-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах)
Завершена
200 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2024 16:41 - 10.05.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
bf929e5778174163a6f34b2502272792
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-010180-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-010180-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров`я України, на право здійснення медичної практики;
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ІФС-АВІАС ДОГОВІР (7) (1).pdf 03.05.2024 17:38
- Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf 03.05.2024 17:38
- Скарга_від03_05_2024_на_умови_документації_замовника_1 ДПРЗ.pdf 03.05.2024 17:38
- Ліцензія ІФС (1) (1).pdf 03.05.2024 17:38
- ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МЕРЕЖІ АЗС UKRNAFTA (2).pdf 03.05.2024 17:38
- Зразки талонів АВІАС (9) (1).pdf 03.05.2024 17:38
- sign.p7s 03.05.2024 17:38
- рішення від 07.05.2024 № 8047.pdf 07.05.2024 15:43
- інформаця про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 15.05.2024 № 772.pdf 16.05.2024 12:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 № 8919.pdf 22.05.2024 10:30
- рішення від 21.05.2024 № 8919.pdf 24.05.2024 10:54
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 08.05.2024 15:43
- Протокол про внесення змін до ТД.docx 08.05.2024 15:43
- Пояснення для АМКУ по скарзі.docx 08.05.2024 15:43
- Протокол надання відповіді на запит АМКУ.pdf 08.05.2024 15:43
- Пояснення для АМКУ по скарзі.pdf 08.05.2024 15:43
- Протокол внесення змін до ТД.pdf 08.05.2024 15:43
- Протокол надання відповіді на запит АМКУ 2.pdf 17.05.2024 09:35
- Пояснення для АМКУ 2.pdf 17.05.2024 09:35
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 2.docx 17.05.2024 09:36
- Пояснення для АМКУ 2.docx 17.05.2024 09:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2024 19:38
Дата розгляду скарги:
15.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 15:45
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.05.2024 10:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.05.2024 10:56
Пункт скарги
Номер:
f66bf3be1dfc4956a4d1f763e78d8137
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров`я України, на право здійснення медичної практики;
Опис заперечення:
1.1. В п. 4 Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.:
1.1. В п. 4 Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
В Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Додатку 2 до тендерної документації: «Інші документи від Учасника:
4. Копія відповідної ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.»
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару за Кодом за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах).
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару:
Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах) код ДК 021:2015 09134200-9 «Дизельне паливо».
Варто звернути увагу, що національного стандарту для відповідного предмета закупівлі Дизельного палива, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку наявності ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право здійснення медичної практики - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині наявності у суб’єктів господарювання, які здійснюють постачання палива, обов’язкової наявності ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.
Скаржник не здійснення надання послуг з медичної практики, а отже не може надати Ліцензію на право здійснення медичної практики. При цьому, Скаржник має ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
4. Копія відповідної ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.»
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару за Кодом за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах).
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару:
Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах) код ДК 021:2015 09134200-9 «Дизельне паливо».
Варто звернути увагу, що національного стандарту для відповідного предмета закупівлі Дизельного палива, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку наявності ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право здійснення медичної практики - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині наявності у суб’єктів господарювання, які здійснюють постачання палива, обов’язкової наявності ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.
Скаржник не здійснення надання послуг з медичної практики, а отже не може надати Ліцензію на право здійснення медичної практики. При цьому, Скаржник має ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензія Скаржника на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі
-
Опис доказу:
Ліцензія Скаржника на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ІФС (1) (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-010180-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров`я України, на право здійснення медичної практики;
Номер:
49a510103bf542b6b33d6eb5dba5e57d
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника.
Опис заперечення:
1.2. В пункті 1.1.. Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника:
«В підтвердження наявності мережі АЗС, яка надає можливість здійснювати заправку транспорту підпорядкованих підрозділів Загону, учасник надає довідку в довільній формі про наявність мережі автозаправних станцій, в тому числі, що розташовані на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, з обов’язковим зазначенням адреси розташування станцій.
У випадку, якщо учасник планує постачання палива через АЗС, які не є його власністю, учасник надає документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.»
«В підтвердження наявності мережі АЗС, яка надає можливість здійснювати заправку транспорту підпорядкованих підрозділів Загону, учасник надає довідку в довільній формі про наявність мережі автозаправних станцій, в тому числі, що розташовані на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, з обов’язковим зазначенням адреси розташування станцій.
У випадку, якщо учасник планує постачання палива через АЗС, які не є його власністю, учасник надає документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
1.2. В пункті 1.1.. Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника:
«В підтвердження наявності мережі АЗС, яка надає можливість здійснювати заправку транспорту підпорядкованих підрозділів Загону, учасник надає довідку в довільній формі про наявність мережі автозаправних станцій, в тому числі, що розташовані на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, з обов’язковим зазначенням адреси розташування станцій.
У випадку, якщо учасник планує постачання палива через АЗС, які не є його власністю, учасник надає документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник не має партнерських відносин з власниками АЗС на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, що знаходяться за наступними адресами:
Адреси розташування підпорядкованих підрозділів Загону
м Чернігів, вул. Захисників України,4
м Чернігів, вул. Жабинського, 21
м Чернігів, вул. Шевченка, 3
м Чернігів, вул. Підводника Кітицина, 19
смт Городня, вул. 1 Травня, 9
смт Козелець, вул. Соборності, 88А
смт Ріпки, вул. Попудренка, 7
смт Михайло-Коцюбинське, вул. Миру, 23
смт Седнів, вул. Якова Лизогуба, 1
смт Олишівка, вул. Шкільна, 5
м Остер, вул. Низова, 3А
, а отже умова щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, є дискримінаційна та обмежувальна.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта та Авіас з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження (на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, що знаходяться за наступними адресами:), за наступними адресами:
Адреси розташування підпорядкованих підрозділів Загону Адреси розташування АЗС
м Чернігів, вул. Захисників України,4 м. Чернігів, вул. 77 Гвардійської дивізії, 1, -2,9 км до Замовника АЗС «БРСМ -НАФТА»
м Чернігів, вул. Жабинського, 21 м. Чернігів вул. Мазепи, 55Д, -2,5 км до Замовника АЗС «БРСМ -НАФТА»
м Чернігів, вул. Шевченка, 3 м. Чернігів вул. Кільцева, 8, Чернігів -2,9 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА»
м Чернігів, вул. Підводника Кітицина, 19 м. Чернігів вул. Глібова, 98, -2,8 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА»
смт Городня, вул. 1 Травня, 9 с.Хрипівка
вул.1-го Травня, 2а – 3км до Замовника АЗС «ANP»
смт Козелець, вул. Соборності, 88А Чернігівська область с.Гарбузин вул.Київська, 53 – 5 км до Замовника АЗС «ANP»
смт Ріпки, вул. Попудренка, 7 Чернігівська область смт. Ріпки вул. Шевченка, 185а -1,6 км до Замовника АЗС «АВІАС»
смт Михайло-Коцюбинське, вул. Миру, 23 Чернігівська область траса Київ-Чернігів-Нові Яриловичі 148км, Чернігівська область-9,3 КМ ДО Замовника АЗС «УКРНАФТА»
смт Седнів, вул. Якова Лизогуба, 1 Чернігівська область Новоселівка вул. Шевченка, 21А, -17,7 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА»
смт Олишівка, вул. Шкільна, 5 Е95, Чернігівська область, Ягідне -19,2 км до Замовника - АЗС «УКРНАФТА»
м Остер, вул. Низова, 3А Чернігівська область м. Остер вул. Незалежності, 142 – 4,4 км до Замовника АЗС «ANP»
Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Укрнафта та АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Але, при цьому такий договір не передбачає ознаки договору користування. Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Також варто зазначити, що Партнер Скаржника не Власник АЗС, а компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта та АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих Партнером, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«В підтвердження наявності мережі АЗС, яка надає можливість здійснювати заправку транспорту підпорядкованих підрозділів Загону, учасник надає довідку в довільній формі про наявність мережі автозаправних станцій, в тому числі, що розташовані на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, з обов’язковим зазначенням адреси розташування станцій.
У випадку, якщо учасник планує постачання палива через АЗС, які не є його власністю, учасник надає документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник не має партнерських відносин з власниками АЗС на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, що знаходяться за наступними адресами:
Адреси розташування підпорядкованих підрозділів Загону
м Чернігів, вул. Захисників України,4
м Чернігів, вул. Жабинського, 21
м Чернігів, вул. Шевченка, 3
м Чернігів, вул. Підводника Кітицина, 19
смт Городня, вул. 1 Травня, 9
смт Козелець, вул. Соборності, 88А
смт Ріпки, вул. Попудренка, 7
смт Михайло-Коцюбинське, вул. Миру, 23
смт Седнів, вул. Якова Лизогуба, 1
смт Олишівка, вул. Шкільна, 5
м Остер, вул. Низова, 3А
, а отже умова щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, є дискримінаційна та обмежувальна.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта та Авіас з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження (на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, що знаходяться за наступними адресами:), за наступними адресами:
Адреси розташування підпорядкованих підрозділів Загону Адреси розташування АЗС
м Чернігів, вул. Захисників України,4 м. Чернігів, вул. 77 Гвардійської дивізії, 1, -2,9 км до Замовника АЗС «БРСМ -НАФТА»
м Чернігів, вул. Жабинського, 21 м. Чернігів вул. Мазепи, 55Д, -2,5 км до Замовника АЗС «БРСМ -НАФТА»
м Чернігів, вул. Шевченка, 3 м. Чернігів вул. Кільцева, 8, Чернігів -2,9 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА»
м Чернігів, вул. Підводника Кітицина, 19 м. Чернігів вул. Глібова, 98, -2,8 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА»
смт Городня, вул. 1 Травня, 9 с.Хрипівка
вул.1-го Травня, 2а – 3км до Замовника АЗС «ANP»
смт Козелець, вул. Соборності, 88А Чернігівська область с.Гарбузин вул.Київська, 53 – 5 км до Замовника АЗС «ANP»
смт Ріпки, вул. Попудренка, 7 Чернігівська область смт. Ріпки вул. Шевченка, 185а -1,6 км до Замовника АЗС «АВІАС»
смт Михайло-Коцюбинське, вул. Миру, 23 Чернігівська область траса Київ-Чернігів-Нові Яриловичі 148км, Чернігівська область-9,3 КМ ДО Замовника АЗС «УКРНАФТА»
смт Седнів, вул. Якова Лизогуба, 1 Чернігівська область Новоселівка вул. Шевченка, 21А, -17,7 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА»
смт Олишівка, вул. Шкільна, 5 Е95, Чернігівська область, Ягідне -19,2 км до Замовника - АЗС «УКРНАФТА»
м Остер, вул. Низова, 3А Чернігівська область м. Остер вул. Незалежності, 142 – 4,4 км до Замовника АЗС «ANP»
Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Укрнафта та АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Але, при цьому такий договір не передбачає ознаки договору користування. Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Також варто зазначити, що Партнер Скаржника не Власник АЗС, а компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта та АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих Партнером, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МЕРЕЖІ АЗС UKRNAFTA (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС (9) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
ІФС-АВІАС ДОГОВІР (7) (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-010180-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника.