-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ПК у складі: Системний блок (INTEL Pentium G4400/RAM DDR4 4Gb 2133MHz Apacer/HDD 500Gb TOSHIBA/GIGABYTE GA-H110M-S2V/ ОС Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian/ Корпус Vinga CS101B), Монітор PHILIPS 223V5LSB/62, Клавіатура і миша Standart 505 Kit, USB, Мережевий фільтр живлення VingaVB6-5-75, Зовнішній оптичний привід ASUS-SDRW-08D2S-U, Лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP-251dw з USB-кабелем, Багатофункціональний пристрій Canon MF411dw з USB-кабелем, Джерело безперебійного живлення Vinga LCD 1500VA metal case (VPC-1500M), Джерело безперебійного живлення Vinga LCD 800VA plastic case (VPC-800P)
Завершена
177 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2018 15:45 - 21.05.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Учасника має бути дискваліфіковано
Номер:
38faf2c2c00e480e9d1814b71a045a50
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-001897-a.c2
Назва:
Учасника має бути дискваліфіковано
Вимога:
Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам тому що:
1) учасник ТОВ ВКП "Всесвіт" в усіх документах стверджує що наявний власний сервісний центр у м.Ніжин . Інформація не відповідає дійсності. Відповідно до завантаженого договору даним учасником із сервісним центром у м.Ніжин чітко визначено і зрозуміло , що власником є інша місцева особа, яка підписала договірні відносини із чітко визначеними умовами співпраці. Тобто документи що подає учасник із недостовірною інформацією є нікчемними із відповідним підтвердженням у договорі про сервісне обслуговування. Вимога не виконана, інформація подана у документах не достовірна.
2) учасник ТОВ ВКП "Всесвіт" надав заключений договір із сервісним центром у м. Ніжин на наступних 7 місяців (до 31 грудня 2018 року), а термін гарантії на техніку складає 24 місяці. Тобто учасник не надав документальне додаткове підтвердження яке від нього наскільки розумію вимагав Замовник на весь період гарантії обладнання. Тобто інших 17 місяців невідомо чи буде техніка обслуговуватись у м.Ніжин чи не буде, не відомо та не підтверджено на весь період гарантії. Договір мав би бути на 24 місяці не менше ( тобто на весь строк обслуговування). Вимога не виконана,лише частково.
3) Замовник вимагав "Корпус Vinga CS101B" до ПК. Учасник запропонував інший товар "Корпус Crown 450Вт" (не вказавши навіть моделі). Замовник чітко вказав моделі у тендерній документації, аналог не передбачав до цього корпуса.
Порівняльна таблиця до запропонованої іншої моделі корпуса не надана, в якій би учасник довів що це корпус є гірший чи кращий. Тобто учасник не виконав технічного завдання відповідно до вказаних моделей змінивши протиправно модель. Аналоги передбачені лише до фільтра у комплекті ПК.
4) Замовник у тендерній документації п.7 вимагав "- документи, які свідчать про якість товарів". Предметом закупівлі є пристрій безперебійного живлення та багатофункціональний принтер. Дані товари підлягають обов язковій сертифікації у системі державної сертифікації відповідно до Законодавства України. Жодного документа про якість (крім сертифікатів та декларацій на комп ютери) не надано учасником. Якість не підтверджена , вимога не виконана.
Враховуючи хоча б один пункт - пропозиція учасника має бути відхилена. Ви ж відповідальний замовник, тому має бути або усе чітко, або пропозиція відхиляється. Зверніть будь-ласка увагу на перераховані вище пункти.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2018 14:10
Вирішення:
Ваші вимоги не мають об’єктивного обгрунтування
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження результатів
Номер:
1db39c0f5c70488c98a3b8dffd75e9a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-001897-a.a1
Назва:
Оскарження результатів
Вимога:
Шановний Замовник, дана закупівля більше схоже НЕ на економію бюджетних коштів у розмірі 30% від запланованої вартості (тобто 42000 грн різниці між учасниками!!!), а на якусь домовленість чи симпатію до "іншого свого" учасника.
У тендерній документації Замовника відсутні конкретні вимоги щодо яким саме способом має бути надане підтвердження сервісного центру у м.Ніжин. У переліку кваліфікаційної документації жодного згадування про документи, довідки, довільні листи про дану вимогу сервісного центру! Відповідно тендерну документацію підготували обидва учасники даної закупівлі без будь-яких публікацій договорів із сервісними центрами у системі Прозоро, на які ви посилаєтесь в протоколі дискваліфікації ФОП Атаманський.
Разом із тим мені здійснив дзвінок представник Вашої установи із проханням надати лист із вказанням назви, адреси, телефонів сервісного центру у м.Ніжин, який буде здійснювати обслуговування запрпонованої техніки. Даний лист мною завантажено у систему Прозоро із чітким виконанням "телефонної" вимоги та контактних реквізитів сервісу.
Більше того, наскільки мені відомо представник від Вашої установи здійснив візит до сервісного центру що наданий у моїй довідці і провівши розмову з керівником сервісного центру отримавши позитивне підтвердження про обслуговування техніки від керівника, про що було мені повідомлено одразу після розмови. Більше ніяких листів чи вимог з офіційної поштової скриньки замовника не було отримано, але ви згадуєте даний факт в протоколі про дискваліфікацію.
Прохання надати для ознайомлення офіційний лист чи вимогу від вашої установи датовану на момент кваліфікації, яку ми нібито отримали від вас і яким саме чином. Оскільки чітко стверджую - я нічого не отримував від вас. Нагадаю, що система Прозоро на то і прозора, щоб листування, відповіді, запити та будь-який обмін інформацією мають відбуватись публічно через електронну систему шляхом завантаження файлів у систему, або викладені вимоги у тендерній документації. Виключене будь-яке приватне листування, домовленості чи приватні дзвінки як факт.
Оскільки є сумніви у мене як учасника що даний лист дійсно було Вами направлено як вимога, та у які терміни я зобов язаний відповісти на нього, яким саме чином та які документи надати Вам як замовнику.
Головним фактором даної закупівлі є 100% ціна. Ніяких додаткових критеріїв визначення переможця Замовником не встановлено. Тендерна документація, а саме п.6 та п.7 передбачають надання конкретних документів - на мій погляд вони надані та завантаежні. Якщо потрібно ще щось відповідно до Законодавства - надайте запит - і я з радістю вам надам усі необхідні підтвердження.
Якщо Замовник вважає збільшити або змінити перелік документів для кваліфікації учасників - то необхідно внести зміни до тендерної документації, а якщо не можливо внести зміни, то скасувати закупівлю і оголосити повторно із відповідними змінами. Але не вигадувати документи та вимоги "на ходу" або "симпатіями" до учасників. У разі ігнорування вимоги, упередженого ставлення до учасників або дискріманційного підходу залишаю за собою право звернення до громадських організацій та контролюючих органів враховуючи 30% різницю в ціні при однакових цінових та технічних критеріях обох учасників і створеня додаткових вимог\перешкод у економії бюджетних коштів.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2018 13:33
Вирішення:
Ваші вимоги не мають об’єктивного обгрунтування
Статус вимоги:
Не задоволено