-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери касетного типу з монтажем
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни постачання товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків постачання визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
мін. крок: 0.5% або 14 808.00 UAH
скарга на незаконне скасування процедури закупівлі
- рішення від 25.06.2024 №11044.pdf 28.06.2024 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2024 №11044.pdf 26.06.2024 15:05
- рішення від 17.06.2024 №10392.pdf 17.06.2024 15:53
- Пояснення на пояснення АТ Укрпошта.docx 20.06.2024 11:17
- доказ 1.pdf 20.06.2024 11:17
- доказ 2.pdf 20.06.2024 11:17
- інструкція з експлуатації.pdf 20.06.2024 11:17
- 0531_240510101056_001 (1).pdf 20.06.2024 11:17
- Пояснення на пояснення АТ Укрпошта.pdf 20.06.2024 11:17
- Пояснення на пояснення АТ Укрпошта.pdf.asice 20.06.2024 11:17
- Рішення УО про відміну ВТ - відсутність подальшої потреби.docx.p7s 13.06.2024 11:03
- Рішення УО про відміну ВТ - відсутність подальшої потреби.docx 13.06.2024 11:03
- sign.p7s 13.06.2024 11:06
- скарга АМКУ Укрпошта.pdf.asice 13.06.2024 11:03
- скарга АМКУ Укрпошта.pdf 13.06.2024 11:03
- скарга АМКУ Укрпошта.docx 13.06.2024 11:03
- Рішення УО про виконання рішення Комісії АМКУ_кондиціонери.docx 04.07.2024 16:57
- Рішення УО про виконання рішення Комісії АМКУ_кондиціонери.docx.p7s 04.07.2024 16:57
- Fwd Inquiry regarding the technical specifications of air conditioners.msg 19.06.2024 17:38
- Пояснення до скарги UA-2024-04-29-010393-a.a1_19062024.pdf.p7s 19.06.2024 17:38
- Пояснення до скарги UA-2024-04-29-010393-a.a1_19062024.pdf 19.06.2024 17:38
- Пояснення до скарги UA-2024-04-29-010393-a.a1_19062024.docx.p7s 19.06.2024 17:38
- Пояснення до скарги UA-2024-04-29-010393-a.a1_19062024.docx 19.06.2024 17:38
- Відповідь Запит по характеристикам касетних кондиціонерів.msg 19.06.2024 17:38
Пункт скарги
Відповідно до підпункту 1 п. 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до Протоколу від 04.06.2024 року Замовник відмінив процедуру закупівлі керуючись наступним:
Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
ТОВ Укрвентклімат зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
По-перше, звертаємо увагу Комісії, що відповідно до протоколу, що оприлюднений в системі, Замовник відміняє процедуру закупівлю у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Разом з тим, у тому ж самому протоколі Замовник зазначає, що підставою для відміни процедури закупівлі є саме відсутність потреби в закупівлі товару з такими технічними характеристиками.
Тобто, Замовник у своєму ж протоколі підтверджує, що потреба у товарі в нього залишилася, разом з тим «у зв’язку з необхідністю внесення змін до технічної специфікації тендерної документації в частині технічних характеристик кондиціонерів» є відсутність подальшої потреби в закупівлі
Таким чином, враховуючи вищенаведену інформацію, у в цій ситуації можна зробити висновок, що у Замовника існує потреба в зміні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а не відсутність потреби у подальшій закупівлі товарів.
Звертаємо увагу Комісії, що потреба у зміні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі жодним чином не свідчить та не підтверджує відсутність подальшої потреби в закупівлі товару.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно підтверджує, що потреба в закупівлі товарів залишилась, але з іншими характеристиками.
По-друге, згідно пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Процедура закупівлі була оголошена 29.04.2024 року, строк прийому тендерних пропозицій тривав до 07.05.2024 року.
Враховуючи алгоритм внесення змін до ТД, замовник може внести зміни до тендерної документації навіть за кілька годин до кінцевого строку подання тендерних пропозицій – головне, що б після таких змін повинно обов’язково залишатись не менше чотирьох днів для подання тендерних пропозицій.
Таким чином, у Замовника було близько 10 днів для того, щоб переглянути технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, в тому числі внести зміни до умов тендерної документації в разі потреби.
Звертаємо увагу та наголошуємо на тому, що Замовник мав можливість завчасно змінити технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі, однак вищезазначених дій не було вчинено вчасно.
Таким чином, Замовник своїми же діями, а точніше – бездіяльністю призвів до виникнення подібної ситуації, виявивши таку необхідність надто пізно.
По-третє, абсолютно необґрунтованим залишається факт того, що необхідність зміни технічних характеристик виникла вже тільки після 19- денного розгляду тендерної пропозиції ТОВ Укрвентклімат (переможця аукціону).
Таким чином, лише після того, як оголошена закупівля тривала понад 35 днів, Замовник вирішив відмінити процедуру закупівлі через відсутність потреби в закупівлі товару з такими технічними характеристиками.
Звертаємо увагу Комісії, що в протоколі уповноваженої особи підстава для відміни процедури аргументована тим, що у Замовника зявилась “відсутність подальшої потреби в закупівлі “Кондиціонери касетного типу з монтажем (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-010393-a)” у зв’язку з необхідністю внесення змін до технічної специфікації тендерної документації в частині технічних характеристик кондиціонерів та неможливістю подальшого проведення закупівлі на зазначених умовах”.
Разом з тим, Замовником не надається жодної інформації чи документального підтвердження у зв’язку з чим відпала потреба у закупівлі кондиціонерів саме за тими характеристиками, які викладені у технічній специфікаціі до тендерної документації.
Крім того, Замовником не зазначається жодної чіткої інформації про те, які саме технічні, якісні чи кількісні предмету закупівлі необхідно змінити (з переліком, показниками, параметрами), в тому числі на якій підставі та у зв’язку з чим є крайня необхідність їх заміни, до чого призведе така заміна та які будуть наслідки у разі відсутності заміни таких характеристик
Втім, попри все вищезазначене, акцентуємо увагу Комісії на тому, що потреба у внесенні змін до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі в тендерній документації апріорі не є відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, а виключно безвідповідальністю самого замовника, який, у свою чергу, пізно виявив, що є необхідність в редагуванні тендерної документації, в тому числі зміні характеристик предмету закупівлі.
Підкреслюємо та наголошуємо, що дії, вчинені замовником, які призвели до описаної в протоколі ситуації – є виключно бездіяльністю замовника.
Таким чином, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, у зв’язку з тим, що:
1) потреба в закупівлі товару в Замовника – наявна, однак з іншими характеристиками, про що прямо зазначено в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою;
2) Замовник мав можливість протягом 10 днів завчасно змінити технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі, однак вищезазначених дій не було вчинено вчасно;
3) будь-яка інформація чи документальне підтвердження про те, які саме технічні, якісні чи кількісні характеристики предмету закупівлі необхідно змінити – відсутня.
Разом з тим, неуважний підхід до вимог до предмету закупівлі та несвоєчасне внесення змін до умов тендерної документації – не може бути законною підставою для відміни процедури закупівлі на етапі після розкриття тендерних пропозицій та є виключно відповідальністю Замовника.
-
Назва доказу:
"Рішення УО про відміну ВТ - відсутність подальшої потреби.docx” від 04/ 06/2024
-
Повʼязаний документ:
Рішення УО про відміну ВТ - відсутність подальшої потреби.docx
-
скасувати рішення УО про відміну ВТ від 04.06.2024 р. стосовно рішення про скасування процедури закупівлі.