• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Боринської селищної територіальної громади Самбірського району Львівської області (ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)

Завершена

1 281 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 405.00 UAH
Період оскарження: 30.04.2024 16:59 - 25.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022

Номер: 90f0bc26cd7644fcab119030eac300eb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-30-009482-a.a1
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2024 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2024 14:16
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2024 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано.
Автор: КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт», Роман Балабаник +380982437545 zemarhkonsalt.lviv@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 480ddaa2791f44f3b2440f46cccbc694
Заголовок пункту скарги: Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Опис заперечення: Виконання аналогічного договору на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території територіальної громади, вартість якого повинна становити не менше суми очікуваної вартості даної закупівлі, не менше 2-ох.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог пункту 4 частини 5.4 розділу 5 ТД передбачено наступне:
«4. *Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити.
Файл у форматі pdf або іншому форматі, який відповідає законодавчим і нормативно-правовим вимогам, та задовольняє вимоги замовника, щодо застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження надати у складі тендерної пропозиції оригінал або належно завірену копію сертифікату на систему екологічного управління стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (окремих земельних ділянок за межами населених пунктів, частини території територіальної громади та території громади в цілому) у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Сертифікат має бути видані на ім’я учасника торгів та бути чиним на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання)»

Скаржник має впроваджену систему екологічного управління та отримав сертифікат №UA.ES.230418.03-23 від 24.05.2023 на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (Додаток 4 до Скарги). Згідно сертифікату, сферами сертифікації є:
«Діяльності у сферi архітектури, інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування (у тому числi діяльності у сферi топографії, картографії та землевпорядкування (код ДКПП 71.11, 71.12); Дiяльностi у сферi фотографiї (в тому числi аерофотозйомка) (код ДКПП 74.20); Послуг інформаційних, н. в. i. у. (код ДКПП 63.99); Послуг юридичних (код ДКПП 69.10); Послуг щодо зв'язкiв з громадськістю та обміну інформації (код ДКПП 70.21); Послуг консультаційних щодо керування підприємствами та іншого керування (код ДКПП 70.22)»
Сертифікація Скаржника щодо сфери «Діяльності у сферi архітектури, інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування (у тому числi діяльності у сферi топографії, картографії та землевпорядкування (код ДКПП 71.11, 71.12)» відповідає основному виду економічної діяльності «Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (основний) (КВЕД 71.12)», що є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Скаржник не здійснював та не міг би здійснити сертифікацію «стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (окремих земельних ділянок за межами населених пунктів, частини території територіальної громади та території громади в цілому)», оскільки Державним класифікатор продукції та послуг (ДКПП 016:2010), згідно якого визначаються сфери сертифікації, не передбачено коду або ж назви як те визначено умовами ТД.
Участь у закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які провели сертифікацію НЕ у відповідності до ДКПП 016:2010 та сферою сертифікація у отриманих ними сертифікатах вказано «виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (окремих земельних ділянок за межами населених пунктів, частини території територіальної громади та території громади в цілому)»
Наявний у Скаржника сертифікат №UA.ES.230418.03-23 від 24.05.2023 на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у повній мірі підтверджує застосування Скаржником системи екологічного управління під час надання послуг, що є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ

Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість Скаржнику, як виконавцю послуг, взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності надання послуг, який є предметом закупівлі

Скаржник є об’єднанням учасників, який діє у організаційно правовій формі «Консорціум» до складу якого входять: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЙЛАС-К" (ЄДРПОУ 36191822) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЙЛАС-К", (ЄДРПОУ 37749053), що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.04.2024 (Додаток 1 до Скарги)
Частиною 5 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
Скаржник має досвід виконання аналогічних договорів, що є предметом закупівлі. Для участь у процедурі закупівлі Скаржник планував зазначити наступний досвід виконання аналогічного (их) договору (ів):
- Кутська селищна рада Косівського району Івано – Франківської області (ЄДРПОУ 04354249); Договір №03-23/126 від 27.06.2023; Предмет договору - Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах Кутської селищної територіальної громади із використанням геоінформаційних технологій» (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 71250000-5- Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги); Сума договору - 565 000,00 грн. (Додаток 2 до Скарги);
- Косівська міська рада Косівського району Івано-Франківської області (ЄДРПОУ 36191822); Договір 47 від 27.04.2023; Предмет договору - Виготовлення технічної документації з нормативної-грошової оцінки земель Косівської міської територіальної громади, «ДК 021:2015: 71340000-3 -Комплексні інженерні послуги»; Сума договору - 700 000,00 грн. (Додаток 3 до Скарги).

Згідно положень пункту 3 частини 2 статі 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Із наданих договорів до Скарги чітко прослідковується те, що у Скаржника наявний документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Однак через встановлення у тендерній документації дискримінаційної умови щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання не менше 2-х аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) «кожен з яких має бути на суму не менше суми очікуваної вартості даної закупівлі» Скаржник не має можливості взяти участь у такій закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі становить – 1 281 000,00 грн.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів на суму 1 265 000,00 грн., що є як і, менше ніж очікувана вартість закупівлі, так і, відповідно, сума КОЖНОГО договору, очевидно, ж меншою аніж 1 281 000, 00 грн.
У Скаржника постає логічне питання «Яка різниця між договором на надання послуг на суму 500 000,00 гривень чи 1 281 000,00 грн?»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації