-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Завершена
497 812.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 489.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 489.06 UAH
Період оскарження:
29.04.2024 15:50 - 25.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо неправомірного відхилення
Номер:
7c4d9da790ab46b8966f936d25e936fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-009053-a.c5
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.docx 30.07.2024 15:08
- Додаток 3.pdf 30.07.2024 15:08
- скарга АМКУ КНС-К.docx 30.07.2024 15:08
- Додаток 2.PDF 30.07.2024 15:08
- Додаток 5.pdf 30.07.2024 15:08
- скарга АМКУ КНС-К.pdf 30.07.2024 15:08
- Додаток 4.pdf 30.07.2024 15:08
- sign.p7s 30.07.2024 15:09
- рішення від 01.08.2024 № 13097.pdf 01.08.2024 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2024 № 13546.pdf 12.08.2024 12:55
- рішення від 09.08.2024 № 13546.pdf 14.08.2024 09:57
- Ві-дь АМКУ.PDF 02.08.2024 12:02
- Ві-дь АМКУ.doc 02.08.2024 12:02
- Протокол 78.PDF 14.08.2024 12:55
- Протокол 78.docx 14.08.2024 12:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 15:24
Дата розгляду скарги:
09.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2024 09:57
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2024 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 14.08.2024 року № 78, а також на підставі змісту рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.08.2024 № 13546-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи від 25.07.2024 року № 75.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8c8d2a17c6be40b186291b0376aa8943
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник повністю виконав Вимогу про усунення невідповідностей
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Учасник процедури закупівлі ВИПРАВИВ виявлені замовником невідповідності, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
34fe102c79c24040b9d82d88d7807db4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-009053-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Зазначене рішення прийнято з порушенням норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 10.07.2024 15:17
- Додаток №7 10.07.2024 15:17
- Додаток №6 10.07.2024 15:17
- Додаток №5 10.07.2024 15:17
- Додаток №4 10.07.2024 15:17
- Додаток №3 10.07.2024 15:17
- Додаток №2 10.07.2024 15:17
- Додаток №1 10.07.2024 15:17
- СКАРГА 10.07.2024 15:17
- Додаток №11 10.07.2024 15:17
- Додаток №10 10.07.2024 15:17
- Додаток №9 10.07.2024 15:17
- Додаток №8 10.07.2024 15:17
- sign.p7s 10.07.2024 15:20
- рішення від 12.07.2024 № 12051.pdf 12.07.2024 19:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 №12384.pdf 19.07.2024 16:55
- рішення від 18.07.2024 №12384.pdf 23.07.2024 11:34
- Від-вь АМКУ.pdf 15.07.2024 15:33
- Ві-дь на скаргу.doc 15.07.2024 15:33
- Протокол 73.docx 23.07.2024 14:44
- Протокол 73.PDF 23.07.2024 14:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2024 16:03
Дата розгляду скарги:
18.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.07.2024 19:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.07.2024 11:34
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2024 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 23.07.2024 року № 73, а також на підставі змісту рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2024 № 12384-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи від 05.07.2024 року № 67 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КНС-К» переможцем за процедурою закупівлі «Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-29-009053-а.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5313873c9fa241a880a38c1f59a91d4b
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність у обраного Замовником Переможця документів що підтверджують наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
У складі пропозиції Переможця відсутні копії інструкцій з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку.
Предмет закупівлі визначає роботи, як роботи підвищеної небезпеки, у зв’язку з цим, інструктаж з охорони праці має проводитися 1 раз на 3 місяці. Перевірка знань у посадових осіб і спеціалістів підприємства з наступних законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці згідно Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та техніки безпеки 1/2 від «01» січня 2024 р., що надав Переможець не є дійсною.
Предмет закупівлі визначає роботи, як роботи підвищеної небезпеки, у зв’язку з цим, інструктаж з охорони праці має проводитися 1 раз на 3 місяці. Перевірка знань у посадових осіб і спеціалістів підприємства з наступних законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці згідно Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та техніки безпеки 1/2 від «01» січня 2024 р., що надав Переможець не є дійсною.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація закупівлі (надана частково до умов в частині оскарження)
-
Повʼязаний документ:
Додаток №11
-
-
Назва доказу:
Додаток №10 Наказ Держнаглядохоронпраці перелік робіт підвищеної небезпеки (надана частково до умов в частині оскарження)
-
Повʼязаний документ:
Додаток №10
-
-
Назва доказу:
Додаток №9 Наказ про затвердження типового положення перевірки ОП та переліку робіт з підвищеною небезпекою (надана частково до умов в частині оскарження)
-
Повʼязаний документ:
Додаток №9
-
-
Назва доказу:
Додаток №8 протокол засідання з ОП + посвідчення (працівники)
-
Повʼязаний документ:
Додаток №8
-
-
Назва доказу:
Додаток №7 витяг з протоколу засідання ОП + посвідчення (посадові особи)
-
Повʼязаний документ:
Додаток №7
-
-
Назва доказу:
Додаток №6 довідка про наявність працівників
-
Повʼязаний документ:
Додаток №6
-
-
Назва доказу:
Додаток №5 експлуатація КО503 машина мулососна + свідоцтво про реєстрацію ТЗ + експлуатація вакуумного насосу
-
Повʼязаний документ:
Додаток №5
-
-
Назва доказу:
Додаток №4 свідоцтва про реєстрацію ТЗ
-
Повʼязаний документ:
Додаток №4
-
-
Назва доказу:
Додаток №3 технічні паспорти на установки насосні гідроочисні
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3
-
-
Назва доказу:
Додаток №2 довідка про наявність МТЗ
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2
-
-
Назва доказу:
Додаток №1 протокол №67 від 05.07.24
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Визнати рішення Замовника про визначення Переможцем – Товариство з обмеженою відповідальністю «КНС-К» (відповідно до Протоколу № 67 від 05.07.2024 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, скасувати своє рішення про визначення Переможцем – Товариство з обмеженою відповідальністю «КНС-К» (відповідно до Протоколу № 67 від 05.07.2024 року) на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо визнання переможцем
Номер:
1906dac3d664460fadd4830ca02b9388
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-009053-a.b3
Назва:
щодо визнання переможцем
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.docx 04.06.2024 15:04
- Додаток 2.PDF 04.06.2024 15:04
- Додаток 5.pdf 04.06.2024 15:04
- Додаток 6.pdf 04.06.2024 15:04
- Додаток 3.pdf 04.06.2024 15:04
- скарга АМКУ КНС-К.pdf 04.06.2024 15:04
- скарга АМКУ КНС-К.docx 04.06.2024 15:04
- Додаток 7.pdf 04.06.2024 15:04
- Додаток 4.pdf 04.06.2024 15:04
- Додаток 9.pdf 04.06.2024 15:04
- Додаток 8.pdf 04.06.2024 15:04
- sign.p7s 04.06.2024 15:07
- Рішення від 06.06.2024 № 9916.pdf 06.06.2024 17:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10647.pdf 20.06.2024 12:50
- Рішення від 19.06.2024 № 10647.pdf 24.06.2024 11:05
- Відповідь АМКУ.doc 10.06.2024 14:55
- від-дь АМКУ.PDF 10.06.2024 14:55
- Протокол 57.PDF 24.06.2024 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 15:22
Дата розгляду скарги:
19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.06.2024 11:05
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2024 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 24.06.2024 року №57 на підставі рішення Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2024 №10647-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи від 31.05.2024 року №51 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОТЕХТРАНС" переможцем за процедурою закупівлі "Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки(30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 "Послуги з чищення каналізаційних колекторів"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8fcf984b083b454890bed47067263b85
Заголовок пункту скарги:
Незаконне визнання переможцем ТОВ ЕКОТЕХТРАНС
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник незаконно визнає переможцем Учасника - ТОВ ЕКОТЕХТРАНС, при тому, що Учасник не відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №51 від 31.05.2024 року.
Вимога
Є відповідь
щодо визнання переможцем
Номер:
ef03d84366b74bbf8debea97d7641adf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-009053-a.c2
Назва:
щодо визнання переможцем
Вимога:
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Екотехтранс (далі — Учасник) виявлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме:
1) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Пояснення:
Згідно п.1 Додатку 2 вимагалось: До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1 гідроочисна техніка на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• тиск насоса не менш ніж 700 Атм.
1.1.2 мулососна техніка (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• продуктивність одного з них не менше 2000 м3/год.
1.1.3 гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4 газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку;
1.1.5 коренерізка;
1.1.6 набір насадок.
1.2. Для підтвердження технічних характеристик, наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку, що зазначені у довідці. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
В складі пропозиції Учасником надана довідка про наявність технічних засобів (вих. № 9 від 23.05.2024 р.), згідно якої учасник має:
Автомобіль каналопромивний CHEVROLET SILVERADO (держ. № АА 8632 ТМ) обладнаний:
- гідродинамічною установкою високого тиску «Uraca KD724», але відсутні копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників.
Автомобіль асенізаційний (мулосос) SCANIA (держ. № КА 0713 АР) об’єм цистерни 9,7 м3, обладнаний:
- вакуум насосом з ротаційним компресором та водяним охолодженням «RotTec TEC 200», але відсутні копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників.
Автомобіль спеціальний вантажний для вивезення відходів різного типу Ford F 150
(держ. № АА 1188 РМ), але відсутні копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників.
Надані технічні паспорти на зазначену у довідці техніку є внутрішніми документами підприємства, розробленими та підписаними директором ТОВ Екотехтранс, які не є паспортами з технічними характеристиками від заводів виробників, що є порушенням вимог тендерної документації.
Ручний розпилюючий пістолет високого тиску «Kärcher» - 2 од., але відсутні копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників. Враховуючи те, що Учасник на етапі Оскарження умов закупівлі скарг щодо умов тендерної документації не подавав, отже, приймаючи участь у процедурі закупівлі Учасник погоджується з усіма вимогами Замовника тому наданий лист від ТОВ «Керхер» від 27.05.2024 року не може бути підставою для прийняття до уваги.
2) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Пояснення:
Згідно п.2 Додатку 2 вимагалось: Для всіх працівників, зазначених у довідці, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». За умови навчання вказаних в довідці працівників на підприємстві учасника, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань по вказаним напрямкам на всіх членів комісії цього підприємства, які увійшли до складу комісії.
На всіх працівників, вказаних в довідці, надати трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником.
В складі пропозиції Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 8 від 23.05.2024 р.) згідно якої:
- Учасник не надав посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП на всіх працівників, вказаних в довідці.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ Екотехтранс не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ Екотехтранс. У разі ігнорування наших вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2024 17:30
Вирішення:
Шановний учасник ТОВ «КНС-К», вимогу до Замовника стосовно скасування рішення визнання Переможцем ТОВ «ЕКТОТЕХТРАНС» (далі-Переможець) за результатами процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями): Послуги з гідродинамічної прочисти зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймвчів, хімічних аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:20215 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» розглянуто та повідомляє наступне: Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, учасник надає документи, зазначені в таблиці 1 Додатку 2: Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: 1.1 Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. До довідки обов’язково включити наступну техніку і обладнання : 1.1.1 гідроочисна техніка на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менше ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: ●тиск насоса не менше ніж 700 Атм; 1.1.2 мулососна техніка (не менше ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками : ●продуктивність одного з них не менше 2000 м³/год; 1.1.3 гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; 1.1.4 газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; 1.1.5 корнерізка; 1.1.6 набір насадок. 1.2 Для підтвердження технічних характеристик, наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку, що зазначені у довідці. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» надав: 1. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «CHEVROLET SILVERADO»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: гідродинамічною установкою високого тиску «Uraca KD724», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання.2. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «SCANIA P400», обладнаний вакуум насосом з ротаційним компресором та водяним охолодженням «RotTec TEC 200» окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання. 3. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля FORD F 150» автомобіль спеціальний вантажний. Призначений для загрузки та вивозу твердих відходів різного типу та рідких побутових відходів. 4. Переможець підтвердив наявність у нього розпилюючих пістолетів високого тиску в кількості-2 одиниці, надавши документи із зазначенням принципів роботи та характеристики, а саме: пістолет під’єднується до рукава та працює від насосу високого тиску, є змога регулювання подачі води та тиску. Враховуючи те, що законодавство України не містить чіткого поняття технічного паспорта та не має затвердженого регламентованого зразку, технічний паспорт має бути документом, що, зокрема, містить основні параметри й характеристики або властивості обладнання, що надає Учасник. Тож у складі пропозиції Переможця надані всі необхідні документи, що доводять відповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.
Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: 2.4. Для всіх працівників, зазначених у довідці, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». За умови навчання вказаних в довідці працівників на підприємстві учасника, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань по вказаним напрямкам на всіх членів комісії цього підприємства, які увійшли до складу комісії.
На всіх працівників, вказаних в довідці, надати трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником. У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (далі – Переможець) надав: 1. Протокол № 11-ОП від «09» січня 2024 року про засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на наступних працівників: Гекало С.О; Міхно В.В; Санталов С.В; Близнюк С.Г; Сіренко М.В. Оскільки навчання вищезазначених працівників проводилося на підприємстві Учасника (Переможця), у складі пропозиції було надано посвідчення та протоколи на всіх членів комісії, які до неї увійшли, а саме: Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К. Це доводить наданий Переможцем: Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-курсовий центр «БУДМАШОСНОВА» - № 2-1301-22 від 13.01.2022 р. з засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці. 2. Пройшовши відповідне навчання і перевірку знань працівники: Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К. отримали посвідчення, які Переможець також надав у складі своєї пропозиції. Враховуючи вищевикладене, вимогу Учасника ТОВ «КНС-К» про відхилення пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» та скасування рішення визнання Переможця вважаємо неправомірним, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень у вимогах тендерної документації, які виклав Замовник
Номер:
778758d8dd94456fb3a08556fa822e3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-009053-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень у вимогах тендерної документації, які виклав Замовник
Скарга:
Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо виявлених порушень у ТД Замовника 03.05.2024 17:10
- ТД Замовника у частині вимоги що оскаржується 03.05.2024 17:10
- Перелік видів робіт підвищеної небезпеки 03.05.2024 17:10
- Технічний регламент безпеки машин постанова № 62 від 30.01.2013 р. у частині вимог від Замовника 03.05.2024 17:10
- sign.p7s 03.05.2024 17:11
- рішення від 07.05.2024 № 8079.pdf 07.05.2024 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2024 № 8614.pdf 16.05.2024 15:16
- рішення від 15.05.2024 № 8614.pdf 20.05.2024 15:35
- Відповідь на скаргу.PDF 09.05.2024 11:04
- Відповідь на скаргу.doc 09.05.2024 11:04
- Протокол 47 .PDF 22.05.2024 13:37
- Протокол 47.docx 22.05.2024 13:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2024 17:41
Дата розгляду скарги:
15.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.05.2024 15:35
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2024 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШЕНО: внести зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2fb756a601ee49e08a8e3cd441f10eea
Заголовок пункту скарги:
Заперечуємо щодо вимоги Замовника у частині надання деяких Дозволів або Декларацій, які недоцільні до Предмету закупівлі
Опис заперечення:
Вимога Замовника згідно пункту 5.1. підпункту 3 Додатку № 5 Технічної специфікації, сторінка 33.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Зважаючи на те, що Предметом закупівлі є: «Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» вимога щодо надання Дозволу або Декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Усі типи машин та устаткування, що наведені у підпунктах 1 і 2 пункту 2 Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62 (Офіційний вісник України, 2013 р., №9, ст. 344), що не зазначені у групі А, повністю дискримінує Учасників закупівлі.
Даний Дозвіл або Декларація абсолютно не стосується даної закупівлі.
Опис суті пункту скарги:
Зважаючи на те, що технічна специфікація, яку виклав Замовник не містить та не потребує проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та не
не має жодної вимоги, яка б стосувалась процедури оцінки відповідності машин та вимоги до їх обігу на ринку України та/або введення в експлуатацію, ні даний Дозвіл або Декларація, ні Технічний регламент безпеки машин ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ цієї закупівлі.
Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашої компанії так і інших Учасників, в Процедурі закупівлі.
не має жодної вимоги, яка б стосувалась процедури оцінки відповідності машин та вимоги до їх обігу на ринку України та/або введення в експлуатацію, ні даний Дозвіл або Декларація, ні Технічний регламент безпеки машин ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ цієї закупівлі.
Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашої компанії так і інших Учасників, в Процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Технічний регламент безпеки машин затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року № 62 (наданий частково до умов, що оскаржується)
-
Опис доказу:
Документ, який доводить, що закупівля взагалі не пов’язана з даним Технічнім регламентом безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62 (Офіційний вісник України, 2013 р., №9, ст. 344), що не зазначені у групі А. Відповідно усі типи машин та устаткування, що вимагає Замовник, які наведені у підпунктах 1 і 2 пункту 2 цього Технічного регламенту також не мають відношення до закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Технічний регламент безпеки машин постанова № 62 від 30.01.2013 р. у частині вимог від Замовника
-
-
Назва доказу:
Перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1107 в редакції від 03.02.2021 року № 77, Додаток № 2 до постанови.
-
Опис доказу:
Документ, який доводить, що Дозволу або Декларації на налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки взагалі не існує, як такого. Посилання на постанову: http://zakon-ukr.com.ua/perelik_robit_pidvyshchenoi_nebezpeky.htm
-
Повʼязаний документ:
Перелік видів робіт підвищеної небезпеки
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника у частині вимоги, що оскаржується, а саме: Додаток № 5 Технічна специфікація, пункт № 5.1. підпункт № 3
-
Опис доказу:
Документ підтверджує, що Замовник виклав недоцільні вимоги щодо надання деяких дозвільних документів, які не стосуються Предмету закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ТД Замовника у частині вимоги що оскаржується
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.