-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення генератора резервного живлення потужністю до 60 кВт з монтажем щита АВР для утримання та обслуговування електромереж
Завершена
620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2024 16:31 - 10.05.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
79c02ccbbbbb4e2084266580dc213374
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-30-008993-a.a1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Відповідно до пункту 8 підпункту 5.2.1 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Інструкції учасникам процедури закупівлі Замовником встановлена наступна вимога:
«8. Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та скласти відповідний акт обстеження за підписом Замовника. (Надається у складі пропозиції Учасників)».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримати документ за підписом представниками замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження, укладеного по факту ознайомлення з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та складання відповідного акту обстеження за підписом Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, уповноважена особа Замовника може не надати або не підписати наведений вище документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «АЙДІА ТЕХ» та інших суб'єктів господарювання.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 03.05.2024 16:20
- Рішення від 04.04.2024 №6108.pdf 03.05.2024 16:20
- СКАРГА.pdf 03.05.2024 16:20
- рішення від 22.08.2023 №13225.pdf 03.05.2024 16:20
- sign.p7s 03.05.2024 16:22
- Тендерна документацiя зі змінами від 07.05.2024 р..doc 07.05.2024 16:01
- Перелік змін від 07.05.2024 р..docx 07.05.2024 16:01
- Повідомлення для АМКУ.docx 07.05.2024 16:01
- пояснення.pdf 09.05.2024 16:27
- Повідомлення для АМКУ.docx 09.05.2024 16:27
- Пояснення по суті скарги_від 09.05.2024).docx 09.05.2024 16:27
- Тендерна документацiя зі змінами від 07.05.2024 р..doc 09.05.2024 16:27
- Перелік змін від 07.05.2024 р..docx 09.05.2024 16:27
- Рішення від 07.05.2024 № 8095.pdf 07.05.2024 17:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2024 № 8624.pdf 16.05.2024 14:27
- Рішення від 15.05.2024 № 8624.pdf 20.05.2024 14:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2024 20:19
Дата розгляду скарги:
15.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 17:22
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.05.2024 14:49
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.05.2024 14:49
Пункт скарги
Номер:
53983a6b4f1c458aab73ec2846d710c5
Заголовок пункту скарги:
Порушення прав та законних інтересів Скаржника, принципів здійснення публічних закупівель в процесі проведення закупівлі, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням у зв'язку із встановленням дискимінаційних умов тендерної документації
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 8 підпункту 5.2.1 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Інструкції учасникам процедури закупівлі Замовником встановлена наступна вимога:
«8. Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та скласти відповідний акт обстеження за підписом Замовника. (Надається у складі пропозиції Учасників)».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримати документ за підписом представниками замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження, укладеного по факту ознайомлення з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та складання відповідного акту обстеження за підписом Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, уповноважена особа Замовника може не надати або не підписати наведений вище документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «АЙДІА ТЕХ» та інших суб'єктів господарювання.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
«8. Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та скласти відповідний акт обстеження за підписом Замовника. (Надається у складі пропозиції Учасників)».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримати документ за підписом представниками замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження, укладеного по факту ознайомлення з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та складання відповідного акту обстеження за підписом Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, уповноважена особа Замовника може не надати або не підписати наведений вище документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «АЙДІА ТЕХ» та інших суб'єктів господарювання.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 8 підпункту 5.2.1 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Інструкції учасникам процедури закупівлі Замовником встановлена наступна вимога:
«8. Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та скласти відповідний акт обстеження за підписом Замовника. (Надається у складі пропозиції Учасників)».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримати документ за підписом представниками замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження, укладеного по факту ознайомлення з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та складання відповідного акту обстеження за підписом Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, уповноважена особа Замовника може не надати або не підписати наведений вище документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «АЙДІА ТЕХ» та інших суб'єктів господарювання.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження об’єкту потенційним учасником разом із Замовником та надання акту обстеження за підписом останнього до проведення аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням акту проведеного обстеження, укладеного по факту проведення за підписом Замовника, який подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного акту до моменту розкриття їх тендерних пропозицій є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги щодо надання учасником акту проведеного обстеження, укладеного по факту проведення за підписом Замовника, який подається у складі тендерної пропозиції Учасника, до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872, Рішення від 13.10.2022 №19212, Рішення від 22.08.2023 №13225-р/пк-пз).
Враховуючи вище зазначене, ця вимога (Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та скласти відповідний акт обстеження за підписом Замовника (Надається у складі пропозиції Учасників)) має бути виключена з Документації.
«8. Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та скласти відповідний акт обстеження за підписом Замовника. (Надається у складі пропозиції Учасників)».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримати документ за підписом представниками замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження, укладеного по факту ознайомлення з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та складання відповідного акту обстеження за підписом Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, уповноважена особа Замовника може не надати або не підписати наведений вище документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «АЙДІА ТЕХ» та інших суб'єктів господарювання.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження об’єкту потенційним учасником разом із Замовником та надання акту обстеження за підписом останнього до проведення аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням акту проведеного обстеження, укладеного по факту проведення за підписом Замовника, який подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного акту до моменту розкриття їх тендерних пропозицій є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги щодо надання учасником акту проведеного обстеження, укладеного по факту проведення за підписом Замовника, який подається у складі тендерної пропозиції Учасника, до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872, Рішення від 13.10.2022 №19212, Рішення від 22.08.2023 №13225-р/пк-пз).
Враховуючи вище зазначене, ця вимога (Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом послуг) для повного розуміння обсягів і складності, та скласти відповідний акт обстеження за підписом Замовника (Надається у складі пропозиції Учасників)) має бути виключена з Документації.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Опис доказу:
рішення аналогічного питання при практиці АМКУ, що підтвержує, що вказана вимога Замовника є дискримінаційною
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 04.04.2024 №6108.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Опис доказу:
рішення аналогічного питання при практиці АМКУ, що підтвержує, що вказана вимога Замовника є дискримінаційною
-
Повʼязаний документ:
рішення від 22.08.2023 №13225.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» – внести зміни до тендерної документації, з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги.