• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

24Т-205_31710000-6 - Електронне обладнання (Запасні частини до геофізичного приладу виробництва Xi'an GOWell Petroleum Equipment Co., Ltd)

Торги не відбулися

20 239 656.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 000.00 UAH
Період оскарження: 01.05.2024 10:28 - 10.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Представник суб’єкта оскарження "Interprojects Sp. z o.o." NIP PL1132795362 Адреса: Juliana Smulikowskiego 4A, 3 floor 00-389, Warsaw Poland Адвокат Магера Роман Миколайович Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю № 3976 від 25.01.2022, видане Радою адвокатів Полтавської області адреса: 02090, Україна, м. Київ, вул. Харківське шосе 19а, кв. 283. телефон: +380671156757 Замовник: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" код ЄДРПОУ: 30019775 Адреса: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-01-002321-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-01-002321-a, Interprojects Sp. z o.o (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну – «Службову записку начальника відділу адміністрування договорів від 29.05.2024 року №302.1/602-С щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції переможця Interprojects Sp. z o.o. процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 31710000-6 - Електронне обладнання (Запасні частини до геофізичного приладу виробництва Xi'an GOWell Petroleum Equipment Co., Ltd), №24Т-205, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-05-01-002321-a, з наступних причин: Вимогою п.1 Додатку №2.2 до тендерної документації передбачено що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Під час перевірки документів учасник-переможець Interprojects Sp. z o.o. не завантажив до Системи закупівель Довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, керівника (Рафал Секаньський)) учасника процедури закупівлі, таким чином учасник, як Переможець, не підтвердив відсутність підстав, визначених п.6 п. 47 Особливостей. Підстава для відхилення тендерної пропозиції переможця п. 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Витяг з протоколу №44-2 від 03.06.2024 року засідання Локальної ради з контрактування №2 (ЛРзК №2), де вирішено враховуючи наявність підстав для відхилення, схвалити проект рішення Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» щодо відхилення пропозиції Interprojects Sp. z o.o., яке визнано переможцем у закупівлі 24Т-205_31710000-6 – Електронне обладнання (Запасні частини до геофізичного приладу виробництва Xi'an GOWell Petroleum Equipment Co., Ltd); ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-01-002321-a.» Стосовно підстав відхилення зазначаємо наступне: Відповідно до п.1 додатку 2.2. до тендерної документації: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: 1. Довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, керівника учасника процедури закупівлі. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 9 розділу 1 тендерної документації: Учасники – нерезиденти (субпідрядники/співвиконавці - нерезиденти у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент (субпідрядник/співвиконавець - нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент (субпідрядник/співвиконавець - нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є. Скаржник є резидентом Польщі. У складі тендерної пропозиції надано інформацію від МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНЕ БЮРО НАЦІОНАЛЬНОГО КАРНОГО РЕЄСТРУ (м.Варшава) від 23.05.2024. на службову (посадову) особу учасника Рафала Секанського із відміткою про відсутність кримінальних справ, справ неповнолітніх, справ осіб, позбавлених волі та розшукуваних з метою арешту (файл: Довідки про несудимість оригінал.pdf, Довідка Рафал Секанський переклад.pdf). Окрім цього, у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення Вих. №24/052024 від 27 травня 2024 р (файл: Лист пояснення щодо п.1 дод.2.2. .pdf), в якому вказано, що інформація від МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНЕ БЮРО НАЦІОНАЛЬНОГО КАРНОГО РЕЄСТРУ (м.Варшава) від 23.05.2024. на службову (посадову) особу учасника Рафал Секанський, що за змістом відповідає документу - Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Також вказаний лист містить посилання на нормативно-правові акти Польщі, а саме: • Закон від 24 травня 2000 р. «Про Національний кримінальний реєстр»https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20150001025 • Постанова міністра юстиції від 7 липня 2015 року Про надання інформації про осіб та колективні організації на основі даних, зібраних у Національному кримінальному реєстрі (https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20150001025) • Постанова міністра юстиції від 12 квітня 2021 р. Про порядок та порядок надання інформації про осіб та колективні організації з Національного кримінально реєстру і, що надається через систему ІКТ, про те, як створити обліковий запис Користувача та інституційний обліковий запис для інформації, наданої за запитом або запитом, а також про обсяг інформації про особу або колективний об'єкт, наданої за запитом ( https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20210000728 ) Сайт реєстру - https://www.gov.pl/web/krajowy-rejestr-karny. Таким чином у складі тендерної пропозиції був наданий документ, передбачені законодавством держави, де зареєстрований Скаржник з відповідними поясненнями та посиланнями на внутрішні нормативно-правові акти держави, резидентом якої Скаржник є. Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Аналогічної позиції дотримується Орган Оскарження у рішеннях: №11662-р/пк-пз від 26.05.2021року та № 6274 -р/пк-пз від 10.05.2023 року. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №140 від 04.06.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Interprojects Sp. z o.o. та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.

Номер: 8c757211f39a47deae61215fdcfcaec6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-002321-a.c1
Назва: До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Представник суб’єкта оскарження "Interprojects Sp. z o.o." NIP PL1132795362 Адреса: Juliana Smulikowskiego 4A, 3 floor 00-389, Warsaw Poland Адвокат Магера Роман Миколайович Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю № 3976 від 25.01.2022, видане Радою адвокатів Полтавської області адреса: 02090, Україна, м. Київ, вул. Харківське шосе 19а, кв. 283. телефон: +380671156757 Замовник: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" код ЄДРПОУ: 30019775 Адреса: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-01-002321-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-01-002321-a, Interprojects Sp. z o.o (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання, що зазначено у оголошенні. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну – «Службову записку начальника відділу адміністрування договорів від 29.05.2024 року №302.1/602-С щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції переможця Interprojects Sp. z o.o. процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 31710000-6 - Електронне обладнання (Запасні частини до геофізичного приладу виробництва Xi'an GOWell Petroleum Equipment Co., Ltd), №24Т-205, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-05-01-002321-a, з наступних причин: Вимогою п.1 Додатку №2.2 до тендерної документації передбачено що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Під час перевірки документів учасник-переможець Interprojects Sp. z o.o. не завантажив до Системи закупівель Довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, керівника (Рафал Секаньський)) учасника процедури закупівлі, таким чином учасник, як Переможець, не підтвердив відсутність підстав, визначених п.6 п. 47 Особливостей. Підстава для відхилення тендерної пропозиції переможця п. 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Витяг з протоколу №44-2 від 03.06.2024 року засідання Локальної ради з контрактування №2 (ЛРзК №2), де вирішено враховуючи наявність підстав для відхилення, схвалити проект рішення Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» щодо відхилення пропозиції Interprojects Sp. z o.o., яке визнано переможцем у закупівлі 24Т-205_31710000-6 – Електронне обладнання (Запасні частини до геофізичного приладу виробництва Xi'an GOWell Petroleum Equipment Co., Ltd); ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-01-002321-a.» Стосовно підстав відхилення зазначаємо наступне: Відповідно до п.1 додатку 2.2. до тендерної документації: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: 1. Довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, керівника учасника процедури закупівлі. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 9 розділу 1 тендерної документації: Учасники – нерезиденти (субпідрядники/співвиконавці - нерезиденти у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент (субпідрядник/співвиконавець - нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент (субпідрядник/співвиконавець - нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є. Скаржник є резидентом Польщі. У складі тендерної пропозиції надано інформацію від МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНЕ БЮРО НАЦІОНАЛЬНОГО КАРНОГО РЕЄСТРУ (м.Варшава) від 23.05.2024. на службову (посадову) особу учасника Рафала Секанського із відміткою про відсутність кримінальних справ, справ неповнолітніх, справ осіб, позбавлених волі та розшукуваних з метою арешту (файл: Довідки про несудимість оригінал.pdf, Довідка Рафал Секанський переклад.pdf). Окрім цього, у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення Вих. №24/052024 від 27 травня 2024 р (файл: Лист пояснення щодо п.1 дод.2.2. .pdf), в якому вказано, що інформація від МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНЕ БЮРО НАЦІОНАЛЬНОГО КАРНОГО РЕЄСТРУ (м.Варшава) від 23.05.2024. на службову (посадову) особу учасника Рафал Секанський, що за змістом відповідає документу - Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Також вказаний лист містить посилання на нормативно-правові акти Польщі, а саме: • Закон від 24 травня 2000 р. «Про Національний кримінальний реєстр»https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20150001025 • Постанова міністра юстиції від 7 липня 2015 року Про надання інформації про осіб та колективні організації на основі даних, зібраних у Національному кримінальному реєстрі (https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20150001025) • Постанова міністра юстиції від 12 квітня 2021 р. Про порядок та порядок надання інформації про осіб та колективні організації з Національного кримінально реєстру і, що надається через систему ІКТ, про те, як створити обліковий запис Користувача та інституційний обліковий запис для інформації, наданої за запитом або запитом, а також про обсяг інформації про особу або колективний об'єкт, наданої за запитом ( https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20210000728 ) Сайт реєстру - https://www.gov.pl/web/krajowy-rejestr-karny. Таким чином у складі тендерної пропозиції був наданий документ, передбачені законодавством держави, де зареєстрований Скаржник з відповідними поясненнями та посиланнями на внутрішні нормативно-правові акти держави, резидентом якої Скаржник є. Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Аналогічної позиції дотримується Орган Оскарження у рішеннях: №11662-р/пк-пз від 26.05.2021року та № 6274 -р/пк-пз від 10.05.2023 року. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №140 від 04.06.2024 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Interprojects Sp. z o.o. та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2024 15:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.06.2024 18:04
Автор: ТОВ "Interprojects Sp. z o.o.", Rafal Siekanski +48505220563 interprojectsllc@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 77262d9b13f24d0b9d7330cf12f15f50
Заголовок пункту скарги: рішення про відхилення тендерної пропозиції Interprojects Sp. z o.o.", що оформлене Протоколом №140 від 04.06.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Документи, які надаються переможцем
Тип порушення: Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги: Стосовно підстав відхилення зазначаємо наступне:

Відповідно до п.1 додатку 2.2. до тендерної документації: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
1. Довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, керівника учасника процедури закупівлі. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.

Відповідно до п. 9 розділу 1 тендерної документації: Учасники – нерезиденти (субпідрядники/співвиконавці - нерезиденти у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) для виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією тендерною документацією подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: у разі подання аналогу документу (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або у разі якщо законодавством, де зареєстрований учасник-нерезидент (субпідрядник/співвиконавець - нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент (субпідрядник/співвиконавець - нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт або послуг) повинен додати пояснювальну записку з роз’ясненнями та з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є.

Скаржник є резидентом Польщі. У складі тендерної пропозиції надано інформацію від МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНЕ БЮРО НАЦІОНАЛЬНОГО КАРНОГО РЕЄСТРУ (м.Варшава) від 23.05.2024. на службову (посадову) особу учасника Рафала Секанського із відміткою про відсутність кримінальних справ, справ неповнолітніх, справ осіб, позбавлених волі та розшукуваних з метою арешту (файл: Довідки про несудимість оригінал.pdf, Довідка Рафал Секанський переклад.pdf).

Окрім цього, у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення Вих. №24/052024 від 27 травня 2024 р (файл: Лист пояснення щодо п.1 дод.2.2. .pdf), в якому вказано, що інформація від МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНЕ БЮРО НАЦІОНАЛЬНОГО КАРНОГО РЕЄСТРУ (м.Варшава) від 23.05.2024. на службову (посадову) особу учасника Рафал Секанський, що за змістом відповідає документу - Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Також вказаний лист містить посилання на нормативно-правові акти Польщі, а саме:
• Закон від 24 травня 2000 р. «Про Національний кримінальний реєстр»https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20150001025
• Постанова міністра юстиції від 7 липня 2015 року Про надання інформації про осіб та колективні організації на основі даних, зібраних у Національному кримінальному реєстрі (https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20150001025)
• Постанова міністра юстиції від 12 квітня 2021 р. Про порядок та порядок надання інформації про осіб та колективні організації з Національного кримінально реєстру і, що надається через систему ІКТ, про те, як створити обліковий запис Користувача та інституційний обліковий запис для інформації, наданої за запитом або запитом, а також про обсяг інформації про особу або колективний об'єкт, наданої за запитом ( https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20210000728 ) Сайт реєстру - https://www.gov.pl/web/krajowy-rejestr-karny.

Таким чином у складі тендерної пропозиції був наданий документ, передбачені законодавством держави, де зареєстрований Скаржник з відповідними поясненнями та посиланнями на внутрішні нормативно-правові акти держави, резидентом якої Скаржник є.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Орган Оскарження у рішеннях: №11662-р/пк-пз від 26.05.2021року та № 6274 -р/пк-пз від 10.05.2023 року.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №140 від 04.06.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника