торговий Дом "Промбізнес"не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, в частині:

1. Замовник зазначає що, «До позиції 24 Емаль ПФ-115 чорна в наданому протоколі випробувань №0424-68 фактичний показник «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору» складає 78г/м², тоді як умовами технічної специфікації вимагалось: 100-180 г/м²»;
Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів.».
Наданий протокол випробувань №0424-68 відповідає всім вимогам які вимагались замовником, а саме:
- надані копії протоколів випробувань продукції виконані лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством;
- протокол випробувань надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів.
- протоколи містять фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів.
Наданий протокол (Малюнок 1) відповідає всім вимогам які висувались замовником.

В вимогах замовника відсутня вимога, що фактичні значення показників які отримані за результатами випробувань мають співпадати з вимогами які висуваються до всіх або до окремих показників.
Так виробник ТОВ «ВП «Фарбпром» виготовив продукцію, а сертифікована лабораторія ТОВ "КАНСАЙ ХЕЛІОС УКРАЇНА"визначила що показник «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору» складає «78 г/м²», даний факт не в якому разі не суперечить жодній вимозі тендерної документації.
Особливо наголошуємо, що даний показник показує скільки потрібно грам емалі для фарбування одного квадратного метра поверхні, замовником в відповідному пункті вимагалось «100-180 г/м²» а у запропонованої емалі даний показник виявився значно меншим, тобто даної емалі буде витрачатись майже в ДВА рази менш ніж вимагалось замовником. Таким чином запропонована емаль має показники більш якісні, не гірші ніж вимагалось замовником.
Враховуючи що в тендерній документації міститься наступне «У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на ДСУТ/ГОСТ/ТУ, якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТ/ТУ». Таким чином запропонована продукція НЕ ГІРША, та не порушує вимоги замовника «Витрати емалі на одношарове покриття в залежності від кольору 100-180 г/м².».
Підсумовуючи вище викладене наявна безпідставна спроба Замовника відхилити учасника за пропозицію більш якісної продукції.

2. Замовник зазначає що, «До позиції 36 «Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА (2кг)» відсутні копії сертифікатів (паспортів) якості та копії протоколів випробувань які б містили позначення Нітроемалі «НЦ-132». Наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат якості №15-3 та Протокол випробувань №15-3 видано на товар з назвою «Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА», тоді як відповідно технічної пропозиції учасника запропонована «Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА»;»
Але вимоги тендерної документації не містять вимог, що назви продукції в тендерній пропозиції, в наданих паспортах якості та протоколах випробувань мають збігатися ЦІЛКОМ.
Така вимога суперечила би чинному законодавству України, яке не обмежує право виробника формувати назву своєї продукції на власний розсуд, таким чином виробник на законних підставах має право видавати паспорти якості та видаткові накладні на товар з деякими поширеннями в назві які відображають особливості продукції.
Більш того дана можливість формування назви зафіксована в діючих ТУ У 24.3-34099990-032-2009виробника дивись малюнки 2 та 3 з витягу відповідних ТУ У. Данні ТУ У були перевірені ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ ДП «КІРОВОГРАДСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТІЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» 15 квітня 2009 року, жодних заборон, що до відмінності в формуванні назв продукції в різних документах не існує.
Таким чином назви зазначені в:
Сертифікаті якості № 15-3 від 15.03.2024 -Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2кг)
Протоколі випробувань №15-3 від 07.05.2024 - Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2 кг)
Технічній пропозиції - Нітроемаль НЦ-132 чорна ПРОМФАРБА (2кг).
Відповідно назви ідентичні, але в технічній пропозиції зазначена назва яка буде застосовуватись документах на відвантаження в яких відображено додатково що Нітроемаль чорна ПРОМФАРБА (2 кг) є аналогом НЦ-132, яка вимагалась замовником.

Особливо звертаємо увагу комісії, що в тендерній документації в розділі 2. Інша інформація зазначено «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме.» «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (наприклад, пропозиція замість пропозиція).».

Підсумовуючи вище викладене наявна безпідставна спроба Замовника відхилити учасника за надуманою підставою.


3. Замовник зазначає що, «До позицій 21, 24, 30, 37 щодо показника «Еластичність плівки при вигині Відповідно до ДСТУ ISO 1519.», відповідно до наданого Сертифікату визнання вимірювальних можливостей №РЯ 0053/20 у лабораторії відсутня акредитація на визначення параметру «Еластичність плівки при вигині Відповідно до ДСТУ ISO 1519», натомість наявна акредитація на визначення параметру «Міцність плівки при вигинання Відповідно до ДСТУ ISO 1519».»

Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів. На підтвердження сертифікації лабораторії надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або інший документ, виданий уповноваженим органом;»

Відповідно до даної вимоги тендерної документації ТОВ «ТД «Промбізнес» надав сертифікат визнання вимірювальних можливостей,лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

В тендерній документації відсутня вимога, що до повної відповідності назви кожного пункту технічних вимог та галузі акредитації лабораторії. Враховуючи що стандарти ISO мають іноземне походження і відповідно при перекладі на українську мову виникають деякі відмінності які не впливають на суть методів, способів, приладів та умов випробувань.

Додатково зазначаємо, замовником до зазначених пунктів вимагалось:
Пункт 21 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 1 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»;
Пункт 24 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 1 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»;
Пункт 30 - «Еластичність плівки при вигині не більше: 5 мм. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»:
Пункт 37 – «Еластичність плівки емалі при згинанні, мм, - не більше – 3. Відповідно до ДСТУ ISO 1519.»;
Як бачимо у самого замовника в технічних вимогах наявні деякі відмінності в назвах випробувань які обумовлені перекладами на українську мову, але не в якому разі данні відмінності не змінюють суті та результатів випробувань та стандарту за яким данні випробування проведено, а саме Відповідно до ДСТУ ISO 1519.

Додатковим обґрунтуванням є офіційна назва діючого стандарту «ДСТУ ISO 1519:2015 Фарби та лаки. Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня) (ISO 1519:2011, IDТ)» яка також відрізняється від вимог замовника. Ознайомитись з даним ствердженням можливо за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=65434.

Окремо зазначаємо, що замовник бере на себе функцію компетентного, контролюючого органу, та намагається піддати сумніву сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

Враховуючи, що ТОВ «ТД «Промбізнес» надав додаток до сертифікату визнання вимірювальних можливостей ТОВ «Хеліос Україна» в якому зазначений відповідний стандарт серед переліку галузей атестації (Малюнок 5), учасником виконано бажання замовника, що до акредитації лабораторії за стандартом ДСТУ ISO 1519.

Таким чином зазначена підстава не є приводом для відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес».


- 4. Замовник зазначає що, «До позицій 21, 24, 30, 31 щодо показника «Блиск покриття за фотоелектричним блискоміром, під кутом нахилу 60°, GU. Відповідно до ДСТУ ISO 2813.», відповідно до наданого Сертифікату визнання вимірювальних можливостей №РЯ 0053/20 у лабораторії відсутня акредитація на визначення параметру«Блиск покриття за фотоелектричним блискоміром, під кутом нахилу 60°, GU. Відповідно до ДСТУ ISO 2813.», натомість наявна акредитація на визначення параметру «Блиск плівки під кутами 20°, 60°, 85°».

Вимоги тендерної документації містили наступне «- до пунктів 1, 21, 24, 30, 36, 37, 38, 61, 69 таблиці надати копії протоколів випробувань продукції лабораторією яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством. Протоколи випробувань мають бути надані на всі технічні показники, зазначені замовником в таблиці відповідних пунктів. Протоколи мають містити фактичні значення показників, які отримані після проведення лабораторних досліджень з зазначенням відповідних стандартів. На підтвердження сертифікації лабораторії надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або інший документ, виданий уповноваженим органом;»

Відповідно до даної вимоги тендерної документації ТОВ «ТД «Промбізнес» надав сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

В тендерній документації відсутня вимога, що до повної відповідності назви кожного пункту технічних вимог та галузі акредитації лабораторії. Враховуючи що стандарти ISO мають іноземне походження і відповідно при перекладі на українську мову виникають деякі відмінності які не впливають на суть методів, способів, приладів та умов випробувань.

Офіційна назва діючого стандарту «ДСТУ ISO 2813:2015 Фарби та лаки. Визначення блиску під кутом 20°, 60° і 85° (ISO 2813:2014, IDT)» в якій не зазначено як має називатися поверхня яка випробовується «ПОКРИТТЯ» або «ПЛІВКА» також в назві стандарту не зазначено, що саме за «ФОТОЕЛЕКТРИЧНИМ БЛИСКОМІРОМ» має містити в назві стандарту при зазначені в сертифікаті атестації або інших документах. Відповідно уповноважені органи на власний розсуд зазначають назву та галузь атестації в офіційних документах. Даний факт ні в якому разі не означає невідповідності вимоги замовника проведення випробувань «Відповідно до ДСТУ ISO 2813». Ознайомитись з назвою стандарту можливо за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=82000.

Додатково повідомляємо, що в стандарті ДСТУ ISO 2813:2015в пункті 3.1 зазначено «3.1 блиск. Оптична властивість поверхні, що визначається її здатністю до дзеркального відбивання світла.». Таким чином в самому стандарті не зазначено як має називатися поверхня «ПОКРИТТЯ» або «ПЛІВКА» відповідно всі визначають на власний розсуд як називати дану поверхню.

Окремо зазначаємо, що замовник бере на себе функцію компетентного, контролюючого органу, та намагається піддати сумніву сертифікат визнання вимірювальних можливостей, лабораторії яка сертифікована відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 уповноваженим підприємством ДП «Черкаський науково-виробничій центр стандартизації, метрології та сертифікації з відповідними додатками.

Враховуючи, що ТОВ «ТД «Промбізнес» надав додаток до сертифікату визнання вимірювальних можливостей ТОВ «Хеліос Україна» в якому зазначений відповідний стандарт серед переліку галузей атестації (Малюнок 6), учасником вимоги замовника, що до акредитації лабораторії за стандартом ДСТУ ISO 2813.

Таким чином зазначена підстава не є приводом для відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Промбізнес».


Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «Торговий дім «Промбізнес» є такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що подана документація повністю відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам, була за ціновою пропозицією меншою за пропозицію іншого учасника торгів, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «Торговий дім «Промбізнес» є протиправним та підлягає скасуванню.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З урахуванням викладено ТОВ "Торговий дім "Промбізнес" вважає, що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з явно надуманих підстав. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже пропозиція повністю відповідала вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Зазначені дії Замовника є порушенням основних принципів здійснення закупівель передбачених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником саме зі Скаржником.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі номер оголошення UA-2024-05-01-003746-aпроведеної КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421.
3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421, скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Промбізнес», код за ЄДРПОУ 32851360, зазначене у протоколі рішення уповноваженої особи № 288/2024 від 23.02.2024 року.
4. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГООРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», код за ЄДРПОУ 40538421, визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Промбізнес», код за ЄДРПОУ 32851360, переможцем, оприлюднити повідомлення про намір укласти договір та надіслати його переможцю ТОВ «Торговий дім «Промбізнес».

Додатки:
1. Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника