-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельні матеріали для улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття вул. Набережна друга у с. Боратин Луцького району Волинської області (бруківка) (додатковий обсяг) (44113100-6) (код за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Строк поставки товарів: до 30 червня 2024 року. Більш детально викладено у файлах «44110000-4 . Тендерна документація . Набережна друга . додатково.pdf.p7s.zip» та «4110000-4 . Проєкт договору про закупівлю . Набережна друга . додатково.pdf.p7s.zip». Обсяг, технічні та якісні характеристики товару: згідно пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації
Завершена
346 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 5 204.85 UAH
мін. крок: 1.5% або 5 204.85 UAH
Період оскарження:
29.04.2024 16:17 - 04.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ПП «БЛОК-ФОРТ»
Номер:
5dc4c6739ac24fb991f8fa37b647d7e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-009688-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ПП «БЛОК-ФОРТ»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 5_відомості про учасника.pdf 14.05.2024 15:11
- 8_інформаційний лист субпідряд.pdf 14.05.2024 15:11
- скарга _Validation_Report.pdf 14.05.2024 15:11
- 4_пропозиція.pdf 14.05.2024 15:11
- 6_гарантійний лист супутні послуги.pdf 14.05.2024 15:11
- 10_44110000_4_Тендерна_документація_Набережна_друга_додатково.pdf 14.05.2024 15:11
- Скарга.docx 14.05.2024 15:11
- 2_довідка про теххарактеристики.pdf 14.05.2024 15:11
- 9_довідка про аналогічний договір.pdf 14.05.2024 15:11
- скарга_(1).PDF 14.05.2024 15:11
- 1_44110000-4 _ Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника _ ПП.pdf 14.05.2024 15:11
- 7_захист довкілля.pdf 14.05.2024 15:11
- 3_гарантійний лист 2.pdf 14.05.2024 15:11
- скарга .PDF.asice 14.05.2024 15:11
- sign.p7s 14.05.2024 15:19
- рішення від 16.05.2024 № 8634.pdf 16.05.2024 17:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 № 9183.pdf 28.05.2024 12:39
- рішення від 27.05.2024 № 9183.pdf 29.05.2024 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 15:42
Дата розгляду скарги:
27.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2024 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.05.2024 10:46
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2024 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9183-р/пк-пз від 27.05.2024 року, керуючись положеннями пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Особливості) та статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до Протоколу уповноваженої особи №47/24-ВТ Замовником скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - Приватне підприємство "БЛОК-ФОРТ" та рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідільністю "УА БРУК" переможцем процедури закупівлі за предметам: "Будівельні матеріали для улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття вул. Набережна друга у с. Боратин Луцького району Волинської області (бруківка) (додатковий обсяг) (44113100-6) (код за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-29-009688-a).
Пункт скарги
Номер:
e813cb22b8624d4e947c99a90b0150ce
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ»
Опис заперечення:
Оскаржується Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника, затверджена Рішенням уповноваженої особи від 10.05.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Замовником в підпункті 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації вказано наступну вимогу:
«Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
(a) інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного з них наступної інформації:
(a.1) номер аналогічного договору і дата його укладення;
(a.2) найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку;
(a.3) найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором;
(b) копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці, та копії підписаних сторонами видаткових накладних або актів приймання-передачі товару, що становлять предмет зазначеного в інформаційній довідці договору та підтверджують виконання учасником аналогічного договору;
(c) копія рекомендаційного листа (відгуку, позитивного експертного звіту, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічними договорами, що зазначені учасником в інформаційній довідці, який повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником.»
ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає документ «Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (файл «довідка про аналогічний договір.pdf») № 2 від 01.05.2024 р. В наданій довідці вказана наступна інформація: номер аналогічного договору і дата його укладення; найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором.
Надана ПП «БЛОК-ФОРТ» Довідка повністю відповідає вимогам Замовника, що зазначені в підпункті 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації.
Замовником в тендерній документації, в тому числі в підпункті 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації не встановлювалась така вимога, як «надання відомостей щодо сум зазначених договорів та сум їх виконання». А отже виявлена «невідповідність» Замовника є безпідставною та порушує норми Тендерної документації, Закону та Особливостей.
Крім того, суми договорів та суми їх виконання зазначені в наданих ПП «БЛОК-ФОРТ» оригіналах аналогічних договорів та накладних про їх виконання.
Щодо відсутності інформації в документі «Інформаційна записка»
Замовником в Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу:
«3.4.1. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пунктів 3.1 - 3.4 цього Додатку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції є наступні документи (інформацію):
(a) інформаційна записка у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та Тендерною документацією);
…
3.4.2. Документ, передбачений підпунктом (а) пункту 3.3.1 цього Додатку, складається учасником у довільній формі, але повинен обов’язково містити:
(a) найменування замовника;
(b) найменування або прізвище, ім’я, по батькові учасника;
(c) повну назву предмета закупівлі, місце та строк (термін) поставки товарів згідно з Тендерною документацією;
(d) інформацію про особу учасника, яка буде визначена відповідальною за поставку товарів, які становлять предмет закупівлі (відповідального виконавця), із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, засобів зв’язку (телефон та адреса електронної пошти);
(e) інформацію, передбачену підпунктом 4.2.1 та підпунктом 5.2.1 цього Додатку;
(f) інформацію про залучення співвиконавців (із зазначенням найменування, місцезнаходження кожного співвиконавця, якого планується залучити до поставки товарів, що становлять предмет закупівлі) або інформацію, що товар буде постачатися».
ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає інформаційну записку, а саме: документ «Відомості про учасника» (файл «відомості про учасника.pdf») №14 від 01.05.2024 р. В наданій довідці вказано: повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, e-mail, відомості про керівника, відомості про підписанта договору, відомості про підписанта документів тендерної пропозиції.
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, невірна назва документу є формальною помилкою.
ПП «БЛОК-ФОРТ» погоджується з Замовником в частині того, що вищезазначений документ «не містить ряду відомостей, вимога щодо подання яких конкретизована визначена Замовником у підпункті 3.4.2 пункту 3.4 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації».
Однак, ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції додатково надає наступні документи:
1. «Гарантійний лист» (файл «гарантійний лист 2.pdf») №4 від 01.05.2024 р., в якому вказано: повну назву предмета закупівлі, місце та строк (термін) поставки товарів згідно з Тендерною документацією; інформацію про особу учасника, яка буде визначена відповідальною за поставку товарів, які становлять предмет закупівлі (відповідального виконавця), із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, засобів зв’язку (телефон та адреса електронної пошти). Цей гарантійний лист наданий на вимогу замовника щодо підпункту 3.3.1 Додатку 2 до тендерної документації, що є вимогою Замовника в підпункті 3.4.2 Додатку 2 до тендерної документації.
2. «Гарантійний лист» (файл «гарантійний лист супутні послуги.pdf») №10 від 01.05.2024 р., в якому зазначена інформація, передбачена підпунктом 4.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
3. «Гарантійний лист» (файл «захист довкілля.pdf») №12 від 01.05.2024 р., в якому зазначена інформація, передбачена підпунктом 5.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
4. «Інформаційний лист» (файл «інформаційний лист субпідряд.pdf») №9 від 01.05.2024 р., в якому зазначається інформація щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Виходячи з вищенаведеного, в складі тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ» наявна вся інформація, що вимагається Замовником в підпункті 3.4.2 Додатку 2 до тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Наголошуємо на тому, що відповідно до Особливостей, виявлені Замовником невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо) та не є технічною або якісною характеристикою предмета закупівлі. А отже, Замовник зобов’язаний був надати можливість учаснику усунути виявлені невідповідності.
Враховуючи викладене, Замовник виявивши невідповідність та не надавши можливості її виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо невідповідності кількості в документі «Інформаційна довідка про технічні характеристики»
Замовником в Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу:
«3.4.1. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пунктів 3.1 - 3.4 цього Додатку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції є наступні документи (інформацію):
…..
(b) інформаційну довідку довільної форми, що містить відомості про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики;
…»
ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надало документ «Інформаційна довідка про технічні характеристики» (файл «довідка про теххарактеристики.pdf») №3 від 01.05.2024 р.
В зазначеній довідці в табличці нами вказано кількість бруківки (типу «Подвійна Т») 425 м2. Дана інформація вказана помилково.
В цій же довідці нижче вказано наступне: «ПП «БЛОК-ФОРТ» гарантує поставку товару належної якості та кількості (700 м2) відповідно до вимог тендерної документації у закупівлі UA-2024-04-29-009688-a.». Тобто вказано правильну кількість товару. Однак Замовник проігнорував зазначену інформацію, що призвело до хибного висновку про «належне й гарантоване розуміння можливості учасника здійснити поставку товару в необхідних обсягах», про що зазначається в Інформації про відхилення тендерної пропозиції.
Також, ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає документ «Гарантійний лист» (файл «гарантійний лист 2.pdf») №4 від 01.05.2024 р., в якому вказано наступне: «ПП «БЛОК-ФОРТ» гарантує замовнику Боратиській сільській раді, що гарантійний строк на запропонований Товар, що є предметом закупівлі «Будівельні матеріали для улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття вул. Набережна друга у с. Боратин Луцького району Волинської області (бруківка) (додатковий обсяг) (44113100-6) (код за ДК 021:2015: 441100004 - Конструкційні матеріали)», місце поставки 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село Боратин, вулиця Набережна друга, строк поставки до 30.06.2024, кількість 700 м2 - становить 10 років з дати підписання видаткових накладних». Тобто кількість товару вказано вірно, відповідно до тендерної документації Замовника та Оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає документ «Технічна пропозиція» (файл «пропозиція.pdf») №5 від 01.05.2024 р. відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації Замовника. В наданому документі вказано загальну кількість товару, що має поставлятись – 700 м2. Кількість вказано вірно, відповідно до тендерної документації Замовника та Оголошення про проведення відкритих торгів.
Всі вище наведені документи, що надані ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції, вказують на те, що лише в одному місці в одному документі було помилково вказано невірну кількість. В наданому нами документі, що вимагається Замовником в Додатку 2 до тендерної документації (підпункт (b) підпункту 3.4.1), наявна інформація про вірну кількість товару. Виявлена невідповідність жодним чином не впливає на результат відкритих торгів, оскільки ПП «БЛОК-ФОРТ» проводив розрахунок ціни тендерної пропозиції саме на кількість - 700 м2.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Наголошуємо на тому, що відповідно до Особливостей, кількість товару не призводить до зміни предмету закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо) та не є технічною або якісною характеристикою предмета закупівлі. А отже, Замовник зобов’язаний був надати можливість учаснику усунути виявлені невідповідності.
Враховуючи викладене, Замовник виявивши невідповідність та не надавши можливості її виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовником в підпункті 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації вказано наступну вимогу:
«Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
(a) інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного з них наступної інформації:
(a.1) номер аналогічного договору і дата його укладення;
(a.2) найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку;
(a.3) найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором;
(b) копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці, та копії підписаних сторонами видаткових накладних або актів приймання-передачі товару, що становлять предмет зазначеного в інформаційній довідці договору та підтверджують виконання учасником аналогічного договору;
(c) копія рекомендаційного листа (відгуку, позитивного експертного звіту, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічними договорами, що зазначені учасником в інформаційній довідці, який повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником.»
ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає документ «Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (файл «довідка про аналогічний договір.pdf») № 2 від 01.05.2024 р. В наданій довідці вказана наступна інформація: номер аналогічного договору і дата його укладення; найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором.
Надана ПП «БЛОК-ФОРТ» Довідка повністю відповідає вимогам Замовника, що зазначені в підпункті 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації.
Замовником в тендерній документації, в тому числі в підпункті 3.5.3 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації не встановлювалась така вимога, як «надання відомостей щодо сум зазначених договорів та сум їх виконання». А отже виявлена «невідповідність» Замовника є безпідставною та порушує норми Тендерної документації, Закону та Особливостей.
Крім того, суми договорів та суми їх виконання зазначені в наданих ПП «БЛОК-ФОРТ» оригіналах аналогічних договорів та накладних про їх виконання.
×
-
Назва доказу:
Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №2 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
Наданий документ підтверджує повну відповідність вимогам, зазначеним Замовником в тендерній документації.
-
Повʼязаний документ:
9_довідка про аналогічний договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація, затверджена Рішенням уповноваженої особи від 29.04.2024 року.
-
Опис доказу:
В наданому документі зазначені вимоги до учасників процедури закупівлі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
-
Повʼязаний документ:
10_44110000_4_Тендерна_документація_Набережна_друга_додатково.pdf
Щодо відсутності інформації в документі «Інформаційна записка»
Замовником в Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу:
«3.4.1. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пунктів 3.1 - 3.4 цього Додатку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції є наступні документи (інформацію):
(a) інформаційна записка у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та Тендерною документацією);
…
3.4.2. Документ, передбачений підпунктом (а) пункту 3.3.1 цього Додатку, складається учасником у довільній формі, але повинен обов’язково містити:
(a) найменування замовника;
(b) найменування або прізвище, ім’я, по батькові учасника;
(c) повну назву предмета закупівлі, місце та строк (термін) поставки товарів згідно з Тендерною документацією;
(d) інформацію про особу учасника, яка буде визначена відповідальною за поставку товарів, які становлять предмет закупівлі (відповідального виконавця), із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, засобів зв’язку (телефон та адреса електронної пошти);
(e) інформацію, передбачену підпунктом 4.2.1 та підпунктом 5.2.1 цього Додатку;
(f) інформацію про залучення співвиконавців (із зазначенням найменування, місцезнаходження кожного співвиконавця, якого планується залучити до поставки товарів, що становлять предмет закупівлі) або інформацію, що товар буде постачатися».
ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає інформаційну записку, а саме: документ «Відомості про учасника» (файл «відомості про учасника.pdf») №14 від 01.05.2024 р. В наданій довідці вказано: повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, e-mail, відомості про керівника, відомості про підписанта договору, відомості про підписанта документів тендерної пропозиції.
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, невірна назва документу є формальною помилкою.
ПП «БЛОК-ФОРТ» погоджується з Замовником в частині того, що вищезазначений документ «не містить ряду відомостей, вимога щодо подання яких конкретизована визначена Замовником у підпункті 3.4.2 пункту 3.4 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації».
Однак, ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції додатково надає наступні документи:
1. «Гарантійний лист» (файл «гарантійний лист 2.pdf») №4 від 01.05.2024 р., в якому вказано: повну назву предмета закупівлі, місце та строк (термін) поставки товарів згідно з Тендерною документацією; інформацію про особу учасника, яка буде визначена відповідальною за поставку товарів, які становлять предмет закупівлі (відповідального виконавця), із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, засобів зв’язку (телефон та адреса електронної пошти). Цей гарантійний лист наданий на вимогу замовника щодо підпункту 3.3.1 Додатку 2 до тендерної документації, що є вимогою Замовника в підпункті 3.4.2 Додатку 2 до тендерної документації.
2. «Гарантійний лист» (файл «гарантійний лист супутні послуги.pdf») №10 від 01.05.2024 р., в якому зазначена інформація, передбачена підпунктом 4.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
3. «Гарантійний лист» (файл «захист довкілля.pdf») №12 від 01.05.2024 р., в якому зазначена інформація, передбачена підпунктом 5.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
4. «Інформаційний лист» (файл «інформаційний лист субпідряд.pdf») №9 від 01.05.2024 р., в якому зазначається інформація щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Виходячи з вищенаведеного, в складі тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ» наявна вся інформація, що вимагається Замовником в підпункті 3.4.2 Додатку 2 до тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Наголошуємо на тому, що відповідно до Особливостей, виявлені Замовником невідповідності не призводять до зміни предмету закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо) та не є технічною або якісною характеристикою предмета закупівлі. А отже, Замовник зобов’язаний був надати можливість учаснику усунути виявлені невідповідності.
Враховуючи викладене, Замовник виявивши невідповідність та не надавши можливості її виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Інформаційний лист №9 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
В наданому документі міститься інформація, що вимагається в підпункті 3.4.2 пункту 3.4 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме: зазначається інформація щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців.
-
Повʼязаний документ:
8_інформаційний лист субпідряд.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист №12 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
В наданому документі міститься інформація, що вимагається в підпункті 3.4.2 пункту 3.4 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме: зазначена інформація, передбачена підпунктом 5.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
7_захист довкілля.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист №10 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
В наданому документі міститься інформація, що вимагається в підпункті 3.4.2 пункту 3.4 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме: зазначена інформація, передбачена підпунктом 4.2.1 Додатку 2 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
6_гарантійний лист супутні послуги.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист №4 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
В наданому документі міститься інформація, що вимагається в підпункті 3.4.2 пункту 3.4 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме: повна назва предмета закупівлі, місце та строк (термін) поставки товарів згідно з Тендерною документацією; інформація про особу учасника, яка буде визначена відповідальною за поставку товарів, які становлять предмет закупівлі (відповідального виконавця), із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, засобів зв’язку (телефон та адреса електронної пошти).
-
Повʼязаний документ:
3_гарантійний лист 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Відомості про учасника №14 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
Наданий документ містить не повну інформацію. Та інформація, що надана, відповідає підпункту 3.4.2 пункту 3.4 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації. Решта інформації міститься в інших наданих документах (доказах). Замовник мав можливість надати ПП «БЛОК-ФОРТ» 24 години для уточнення чи усунення невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовник проігнорував дану можливість.
-
Повʼязаний документ:
5_відомості про учасника.pdf
Щодо невідповідності кількості в документі «Інформаційна довідка про технічні характеристики»
Замовником в Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу:
«3.4.1. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пунктів 3.1 - 3.4 цього Додатку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції є наступні документи (інформацію):
…..
(b) інформаційну довідку довільної форми, що містить відомості про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики;
…»
ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надало документ «Інформаційна довідка про технічні характеристики» (файл «довідка про теххарактеристики.pdf») №3 від 01.05.2024 р.
В зазначеній довідці в табличці нами вказано кількість бруківки (типу «Подвійна Т») 425 м2. Дана інформація вказана помилково.
В цій же довідці нижче вказано наступне: «ПП «БЛОК-ФОРТ» гарантує поставку товару належної якості та кількості (700 м2) відповідно до вимог тендерної документації у закупівлі UA-2024-04-29-009688-a.». Тобто вказано правильну кількість товару. Однак Замовник проігнорував зазначену інформацію, що призвело до хибного висновку про «належне й гарантоване розуміння можливості учасника здійснити поставку товару в необхідних обсягах», про що зазначається в Інформації про відхилення тендерної пропозиції.
Також, ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає документ «Гарантійний лист» (файл «гарантійний лист 2.pdf») №4 від 01.05.2024 р., в якому вказано наступне: «ПП «БЛОК-ФОРТ» гарантує замовнику Боратиській сільській раді, що гарантійний строк на запропонований Товар, що є предметом закупівлі «Будівельні матеріали для улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття вул. Набережна друга у с. Боратин Луцького району Волинської області (бруківка) (додатковий обсяг) (44113100-6) (код за ДК 021:2015: 441100004 - Конструкційні матеріали)», місце поставки 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село Боратин, вулиця Набережна друга, строк поставки до 30.06.2024, кількість 700 м2 - становить 10 років з дати підписання видаткових накладних». Тобто кількість товару вказано вірно, відповідно до тендерної документації Замовника та Оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції надає документ «Технічна пропозиція» (файл «пропозиція.pdf») №5 від 01.05.2024 р. відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації Замовника. В наданому документі вказано загальну кількість товару, що має поставлятись – 700 м2. Кількість вказано вірно, відповідно до тендерної документації Замовника та Оголошення про проведення відкритих торгів.
Всі вище наведені документи, що надані ПП «БЛОК-ФОРТ» в складі тендерної пропозиції, вказують на те, що лише в одному місці в одному документі було помилково вказано невірну кількість. В наданому нами документі, що вимагається Замовником в Додатку 2 до тендерної документації (підпункт (b) підпункту 3.4.1), наявна інформація про вірну кількість товару. Виявлена невідповідність жодним чином не впливає на результат відкритих торгів, оскільки ПП «БЛОК-ФОРТ» проводив розрахунок ціни тендерної пропозиції саме на кількість - 700 м2.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Наголошуємо на тому, що відповідно до Особливостей, кількість товару не призводить до зміни предмету закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо) та не є технічною або якісною характеристикою предмета закупівлі. А отже, Замовник зобов’язаний був надати можливість учаснику усунути виявлені невідповідності.
Враховуючи викладене, Замовник виявивши невідповідність та не надавши можливості її виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Технічна пропозиція №5 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
В наданому документі вказано вірну кількість товару, що вимагається Оголошенням про проведення відкритих торгів та Додатком 2 до тендерної документації, а саме: 700 м².
-
Повʼязаний документ:
4_пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист №4 від 01.05.2024 р.
-
Опис доказу:
В наданому документі вказано вірну кількість товару, що вимагається Оголошенням про проведення відкритих торгів та Додатком 2 до тендерної документації, а саме: 700 м².
-
Повʼязаний документ:
3_гарантійний лист 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Інформаційна довідка про технічні характеристики №3 від 01.05.2024 р
-
Опис доказу:
В наданому документі помилково вказано невірну кількість товару. Однак в цьому ж документі вказано вірну кількість товару, що вимагається Оголошенням про проведення відкритих торгів та Додатком 2 до тендерної документації, а саме: 700 м².
-
Повʼязаний документ:
2_довідка про теххарактеристики.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ», передбачене Інформацією про відхилення тендерної пропозиції учасника, затверджена Рішенням уповноваженої особи від 10.05.2024 р.