-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №90 за адресою: м. Київ, вул. Лаврська,2)
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №90 за адресою: м. Київ, вул. Лаврська,2) згідно документації. Необхідність в проведенні поточного ремонту в підвальному приміщенні (укриття) виникла у зв’язку розширенням площі. При проведенні поточних ремонтних робіт Виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
мін. крок: 0.5% або 3 340.00 UAH
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
- Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації ТОВ ТЕП КЕПІТАЛ.pdf 19.05.2024 11:37
- СКАРГА UA-2024-05-01-003168-a.docx.p7s.zip 19.05.2024 11:37
- sign.p7s 19.05.2024 11:38
- рішення від 22.05.2024 № 8969.pdf 22.05.2024 15:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 № 9545.pdf 31.05.2024 12:47
- рішення від 30.05.2024 № 9545.pdf 04.06.2024 11:01
- Надання відповіді на запит АМКУ (1).docx 24.05.2024 21:52
- Надання відповіді на запит АМКУ (1).pdf 24.05.2024 21:55
Пункт скарги
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації встановлено:
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Розрахунок договірної ціни здійснюється Учасником з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», інших чинних актів законодавства, з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: -локальний кошторис; -зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); -розрахунок вартості матеріальних ресурсів.
У складі Тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» надані кошторисні розрахунки:
-договірної ціни:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
-розрахунок вартості матеріальних ресурсів;
які не відповідають матеріально-технічним ресурсам учасника, технічному завданню та.
В кошторисних розрахунках Учасник зазначає витрати на матеріали, машини та механізми зазначені у кошторисних розрахунках, яких немає у підприємства, що підтверджується довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абз.2 п.43 особливостей зазначається під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі/технічна специфікація. Учасник надає лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації;
- інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї
Відповідно до п.5 р.I«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1. Довідка у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до п.6 р.I«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- підтвердження відповідності послуг, що пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з урахуванням вимог, що зазначені у Додатку 1 до тендерної документації (підтвердження складається учасником в довільній формі);
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
Вимоги до предмета закупівлі (технічні специфікації, маркування, сертифікати та інші документи підтвердження відповідності), згідно статті 23 Закону, зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки.
Розрахунок договірної ціни здійснюється Учасником з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», інших чинних актів законодавства, з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
-розрахунок вартості матеріальних ресурсів.
-дефектний акт.
Заперечення на відхилення
На виконання умов Тендерної документації скаржником в складі Тендерної пропозиції надано наступні документи:
- довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника №1-003168-ф від 02.05.2024 р. (файл «1 Довідка про наявність МТБ.pdf»);
- кошторисні розрахунки (локальний кошторис; зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); розрахунок вартості матеріальних ресурсів; дефектний акт).
Необхідно відмітити, що умовами тендерної документації встановлено вимогу про надання довідки у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником не вимагалось щоб перелік майна, у довідці довільної форми, відповідав витратам на матеріали, машини та механізми зазначені у кошторисних розрахунках, а отже Скаржник не був зобов’язаний зазначачи в цій довідці весь перелік майна, яке буде задіяно під час виконання робіт передбачених умовами цієї закупівлі.
Замовник також повинен був врахувати наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, у випадку встановлення невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідностей, чого ним не було здійснено.
Таким чином Скаржником не було порушено умов Тендерної документації у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
-
Назва доказу:
тендерна пропозиція учасника
-
Опис доказу:
Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації ТОВ ТЕП КЕПІТАЛ.pdf
-
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого він би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи ((Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №90 за адресою: м. Київ, вул. Лаврська,2), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-01-003168-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.