-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2024 15:58 - 05.05.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
СКАРГА
Номер:
be506c6d3e5d4ee4831dc05f4b1a0afa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-30-008395-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 03.05.2024 20:52
- рішення від 07.05.2024 № 8026.pdf 07.05.2024 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2024 20:57
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.05.2024 16:15
Пункт скарги
Номер:
4b4ff6218670420b956735ca83557b38
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Опис заперечення:
Дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
30 квітня 2024 року Департаментом земельних і водних ресурсі та земельного кадастру Полтавської міської ради (далі- Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади, код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71350000-6 — «Науково – технічні послуги в галузі інженерії»
Приватне підприємство «Форас-Ленд» (далі – Скаржник) вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Приватне підприємство «Форас-Ленд» вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України Закону України «Про публічні закупівлі» Закону України «Про землеустрій», з огляду на наступне.
Згідно додатку№ 2 до тендерної документації Замовник установлює наступний перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) В пункті 3 «Обладнання та матеріально-технічна база»
В довідці обладнання та матеріально-технічна база (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту), необхідна для надання послуги з проведення державної інвентаризації земель повинна бути відображена в повному обсязі інформація про:
- наявність не менше 5 (п’яти) комп’ютерів різних модифікацій;
- наявність не менше 3 (три) GPS приладів (приймачів);
- наявність не менше 1 (один) електронних тахеометрів;
- наявність не менше ніж 1 (один) плотер формату А-0;
- наявність не менше ніж 5 (п’ять) принтерів;
- наявність не менше ніж 2(два) копіювальні апарати;
- наявність власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання).
Відповідно до ст. 17-1 ЗУ «Про топографо- геодезичну та картографічну діяльність» встановлено технічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт. Технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності є автоматизовані системи, призначені для обробки даних кадастрових, топографічних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення банків (баз) геопросторових даних, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління. Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.
Згідно ст. 40 ЗУ «Про землеустрій» встановлено технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт. Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.
Відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців ( розробників) робіт із землеустрою затверджені наказом Міністерства аграрної політики то продовольства України № 255 від 11.04.2013 року із внесеними змінами наказ № 1405 від 27.07.2020 року встановлені вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою:
- Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
- Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для: забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам і забезпечувати необхідну точність при визначенні поворотних точок меж земельних ділянок та інших об’єктів реєстрації у державному земельному кадастрі відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі; автоматизації процесу обробки результатів геодезичних робіт; складання документації із землеустрою у паперовій формі та у формі електронного документа; забезпечення складання документації із землеустрою у строки, встановлені законодавством.
Виходячи з вищевикладених норм Закону не встановлено чітких норм щодо кількості матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт із землеустрою з проведення інвентаризації земель, зокрема кількість одиниць на 1 га чи кількості ділянок: комп’ютерів; GPS приладів (приймачів); електронних тахеометрів; плотер формату А-0; принтерів; копіювальні апарати.
У Додатку №2 до ТД міститься вимога щодо наявності у учасника власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання). Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є "Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель" та наказ Мінагрополітики від 11.04.2013 № 255 "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" не містить жодної вимоги щодо наявності лабораторій.
Статтею 35 ЗУ «Про землеустрій» визначено інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, виявлення та виправлення помилок у відомостях Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 57.ЗУ «Про землеустрій» технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає: пояснювальну записку; матеріали топографо-геодезичних вишукувань; пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку, та Державному земельному кадастрі; робочий і зведений інвентаризаційні плани; переліки земельних ділянок (земель) у розрізі за категоріями земель та угіддями, наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування, що використовуються без документів, що посвідчують право на них, що використовуються не за цільовим призначенням, невитребуваних земельних часток (паїв), відумерлої спадщини; відомості про меліоративну мережу або її складову частину/частини, в тому числі надані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері гідротехнічної меліорації земель, для державної реєстрації меліоративної мережі або її складової частини/частин у Державному земельному кадастрі, а також про земельні ділянки, на яких вони розміщені; відомості про земельні ділянки (частини земельних ділянок) та масиви земель сільськогосподарського призначення, включених до території обслуговування меліоративної мережі.
Однак Замовник, в супереч ЗУ «Про землеустрій» вимагає проведення додаткових робіт по встановленню якісних характеристик земель та ґрунтових вод у відповідній екологічній лабораторії яка відповідає вимогам ДСТУ 150 10012:2005
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державний земельний кадастр» Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж.
Облік якості земель полягає у визначенні його ознак і певних властивостей (якісна оцінка): характеристика за відповідним місцезнаходженням земельної ділянки (облаштування територій соціальноекономічною інфраструктурою, геологічні, санітарно-гігієнічні, природно-ландшафтні умови, тощо); класифікація земель за функціональним призначенням відповідно до містобудівної документації населених пунктів; природна характеристика земельного фонду, а саме: товщина гумусового шару, вміст поживних речовин, фізико-механічний склад ґрунтів, еродованість, крутизна схилів, кислотність, заболоченість, солонцюватість, засоленість, кам'янистість, перезволоженість, забрудненість, викликана як хімічними так і техногенними факторами, тощо. лісотипологічна характеристика лісових угідь.
Відповідно до Додатку №3 Технічне завдання щодо розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади затверджений перелік кладовищ які планується проінвентаризувати.
Вказані у переліку кладовища уже функціонують, а від так яких саме підгрунтових вод аналіз планує додатково виготовляти Замовник ?.
Враховуючи вищевикладене вимога тендерної документації щодо обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає вимогам ЗУ «Про землеустрій»; ЗУ «Про топографо- геодезичну та картографічну діяльність» та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен у складу своєї тендерної пропозиції надати довідку (встановленої замовником форми) якій повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників, та не менше 2 сертифікованих інженерів-геодизистів які є відповідальними за якість проведення інвентаризації земель.
Статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» замовники і розробники документації із землеустрою юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Статтею 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Тобто, чинним законодавством передбачено наявність одного сертифікованого інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста.
Також зазначаємо що сертифікований інженер-геодезист, є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, аж ніяк відповідальними за якість проведення інвентаризації земель.
Дані вимоги замовника є дискримінаційними, що обмежує коло учасників.
В додатку 2 до тендерної документації «Вимоги до учасників процедури закупівлі», інші працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі замовником зазначено: сертифіковані інженери-землевпорядники (не менше 2 осіб) з досвідом роботи не менше 3 років, сертифіковані інженери-геодизисти (не менше 2 осіб ) з досвідом роботи не менше 3 років.
Тобто крім двох сертифікованих інженерів-землевпорядників які є відповідальним, за якість робіт із землеустрою та двох інженерів-геодезистів, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, замовник встановлює вимоги щодо інших працівників, які крім того що повинні мати кваліфікаційний сертифікат та ще й досвід роботи не менше 3-ох років.
Виходячи з тендерної документації загальна кількість фахівців з землеустрою становить 8 (вісім) чоловік.
Дані вимоги замовника є дискримінаційними що обмежує коло учасників.
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
ПП «Форас-Ленд» є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення діяльності у сфері інжинірингу геології та геодезії та консультування у цих сферах та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як ПП «Форас-Ленд» , так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
Приватне підприємство «Форас-Ленд» (далі – Скаржник) вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Приватне підприємство «Форас-Ленд» вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України Закону України «Про публічні закупівлі» Закону України «Про землеустрій», з огляду на наступне.
Згідно додатку№ 2 до тендерної документації Замовник установлює наступний перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) В пункті 3 «Обладнання та матеріально-технічна база»
В довідці обладнання та матеріально-технічна база (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту), необхідна для надання послуги з проведення державної інвентаризації земель повинна бути відображена в повному обсязі інформація про:
- наявність не менше 5 (п’яти) комп’ютерів різних модифікацій;
- наявність не менше 3 (три) GPS приладів (приймачів);
- наявність не менше 1 (один) електронних тахеометрів;
- наявність не менше ніж 1 (один) плотер формату А-0;
- наявність не менше ніж 5 (п’ять) принтерів;
- наявність не менше ніж 2(два) копіювальні апарати;
- наявність власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання).
Відповідно до ст. 17-1 ЗУ «Про топографо- геодезичну та картографічну діяльність» встановлено технічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт. Технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності є автоматизовані системи, призначені для обробки даних кадастрових, топографічних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення банків (баз) геопросторових даних, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління. Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.
Згідно ст. 40 ЗУ «Про землеустрій» встановлено технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт. Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.
Відповідно до Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців ( розробників) робіт із землеустрою затверджені наказом Міністерства аграрної політики то продовольства України № 255 від 11.04.2013 року із внесеними змінами наказ № 1405 від 27.07.2020 року встановлені вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою:
- Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
- Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для: забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам і забезпечувати необхідну точність при визначенні поворотних точок меж земельних ділянок та інших об’єктів реєстрації у державному земельному кадастрі відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі; автоматизації процесу обробки результатів геодезичних робіт; складання документації із землеустрою у паперовій формі та у формі електронного документа; забезпечення складання документації із землеустрою у строки, встановлені законодавством.
Виходячи з вищевикладених норм Закону не встановлено чітких норм щодо кількості матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт із землеустрою з проведення інвентаризації земель, зокрема кількість одиниць на 1 га чи кількості ділянок: комп’ютерів; GPS приладів (приймачів); електронних тахеометрів; плотер формату А-0; принтерів; копіювальні апарати.
У Додатку №2 до ТД міститься вимога щодо наявності у учасника власної сертифікованої вимірювальної лабораторії або договір субпідряду з сертифікованою лабораторією яка має відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (в якості підтвердження долучити копію чинного договору та свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання). Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є "Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель" та наказ Мінагрополітики від 11.04.2013 № 255 "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" не містить жодної вимоги щодо наявності лабораторій.
Статтею 35 ЗУ «Про землеустрій» визначено інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, виявлення та виправлення помилок у відомостях Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 57.ЗУ «Про землеустрій» технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає: пояснювальну записку; матеріали топографо-геодезичних вишукувань; пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку, та Державному земельному кадастрі; робочий і зведений інвентаризаційні плани; переліки земельних ділянок (земель) у розрізі за категоріями земель та угіддями, наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування, що використовуються без документів, що посвідчують право на них, що використовуються не за цільовим призначенням, невитребуваних земельних часток (паїв), відумерлої спадщини; відомості про меліоративну мережу або її складову частину/частини, в тому числі надані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері гідротехнічної меліорації земель, для державної реєстрації меліоративної мережі або її складової частини/частин у Державному земельному кадастрі, а також про земельні ділянки, на яких вони розміщені; відомості про земельні ділянки (частини земельних ділянок) та масиви земель сільськогосподарського призначення, включених до території обслуговування меліоративної мережі.
Однак Замовник, в супереч ЗУ «Про землеустрій» вимагає проведення додаткових робіт по встановленню якісних характеристик земель та ґрунтових вод у відповідній екологічній лабораторії яка відповідає вимогам ДСТУ 150 10012:2005
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державний земельний кадастр» Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж.
Облік якості земель полягає у визначенні його ознак і певних властивостей (якісна оцінка): характеристика за відповідним місцезнаходженням земельної ділянки (облаштування територій соціальноекономічною інфраструктурою, геологічні, санітарно-гігієнічні, природно-ландшафтні умови, тощо); класифікація земель за функціональним призначенням відповідно до містобудівної документації населених пунктів; природна характеристика земельного фонду, а саме: товщина гумусового шару, вміст поживних речовин, фізико-механічний склад ґрунтів, еродованість, крутизна схилів, кислотність, заболоченість, солонцюватість, засоленість, кам'янистість, перезволоженість, забрудненість, викликана як хімічними так і техногенними факторами, тощо. лісотипологічна характеристика лісових угідь.
Відповідно до Додатку №3 Технічне завдання щодо розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під кладовищами Полтавської міської територіальної громади затверджений перелік кладовищ які планується проінвентаризувати.
Вказані у переліку кладовища уже функціонують, а від так яких саме підгрунтових вод аналіз планує додатково виготовляти Замовник ?.
Враховуючи вищевикладене вимога тендерної документації щодо обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає вимогам ЗУ «Про землеустрій»; ЗУ «Про топографо- геодезичну та картографічну діяльність» та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен у складу своєї тендерної пропозиції надати довідку (встановленої замовником форми) якій повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників, та не менше 2 сертифікованих інженерів-геодизистів які є відповідальними за якість проведення інвентаризації земель.
Статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» замовники і розробники документації із землеустрою юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Статтею 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Тобто, чинним законодавством передбачено наявність одного сертифікованого інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста.
Також зазначаємо що сертифікований інженер-геодезист, є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, аж ніяк відповідальними за якість проведення інвентаризації земель.
Дані вимоги замовника є дискримінаційними, що обмежує коло учасників.
В додатку 2 до тендерної документації «Вимоги до учасників процедури закупівлі», інші працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі замовником зазначено: сертифіковані інженери-землевпорядники (не менше 2 осіб) з досвідом роботи не менше 3 років, сертифіковані інженери-геодизисти (не менше 2 осіб ) з досвідом роботи не менше 3 років.
Тобто крім двох сертифікованих інженерів-землевпорядників які є відповідальним, за якість робіт із землеустрою та двох інженерів-геодезистів, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, замовник встановлює вимоги щодо інших працівників, які крім того що повинні мати кваліфікаційний сертифікат та ще й досвід роботи не менше 3-ох років.
Виходячи з тендерної документації загальна кількість фахівців з землеустрою становить 8 (вісім) чоловік.
Дані вимоги замовника є дискримінаційними що обмежує коло учасників.
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
ПП «Форас-Ленд» є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення діяльності у сфері інжинірингу геології та геодезії та консультування у цих сферах та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як ПП «Форас-Ленд» , так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.