• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ-24Т_137_ВО: Олива вісьова марки Л (Лот 1 - 09210000-4 – Мастильні засоби (оливи та мастильні матеріали); Лот 2 - 09210000-4 – Мастильні засоби (оливи та мастильні матеріали); Лот 3 - 09210000-4 – Мастильні засоби (оливи та мастильні матеріали)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

17 279 701.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 23 888.99 UAH
Період оскарження: 30.04.2024 17:14 - 05.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Щодо неправомірного рішення по дискваліфікації учасника торгів та відхилення тендерної пропозиції

Номер: a4aece6367354c9f8ee149c49a05934d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-30-009644-a.a3
Назва: Щодо неправомірного рішення по дискваліфікації учасника торгів та відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
20.05.2024 року замовником процедури закупівлі , оголошеній в електронній системі закупівель за № UA-2024-04-30-009644-a., Філією "ЦЗВ" АТ "Українська залізниця" (Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40081347, Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15) за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі було прийняте рішення - ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій 137_24_ВО (далі за текстом Рішення), яким відхілено тендерну пропозицію учасника закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНООЙЛ» по Лоту №2. Як вказано в Рішенні Замовника тендерну пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНООЙЛ», як учасник вищенаведеної процедури закупівлі по Лоту № 2, який надав набільш вигідну цінову пропозицію та претендував на визнання його переможцем за результатами торгів , вважає, що Замовником безпідставно прийняте незаконне Рішення про його дискваліфікацію. Назва заперечення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНООЙЛ», як учасник вищенаведеної процедури закупівлі по Лоту № 2, який надав набільш вигідну цінову пропозицію та претендував на визнання його переможцем за результатами торгів, вважає, що Замовником безпідставно прийняте незаконне Рішення про його дискваліфікацію. Вимогами тендерної документації було передбачено : 2.1 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Але, По-перше : Предметом закупівлі було визначено ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби – олива вісьова. Відповідно до положень ДСТУ 32894:2016, на яке посилається Замовник, продукцією залізничного призначення є продукція виготовлена знову або після ремонту і/або така, що пройшла модернізацію, до якої відносяться всі види рухомого складу, його складові частини, компоненти інфраструктури залізничого транспорту, визначені для використання в процесі залізничих перевезень. Таким чином мастило, яке було предметом закупівлі, не регулюється і не підпадає під дію положень ДСТУ 32894:2016. По-друге : На сьогоднішній день допуск до застосування мастил та олив, які застосовуються у вузлах і механізмах рухомого складу, спеціального рухомого складу і об’єктів інфраструктури АТ «Укрзалізниця» здійснюється у порядку визначеному «Тимчасовим положенням про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану» (прийнятим від 08.08.2022). Проведення огляду виробничих потужностей та технологічного оснащення підприємства, оформлення актів підготовки та освоєння виробництва, протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань по виготовленню мастильних матеріалів, вимогами Тимчасового положення не передбачено. Згідно п.2.4. цього Тимчасового положення при укладанні договорів структурними підрозділами регіональних філій, філій АТ «Укрзалізниця», на які покладено обов’язки здійснення закупівлі продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури, обов’язковими додатками до договорів повинні бути копії документів про підтвердження відповідності продукції технічним вимогам. Тобто виробник/постачальник має надати відповідні документи, що підтверджують якість та відповідність пропонованих мастил та олив фізико-хімічним показникам, які встановлені чинними в Україні нормативними документами, або вимогам замовника (у разі якщо в Україні відсутній чинний нормативний документ, який визначає технічні вимоги до мастил та олив): - документ (Декларація про відповідність / або Сертифікат відповідності), що підтверджує якість та відповідність пропонованих мастил та олив фізико-хімічним показникам; - висновки випробувальної лабораторії (центру), акредитованої Національним агентством з акредитації України, які повинні містити порівняльну інформацію щодо встановлених умовами договору фізико-хімічних показників кожної партії продукції, що постачається, з фізико-хімічними показниками передбачених вимогами замовника; -копії протоколів випробувань випробувальної лабораторії (центру). Всі вищенаведені документи були надані учасником закупівлі, зауважень від Замовника не містять, що підтверджує відповідність якісним, технічним та кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Така ж позиція була викладена і в листі Департаменту розвитку, інновацій та менеджменту якості АТ «Укрзалізниця» № ЦЦП 12/378 від 17.11.2023 року (додається).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 18:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.06.2024 12:00
Дата виконання рішення Замовником: 17.06.2024 09:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ від 10.06.2024 р. №10134-р/пк-пз замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНООЙЛ» процедури закупівлі ЦЗВ-24Т_137_ВО: Олива вісьова марки Л (Лот 1 - 09210000-4 – Мастильні засоби (оливи та мастильні матеріали); Лот 2 - 09210000-4 – Мастильні засоби (оливи та мастильні матеріали); Лот 3 - 09210000-4 – Мастильні засоби (оливи та мастильні матеріали) (оголошення № UA-2024-04-30-009644-a) за лотом №2.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНООЙЛ", Дмитро Коверний 380503226978 tovtehnooil@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8e7927b1456040d490e868bb9590e922
Заголовок пункту скарги: Протокол розгляду тендерних пропозицій 137_24_ВО від 20.05.2024
Опис заперечення: Відхилення замовником тендерної пропозиції учасника на підставі п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації, яка передбачала надання протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Прийняте рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, не відповідає дійсності, протирічить нормативним актам самого Замовника - «Тимчасовому положенню про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану» (прийнятим від 08.08.2022), та вимогам ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT). Якісні та технічні характеристики продукції, яка пропонувалась до закупівлі, були підтверджені Учасником шляхом надання паспорту якості на продукцію, протоколом випробувань акредитованої лабораторії та сертифікату управління якістю 9001:2015.

Учасник надавши найбільшвигідну цінову пропозицію претендував на визначення його пропозиції Переможцем.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі,

Номер: 2e42d1b9f8a3486f896e168a262c9e4c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-30-009644-a.b2
Назва: Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі,
Вимога:
Опис : Вимогами тендерної документації було передбачено : 2.1 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Але, По-перше : Предметом закупівлі було визначено ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби – олива вісьова . Відповідно до положень ДСТУ 32894:2016, на яке посилається Замовник, продукцією залізничного призначення є продукція виготовлена знову або після ремонту і/або така, що пройшла модернізацію, до якої відносяться всі види рухомого складу, його складові частини, компоненти інфраструктури залізничого транспорту, визначені для використання в процесі залізничих перевезень. Таким чином мастило, яке було предметом закупівлі, не регулюється і не підпадає під дію положень ДСТУ 32894:2016. По-друге : На сьогоднішній день допуск до застосування мастил та олив, які застосовуються у вузлах і механізмах рухомого складу, спеціального рухомого складу і об’єктів інфраструктури АТ «Укрзалізниця» здійснюється у порядку визначеному «Тимчасовим положенням про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану» (прийнятим від 08.08.2022). Проведення огляду виробничих потужностей та технологічного оснащення підприємства, оформлення актів підготовки та освоєння виробництва, протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань по виготовленню мастильних матеріалів, вимогами Тимчасового положення не передбачено. Згідно цього Тимчасового положення при укладанні договорів структурними підрозділами регіональних філій, філій АТ «Укрзалізниця», на які покладено обов’язки здійснення закупівлі продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури, обов’язковими додатками до договорів повинні бути копії документів про підтвердження відповідності продукції технічним вимогам. Тобто виробник/постачальник має надати відповідні документи, що підтверджують якість та відповідність пропонованих мастил та олив фізикохімічним показникам, які встановлені чинними в Україні нормативними документами, або вимогам замовника (у разі якщо в Україні відсутній чинний нормативний документ, який визначає технічні вимоги до мастил та олив):  документ (Декларація про відповідність / або Сертифікат відповідності), що підтверджує якість та відповідність пропонованих мастил та олив фізико-хімічним показникам;  висновки випробувальної лабораторії (центру), акредитованої Національним агентством з акредитації України, які повинні містити порівняльну інформацію щодо встановлених умовами договору фізико-хімічних показників кожної партії продукції, що постачається, з фізико-хімічними показниками передбачених вимогами замовника;  копії протоколів випробувань випробувальної лабораторії (центру). Така позиція була викладена і в листі Департаменту розвитку, інновацій та менеджменту якості АТ «Укрзалізниця» № ЦЦП 12/378 від 17.11.2023 року (додається). На підставі вищенаведенного, відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «Техноойл» умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі мастила осьового.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Основними споживачами продукції є структурні підрозділи АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство). У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься у інформаційній системі (ІС «Вимоги до продукції»), які в свою чергу, формуються структурними підрозділами Товариства за функціональним напрямом, згідно з Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Відповідно, тендерна документація містить вимоги сформовані на підставі існуючого порядку. Як зазначено у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНООЙЛ" (далі – Учасник) Учасником не виконано вимоги п.п.2.1 п.2 Додатку 1 тендерної документації. Одночасно, зазначаємо, що учасники процедури закупівлі можуть скористатися правом на оскарження відповідно до пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 3c51ec333cba4f319988a8b19d512a9f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-30-009644-a.b1
Назва: Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Опис : Вимогами тендерної документації було передбачено : 2.1 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Але, По-перше : Предметом закупівлі було визначено ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби – олива вісьова . Відповідно до положень ДСТУ 32894:2016, на яке посилається Замовник, продукцією залізничного призначення є продукція виготовлена знову або після ремонту і/або така, що пройшла модернізацію, до якої відносяться всі види рухомого складу, його складові частини, компоненти інфраструктури залізничого транспорту, визначені для використання в процесі залізничих перевезень. Таким чином мастило, яке було предметом закупівлі, не регулюється і не підпадає під дію положень ДСТУ 32894:2016. По-друге : На сьогоднішній день допуск до застосування мастил та олив, які застосовуються у вузлах і механізмах рухомого складу, спеціального рухомого складу і об’єктів інфраструктури АТ «Укрзалізниця» здійснюється у порядку визначеному «Тимчасовим положенням про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану» (прийнятим від 08.08.2022). Проведення огляду виробничих потужностей та технологічного оснащення підприємства, оформлення актів підготовки та освоєння виробництва, протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань по виготовленню мастильних матеріалів, вимогами Тимчасового положення не передбачено. Згідно цього Тимчасового положення при укладанні договорів структурними підрозділами регіональних філій, філій АТ «Укрзалізниця», на які покладено обов’язки здійснення закупівлі продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури, обов’язковими додатками до договорів повинні бути копії документів про підтвердження відповідності продукції технічним вимогам. Тобто виробник/постачальник має надати відповідні документи, що підтверджують якість та відповідність пропонованих мастил та олив фізикохімічним показникам, які встановлені чинними в Україні нормативними документами, або вимогам замовника (у разі якщо в Україні відсутній чинний нормативний документ, який визначає технічні вимоги до мастил та олив):  документ (Декларація про відповідність / або Сертифікат відповідності), що підтверджує якість та відповідність пропонованих мастил та олив фізико-хімічним показникам;  висновки випробувальної лабораторії (центру), акредитованої Національним агентством з акредитації України, які повинні містити порівняльну інформацію щодо встановлених умовами договору фізико-хімічних показників кожної партії продукції, що постачається, з фізико-хімічними показниками передбачених вимогами замовника;  копії протоколів випробувань випробувальної лабораторії (центру). Така позиція була викладена і в листі Департаменту розвитку, інновацій та менеджменту якості АТ «Укрзалізниця» № ЦЦП 12/378 від 17.11.2023 року (додається). На підставі вищенаведенного, відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «Техноойл» умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі мастила осьового.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Основними споживачами продукції є структурні підрозділи АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство). У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься у інформаційній системі (ІС «Вимоги до продукції»), які в свою чергу, формуються структурними підрозділами Товариства за функціональним напрямом, згідно з Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Відповідно, тендерна документація містить вимоги сформовані на підставі існуючого порядку. Як зазначено у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНООЙЛ" (далі – Учасник) Учасником не виконано вимоги п.п.2.1 п.2 Додатку 1 тендерної документації. Одночасно, зазначаємо, що учасники процедури закупівлі можуть скористатися правом на оскарження відповідно до пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178
Статус вимоги: Задоволено