• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 44820000-4 Лаки (44820000-4 Лак яхтний поліуретановий (придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом)))

ДК 021:2015 44820000-4 Лаки (44820000-4 Лак яхтний поліуретановий (придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом))) згідно документації. Лак яхтний поліуретановий Kompozit (або еквівалент) швидке висихання Вид: яхтовий, для деревени Застосування: для внутрішніх та зовнішніх робіт Витрата: 10-12 кв.м/л. Тип поверхні: двері, кераміка, човни, яхти, метал, віконні рами, паркет, поверхні, раніше оброблені олійною фарбою Основа зв'язуючої речовини: алкідно-уретанова Кількість компонентів: однокомпонентний Захисні властивості: атмосферостійкі, захист від механічної дії, захист від ультрафіолету Ступінь блиску: глянець Запах: із запахом Час висихання до відлипання: 6 год Час повного висихання: 12 год.

Завершена

396 677.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 983.38 UAH
Період оскарження: 01.05.2024 10:29 - 06.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 323ce89b3c394aa59426b7bab295749c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-002094-a.a2
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скаржник вважає рішення замовника необґрунтованим та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Скаржника) порушує права та законні інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції та на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції, як таким, що суперечить положенням Особливостей та Закону
Дата розгляду скарги: 01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.06.2024 12:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.07.2024 16:10
Автор: ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Левицька Олена Петрівна 380687855680 fop.levytska@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0862acc3025f49faaa50f7298a66f32b
Заголовок пункту скарги: У своєму протокольному рішенні (протоколі) від 14.06.2024 замовник визначив безпідставні причини відхилення, які не були передбачені умовами тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додаток 1 до тендерної документації містить наступну Специфікацію товару:
Назва товару
Лак яхтний поліуретановий глянець
Технічні характеристики: Лак яхтний поліуретановий Kompozit (або еквівалент) швидке висихання
Вид: яхтовий, для деревени
Застосування: для внутрішніх та
зовнішніх робіт
Витрата: 10-12 кв.м/л.
Тип поверхні: двері, кераміка, човни, яхти, метал, віконні рами, паркет, поверхні, раніше оброблені олійною фарбою
Основа зв'язуючої речовини: алкідно-уретанова
Кількість компонентів: однокомпонентний
Захисні властивості: атмосферостійкі, захист від механічної дії, захист від ультрафіолету
Ступінь блиску: глянець
Запах: із запахом
Час висихання до відлипання: 6 год
Час повного висихання: 12 год.
Одиниця виміру: л
Кількість: 1510
Також Додаток 1 до тендерної документації у розділі «2. Інші вимоги» містить таку вимогу «2.4. Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності та/ паспорт якості.».

На виконання зазначеної вимоги для підтвердження якості Скаржником у складі своєї тендерної документації було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.08.2015 № 05.03.02-04/34918 на Лак яхтний за ТУ У 02969797.038-2000 зі змінами та Паспорт якості на Лак яхтний поліуретановий глянець.

За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника через невідповідність Технічним характеристикам, наданих ним у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.08.2015 № 05.03.02-04/34918 на Лак яхтний за ТУ У 02969797.038-2000 зі змінами та Паспорту якості на Лак яхтний поліуретановий глянець.
В той же час, відповідно до умов тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації підтвердження саме технічних характеристик за допомогою висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності та/ паспорт якості не вимагалось, оскільки замовником у пункті 2.4 Додатку 1 встановлений спосіб підтвердження якості товару («2.4. Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності та/ паспорт якості.»).
В той же час, конкретні якісні вимоги до товару замовником не встановлені, оскільки показники, через невідповідність яким була відхилена тендерна пропозиція Скаржника (а саме «Застосування: для внутрішніх та зовнішніх робіт», «Витрата: 10-12 кв.м/л.», «Тип поверхні: двері, кераміка, човни, яхти, метал, віконні рами, паркет, поверхні, раніше оброблені олійною фарбою», «Основа зв'язуючої речовини: алкідно-уретанова», «Кількість компонентів: однокомпонентний», «Захисні властивості: атмосферостійкі, захист від механічної дії, захист від ультрафіолету», «Ступінь блиску: глянець», «Запах: із запахом», «Час повного висихання: 12 год.») визначені замовником у таблиці Додатку 1 «Специфікація» як Технічні характеристики.
У тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо необхідності підтвердження технічних характеристик товару висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копією додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікатами відповідності та/ паспортами якості.

Таким чином, Замовник, всупереч своїй тендерній документації, відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі того, що Учасник не надав документального підтвердження технічних характеристик товару, встановлених у Додатку 1 в таблиці «Специфікація». При цьому така вимога у тендерній документації відсутня.

Виходячи із зазначеного, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена неправомірно.
У своєму протокольному рішенні (протоколі) від 14.06.2024 замовник визначив безпідставні причини відхилення, які не були передбачені умовами тендерної документації, суть яких полягає у неподанні Скаржником копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікату відповідності та/ паспорту якості, які б підтверджували технічні характеристики «Застосування: для внутрішніх та зовнішніх робіт», «Витрата: 10-12 кв.м/л.», «Тип поверхні: двері, кераміка, човни, яхти, метал, віконні рами, паркет, поверхні, раніше оброблені олійною фарбою», «Основа зв'язуючої речовини: алкідно-уретанова», «Кількість компонентів: однокомпонентний», «Захисні властивості: атмосферостійкі, захист від механічної дії, захист від ультрафіолету», «Ступінь блиску: глянець», «Запах: із запахом», «Час повного висихання: 12 год.».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі

Номер: f2f4d2883d2042e8887215f643ad5add
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-01-002094-a.c1
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Скаржник вважає рішення замовника щодо визначення переможцем - ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне визначення переможця процедури закупівлі порушує права та законні інтереси Скаржника на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, на участь у закупівлі на підставі принципу змагальності, а відтак на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику, в тому числі у разі відміни тендерну, рішення замовника за яким оскаржується, та оголошення нової процедури закупівлі. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, як такої, що суперечить положенням Особливостей та Закону
Дата розгляду скарги: 03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.05.2024 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.06.2024 17:52
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2024 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Замовником.
Автор: ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Левицька Олена Петрівна 380687855680 fop.levytska@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f6a8d20623074de7a31025b544b40bbd
Заголовок пункту скарги: ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» не виконано вимоги замовника щодо документального підтвердження усіх технічних характеристик товару, що зазначені у специфікації до закупівлі
Опис заперечення: Тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, Рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі порушує права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та на недискримінацію учасників.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2.4 Додатку 1 до Тендерної документації 2.4. Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності та/ паспорт якості.
У технічній специфікації Додатку 1 до тендерної документації замовник висуває такі вимоги до предмету закупівлі:
Лак яхтний поліуретановий Kompozit (або еквівалент) швидке висихання
Вид: яхтовий, для деревени
Застосування: для внутрішніх та зовнішніх робіт
Витрата: 10-12 кв.м/л.
Тип поверхні: двері, кераміка, човни, яхти, метал, віконні рами, паркет, поверхні, раніше оброблені олійною фарбою
Основа зв'язуючої речовини: алкідно-уретанова
Кількість компонентів: однокомпонентний
Захисні властивості: атмосферостійкі, захист від механічної дії, захист від ультрафіолету
Ступінь блиску: глянець
Запах: із запахом
Час висихання до відлипання: 6 год
Час повного висихання: 12 год.
На виконання зазначеної вимоги пункту 2.4 Додатку 1 до Тендерної документації учасник ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» надав: Сертифікат якості на Лак яхтний алкідно-уретановий ТМ «КОРАБЕЛЬНА» та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 № 12.2-18-1/16405. Проте, зазначені документи не підтверджують необхідні технічні та якісні характеристики товару, зазначені у технічній специфікації до закупівлі, а саме у цих документах відсутні дані щодо:
- вид лаку (замовник вимагає вид - яхтовий, для деревени),
- ступінь блиску (замовник вимагає ступінь блиску – глянець
- наявність/відсутність запаху (замовник вимагає із запахом)
- час висихання до відлипання (замовник вимагає - Час висихання до відлипання: 6 год),
окрім того, зазначеними документами підтверджується невідповідність предмету закупівлі вимогам замовника, оскільки сертифікат якості та висновок ДСЕЕ видані на Лак яхтний алкідно-уретановий ТМ «КОРАБЕЛЬНА», а замовник закуповує Лак яхтний поліуретановий.

Таким чином, учасником ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» не виконано вимоги замовника щодо документального підтвердження усіх технічних характеристик товару, що зазначені у специфікації до закупівлі.

Відповідно до пункту 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- підтвердження відповідності послуг, що пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з урахуванням вимог, що зазначені у Додатку 1 до тендерної документації (підтвердження складається учасником в довільній формі)»
Учасником ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» було запропоновано до закупівлі Лак яхтний алкідно-уретановий «КОРАБЕЛЬНА» (2,5 л).
Відповідно до пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (виробник, країна-виробник, торгова марка, тощо) з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції.
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» надав Таблицю відповідності (вих.№ б/н від 07.05.2024 р.), у якій зазначені характеристики предмету закупівлі.
Як видно із таблиці відповідності, учасником ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» запропоновано продукцію не у відповідності до вимог замовника, оскільки замовником оголошена закупівля Лаку яхтного поліуретанового, а учасником запропоновано Лак яхтний алкідно-уретановий.
Водночас, Відповідно до пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (виробник, країна-виробник, торгова марка, тощо) з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції.
У таблиці відповідності, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД», відсутня інформація щодо кількості запропонованого предмету закупівлі (відповідно до вимог замовника – 1510 л.).
Таким чином, вимоги замовника щодо підтвердження технічних, кількісних та якісних вимог Замовника до предмету закупівлі учасником ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» не виконані, оскільки таблицею відповідності не підтверджена кількість предмету закупівлі (1510 л відповідно до вимог замовника) та запропоновано продукцію, яка за технічними характеристиками не відповідає вимогам замовника та не може вважатись еквівалентним (лак яхтний поліуретановий вимагався замовником, лак яхтний алкідно-уретановий запропоновано ТОВ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД»).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір