• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море)

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2018 15:46 - 21.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога про усунення порушень

Номер: 86158654be124c35ad7961a8254a9a2b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-04-000537-b.a4
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень Тендерним комітетом Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області допущенні порушення законодавства про публічні закупівлі при проведення закупівлі ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку, (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море) (процедура № UA-2018-04-04-000537-b а саме безпідставно в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» скасування рішення (протокол № 87 від 07.06.2018) про визначення переможцем процедури відкритих торгів та про намір укласти угоду з Комунальним підприємством «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради , Відповідно до вимог ст..10 Закону України «Про публічні заку-півлі протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.06.2018 р. № 87 Замовник 07.06. 2018 року оприлюднив в електронній системі закупівель «Prozorro»», але 14.06.2018 року зазначений протокол розгляду тендерних пропозицій замовником було вилучено без зазначення підстав для його скасування чи відміни рішення тендерного комітету. Натомість з’явився новий протокол №95 від 14.06.2018 згідно якого Тендерним комітетом Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області - Замовник торгів, було безпідставно прийнято рішення про дискваліфікацію переможця закупівлі : у зв’язку з невідповідністю пропозиції переможця вимогам тендерної документації. Своє рішення Замовник прийняв спираючись на і ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі». Необхідно наголосити, що статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі: передбачено що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; Зазначені Законом підстави відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, є виключними і розширення переліку підстав для відхилення не передбачено Законом. Таким чином жодних законних підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів - Комунального підприємства «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради немає. Крім оприлюдненого 07.06.2018 року рішення тендерного комітету (протокол від 07.06.2018 року № 87) Замовником було оприлюдненно повідомлення про намір укласти угоду з Комунальним підприємством «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради Таким чином Замовник торгів грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме основні принципи публічних закупівель, зазначені у статті 3 Закону- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; Що стосується рішення тендерного комітету Замовника від 14.06.2018 року, необхідно наголосити, що воно прийнято в супереч вимогам чинного законодавства. У вимозі про усунення порушень , поданої учасником торгів ТОВ «Прибрежний було зазначено про невідповідність тендерної пропозиції Комунально підприємста «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради вимогам тендерної документації, а саме відсутності у складі тендерної пропозиції меню для дітей віком 6-10 років. Та про невідповідність харчування дітей у закладі вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591«Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами). Вимогою тендерної документації було надати «- копії перспективного двотижневого меню учасника на 2017 рік, розробленого учасником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами), погодженого/затвердженого у встановленому порядку з відповідними державними службами, установами тощо;» Учасник торгів - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ: 21296513, 75700, ХЕРСОНСЬКА ОБЛ., СКАДОВСЬКИЙ РАЙОН, МІСТО СКАДОВСЬК, ВУЛ.КОЛГОСПНА, БУДИНОК 7) у складі тендерної пропозиції надав – 14 – денне перспективне меню на оздоровчий сезон 2018 року, затверджене начальником Скадовського Управління Головного управління Держпродспоживслужби у Херсонській області у 2018 році. Тендерною документацією не вимагалося надання меню по окремим віковим категоріям дітей. При розгляді наданого у складі тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ меню, було встановлено, що воно відповідає нормам харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» саме для дитячих закладів оздоровлення та відпочинку санаторного типу, де денна норма на одну дитину,( грамів/ккал) незалежно від вікової категорії вища, ніж у позаміських (стаціонарних), дитячих центрах (закладах). (додаток 6 до постанови). Учасником торгів надано саме перспективне меню, так як інформація щодо категорії дітей за віком, які будуть перебувати на відпочинку та оздоровленні у закладі, передається замовником у вигляді списку дітей за 2 дні до заїзду у заклад. Контроль за забезпеченням закладом оздоровлення та відпочинку дітей збалансованим та повноцінним харчуванням здійснює Держпродспоживслужба, яка підписує акт за формою ф- 318-о на відкриття закладу, лише після перевірки меню закладу по нормам харчування, калорійністю за віковими категоріями дітей. Комунальне підприємсто «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради вважає що його тендерна пропозиція яку він надав по закупівлі ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку, (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море )як закладу санаторного типу повністю відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, зважаючи на безпідставні та необґрунтовані, такі що суперечать вимогам чинного законодавства вимоги про усунення порушень, зазначені у вимозі ТОВ «Прибрежний» від 13.06.2018 року , на підставі яких Замовник неправомірно анулював своє рішення № 87 від 07.06.2018 про визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю : ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку, (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море) --- - Комунальне підприємство «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради , звертаємося з вимогою усунути допущенні порушення про дискваліфікацію переможця торгів - Комунального підприємства «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради шляхом відміни рішення тендерного комітету від 14.06.2018 року Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі , з метою захисту порушених Замовником прав КП ДЗСТ «Таврія», в разі неприйнятті до уваги вимоги комунального підприємства про усунення порушень та визнання його переможцем торгів, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України про порушення Замовником норм чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу учасника – КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", члени тендерного комітету дійшли висновку, що рішення відповідно до протоколу №95 від 14.06.2018 року по закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море)) – залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога про усунення порушень

Номер: 903c8f746cb445ddb59ade50d1c621d5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-04-000537-b.a3
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень Тендерним комітетом Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області допущенні порушення законодавства про публічні закупівлі при проведення закупівлі ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку, (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море) (процедура № UA-2018-04-04-000537-b а саме безпідставно в порушення вимог Закону Ук4раїни «Про публічні закупівлі» скасування рішення (протокол № 87 від 07.06.2018) про визначення переможцем процедури відкритих торгів та про намір укласти угоду з Комунальним підприємством «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради , Відповідно до вимог ст..10 Закону України «Про публічні заку-півлі протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.06.2018 р. № 87 Замовник 07.06. 2018 року оприлюднив в електронній системі закупівель «Prozorro»», але 14.06.2018 року зазначений протокол розгляду тендерних пропозицій замовником було вилучено без зазначення підстав для його скасування чи відміни рішення тендерного комітету. Натомість з’явився новий протокол №95 від 14.06.2018 згідно якого Тендерним комітетом Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області - Замовник торгів, було безпідставно прийнято рішення про дискваліфікацію переможця закупівлі : у зв’язку з невідповідністю пропозиції переможця вимогам тендерної документації. Своя рішення Замовник прийняв спираючись на і ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі». Необхідно наголосити, що статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі: передбачено що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; Зазначені Законом підстави відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, є виключними і розширення переліку підстав для відхилення не передбачено Законом. Таким чином жодних законних підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів - Комунального підприємства «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради немає. Крім оприлюдненого 07.06.2018 року рішення тендерного комітету (протокол від 07.06.2018 року № 87) Замовником було оприлюдненно повідомлення про намір укласти угоду з Комунальним підприємством «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради Таким чином Замовник торгів грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме основні принципи публічних закупівель, зазначені у статті 3 Закону- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; Що стосується рішення тендерного комітету Замовника від 14.06.2018 року, необхідно наголосити, що воно прийнято в супереч вимогам чинного законодавства. У вимозі про усунення порушень , поданої учасником торгів ТОВ «Прибрежний було зазначено про невідповідність тендерної пропозиції Комунально підприємста «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради вимогам тендерної документації, а саме відсутності у складі тендерної пропозиції меню для дітей віком 6-10 років. Та про невідповідність харчування дітей у закладі вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591«Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами). Вимогою тендерної документації було надати «- копії перспективного двотижневого меню учасника на 2017 рік, розробленого учасником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами), погодженого/затвердженого у встановленому порядку з відповідними державними службами, установами тощо;» Учасник торгів - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ: 21296513, 75700, ХЕРСОНСЬКА ОБЛ., СКАДОВСЬКИЙ РАЙОН, МІСТО СКАДОВСЬК, ВУЛ.КОЛГОСПНА, БУДИНОК 7) у складі тендерної пропозиції надав – 14 – денне перспективне меню на оздоровчий сезон 2018 року, затверджене начальником Скадовського Управління Головного управління Держпродспоживслужби у Херсонській області у 2018 році. Тендерною документацією не вимагалося надання меню по окремим віковим категоріям дітей. При розгляді наданого у складі тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ меню, було встановлено, що воно відповідає нормам харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» саме для дитячих закладів оздоровлення та відпочинку санаторного типу, де денна норма на одну дитину,( грамів/ккал) незалежно від вікової категорії вища, ніж у позаміських (стаціонарних), дитячих центрах (закладах). (додаток 6 до постанови). Учасником торгів надано саме перспективне меню, так як інформація щодо категорії дітей за віком, які будуть перебувати на відпочинку та оздоровленні у закладі, передається замовником у вигляді списку дітей за 2 дні до заїзду у заклад. Контроль за забезпеченням закладом оздоровлення та відпочинку дітей збалансованим та повноцінним харчуванням здійснює Держпродспоживслужба, яка підписує акт за формою ф- 318-о на відкриття закладу, лише після перевірки меню закладу по нормам харчування, калорійністю за віковими категоріями дітей. Комунальне підприємста «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради вважає що його тендерна пропозиція яку він надав по закупівлі ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку, (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море )як закладу санаторного типу повністю відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, зважаючи на безпідставні та необґрунтовані, такі що суперечать вимогам чинного законодавства вимоги про усунення порушень, зазначені у вимозі ТОВ «Прибрежний» від 13.06.2018 року , на підставі яких Замовник неправомірно анулював своє рішення № 87 від 07.06.2018 про визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю : ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку, (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) У межах України (Азовське або Чорне море) --- - Комунальне підприємство «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради , звертаємося з вимогою усунути допущенні порушення про дискваліфікацію переможця торгів - Комунального підприємства «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради шляхом відміни рішення тендерного комітету від 14.06.2018 року Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі , з метою захисту порушених Замовником прав КП ДЗСТ «Таврія», в разі неприйнятті до уваги вимоги комунального підприємства про усунення порушень та визнання його переможцем торгів, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України про порушення Замовником норм чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: заміна
Дата скасування: 16.06.2018 11:22
Вимога
Є відповідь

вимога про усунення порушень

Номер: 9b2087106fb4484caeb607ca8dcbe90f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-04-000537-b.a2
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету замовника, звертаємо вашу увагу, що вами під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем КП «ДЗСТ «Таврія» ХОР» допущені порушення законодавства про публічні закупівлі, які можуть бути усунуті вами самостійно шляхом скасування попередньо прийнятих рішень. Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює, що після проведення електронного аукціону замовник зобов’язаний розглянути тендерні пропозиції учасників та перевірити їх на відповідність їх вимогам документації, починаючи з найдешевшої пропозиції. Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний (!!! не має право, а зобов’язаний) відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція КП «ДЗСТ «Таврія» ХОР» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону: - По-перше, тендерною документацією встановлено, що учасники повинні надати «копії перспективного двотижневого меню учасника на 2017 рік, розробленого учасником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами), погодженого/затвердженого у встановленому порядку з відповідними державними службами, установами тощо». У складі тендерної пропозиції КП «ДЗСТ «Таврія» ХОР» відсутнє меню на 2017 рік. - По-друге, навіть надане КП «ДЗСТ «Таврія» ХОР» меню на 2018 рік не відповідає та не розроблене на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами), оскільки не передбачає харчування дітей віком 6-10 років. - По-третє, невідповідність харчування дітей у КП «ДЗСТ «Таврія» ХОР» вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами) також підтверджується і меню-розкладкою, яка міститься у складі тендерної пропозиції, яка так само не передбачає різний вихід страв для дітей різних вікових категорій, як те передбачено вказаною постановою. Отож замовник через відсутність погодженого меню для дітей віком до 10 років не мав можливості впевнитися, що діти до 10 років будуть забезпечені харчуванням взагалі і чи вихід страв для цієї вікової групи відповідає встановленим постановою нормам, та мав відхилити тендерну пропозицію такого учасника. За таких умов, коли тендерною документацією встановлена пряма вимога замовника до надання документів, які стосуються харчування дітей, а учасник не виконав вказану вимогу – замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію і перейти до розгляду наступної, яка вважається найбільш економічно вигідною. ТОВ «Прибрежний» неодноразово звертався до Антимонопольного комітету зі скаргою на такі дії замовника і замовник був зобов’язаний скасувати свої незаконні рішення (наприклад рішення по скарзі за процедурою UA-2017-03-01-000377-c). Зважаючи на вищевикладене, замовник може усунути допущені ним порушення шляхом перегляду свого рішення про визначення переможця за результатами розгляду цього звернення та скасувати його. З метою захисту порушених замовником прав ТОВ «Прибрежний» змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України, що призведе до відтермінування оздоровлення дітей не менше ніж на 1 місяць.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пропозицію переможця - КП «ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ «Таврія» ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» дискваліфікувати відповідно до ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

категорійність закладу

Номер: 8f3a9689715d4480a100e75a3d175e3b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-04-000537-b.c1
Назва: категорійність закладу
Вимога:
У Додатку 4 до ТД ПОСЛУГИ ЦЕНТРІВ І БУДИНКІВ ВІДПОЧИНКУ (Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) у межах України (Азовське або Чорне море)) міститься вимога «Рівень акредитації та/або державної атестації закладу має складати не нижче І категорії». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою щодо учасників, які приймають участь у закупівлі послуги. Відповідно до статті 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI, чітких критеріїв до категорії яку повинен нести заклад оздоровлення та відпочинку дітей не вказано. Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Умова, що вказана в тендерній документації «Рівень акредитації та/або державної атестації закладу має складати не нижче І категорії» не є дискримінаційною. Відповідно до Наказу міністерства соціальної політики України № 1029 від 15.09.2016 року «Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії. Відповідно до статті 34 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», пункту 8 Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 року №426, було затверджено Критерії присвоєння дитячим закладам оздоровлення та відпочинку відповідних категорій. Умови тендерної документації залишити без змін.
Статус вимоги: Задоволено