• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Лазаряна, буд. 9, під’їзди №№1,2,3,4

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 30.04.2024 17:33 - 05.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: f0818f23880a499497095b454013a558
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-30-009794-a.a2
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію учасника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2024 15:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.05.2024 18:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Грицаєнко Сергій Володимирович 380504264536 tov-umb2021@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7f3f123533c5448cb2d437b3bb317f7c
Заголовок пункту скарги: порушення вимог законодавства, необґрунтоване відхилення
Опис заперечення: Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник) була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію. Але за результатами розгляду даної пропозиції , відповідно до протоколу Замовника №112 від 14.05.2024р. вона була відхилена з наступних підстав:
«Під час детального розгляду поданих документів у складі тендерної пропозиції замовником було встановлено, що учасником не дотримані вимоги до предмету закупівлі, що встановлені замовником в додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі», а саме: в дефектному акті, замовника зазначено:
«2. Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах.
9. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2/до тов.3мм» В дефектному акті, на підставі, якого розрахована тендерна пропозиція учасника зазначено:
«2. Демонтаж дерев'яних віконних блоків в цегляних стінах з відбиванням штукатурки в відкосах
12. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2»
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№1178 зі змінами (далі-Особливості), інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції не підпадає під невідповідності, що можуть бути усунені протягом 24 годин, після розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.» (цитата з протоколу)
Враховуючі вищенаведені факти Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» з наступних підстав:
1. У своєму протоколі Замовник зазначає: «В дефектному акті, на підставі, якого розрахована тендерна пропозиція учасника зазначено….» . Таке формулювання не є вірним, так як пропозиція Скаржника розраховувалась на підставі ДЕФЕКТНОГО АКТУ ЗАМОВНИКА, який є Додатком 2 до ТД.
2. У складі своєї пропозиції Скаржник надав файл «109 Додаток 2.pdf» в якому Скаржник гарантує надання послуг у повній відповідності до Додатку 2 – ДЕФЕКТНОГО АКТУ ЗАМОВНИКА, в якому вказано : «2. Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах. 9. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2/до тов.3мм».
3. Щодо п.2 дефектного акту про розбіжності назві виконання робіт:
Редакція Замовника «Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах»
Редакція Скаржника «Демонтаж дерев'яних віконних блоків в цегляних стінах з відбиванням штукатурки в відкосах»
Пояснюємо наступне:
Так як за вимогами ТД пропозиція Учасників повинна розроблятись в програмному кошторисному комплексі АВК, то Скаржник на виконання даного виду робіт прийняв кошторисну норму встановлену законодавцем КР6-1-1 із назвою саме «Демонтаж дерев'яних віконних блоків в цегляних стінах з відбиванням штукатурки в відкосах».
Окрім того житловий будинок за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Лазаряна, буд. 9, під’їзди №№1,2,3,4» має саме дерев’яні під’їдні вікна та стіни будинку виконані з цегли, що можна побачити на фото:




Також у редакції Замовника не конкретизований матеріал існуючих вікон, тому уточнення матеріалів існуючих вікон Скаржником ніяк не протирічать вимогам Замовника з цього приводу.
Теж саме з приводу уточнення щодо цегли, в редакції Замовника вказано про камяні стіни, а цегла і є каменим матеріалом , що також не протирічать вимогам Замовника.
4. Щодо п.9 дефектного акту про розбіжності в назві виконання робіт:
Редакція Замовника «Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2/до тов.3мм»
Редакція Скаржника «Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2»
Пояснюємо наступне:
Так як за вимогами ТД пропозиція Учасників повинна розроблятись в програмному кошторисному комплексі АВК, то Скаржник на виконання даного виду робіт прийняв кошторисні норми встановлені законодавцем:
КБ15-182-1 Шпаклювання укосів мінеральною шпаклівкою
КБ15-182-3 к=2 Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2
Тобто кошторисна норма КБ15-182-1 передбачає собою виконання робіт із шпаклювання товщиною 1мм, та кошторисна норма КБ15-182-3 із застосування коефіцієнту к=2 передбачає собою виконання робіт ЩЕ ДОДАТКОВИХ 2мм, а загалом шпаклювання складає 1мм+2мм=3мм, що повністю відповідає вимогам ТД (додавати до 3мм).
Підтвердженням того, що Скаржник ЗАСТОСУВАВ коефіцієнт к=2 відображено в локальному кошторисі №02-01-01 п.12 де він прописаний під шифром кошторисної норми.


Але ж чомусь Замовник не взяв до уваги цей факт .
Додатково пояснюємо, що при складанні кошторису у програмному комплексі АВК та послідуючого переведення спеціального файлу з розширенням IMD в файли іншого формату, наприклад WORD, в програмному комплексі ВІДСУТНЯ ТЕХНІЧНА МОЖЛИВІВСТЬ для виведення ЦИХ КОЕФІЦІЄНТІВ.
Таким чином , відсутність наявності даного коефіцієнту в редакції Дефектного акту Скаржника не є невідповідністю, так як технічні характеристики з приводу шпаклювання відкосів повністю підтверджуються локальним кошторисом.
5. Вимогами ТД п.1 РОЗДІЛ ІIІ встановлювалось надання «– підписану інформацію про технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2)» (цитата з ТД») що і було виконано Скаржником надавши файл «109 Додаток 2.pdf».
Водночас Додатком 2 ТД не вказано будь яких вимог, що редакція Дефектного акту Учасника закупівлі повинна бути ідентичною дефектному акту у Додатку 2
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник) була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію. Але за результатами розгляду даної пропозиції , відповідно до протоколу Замовника №112 від 14.05.2024р. вона була відхилена з наступних підстав:
«Під час детального розгляду поданих документів у складі тендерної пропозиції замовником було встановлено, що учасником не дотримані вимоги до предмету закупівлі, що встановлені замовником в додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі», а саме: в дефектному акті, замовника зазначено:
«2. Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах.
9. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2/до тов.3мм» В дефектному акті, на підставі, якого розрахована тендерна пропозиція учасника зазначено:
«2. Демонтаж дерев'яних віконних блоків в цегляних стінах з відбиванням штукатурки в відкосах
12. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2»
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№1178 зі змінами (далі-Особливості), інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції не підпадає під невідповідності, що можуть бути усунені протягом 24 годин, після розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.» (цитата з протоколу)
Враховуючі вищенаведені факти Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» з наступних підстав:
1. У своєму протоколі Замовник зазначає: «В дефектному акті, на підставі, якого розрахована тендерна пропозиція учасника зазначено….» . Таке формулювання не є вірним, так як пропозиція Скаржника розраховувалась на підставі ДЕФЕКТНОГО АКТУ ЗАМОВНИКА, який є Додатком 2 до ТД.
2. У складі своєї пропозиції Скаржник надав файл «109 Додаток 2.pdf» в якому Скаржник гарантує надання послуг у повній відповідності до Додатку 2 – ДЕФЕКТНОГО АКТУ ЗАМОВНИКА, в якому вказано : «2. Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах. 9. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2/до тов.3мм».
3. Щодо п.2 дефектного акту про розбіжності назві виконання робіт:
Редакція Замовника «Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах»
Редакція Скаржника «Демонтаж дерев'яних віконних блоків в цегляних стінах з відбиванням штукатурки в відкосах»
Пояснюємо наступне:
Так як за вимогами ТД пропозиція Учасників повинна розроблятись в програмному кошторисному комплексі АВК, то Скаржник на виконання даного виду робіт прийняв кошторисну норму встановлену законодавцем КР6-1-1 із назвою саме «Демонтаж дерев'яних віконних блоків в цегляних стінах з відбиванням штукатурки в відкосах».
Окрім того житловий будинок за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Лазаряна, буд. 9, під’їзди №№1,2,3,4» має саме дерев’яні під’їдні вікна та стіни будинку виконані з цегли, що можна побачити на фото:




Також у редакції Замовника не конкретизований матеріал існуючих вікон, тому уточнення матеріалів існуючих вікон Скаржником ніяк не протирічать вимогам Замовника з цього приводу.
Теж саме з приводу уточнення щодо цегли, в редакції Замовника вказано про камяні стіни, а цегла і є каменим матеріалом , що також не протирічать вимогам Замовника.
4. Щодо п.9 дефектного акту про розбіжності в назві виконання робіт:
Редакція Замовника «Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2/до тов.3мм»
Редакція Скаржника «Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2»
Пояснюємо наступне:
Так як за вимогами ТД пропозиція Учасників повинна розроблятись в програмному кошторисному комплексі АВК, то Скаржник на виконання даного виду робіт прийняв кошторисні норми встановлені законодавцем:
КБ15-182-1 Шпаклювання укосів мінеральною шпаклівкою
КБ15-182-3 к=2 Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2
Тобто кошторисна норма КБ15-182-1 передбачає собою виконання робіт із шпаклювання товщиною 1мм, та кошторисна норма КБ15-182-3 із застосування коефіцієнту к=2 передбачає собою виконання робіт ЩЕ ДОДАТКОВИХ 2мм, а загалом шпаклювання складає 1мм+2мм=3мм, що повністю відповідає вимогам ТД (додавати до 3мм).
Підтвердженням того, що Скаржник ЗАСТОСУВАВ коефіцієнт к=2 відображено в локальному кошторисі №02-01-01 п.12 де він прописаний під шифром кошторисної норми.


Але ж чомусь Замовник не взяв до уваги цей факт .
Додатково пояснюємо, що при складанні кошторису у програмному комплексі АВК та послідуючого переведення спеціального файлу з розширенням IMD в файли іншого формату, наприклад WORD, в програмному комплексі ВІДСУТНЯ ТЕХНІЧНА МОЖЛИВІВСТЬ для виведення ЦИХ КОЕФІЦІЄНТІВ.
Таким чином , відсутність наявності даного коефіцієнту в редакції Дефектного акту Скаржника не є невідповідністю, так як технічні характеристики з приводу шпаклювання відкосів повністю підтверджуються локальним кошторисом.
5. Вимогами ТД п.1 РОЗДІЛ ІIІ встановлювалось надання «– підписану інформацію про технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2)» (цитата з ТД») що і було виконано Скаржником надавши файл «109 Додаток 2.pdf».
Водночас Додатком 2 ТД не вказано будь яких вимог, що редакція Дефектного акту Учасника закупівлі повинна бути ідентичною дефектному акту у Додатку 2
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: f45a367f06c440d0a2852a95d3ba2935
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-30-009794-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Замовник прийняв рішення про діскваліфікацію ТОВ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН», посилаючись на Наказ №309( зі змінами), що в переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 , зазначена вся територія Лозівського району Харківської області (місцезнаходження участника).В наказі вказано, що Лозівський район не перебував та не перебуває в окупації, тому дискваліфікація на цих підставах неправомірна.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Підстави прийняття рішення зазначені у відповіді
Статус вимоги: Відхилено